محل الموبايلات - الجزء العاشر
وصلت و كيمي فتحتلي و طلبت منها قهوة مظبوط و رحت فكيت الكاميرا الي كانوا مركبنها في الصالون و دخلت لكيمي
انا: بصي انتي المفروض مربوطة دلوقتي و حطلع اتصرف معاهم
كيمي: حتعمل ايه
انا: مش لازم تعرفي عشان لو حد سالك انتي كنتي مربوطة و فعلا متعرفيش حاجه.
اخذت الشنطة بتاعتي و طلعت حطيتها فاوضة مي و رحت أوضة يوسف شيلته و جبته أوضة مي قلعته هدومه و خليته ملط و ربته أيده وري ضهره و ربطه في الكرسي
وقلعت مي وسبتها بالبره و الكلوت بس و جسمها فاجر اوي ربط اديها وري ضهرها و ربطها رجليها في السرير و كل رجل في نحية و ربط حبل في السرير و ربطه في الرباط الي رابط اديها و سبتهم ورحت لدينا لقيتها نائمة بقميص نوم ابيض فشلتها زي مهي كده و نيمتها تحت رجل مي و ربطها في السرير و رابط اديها و نزلت اشرب القهوة و فضلت الفلف في الفيلا لغاية مكان فاضل نص ساعة علي مفعول المنوم ميروح رحت حاطت لمي خمس نقط من المهيج و حطيت بلسطر علي بوقهم كلهم مي و دينا و يوسف و نزلت استنيت النص ساعه دي تعدي و طلعت لقيتهم لسه نايمين فبدأت اصحي يوسف و اول مصحي حاول يفك نفسه و يقوم معرفش رحت صحيت مي و فضلت باديها و رجليها تحاول تفك نفسها معرفتش بس من كتر حركة رجليها دينا صحيت و حولت برضه معرفتش و مفعول النقط اشتغل مع مي الي مبطلتش حركه حتي وسطها كان بيتحرك و انا واقف بتفرج عليهم و علي وشي ابتسامه احساس غريب انك المسيطر و مي بتتعزب بس مش من الالم من المتعة الي مش عارفه تسيطر عليها ولا تطفي نرها ودينا و يوسف عينيهم بدات تدمع و دمعتهم نزلت لما قربت لمي عشان هما مش فاهمين ان ده الي هي نفسها فيه و بدأت احط ايدي علي كسها من فوق الكلوت و احركها براحة و طلعت احسس علي جسمها كله و هي بتتلوي و جبت مقص قصيت البراه من النص و حطيت ايدي علي بزازها ادعكهم و اخذت المقص قصيت الكلوت من الناحيتين و حطيت ايدي علي كسها و حركتها يمين و شمال بسرعه و رحت مدخل صوباع فكسها و أطلعه و ادخله براحه و هي جسمها بيتلوي و وسطها بتلفه و دخلت صوبعين فكسها و اطلعهم و ادخلهم بسرعة و هي حركتها زادت و اترعشت و نطرت ميه لزجه علي دينا الي شكلها هدي أو بدات تهيج ورجعت مسكت بزاز مي و ادعكهم و اشدهم لفوق و حطيت صبعي علي الحلمه و العبها و اضغط عليها و رحت قالع البنطالون و البوكسر و طلعت امشي زبي علي وشها و اضرب بيه علي خدها و احكه فوشها و نزلت من فوقيها احسس علي فخدها و رحت ضارب كسها بايدي و فضلت ادعكه و رجعت احسس علي فخادها و ضربت كسها تاني و رجعت افركه ببص علي يوسف لقيت زبه واقف
انا: يوسف الخول المعرص هاج عليكوا اهو .
طلعت من الشنطه جهاز صغير شبه البيضة هزاز رحت مشغله و حطيته علي ودنها و بحركه و بدات انزل بيه علي رقبتها و علي بزازها و علي الحلمة و احركه عليها و هي جسمها بيتنفض مع كل حركه و نزلت بيه علي بطنها و صرتها وهي بطنها بتشد و ترخي و نزلت بيه حولين كسها احركه و رحت حاطه علي كسها و هي مستحملتش وفضلت تترعش جامد و انا بطلعه و أنزله علي كسها و اضغط عليه بايدي و رحت مدخله فكسها و سيتها و رحت جبت واحد تاني حطيته فطيز يوسف و جبت من الشنطه زب صناعي كوتش بس بيتحرك و رحت مطلع الهزاز من كسها و حطيته فطيزها و حطيت الزب فكسها و أطلعه خالص و ادخله تاني كذة مرة و بعد كده بقيت بنكها جامد و بسرعه بيه لغاية مترعشت و كملت نيك بيه تاني لغاية مترعشت واول مطلعته نزلت ميه كتير دخلته و طلعته اترعشت و نزلت ميه دخلته و طلعته اترعشت و نزلت ميه و لقيتها بيغم عليها رحت سبتها و ولعت سجارة و لقيت يوسف بيتنطت علي الكرسي و دينا بقت بتحرك وسطها و بتحك طيزها في السرير رحت جايبلها هزاز و حطه فطيزها و حركتها بقيت بتزيد رجعت لمي و ضربتها كذة قلم وري بعض لغاية ما فاقت و مسكت بزازها ادعكهم جامد و مسكت كل حلمة بصوبعين و فضلت افرك فيهم و اشد الحلمتين جامد و نزلت علي كسها الحس فيه و امصه و هي وسطها بيتحرك رحت مدخل صبعي في كسها و سبته لقيتها بتحرك وسطها عليه فطلعته و دخلته و رحت مدخل صوبعين و بنيكها بيهم و هي جسمها بقي بيترعش و انا مكمل لغاية ما اترعشت جامد و نزلت ميتها رحت فاكك ايد و رجل و تنيت رجلها و ربطها مع اديها و عملت نفس الحكاية في الايد و الرجل التانية و هي مفيش اي مقاومه رحت باعد مبين رجليها و كسها بقي مفتوح قدامي رحت شايل الهزاز من طيزها و حطه علي كس دينا من تحت الكلوت و قفلت عليه و دينا بقت بتترعش و تتلوي جامد رجعت لمي و دخلت زبي فكسها و هي عماله تحرك رقبتها يمين و شمال و فضلت أطلعه و ادخله بسرعة لغاية مترعشت و رحت جايب كريم و داهن بيه الزب الي بيتحرك و داهن طيزها و حطيته جو طيزها و رحت مقطع قميص نوم دينا بالمقص و مقطع البراه و الكلوت و خلتها ملط و فضلت احسس علي جسمها كله و هي مبقتش قادرة و بتترعش و مغمضة عنيها و مسكت بزازها اقفش فيهم جامد و مسكت حلمتها و فركتها بين صوابعي و نزلت امص فيهم و الحسهم بلساني و رحت علي طيزها شيلت منه الهزاز و بعبصتها و هي بقت بترفع طيزها لفوق نزلت بلساني علي كسها الحسه و امص فيه و هي بتتلوي من اللحس و البعبصة لغاية مترعشت جامد رحت مطلع الزب من طيز مي و حطه فكسها انيكها بيه و رحت مطلعه و داهن طيز دينا بكريم و فضلت ادخله و احشره لغاية مدخل و هي بقت ضغطة عليه رحت قالب مي و خليت وشها السرير و ضهرها ليا رحت مدخل زبي فطيزها و أطلعه و ادخله براحه و بعدين بسرعة لغاية منزلت لبني فطيزها و خرم طيزها بيفتح و يقفل و اللبن بدأ يطلع منه واحدة واحدة و رحت جايب زبين تانين و حطيتهم واحد فكسها و واحد فطيزها و هما عمالين يتحركوا كان منظرها يجنن و خلي زبي يوقف تاني رحت علي دينا و فكيتها و ربطها بنفس طريقه مي و رحت حاطت ايدي علي كسها و فضلت احركها يمين و شمال و هي عماله تترعش و انا بحرك ايدي بسرعه و رحت شايل ايدي و ضاربها علي كسها لقيتها اترعشت و نطرت مايه و انا مكمل ضرب علي كسها لغاية مهديت شوية رحت قالبها جنب مي و طلعت الزب من طيزها و دهنت زبي بالكريم و دخلته براحه فطيزها الي تعبتني عبل مدخل و فضلت جواها شوية و طلعته و نزلت جبت زيت وطلعت كبيت علي زبي زيت و علي خرم طيزها و دخلت زبي و اتزحلق فطيزها و فضلت داخل طالع بسرعة و رحت مطلعه و قعدت افرش بيه كسها و هي مش مبطله رعشه هي و مي رحت مطلع الازبار منهم و شلتهم و شلت كل حاجتي و رجعتلهم فضلت اضرب علي طيازهم لغاية محمرت و بقيت انيك فكس مي شوية و انيك فطيز دينا شوية لغاية مجبت لبني فطيز دينا و رحت داخل مستحمي و لبست هدومي و نزلت اديت لكيمي منوم بعد منيمتها في السرير بتعها و طلعت شيلت دينا دخلتها اوضتها و فكيت ايد واحده و قفلت عليها بالمفتاح و رميت المفتاح من تحت الباب عشان كنت خايف عليها من مي لتفتحها و متبقاش بنت و فكيت مي و سبتها بتدعك بادبها فنفسها فكل جسمها و روحت اتفرج عليهم من التسجيل و نمت.
