يوميات مدرس إعدادى: الجزء الثاني

من قصص عارف

يقوال اننا اخوات اة يا بخته بجد طيب مش هنبتتدى الردس ولا هنفضل موطين كدة ونقضيها فرجه لالالا يلا طيب وابتدينا نقعد وجبت الكتاب وهى قعدت ادامى وابتديت اخليها تكتب وكل ما تيجى تكب توطى وصدرها يبان وانا ببص لقتها بتبص لى وبتقولى ايه يا مستر انتا مش مركز فى الدرس ولا ايه شكلك عايز درس مخصواص هزار زى ما قلت لى هههههههههههههههههه تصدقى انى بجد محتاج درس ومين الى هيدك الدرس هو مين بيعلم مين هههههههه طيب ايه رايك لما اديكى درس مخصواص وماحدش عمرة هيفكر يديكى الدرس دة درس ايه يا مستر انا جايه اخد درس فى التاريخ مش درس فى حاجه تانيه حسيت انها فاهمه انا عايز ايه وبتشجعنى ابتتدات العلب فى زبى واعدله وهو واقف قووووووى ماالك يا مستر مش على بعضك ليه ماهو الى يشوافك كدة لاازم ما يبقاش على بعضه تعالى اقعدى جمبى هنا وانا حاسس بنار فى جسمى كله ومش قادر اتنفس ولا قادر امسك نفسى عنها ولا عن جسمها طيب لما نشواف اخرتهاوجت جمبى وقعدت ويارتها ما قعدت ضهر نص وراكها البيضاء انا ما بقتش قاادر امنع نفسى عنها ولا عن جسمها ومحتار ابص فواق ولا تحت وهى لااخظت كدة وضحكت وقالت لى ما انتا كنت بتص فواق وخلااص دلواقتى لا عارف تبص فواق ولا تحت ماللك يا مستر تعالى عايز اعلمك درس احلا وامتع من الهرى دة اة دارس ايه يا مستر وابتتديت امسك صدرها براااااحه لالالا يا مستر دة مش درس ايه الى بتعملو دة ما ينفعش كدة لا لو مامى عرفت هتحصل مشكله لا يا مستر مش قوى كدة انا سمعت كدة وعرفت انها حابه بس خايفه من مامتها ودة شجعنى اكتر وقلت لها ومين بس هيعرف مامتك ما مامتك قالت لى اديكى بدل الحصه تلاته اة دة فى الدرس يا مستر مش كدة بزازى وجعتنى من ايدك طيب معلش انا هقف 5 دقايق ومش هعمل حاجه بس ورينى بزك الى وجعك اشواف حصل له ايه وبعدين معاك يا مستر كدة عيب وماما هتعمل مشكله ومين بس الى هيعرف مامتك ورينى بس اطمن عليله طيب تشوافه بس اوك هو انهى الى وجعك اكتر دة وشاورت على اليمين فا قلت لها حقك عليا معلش وبستها من خدها لقتها وشها احمر وسكت خااالص رحت بايسها تانى من شفايفها اممممم استاذ ايه الى بتعمله دة بلااش بلاش وان اتجراءت اكتر وحسيت انها خلااص بتستسلم رحت مدخل ايدى من بين ملابسها وخرجت بزها يادواب ضهر بس على شان صغير بس ابيض لبن وحلمتها وردى وانا ببواسها مسكت حلمتها اوووووووف اةاةاةا براحه دى بيوجعنى رحت منزل لها حماله الفستان وكشفت كل كتفها وبزها كله بقا واااااااضح ادمى اكنها ملط وابتديت ابواس بزها براااااااااااحه اةةةةةا كدة كويس اةةةةةةةةةةةةةةةة بيوجعنى قووووى من ايدك ايوة كدة ابتدا يرتاح يا مستر وهى بتتكلم كدة كان يادواب صواتها طالع وانا عرفت انها خلااص بقت دايخه وعالم تانى رحت منزل الكتف التانى من الفستان وبقت بكل صدرها وببزها مكشواف ادامى وقعت على التربيزة فى وشها وابتتديت ابواسها من رقبتها ومن شفايفها وهى اوم اممممممممم اةةةةةةةةة يا مستر كدة ما ينفعش اووة اووة مش قادرة خلااص بقا كدة كدة اووووووووووف كانت اخر كلمه اسمهعا منها قبل ما اخد شفايفها فى شفايفى وانا بحس على بززها ال2 بمنها الرفق والهدواء ااااااووة امممممممم اةاةاةاةاةا بس بقا كفايه كفايه اوووووووووف يا مستر يا مستر اصبر بقا مش قادرة وابتتدت تزقنى وتبعدنى عنها سبتها وبعت عنها لقيت وشها احمر زى الدم وبتتنفس بصعوابه وبززها نااااار يا مستر بقواللك كفايه عايزة اعمل حمام وانتا مصمم برضو فين الحمام مش قادرة اة الحمام الحمام اة من هنا تعالى اوديكى اةاة انا مش قادرة اقف على رجليا يخرب بيتك تعبتنى وموتنى براحه مش كدة طيب ايه رايك اشيللك لحد الحمام طيب بس براحه طيب وانا بوقفها راح الفستان واقع من بين رجليها وبقت بلاندر والسنتيان الصغير ولقتها بتقولى كدة ينفع يا مستر ضحكت وقلت لها معلش لما ترجعى البسيه كدة اسهل طيب يلا ولا مش هتقدر تشيلنى لا طبعا هقدر وشلتها وودتها لحد الحمام وجين انزل لها الاندر لقتها بتقولى لا كدة كفايه اخرج وانا هقلعك ولما اخلص هعرفك وخرجت ودخلت اوضه نوامى بسرعععه البرق وجبت كريم للتسلخات كنت بستخدمه وخليته قريب منى وبعدها سمعت صواتها يا مستر انا خلصلت ورحت هلا عند الحمام لقتها واقفه ومنزله الانرد على ارض وبتقولى لوانا بعمل حما م نزل على ارض واتوسغ ينفع كدة فا رحت مقلها الاندر خالص وقلت لها ولا يهمك انا هشتفه للك وسيبه ينشف وتعالى لما ارجعك مكانك من جديد

يوميات مدرس إعدادى

    {{#invoke:ChapterList|list}}