تاني يوم رحت الجامعه و قعدت مع منه و انجي حضرنا المحاضرات و لقيت رشا بتكلمني
انا: الو رشا وحشتني اوي
رشا: انا لو كنت وحشاك كنت اتصلت و سالت
انا: انا مقصر معاكي معلش
رشا: كرم انا عايزة اقابلك ضروري
انا: ماشي انا خلصت محاضرات و فاضي يلا بينا
رشا: طب تحب نقعد فين
انا: طب اسنيني علي باب الجامعة حخدك و نروح اي كافيه تحبيه
رشا: لاء مش حينفع امشي معاك لوحدنا
انا: مش حنمشي انا معاية عربية
رشا: كمان لاء طبعا مش حينفع اركب معاك انت مجنون
انا: خلاص نتقابل في الكافيه القديم بتعنا.
رحت لمنه و انجي قلتلهم اني ورايا مشوار و حمشي و رحت الكافيه طلبت القهوة و استنيت رشا لغاية موصلت
انا: تشربي ايه ؟
رشا: شاي
انا: (طلبتلها) خير يا رشا قلقتيني
رشا: انت ايه الي غيرك انت مبقتش تكلمني ولا تسال عليا الا كل فين و فين و مبقتش عايز تشوفني زي زمان انت في واحدة فحياتك
انا: مفيش حد فحياتي و انتي لسه فكرة اصلا دلوقتي اني اتغيرت
رشا: قصدك ايه يعني مش فاهمه
انا: قصدي الي قصدي بقي
رشا: ايه الكلام ده يا كرم
انا: زي منتي شوفتي حياتك و نسيتيني انا كمان لازم احاول انساكي
رشا: انا منسيتكش ابدا و شوفت حياتي فين
انا: صح منسيتنيش بدليل انك بتكالميني كل يوم و بتسالي عليا و بتحولي تقربي مني و تشوفيني مالي زعلان ولا فرحان عايش ولا ميت
رشا: طب ما انت مبتسالش
انا: انا تعبت من كتر ما انا الي المفروض اعمل كل حاجه اكلمك و اسال عليكي و اجي اشوفك عايزة ايه اكتر من اني اظبت الدنيا عشان اجي اشوفك في البيت بحجة العزومه
رشا: طب انا اعمل ايه انا عمري ما صاحبت ولا كان ليا كلام مع ولاد
انا: هو انك تهتمي بحد ده ايه علاقته بانك صحبتي ولا اتنيلتي
رشا: (بتعيط) يا كرم انت عارف اني بحبك
انا: الحب مش كلام الحب فعل و احاسيس ومشاعر بتترجم لكلام و اهتمام
رشا: (بطعيت) انا اسفه يا كرم اسفه انا خلاص حبعد عنك عشان انا مش عارفه ابسطك و اخليك فرحان
انا: يعني ده ردك تمام.
مستنتهاش تتكلم و رحت قايم محاسب و ماشي و سايبها و كلمت انجي
انا: انجي انتي فين
انجي: انا روحت في حاجه
انا: و منه فين
انجي: روحت برضه في ايه مالك انت كويس؟ صوتك متغير
انا: مفيش كنت مخنوق شوية و افتكرتكم لسه في الجامعة
انجي: طب بقلك ايه تعالي خدني من تحت البيت اول متوصل رنلي حنزلك
انا: لا خلاص مش مشكله انا حروح
انجي: يعني انت مستخسر البنزين الي حتجيلي بيه يا سيدي حدفعهولك انا أنجز بقي
انا: مستخسر ايه يا جزمه انا جيلك بس متلطعنيش
انجي: بلا خيبه أنجز انت بس و تعالي.
قفلت معاها و رحت لها رنيت عليها نص ساعه و نزلت ركبت جنبي
انا: هو ده الي متتاخريش
انجي: شوف حتوديني فين انا متغدتش بسببك و انت حتتغدي معايا و مفيش حاجه اسمها مليش نفس ولا شبعان
انا: هو ايه مفيش فرصة تسيبيني ارد
انجي: لاء يلا حتوديني فين
انا: مش عارف مخي واقف
انجي : طب انا عارفه مكان حلو حقلك تمشي ازاي.
فضلت طول السكه يمين شمال طوالي لف وارجع لغاية موصلنا اركن هنا نزلنا و دخلنا مكان شبه الكافيه شوية بس ارقي و فيه خمرة و الناس قاعدة كلها بتشرب بس مش ديسكو ولا نيت كلاب قعدنا و لقيت المنيو فيه كل المشاريب والاكل و طلبنا اكل
انجي: ايه الي مضايقك بقي
انا: بصي يا انجي بجد انا مش عايز اتكلم في الموضوع ده و مش بخبي عنك خلينا نتكلم فاي حاجه تانيا
انجي: طب احكيلي ليك اخوات مين اقرب حد ليك
انا: مليش اخوات وكل الناس قريبة مني
انجي: لاء قصدي مين الي معاه اسرارك
انا: مفيش حد من صغري وانا اسراري مع نفسي و بس ، سيبك انتي مني انتي بقي ليكي اخوات
انجي: احنا ثلاث بنات نسمه الكبيرة و مجوزة و انا و دنيا الصغيرة و عيشين مع امي و ابويا ميت
انا: ده انتي بقيتي خاله بقي
انجي: لاء لسه هما مجوزين بقالهم سنتين و بيقولوا انهم عايزين يعيشوا حياتهم الاول
انا: بس اختك مجوزة صغيرة اوي
انجي: لا دي 28 دلوقتي
انا: ياه الفرق كبير كده مبينك و مبين اختك الصغيره كمان
انجي: لا دنيا 17
انا: و منه صحبتك من زمان
انجي: اه دي عشرت عمر ، احنا تقريبا متربين سوي.
فضلنا قاعدين نرغي كتير و اكلنا و شربنا و ضحكتني كتير و وصلتها بيتها و روحت كلمت كيمي
انا: كيمي اخبارك ايه
كيمي: كله تمام اتعملي تحقيق من مي و دينا بس منغير ميفهموني حاجه و انا قلتلهم انك دخلت عليا المطبخ و حطيت حاجه علي بوقي و بعد كده محستش غير تاني يوم و انا نائمة في سريري و هددوني لو حكيت أو قلت لحد حاجه حيموتوني بعد ميسجنوني
انا: حلو و هما اخبارهم ايه
كيمي: بيخبطوا في بعد و زعيق كتير اوي و خناق
انا: حلو اوي خلاص لو فيه جديد بلغيني .
فتحت اتفرج علي التسجيلات و فعلا زي ما كيمي قالتلي و دينا اكتر واحده بتتخانق مع مي و تقلها انتي السبب في كل ده و الي شدني أن فوسط ده كله مي راحت أوضة يوسف و ناكته و كانت هيجانه اوي و بعد مخلصت نمت و صحيت فطرت و اطمنت علي عبير و فاتن و محمود و رحت الجامعه حضرنا المحاضرات انا و منه و انجي و مايا كلمتني و اتفقت اني حروحلها بعد المحاضرات حخدها و نروح سوي و بعد المحاضرات وانا رايح لمايا لقيت منه بتكلمني
انا: الو
منه: تعلالي بسرعه الحقني انا جوة قدام المبني.
رجعت جري و لقيت ثلاث شباب وقفين حولين منه و مش مخلينها تتحرك ولا تمشي و الكلية كلها واقفة بتتفرج عليها مسكت طوبة من الأرض و جريت عليهم بزعيق لقتهم اتفركشوا و رحت واخد منه فضهري
انا: الي حيفكر يقرب حطلع ميتين أمه
شاب: ههههه انت الدكر بتعها بقي
انا: (سبتها وراية و قربت منه) اه يا كس امك فيه حاجه.
و الضرب اشتغل و نكتهم ضرب و ناكوني بالحزمه الي علمت علي ضهري و ايدي و الجامعه كلها بتتفرج لغاية ما حرس الجامعه جه و اتخدنا احنا الأربعة للعميد و اخدنا رفد من الجامعه سنه و اول مطلعت من مكتبه عملت تليفونات و فضلت واقف قدام باب مكتب العميد و العيال كلها مشيت و منه بقت بتتصل كتير رديت عليها
انا: الو
منه: انت كويس ، ايه الي حصل ، انا سمعت انك اخدت رفد معاهم ، انا اسفه اوي يا كرم (بتعيط)
انا: انتي روحتي
منه: اه
انا: طب اقفلي و حكلمك بعدين .
مايا بتتصل
انا: ايوة يا مايا
مايا: انت فين انا واقفة بقالي كتير مستنياك
انا: روحي معلش وانا حجيلك انا كنت في خناقه و عند العميد دلوقتي اقفلي و روحي وانا حخلص و اجيلك.
شوية و لقيت العميد طالع
العميد: انت كرم صح
انا: اه
العميد: طب تعالي خش اقعد ، تشرب ايه
انا: لاء شكرا
العميد: (كلم البوفيه و طلبلي لمون و كلم السكرتيرة و كلم استاذ القسم و مدير الشؤون القانونية و مدير شؤون الطلبه) عميد الجامعات كلمني و استاذ كرم قريبه و عايزين نحل المشكلة دي
استاذ القسم: سهله في كارنيها طلبة معايا حتبقي شاهده علي الواقعة و يتلغالوا الرفد
العميد: كله كدا تمام (كلوا رد عليه تمام) اتفضل يا استاذ كرم مع السكرتيرة خلص معاها كل الإجراءات ولو احتجت اي حاجه انا مكتبي مفتوح.
خلصت الإجراءات و نزلت لقيت انجي بعتالي رساله طمني اول متخلص فكلمت انجي و طمنتها و طلبت منها منتكلمش دلوقتي و بكره ولا بعده احكلها و كلمت منه طمنتها و برضه قلتلها لما اشوفك نحكي سوي و ركبت العربية و رحت لمايا اول مدخلت مايا قامت تجري عليا و تحضني و انا اتوجعت لان ضهري و كتافي مورمين فلقيت ريري جاية تجري عليا
مايا: مالك ايه الي حصل
انا: دخلت خناقه مع ثلاثة و ضربتهم و اضربت و جسمي مورم
مايا: الف سلامه عليك
ريري: طب أسند عليا
انا: لاء انا تمام بس عايز قهوة و عايز اقلع التيشرت ده
مايا: طب اقعد بس (قلعتني التيشرت) و صوتت
ريري: ايه ده انت استحملت كل ده ازاي
انا: مكنتش حاسس بحاجه من سعتها بس وانا سايق بدات احس بوجع ، انا محتاج قهوة بس
ريري: (طلبت القهوة وجت اعدت جنبي) انت لازم تروح لدكتور
انا: (مايا علي شمالي و ريري علي يميني) دكتور ايه هي حتلون شوية و حتورم و بعد كده حتبقي زي الفل ايه ده سجايري فين احا نسيت اجيب سجائر
ريري: طب انا حلبس و حروح اجبلك عشان عايزة كمان اجيب حاجات (طلعت تلبس)
مايا: ايه الحظ الهباب ده انت كنت و حشني اوي و مصدقت أن انت جاي
انا: طب متجيبي بوسه الشفايف ديه وحشتني اوي (بوستها بوسه طويله) .
الخدامه جابت القهوة و شافت شكلي و اتخضت
الخدامه: الف سلامه عليك يا بيه
انا: تسلمي دي خناقه بسيطه في الجامعة.
و الموبايل فضل يرن و كل الي اعرفهم في الجامعه بيتصلوا عشان الخبر انتشر في الجامعه أن في ولاد كانوا بيعتكسوا بنت و انا دخلت ضربتهم و كانت خناقه كبيرة و اترفدنا كلنا و منهم رشا و انجي و منه الي كل متكلمني تعيط و وليد و زين و محمود.
مايا: دينا بتتصل بيا عايزة ايه غريبه
انا: ردي و شغلي الاسبيكر و متقوليش اني عندك
مايا: (بترد علي دينا) الو يا دينا عامله ايه
دينا: انا كويسه انتي اخبارك ايه
مايا: كويسه و كله تمام خير مجتيش يعني النهارده
دينا: كنت تعبانه شوية معلش بقولك عرفتي الي حصل مع كرم
مايا: اه عرفت بس كلمته و بيقلي أنه كويس و مترفدش مع أن كل الناس بتقول أنه اترفد
دينا: اه ده بيقولوا خناقه كبيرة و ضرب العيال و عورهم جامد و بيقولوا كان بيحوش بنت منهم و هو الوحيد الي ادخل
مايا: اه كرم طول عمره راجل و محترم و شهم بس حيضيع نفسه
دينا: طب لو عرفتي حاجه ابقي طمنيني
مايا: طب متكلميه انتي اسالي عليه
دينا: اصل اصل ماشي حبقي أكلمه انا(قفلت المكالمة)
مايا: (بتكلمني ) انت اتخانقت عشان بنت؟
انا: اه دي منه كلمتني و انا جيلك و قلتلي الحقني بسرعه فرحتلها و زي منتي شايفه و سامعه كدا .
لقيت ريري نازله لبسه فستان محزق جامد و سكسي فوق الركبه.
انا: مايا عندك مسكن الام
مايا: اه استني حطلع اجبهولك
انا: (اول مطلعت) ايه الي انتي لبساه ده انتي حتهرجي كده
ريري: ماله فيه ايه
انا: اطلعي غيريه و البسي حاجه محتشمة شوية هو انا جوزك و لا كيس جوافه عشان اسيبك تخرجي كده اجري يا بت غيري الي لبساه ده
ريري: انت بتغير عليا
انا: احا اه طبعا بغير عليكي .
ضحكت و طلعت بمياسه تغير و مايا نزلت جابتلي المسكن و اخدته و فضلت ارغي مع مايا لغاية ما ريري نزلت و لبست بنطالون واسع شوية و بلوزه و جت عشان توريني اللبس و انا شاورتلها براسي أن كده تمام و اول ما ريري خرجت
انا: مايا متيجي نطلع فوق عشان تعبان اوي و عايز افرد ضهري و تاخديني انتي فحضنك
مايا: تعالي نفسي فعلا تفضل جنمبي و تحبني كده.
طلعنا فوق و نمت علي السرير و مايا جت نامت جنبي و رحت واخدها فحضني بدل ما انا الي انام فحضنها و حسيت انها انبسطت اكتر و سكتنا و كنت بغمض عيني بحاول انام لقيتها لزقت جسمها في جسمي فزبي وقف وانا جسمي كان سخن و هي جسمها ساقع فحسيت انها محتجاني اوي و مش قادرة تطلب مني حاجه عشان هي شيفاني تعبان فحطيت ايدي علي و احسس عليها و العبلها فشعرها و بوست رأسها لقيتها ضمت جسمها عليا اوي و حطيت ايدي علي خدها و حركتها فلقتها رفعت وشها ليا و بصت في عنيا و انا بصيت فعنيها و بصيت علي شفيفها و هي فهمتني و رفعت جسمها لفوق و طلعت باستني و انا بحرك ايدي علي جسمها و مسكت بزها اليمين اقفش فيه براحه و ايدي التانية حضناها و رحت منزل ايدي علي وسطها و علي فخادها و علي كسها
مايا: اااااه بلاش انت تعبان خلينا يوم تاني
انا: (بحرك ايدي علي بزازها و هي مغمضة عنيها) انا تعبان بس قصاد جمالك مش بقدر امسك نفسي
مايا: اااااه انت حنين اوي اممممم
انا: (قلعتها خلتها ملط و بدعك بزازها و حلمتها) بتحبيني ؟
مايا: انا بعشقك امممم
انا: (نزلت علي كسها احرك ايدي عليه ) هي ريري اتاخرت ليه
مايا: تلقيها جت و بتبص علينا اااااه
انا: (بحرك ايدي علي كسها و بلحس في الحلمه و امصها) تبص علينا ليه ؟
مايا: اوووووف عشان هي هيجانه عليك كل يوم بتلعب ااااااه في نفسها و تتخيلك معاها ااااااه
انا: (نزلت الحس كسها و انيكها بلساني) هي عايزة مني ايه
مايا: ااااااه كمان كمان بتتخيلك جوزها و عيزاك تنكها اااااااه انت بتهيجني اوي
انا: (طلعت امسك بزها وانا بحرك ايدي علي كسها) طب و انتي ايه رايك
مايا: اوووووف حرام عليك نيكها و افشخها خليها تفضل علي طول كده مهيجاني
انا: (بحرك ايدي جامد و بسرعه علي كسها) طب وانتي حتعملي ايه وانا بنيكها
مايا: اااااااااااه اااااااااه براحه نفسي اخش اااااااااه عليكوا و اخليك ااااااااااااااه تنكني جمبها و هي اااااااااه ااااااااه الي تخليك تفتحني بقي اااااااااااااه (اترعشت و نزلت ميه كتير و جسمها بيتنفض)
انا: طب تعالي بقي يا شرموطه عشان طيزك وحشتني
مايا: (خدت الوضع بتعها و صدرت طيزها) انا شرموتك و متناكتك افشخلي طيزي الي بتاكلني
انا: (دخلت زبي فطيزها) انا حفشخك بس عندي ليكي طلب
مايا: اااااه انا تحت امرك انا مستعده اعمل اي حاجه
انا: (بطلعه و ادخله براحه) عايزك تهيجيها عليا اكتر
مايا: اوووووف انت لو عايزني اااااااه انكهالك الوسخه دي اااااااه خنكهالك
انا: (بطلعه و ادخله بسرعه) لاء عايزك تهيجيها بس و تساليها لما تهيج شافت زبي ولا لا
مايا: اااااااااااه اااااااااه ااااااااه اااااااااااه (واترعشت) حاضر
انا: (نزلت لبني فطيزها ) هي دي حبيبتي الي ممتعاني.
ريحت علي ضهري واخدتها فحضني و العبلها فشعرها اول ما مايا نامت قمت اخذت هدومي و رحت علي أوضة ريري نمت في سريرها لغاية مهي جت و صحيت وهي فحضني نايمه بقميص نوم ازرق و احنا متغطين فحضنتها
ريري: معلش صحيتك بس لما لقيتك نايم فاوضتي مقدرتش منمش فحضنك
انا: و انا مقدرش ابقي هنا و ابقي بعيد عنك
ريري: انا جبتلك السجائر و جبتلك هدوم جديدة بدل الي اتبهدلت
انا: هههههههه ماشي كتر خيرك
ريري: بتضحك علي ايه
انا: افتكرت حاجه كده متشغليش بالك ههههه
ريري: قول بقي بطل غلاسه
انا: فاكرة لما كنتي بتبصي عليا انا و مايا
ريري: احيه انت كنت عارف ازاي
انا: هههههههه اه كنت بشوفك وقفة وري الباب و الكلوتات بتاعة مايا الي كانت بتختفي كنت بسيبهالك
ريري: عرفت منين اني كنت باخدهم
انا: كل مرة مايا تكلمني تسالني علي الكلوت بتاعها و كنت بقولها اني اخدته و جبتلها اتنين بدل الثلاثة الي اختفوا
ريري: انا كنت يبقي هايجه عليكوا اوي عشان انا شفتك بتعمل حاجات عمري مشوفتها ولا اعرف عنها حاجه
انا: (بدعك في بزازها) وكنتي بتعملي ايه لما تشوفينا
ريري: ببقي هايجة و العب في نفسي وانت كده كنت قاصد بقي تهيجني لما كنت بتلعب في مايا تحت عند الصالون
انا: (قلعتها قميص النوم و بلحس الحلمة و امصها بشفيفي و أشد فيها) هي بتحب تجرب حاجات كتير و تتمتع
ريري: امممم طب وانا مش بتحب تمتعني
انا: (نزلت ايدي علي كسها احركها براحه و بلعب بحلمتها بلساني) انا فضلت اقاوم جمالك بس مقدرتش انا بحب امتعك و اتمتع بيكي
ريري: ااااااه انا مبقتش قادرة استغني عنك انت غيرت حياتي خالص
انا: (نزلت الحس كسها ) تفتكري مايا بتبص علينا زي منتي كنتي بتبصي
ريري: اااااااه كمل كمان بحبك اوي
انا: (بدخل لساني جوة كسها و بنيكها بيه) تلاقيها وقفة بتتفرج و بتلعب فكسها و فرحانه
ريري: احيييييه فرحانه ليه
انا: (دخلت صبعي فكسها و بطلعه وادخله) عشان شيفاكي مبسوطه مش انتي مبسوطه
ريري: ااااااه مبسوطه اوي
انا: (دخلت صوبعين و بطلعهم و ادخلهم بسرعه) هي بتفكر اني بنيكها و بنيك امها
ريري: ااااااااه اااااااااااه اااااااااه نيك امها جامد اااااااه ااااااااه و اترعشت
انا: (قومتها و أعدتها علي زبي وخلتها تنطت عليه) انتي عارفه هي نفسها فايه
ريري: اااااااه ايه ااااااااه ها
انا: نفسها تبقي جنبك علي السرير و انا ابقي معاكوا
ريري: ااااااااه اااااااااااه احييييييه مش حينفع
انا: (قلبتها علي ضهرها و ضميت رجليها و رفعتهم لفوق و دخلته فكسها) هي نفسها تجرب و تشفني حعمل ايه وانا معاكوا و بتقولي مش حقدر عليكوا و انتوا علي سرير واحد
ريري: ااااااااه اااااااااااه وانا كمان اااااااه ااااااااه
انا: (نزلت رجليها و فتحتها و بكمل نيك فيها بسرعه) هي سمعتك و شافتك و انتي هيجانه و بتقولي نكني يا كرم
ريري: ااااااااه اااااااااااه و بعدين ااااااااه نكني يا كرم
انا: (نزلت فوقيها بجسمي و قربت من ودانها و برزع زبي فيها جامد) مايا حتقولك خلي كرم ينيكك و ينزل لبنه فكسك و يمتعك
ريري: ااااااااااه اااااااه ااااااااه (و اترعشت جامد)
انا: (نزلت لبني فكسها و اترميت جنبها علي السرير) انتي فرهدتيني جامد
ريري: (جت فحضني) انا اول مرة ابقي هيجانه كده يخربيتك .
قومت استحميت و لبست الهدوم الجديده الي جيبهالي ريري و خدت علبة السجائر و لعت منها و دخلت بوست ريري و اخدت بعضي و روحت اتفرجت علي دينا و مي طول اليوم عمله ايه وقاله ايه و دينا بعد الي عملته فيها كانت فعلا قلقانه عليا و مي استغربت اوي من الي عملته و تاني يوم رحت الجامعه و كان يوم حافل كنت حاسيس اني بقيت اشهر شخص في الجامعه و الكل بيتكلم عليا و اني دخلت ازاي و انا مرفود و الي يجي ويسلم عليا و يقلي راجل بجد و يقولي عاش يا وحش وكل مبص في حته الاقي مجموعة بتبصلي و تدودود انا ماشي حاسس اني ملك زماني و اسم كرم بقي اشهر من اسم اي دكتور او عميد و بقيت معروف فوسط الجامعات التانية كمان تجارة و حقوق و تربية لغاية موصلت لمكان المحاضرات بتعتنا و دخلت من الباب ببص علي انجي و منه و لقيت كل الي موجود صقف والي صفر و رحت واقف و بقيت بحط ايدي علي راسي المقصود بيها كل ده علي راسي من فوق و رحت لانجي و منه و قعد جنبهم و كانوا عايزين يتكلموا قلتلهم بعد المحاضرات نروح نقعد في مكان و نتكلم و دخل الدكتور و اتكلم عن الموقف الي عملته وإني عندي نخوه و الكل صقفلي تاني و انا حسيت كده بقي اوفر اوي انا محتربتش علي الحدود دي خناقه و هبلة كمان مشفوش خناقات المدارس دفعة قصاد دفعه و مطحنه وشغاله و بين المحاضرات الي يجي يسلم عليا و يتعرف عليا و الي ياخد نمرتي و بنات تيجي تكلمني بحجه أنهم بيطمنوا علي منه و بقت البنات بتقرب من منه و انجي عشان يقربوا مني و منه و انجي كانوا فرحنين اوي اليوم ده و خلصنا و اخذتهم علي الكافيه
منه: شكرا اوي يا كرم انا منغيرك مكنتش عارفه حعمل ايه انت انقزتني و مكنتش حسامح نفسي ابدا لو كنت اترفدت
انا: انا معملتش حاجه زياده يا منه الي عملته ده طبيعي و لو اي حد ضايقك بكلمه او حتي نظرة قوليلي و انا اجبلك حقك
منه: هههه هو بعد الي حصل امبارح و النهارده ده في حد حيفكر يعمل حاجه ده كله حيخاف منك و حيعملك الف حساب
انجي: طب انا مليش لزمه بقي اقوم ادورلي علي حد يحميني و يخاف عليا
انا: انتي عبيطه يا بت الي يمسك يمسني و دكر ابن دكر حد يفكر بس مجرد تفكير أنه يضايقك و انا اوريكي اعمل فيه ايه
انجي: انت صحيح مش كنت اخذت رفد معاهم اتشال ازاي
انا: ماهو انتي مش عارفه قمتي في البلد دي انا حاجه كبيرة اوي
انجي: ههههه اتنيل امال لو مكناش عارفين البير و غطاه
انا: هههه بقي كده طب مش موصلكم اتشعبطوا بقي فاي حاجه
انجي: لاء خلاص انت اعظم العظماء هههههههه
منه: كرم هو فيه سوال بس مش عارفه هو ميخصنيش انا عارفه بس احنا صحاب يعني
انا: ايه يا منه المقدمه الطويله دي متسالي علي طول و انا لو مش عايز اجاوب مش حجاوب الموضوع سهل
منه: هو انت و مايا متصاحبين
انا: اه و انا و رشا متصاحبين و انا و انجي و انتي لاء (طلعتلها لساني)
انجي: انت تصاحبني انا هههههه
انا: هو انتي تطولي اصلا ههههه
منه: ماشي
انا: بصي يا منه انتوا كلكوا صحابي بس كل واحده فيكوا مختلفه عن التانية في ظروفها و في طريقة معملتي معاها
منه: كده فهمت
انا: مين بقي الي قالك اني و مايا متصاحبين
منه: دينا زمان قالت انكوا متصاحبين و بصراحه انا شوفت مايا بتكلمك و سمعتك بتقلها انك حتروح معاها قبل المشكله بتعتي بس صدقني انا مكنش قصدي ابص في موبايلك ولا اسمعك وانت بتتكلم
انا: زي مفهمتك كل واحده فيكوا مختلفه عن التانية كل واحده ظروفها و طريقة تعاملها مختلفه.
فضلنا نرغي واحنا قاعدين رشا اتصلت و رديت عليها قدام منه قصد
انا: الو
رشا: كرم انت كويس انا قلقانه عليك اوي انا عرفت انك اتخانقت في الجامعة خناقه كبيرة
انا: اه كويس
رشا: طب عايزه اشوفك
انا: بكره مش فاضي انهارده
رشا: ماشي حكلمك بكره واشوفك بعد مخلص محاضرات
انا: ماشي سلام.
انجي: انت بتعاملها كده ليه
انا: هو انتي مسمعتيش كلامي مع منه
انجي: طب براحه متزوقش كده
انا: معلش يا انجي مش قصدي تعالي نغير الموضوع .
منه غيرت الكلام و فضلنا نرغي لغاية ما قومت حاسبت و وصلتهم و كلمت المخبر يقابلني و مناخرش وجه علي الكافيه في معاده
المخبر: خير يا باشا
انا: عايزك كل ما دينا تنزل من البيت تكلمني تقولي
المخبر: حاضر يا باشا و هي بقالها يومين مخرجتش و لا هي ولا مي ولا يوسف من ساعت زيارتك ليهم
انا: تمام في اي اخبار جديده
المخبر: عنتر لقي واحده من المنطقة و جابها سكه و بقي بينكها و يديها فلوس و محمود لسه بيرحله
انا: طب تمام كمل انت و زي مقولتلك.
كلمت اتنين مخبرين تنين يجولي وانا قاعد في الكافيه واحد فيهم الي شغال علي كريمه و بلغني انها حاسبت الي كانت ماجراه يراقبني و مشيته عشان الدنيا منزنقش معاها و كل يوم بتروح متأخر من الشغل و بتحاول تلم ايديها في الفلوس عشان نهاية خدمه جزها قربت تخلص.
المخبرة التاني اخذت منها تسجيلات ساميه ام ياسمين و محمد.
روحت بصيت في التسجيلات ملقتش حاجه غريبه عن العادي الي بيحصل عندهم في الفيلا و كلمت صمصار عشان يشوفلي شقه و فهمته أن الشقه دي مش عايز حد يحس بيا فيها و لا مين طالع ولا نازل و قالي في خلال يومين طلبي حيكون موجود. و اتفقت مع عبير اني حروحها واطلع عشان عايز محمود و انا كنت عايز بصراحه اشوف فاتن و فعلاء عبير خلصت شغلها و اخذتها روحتها و طلعت معاها و قلتلها تعملي قهوة و تنادي علي محمود
انا: (بكلم محمود) تحب تشتغل ولا انت عايز تركز اكتر في الجامعه
محمود: لو في شغل بعد الجامعه يا ريت
انا: في شغل في استديو جامبك هنا حتشتغل مصور ايه رايك
محمود: موافق طبعا مش ده الي في اخر الشارع
انا: اه بكره تروحله وبعد الجامعه.
فاتن دخلت علينا و لبسه هدوم خروج و حطه مكياج
انا: طب تمام اوم انت يا محمود و زي متفقنا .
انا: ازيك يا فاتن (بعد ما محمود قام) انتي فعلا فاتن
فاتن: ههههه انا كويسه انت عامل ايه ، انا عملت بنصيحتك و سمعت كلامك
انا: انا تمام ، اه انتي بنت زكيه و كبيرة و عارفه مصلحتك و جميلا
فاتن: انت بتعاكسني بقي و في بيتنا
انا: وانتي لبسه و متشيكه عشاني و نوع البرفان الي بتحطيه حلو و جذاب
فاتن: (ارتبكت) انا بحب اقعد في البيت كده علي طول مش عشانك طبعا
انا: هههههه ماشي تحبي تخرجي شويه
فاتن: بجد انت بتكلم بجد
انا: (نديت علي عبير) عبير انا خاخد فاتن أخرجها شويه و مش حنتاخر
عبير: ماشي بس خلي بالك منها ، وانتي يا بت اسمعي الكلام و بلاش شقاوة .
اختدتها و ودتها كافيه و هي كانت مبهورة بالعربية و الكافيه الي رحناه
انا: (طلبت قهوة) تحبي تشربي ايه انا عزمك اطلبي الي نفسك فيه
فاتن: (طلبت عصير) انت بتيجي هنا كتير
انا: اه اعدتي معظمها هنا المهم انتي مبسوطه
فاتن: مبسوطه اوي انا اول مرة اصلا اخرج فوقت زي ده و اجي مكان زي ده .
فضلنا نرغي في دراستها و حياتها و صاحبتها
انا: يلا بينا عشان منتاخرش
فاتن: لاء خلينا شوية مش عايزة اروح
انا: معلش عشان لما نيجي نخرج تاني عبير متعترضش
فاتن: محدش في البيت يقدر يقولك لاء
انا: (صدمتني بكلامها) ليه بتقولي كده امك موجوده و ابوكي موجود
فاتن: كرم متكدبش عليا من فضلك كل حاجه واضحة و معروفه انا عرفت كل حاجه ومش زعلانه منك
انا: عرفتي ايه و منين
فاتن: عرفت الي عملته مع امي قبل متشغلها عندك و هي كانت بتجيب فلوس منين و محمود عمل معاك ايه و انت عملت معاه ايه و شكرا انك بعدتني عن عنتر و خلته يبعد عني و شكرا انك محولتش تقنعني بانك تقولي الحقيقة الي حصلت من ورايا و تخلي نظرتي لاهلي كلهم تتغير
انا: عرفتي منين
فاتن: عرفت اخلي محمود يحكيلي كل حاجه هو اه مكنش عايز يحكي بس (اترددت تكلم) لما اتزنق فحاجه كده جالي و ساومته
انا: ايه مكسوفه تقولي طيزوا اكلته
فاتن: (اتكسفت و ديرت وشها) اه حاجه زي كده
انا: طب وانتي ناوية تعملي ايه بعد معرفتي كل حاجه
فاتن: مش عارفه بصراحة أنا كنت قرفانه من البيت كلوه بس عرفت أن امي بعدت عن عنتر من ساعت ما اشتغلت عندك و انت الي بعدتها بس السوال بقي الي حيموتني انت بعد معملت كده فيها و فمحمود ليه بعدتها عن عنتر و شغلتها عندك و خلتني ابعد عن عنتر مع انك كنت ممكن تسيبني و تخليني انا كمان تحت رجلك وقت متعوزني
انا: ممكن نخلي الموضوع ده المرة الجاية عشان بجد انتي اتاخرتي و محدش لازم يعرف انك عارفه حاجه و تبقي الأمور طبيعية لغاية مشرحلك كل الي عايزة تعرفيه يلا و اوعدك حنخرج تاني و تالت بس تسمعي الكلام و تهتمي بدراستك اتفقنا
فاتن: (ابتسمت و سلمت عليا) اتفقنا.
خدتها و روحتها و رجعت علي البيت و انا بسب و بلعن فمحمود اعمل فيه ايه فضلت اتفرج علي التسجيلات و نمت صحيت تاني يوم وانا بلبس عشان اروح الجامعه المخبر كلمني و قالي أن دينا خرجت دلوقتي فقفلت معاه وكلمت منه و انجي قلتلهم اني ممكن اجي علي المحاضرة التانية عشان تعبان شويه و ورحت علي الفيلا لمي دخلت عادي و صبحت علي البواب بتاعهم و اديته خمسين جنيه و كيمي فتحتلي و دخلت طلبت منها قهوة و قلتلها جبيها و متطلعيش من المطبخ و دخلت الصاله لقيت مي قاعدة
مي: انت ايه الي جابك هنا
انا: انا اجي وقت ما انا عايز
مي: اتفضل اطلع بره
انا: انا لو طلعت من هنا حخالي اخوكي اشهر واحد في مصر ده غير كام فيديو كمان كده حسبهم مفاجئة
مي: (سكتت شوية) انت عايز ايه
انا: اشرب القهوة و اقولك.
سكتنا لغاية مجت القهوة و بدأت اشرب
انا: مش حتحكيلي بقي اتفتحتي ازاي
مي: (بتلجلج) انت مالك انت مش حاجه تخصك
انا: يعني ادينا بنتسلي لغاية مخلص القهوة
مي: من فضلك خليك فحالك و خلص و قول عايز ايه.
انا قمت وقفت جنبها و حضنتها
انا: انا عايزك انتي
مي: لاء ابعد عني ابعد (بتبعد وشها)
انا: (مسكت وشها وخلتها تبصلي) انا ميتقاليش لاء (قربت من ودنها) مش بحب اسمع الكلمة دي
مي: انت مش عملت الي انت عايزه ، عايز ايه تاني
انا: (مسكت بزازها من فوق البدي و بدعكهم فبعض) انا اعمل الي انا عايزه و فاي وقت
مي: (بتحاول تبعد ايدي) انا مش عايزاك هو بالعافيه
انا: (مسكت وشها و ببوسها و هي قافلة بقها) اه بالعافية
مي: ابعد ابعد (بتحاول تبعدني)
انا: (سبتها وهي وقفت ) ما هو لو مش عشاني (بقلع التيشيرت) يبقي عشان اخوكي
مي: (واقفة مبتكلمش)
انا: يلا اقلعي (بزعيق) بدل ما اشهركوا
مي: (اتخضت) حاضر (قلعت البدي)
انا: و الشورت .
مي قلعت الشورت و بقت بالبراه و الكلوت و انا رحت واقف وراها و مسكت بزازها و هي بتحاول تبعد ايدي فمسكت ايديها و حتطهم جنبها و حسيت علي طيزها و رجعت مسكت بزازها و ادعكهم فبعض و شوية و خليت وشها ليا و مسكت طيزها افعص فيها و رفعت ايدي مسكت وشها ببوسها و هي قافلة بقها و حاطة اديها الاتنين مبيني و مبنها عشان متبقاش فحضني و مسكت ايديها و حطتها علي زبي و فضلت احركها
مي: لاء سيب ايدي سيب.
انا: (زقتها علي الكنبه) في ايه يا وسخه امال لو مكنتيش مفتوحه اقلعي الكلوت.
قلعت الكلوت و قافلة رجليها فنزلت علي الأرض و فتحت رجليها راحت حاطه ايدها علي كسها
انا: (ضربتها علي ايديها) شيلي ايدك .
شالت ايدها و حطيت صبعي علي كسها امشيه عليه و رفعت رجليها فوق الكنبه عشان كسها يبقي باين ليا و دخلت صبعي فكسها و بطلعه و ادخله براحه وهي مودية وشها بعيد عني فطلعت صبعي و نزلت الحس فيه بلساني وهي حطيت اديها علي بقها وانا طالع نازل علي كسها حولت تبعد راسي زقيت اديها و سمعت منها اول اااااه راحت حطة ايديها علي بقها تاني دخلت صوبعين فكسها و بطلعهم و ادخلهم براحة و بلحس في ظنبرها بلساني راحت ضمه رجليها علي راسي
انا: مبسوطه
مي: لاء ااااه لاء .
سرعت ايدي شويه و طلعتها رحت قالبها و مخلي ضهرها ليا و فاتح طيزها و لحست خرم طيزها و دخلت صوباع و أطلعه و ادخله براحه
انا: طب متمتعه كده
مي: ااااه لاء لاء
قومتها و بوستها وهي قافلة بقها برضوا بس حاطة اديها علي صدري فكتلها البراه و ادعك بايدي بزازها و نزلت الحس الحلمة و ايدي بفرك بيها الحلمة التانية و شوية و نزلت ايدي علي كسها ادعك فيه و بمص في الحلمه لغاية مترعشت و نزلت ميه وانا مكمل دعك فكسها
انا: ايه كده انبسطي ها
مي: اااااااه لاء سبني (مسكه ايدي بتحاول تبعدني) .
مسكت ايديها و حطيتها علي زبي و بحركها و ببوسها فرقبتها
انا: شايفه هائج عليكي ازاي شايفه سخن ازاي (رحت ابوسها فشفيفها و هي اتجوبت شوية و بعدت وشها)
مي: لاء سبني
انا: عايزة تتناكي
مي: لاء ابعد عني .
رميتها علي الكنبه و خليت ضهرها ليا نزلت لحست خرم طيزها و بليت زبي و دخلته فطيزها وفضلت أطلعه و ادخله براحه و هي اااااااااه ااااااااه سبني
انا: ايه رايك كده
مي : ااااااااه اااااااااااه لاء طلعه ااااااااه.
انا بقيت بنيكها بسرعه و هي اااااااااه ااااااااه و صويت قومتها ونيمتها علي الأرض علي ضهرها و دخلت زبي فكسها و هي اااااااااه طلعه و بدأت أطلعه و ادخله براحه و رميت جسمي عليها و وشي بقي عند بزازها
مي: اااااااه لاء قوم (شوية و حطيت ايديها علي كتفي) .
رحت طالع ابوس فرقبتها و نزلت امص في الحلمه و هي اااااااااه ااااااااه كفايا مش قادره وانا بقيت بنكها بسرعه
انا: تحبي اجبهم فكسك
مي: ااااااااااااه لاء لاء لاء (اترعشت)
انا: (طلعت زبي و نزلت لبني علي بزازها) حجيلك تاني .
قمت غسلت زبي و رجعت لبست و هي نايمه علي الارض زي ماهي بلبني رحت الجامعه حضرت المحاضرة التانيه و كلمت رشا
انا: الو ايه الاخبار خلصتي
رشا: فاضلي محاضرة بس اخلصها و نتقابل
انا: طب انا حستناكي في الكافيه .
قفلت معاها و رجعت لمنه و انجي اشوفهم حيعملوا ايه
انجي: احنا حنروح بقي ، انت حتقابل رشا النهارده
انا: طب تمام ، اه فاضلها محاضرة و تخلص بس
منه: تحب نقعد معاك لغاية مهي تخلص
انا: لا لا روحوا انتوا انا حروح اقعد في الكافيه استناها هناك
انجي: انت مش حتستناها و تاخدها معاك
انا: انتي تاني مفيش فايده فيكي يا بت ارحميني
منه: هههههه مش حتخلص منها هي من صغرها نفسها تطلع محققة
انا: هههههه طب يلا بقي عشان حموت علي القهوة.
رحت استنيت رشا لغاية ما وصلت
رشا: عامل ايه طمني عليك انا قلقت عليك اوي
انا: كويس بخير
رشا: مالك يا كرم
انا: مفيش
رشا: انت لسه زعلان صح
انا: مش زعلان منك انتي اخترطي و محدش بيعيش مع حد بالعافية بس انا بحاول انساه والموضوع صعب شوية
رشا: كرم انا اخترتك انت و من زمان
انا: انتي اخترتيني بالكلام مش بالفعل
رشا: كرم انا بحبك بجد بحبك ومش هقدر ابعد عنك اديني فرصة تانية
انا: انتي مكفكيش تعزبيني مرة عايزة تعزبيني تاني
رشا: انا حتغير عشانك صدقني ارجوك متسبنيش يا كرم (عيطت)
انا: ماشي يا رشا خلاص متعيطيش بقي و يلا عشان متتاخريش
رشا: طب انت مش حتوصلني و حتسبني اروح لوحدي
انا: يا سلام ده انا اتمني طبعا يلا بينا .
وصلتها البيت و لقيت الراجل صاحب الأجهزة الإلكترونية بيتصل
الراجل: كرم باشا فينك محدش بيشوفك
انا: معلش كنت مشغول شوية الايام الي فاتت بس افاضي نفسي ليك
الراجل: كتر خيرك يا باشا انا قدامي توكيل موبايل جديد نازل في السوق
انا: تمام خلاص حعدي عليك دلوقتي .
رحتله و مضيت العقد و اخذت التوكيل حصري ليا و شكرت الراجل و مضيت معاه عقد شراكه بنسبه في الموبايل الجديد و كلمت الصمصار عشان محتاج محل تاني و كلمت المحامي عشان أقابله و رحتله المكتب
المحامي: اهلا كرم باشا انا تحت امرك
انا: فيه مشكله كبيرة عندي ومفيش حد غيرك حيعرف يحلها
المحامي: خير يا كرم باشا
انا: انا دخلت فشغل جديد و ده محتاج فلوس كتيرة و مش عايز ابيع حاجه ولا اخسر حاجه وصلتلها
المحامي: مفهوم مفهوم
انا: طب و الحل ايه
المحامي: الطلب ده ملهوش غير سكه من اتنين و الاتنين اخطر من بعض
انا: مفيش اي سكه تانية
المحامي: للاسف مفيش
انا: طب سبني افكر و ارد عليك
المحامي: انا تحت امرك فاي وقت.
روحت و كل تفكيري ازاي اجيب فلوس انا محتاج محل و محتاج سكن خاص و محتاج يبقي معايا فلوس عشان اخلي هشام و جمال تحت ايدي كل ده مش مستحيل بس التوكيل الجديد هو الي بوظ كل حاجه مين يقدر يساعدني كلمت ريري
انا: ريري عاملة ايه
ريري: تمام فينك
انا: في البيت بس كنت عايز اقابلك حعادي عليكي اخدك و نخرج
ريري: ماشي اول متوصل رنلي .
اول موصلت رنتلها نزلت ركبت خذتها علي الكافيه و هي الي مسكت ايدي واحنا داخلين
انا: ريري كان فيه حوار كده كنت عايز اكلمك فيه بس لو معندكيش حل متشغليش بالك
ريري: خير قلقتني
انا: انا داخل مشروع كبير و كنت بدور علي حد استلف منه مبلغ كبير فقلت اسالك
ريري: (سكتت شوية ) بص انا حقولك علي حاجه محدش يعرفها و المفروض اني برضه معرفهاش جمال سافر عشان احنا فازمة مالية و كان ممكن يتقبض عليه لو فضل فمصر بس عشان خطري اوعي مايا تعرف حاجه
انا: عيب عليكي مستحيل اعرفها حاجه زي دي ، خلاص متشغليش بالك
ريري: بص هو في الجامعية الخيرية الي انا مشاركه فيها سايدات أعمال ممكن اطرح عليهم لو وحده فيهم عندها استعداد تمويل لمشاريع بس الفكرة أن جمال مش بيحب يتعامل معاهم
انا: ليه مش عايز يتعامل معاهم مع أنه مزنوق و عنده مشاكل كبيرة
ريري: جمال عنده جملة دائما يقولهالي لما كنت اقترح عليه الموضوع ده أن فيه ناس البعد عنها غنيمة
انا: مممم طب شوفي كده و ردي عليا.
فضلنا نرغي فحاجات كتير و روحتها و كانت عيزاني اطلع معاها بس انا فهمتها اني عندي مشوير كتير بكره بدري ولازم اروح انام و فعلا روحت دخلت المكتب افكر ايه الي يخلي جمال مش عايز يتعامل مع الناس ديه مع أنه مزنوق و شايف انه يبعد عنهم احسن من زنقته و المشكلة الي هو فيها مع أنه حيتسجن لو مدفعش و جه في بالي كلام جدتي لو اتزنقت فحاجه ممكن اسال خالتي ناديه فقمت ابص عليها لقيتها نايمه خلاص بكره الصبح اسالها و اتفرجت علي التسجيلات ولقيت أن مي محكتش حاجه لدينا و نمت و صحيت تاني يوم الصبح و انا بفطر
انا: ناديه عايزك في موضوع كده في المكتب (هي مش بتحب حد يقولها يا خالتي ولا يا عمتي)
نادية: ماشي نفطر و اجيلك .
فكرنا و دخلت المكتب استنتها لغاية مدخلت.
نادية: خير يا كرم
انا: كنت عايز اخش فمشروع و محتاج تمويل
نادية: (بكل تلقائية) ايه رايك في التمويل الاجنبي
انا: (افتكرت أن جدتي في امريكا) انتي بجد نبغه كنتي فين من زمان شكرا يا نادية .
خرجت نادية و كلمت جدتي
انا: الوو عامله ايه و حشتيني
جدتي: انا تمام انت عامل ايه ، وانت كمان وحشتني
انا: تمام كويس بس كان عندي مشكله كده و قلت اخذ رأيك
جدتي: قول خير
انا: انا مضيت عقد توكيل موبايل جديد و كان عندي كذا حاجه كمان المشكله اني محتاج فلوس
جدتي: طب انت لو شايف أن المشروع ده حيجبلك دخل كويس بيع اي حاجه من الي عندك
انا: هو كويس بس انا مش عايز اخسر حاجه
جدتي: متبقاش طماع
انا: انا لما اتزنقت سالت نادية و قالتلي ايه رايك في التمويل الأجنبي
جدتي: اه فهمت بس لو الموضوع ده نفع حدخل نفسك في حوارات كتير
انا: مش احسن من اني امشي فسكه من سكتين الدخول فيهم مفهوش خروج ده غير مخاطرهم
جدتي: لكل حاجه مخاطرها و مشاكلها بس مش حنسبق الأحداث خليني اشوف الاول حينفع ولا لاء .
المخبر كلمني و قالي تعالي يا باشا الجو هادي .
رحت لمي اول مدخلت لقيت مي وقفت رحت مقرب عليها و هي ساكته و بصه في الارض رحت ماسكها و زنقتها خليت الحيطه وراها
انا: (حطيت ايدي علي كسها و بحركها من فوق البنطالون) وحشتيني يا مي
مي: (بتحاول تزق جسمي) سيبني بقي امشي
انا: (ببوسها وهي قافلة بقها و حطيت ايدي علي طيزها ادعك فيها و اضمها لجسمي) حساه بزبي هائج عليكي ازاي
مي: لاء مش عايزاك ابعد عني
انا: (مسكت بزازها ادعكهم جامد ) بس انا عايزك
مي: (بتحاول تبعدني) كفايا الي عملته امبارح
انا: (ببوسها وهي اتجوبت شويه ) لاء مش كفايا انا مشبعتش منك
مي: (بعدت وشها ) انت ايه مبتدهدش
انا: (حطيت ايدي من تحت البنطالون ومن تحت الكلوت علي كسها و بحركها) انا كل مبفكر فيكي بهيج
مي: (بتحاول تزق ايدي باديها الاتنين) انساني بقي
انا: مش قادر انساكي (قلعتها البدي و البراه) انا كل مبشوفك بهيج اكتر
مي: (بتحاول تقاوم ) انا حسافر و اسيبلك البلد كلها
انا: (رجعت ايدي علي كسها و بحركها و نزلت امص في الحلمه ) حسافر وراكي
مي: (بدات تستسلم) اااااه اعمل ايه طيب ااااااه
انا: (نزلت قلعتها البنطالون و الكلوت) تستمتعي
مي: (حطت ايديها علي كسها تداريه لما فاقت انها منغير البنطالون و الكلوت) لاء مش عايزة
انا: ( فتحت رجليها و حسست علي كسها و طبطبت عليه بايدي و حسيته مبلول رحت مدخل صوبعين فكسها و اطلعهم و ادخلهم براحة) طب و كده
مي: (ماسكه ايدي بتحاول تزقها) لاء طلع ايدك سبني اااااه
انا: (سرعت حركة صوبعي فكسها) سيبي نفسك ليا
مي: (مسكت ايدي باديها الاتنين) ااااااااااه اااااااه اااااااااه (اترعشت و نزلت ميتها و نزلت علي الارض) لاء خلاص كفايا
انا: ( فتحت رجليها و بلحس فكسها) لسه ده انا حمتعك
مي: (مستسلمه) اااااااه ااااااااه (بتترعش علي خفيف كل شويه)
انا: (دخلت صوبعين فكسها تاني و بنيكها بيهم بسرعه) انتي جميله اوي
مي: ااااااااااه اااااااه ااااااااه (اترعشت ونزلت ميتها و قفلت رجليها و نامت علي جنبها) مش قادره كفايا
انا: (قومتها و بدات الحس في الحلمه و امص فيها و بايدي التانيه بفرك الحلمه التانية) حلمتك وقفه و حلوة اوى
مي : اااااه اووووف بلاش كده .
طلعت ابوسها و هي اتجوبت معايا و فجاءة بعدت وشها
مي: لاء كفايا بقي امشي خلاص
انا: يعني مش عايزاني انيكك (حطيت ايدي علي كسها و فضلت ادعك فيه جامد و بسرعه)
مي: ااااااااااه اااااااه ااااااااه اااااااااااه (اترعشت ونزلت علي الارض) لاء مش عايزه (فضلت تترعش وهي في الارض) .
انا سبتها و مشيت و رحت رايح علي الجامعه و رحت قعدت مع منه و انجي و حضرت المحاضرة التانية
منه: انت ايه حكايتك مبقتش تحضر المحاضرة الاولي ليه
انا: معلش اصلي بفتح مشروع و لازم اتابع الدنيا فبروح الصبح اشوف ايه الاخبار و اجي
انجي: مشروع ايه
انا: بفتح محل موبايلات
انجي: بجد ؟ انا ليا موبايل جديد هديه
انا: هههههههه انتي ايه مبتعتقيش
منه: انت تفهم في الموبايلات
انا: اه و بتعلم بس الايام دي الدنيا مكركبه معايا وقت و مصاريف
انجي: لو احتجت حاجه انا ممكن اسالك جوز اختي نسمه ممكن يخش معاك شريك
انا: سبيها بظروفها لو احتجت حاجه حقولك
رشا بتتصل
انا: الو رشا عامله ايه منه و انجي معايا و بيسلموا عليكي
رشا: انا تمام ، سلملي عليهم كتير ، متجبهم و تيجوا تقعدوا معايا
انا: خلاص حشوف ايه ظروفهم و لو تمام حكلم مايا كمان تروحلك ، هي جت انهارده
رشا: خلاص ماشي وحشتني لمتنا ، اه جت و كانت معايا بس انا روحت اجيب ورق من المكتبه و سبتها .
قفلت مع رشا .
انا: ايه ظروفكم تيجوا نروح لرشا و مايا
منه و انجي : قشطه يا ريت احنا متجمعناش من زمان.
كلمت مايا.
انا: مايا وحشتني عامله ايه
مايا: انا لو وحشاك كنت جيتلي
انا: معلش مش عارف اجيلك الأيام ديه عشان مشغول فكام حاجه كده (كنت قاصد اسمع منه و انجي) المهم انا جيلك الجامعه انا و منه و انجي جمعي رشا لغاية منيجي .
روحت انا و منه و انجي و قبلنا مايا و رشا و قعدنا في كافترية الجامعه و كانوا فرحنين اوي اني الي مجمعهم و قعدنا نرغي و نهزر و صوت ضحكهم كان جايب اخر الجامعه و شوية و لقيت منه و انجي بيتوشوشوا و انا خدت بالي عشان كان فيه بنت قاعده وراهم مركزة معانا و شوية لقيت دينا معدية من جنبنا و كعادة البنات لازم يغيزوا بعض
مايا: دينا دينا (قامت تسلم عليها و اتكلموا ) .
انا بصيت لدينا و هي بصت عليا و بصت في الارض و فهمت أن مايا بتغزها و باقي البنات بصولها من بعيد و محدش فيهم قام يسلم عليها و لا اكنها وقفة قريب مننا
وكملنا كلام عادي و حسيت البنات صوتها بقي عالي و ضحكتهم عليت كمان عشان يغيزوا دينا و لما مايا خدت بالها سلمت علي دينا عشان ترجعلنا و دينا خدت بعضها و مشيت و كملنا قعدتنا و شوية و مشينا و اخذت منه و انجي اروحهم عشان مايا قالت حتاخد رشا معاها توصلها علي السكه بنفس التاكسي و احنا في الطريق
انجي: انت غريب اوي
انا: ههههه ليه ما انا طبيعي اهو
انجي: تعاملاتك مع كل واحده فينا حتجنني
انا: ههههه فهميها انتي يا منه
منه: مش لما افهم انا الاول انت كنت بتعامل رشا بطريقه ناشفه و دلوقتي بتعاملها كويس و مايا مش فاهمه علاقتها معاك ازاي كده و دينا انت لما بصتلها بصيت في الارض مع انها شخصيتها قوية و مع ذالك حسيت انها مكسورة قدامك انا اول مرة اشوف دينا كده
انا: وانتي يا انجي ليكي اي ملاحظات تانيه
انجي: انا بحس أن انت قريب من كلوا و مهتم بينا كلنا و بتراضينا كلنا مبتخليش واحده تحس ان في واحده مميزة عندك
انا: هههههه بصوا انا ححاول ابصتها لو انتي يا منه أو انتي يا انجي عزمتيني مثلا علي الغدي عندكوا في البيت اكيد حروح و مش حيبقي عندي مشكله ، لو حد ضايق اقرب الناس ليا حندمه و كل واحد ليه سكه و طريقه بس أمتي و ازاي دي حاجه تخصني و اي حاجه بيني بين اي واحده فيكم ده سر محدش يعرفه غيري الا لو هي حاجه عادية ممكن اي حد يعرفها يا ريت تكونوا فهمني
منه و انجي : نوعا ما .
وصلتهم و كلمت الصمصار قالي أنه لقالي فيلا للبيع و ممكن اجي اتفرج عليها بكره بس المحل لسه فروحت و كنت ناسي أن انهارده الاجتماع العائلي قعدت معاهم اتغدينا و اتكلمنا و دخلت المكتب و شوية و ريم دخلت
ريم: (بتزعق) انت خلاص بقيت بتهرب مني و مبقتش تسال عليا انا مكنتش فكراك كده انا غلطانه اني رخصت نفسي و كنت بتحايل عليك ده انت حتي مبقتش فاضي تسمعني ولا تشوفني
انا: بصي يا ريم انا عمري منسيتك ولا حنساكي و علي فكره في مفاجئة قريب مش حقدر اقولك عليها عشان متبوظش و سعتها ابقي احكمي عليا بنفسك و علي فكره حتعرفيها قريب مش بعيد عشان متقوليش اني بهرب منك بس المفاجأة دي حتبقي سر بيني و بينك و حتيت اني مبقتش حتي اسمعك انتي عارفه كويس اوي امك بتدعبس ورايا ازاي و انا مش عايزك تتقزي في المشاكل الي بيني و بنها كفايا انها دخلت مريم وهي عشان صغيرة و مش فاهمه انا مش زعلان منها انا زعلت منك لان صقتك فيا اتهزت و فاكره اني نسيتك بس انا عازرك برضه
ريم: يا كرم انا تعبت و حاسه اني بجري وراك وانت ولا هنا
انا: علي فكره حتعرفي من المفاجأة مين الي بيجري وري مين يا ريم .
مريم دخلت علينا .
مريم: ايه قعدين لوحدكوا و سيبني بره بتكلموا في ايه بقي
انا: ههههه كنا لسه بنتكلم عليكي بصراحة مش كده يا ريم ، كنا بقول أن مريم كانت بتجيلي بس قطعتي بيا
مريم: معلش غصب عني انت عارف بقي الظروف
ريم: انت عرفت أن ابويا طلع معاش مبكر
انا: لاء محدش قالي حاجه.
فضلوا يحكولي علي الظروف و الدنيا و انا اديتهم مصروفهم و شوية و الكل مشي فقعدت اتفرج علي التسجيلات و كل حاجه طبيعية فنمت و صحيت تاني يوم رحت لمي و كان كله برضه لعب في جسمها بايدي بس المره دي نكتها بصوبعي فطيزها و مسبتهاش غير و هي بتترعش في الارض و هي ملط و خرجت رحت للصمصار و اتفرجت علي الفيلا و كانت جاهزة من كل حاجه فمضيت العقد و اشتريتها و اديت الصمصار نسبته و قالي قريب يا باشا المحل حيكون موجود عندك و كمان بسعر كويس جدا و اخذت مفاتيح الفيلا و مشيت وانا رايح الجامعه ريري كلمتني
ريري: كرم ايه اخبارك انت فين
انا: كنت فمشوار كده و كنت رايح علي الجامعه خير في ايه
ريري: بص انا ضورتلك و فيه سيدة أعمال تقيله اوي في البلد اسمها جيهان و هي عايزة تقابلك بعد ساعه في الفيلا عندها
انا: وانتي حتيجي معايا صح
ريري: اه
انا: طب انتي جاية معايا صح
ريري: اه
انا: طب انا جيلك.
رحت لريري و دخلتلها و طلبت القهوة بتعتي
انا: ايه جيهان دي بقي (كان جوايا خوف مش عارف ليه)
ريري: جيهان دي من أكبر سيدات الأعمال و جوزها رجل اعمال كبير في البلد صاحب مصانع كتير و شخصيه مهمه
انا: مممم (ولعت سيجارة) متعرفيش حاجه عنها تاني
ريري: بص هو كله بيخاف منها بس انا مشوفتش منها حاجه
انا: طب دي اقولها يا جيجي ولا جيهان
ريري: جيهان هانم كله بيقلها كده حتي انا و متحولش تزعلها ارجوك
انا: طب يلا نروحاها عشان منتاخرش.
رحت انا و ريري و طول الطريق مش بتكلم و من جوايا خوف و ريري زودتلي الخوف ده انا عمري مخفت من حد كده وصلنا الفيلا و كان البودي جاردات فكل حته و مسكين اسلحه وقفت مكاني و ولعت سيجاره و قلت لنفسي ديه سيجارة الثقه بالنفس و فقت علي كلام ريري
ريري: كرم وقفت ليه ، هو ده وقته يعني
انا: استني شوية احنا كده كده جينا بدري قبل معادنا
ريري: ايوة بس اكيد بلغوها اننا وصلنا
انا: معلش يا ريري استني شوية متقلقيش.
بدات ابص حوليا و أتأمل كل حاجه في الفيلا و اكني بعاينها و بدأت اخد الثقه فعلا
انا: ريري بصي شايفه المرجيحه دي
ريري: اه مالها
انا: كان نفسي فوحده زيها في الفيلا عندكم كنت قعد معاكي عليها و تمتعتك
ريري: هههه يخربيتك ده وقته
انا: الصراحة انا نفسي اعمل كده و دلوقتي بس نمشي البهائم دي عشان مش بحب حد يبص علي مراتي
ريري: (بكل تلقائية دربتني علي كتفي) هههههههه اتلم انت مجنون انت لازم تتعالج
انا: بقولك ايه لو لقتيني بقولها كلمة مش حغلب قومي خشي الحمام و يلا بينا طب عشان نخلص من البلوة الي جوة دي
ريري: احيه عليك ده انت حتودينا فدهية (مبتسمه اوي ) .
دخلنا و الخدم فتحولنا و انا طلبت قهوة و ريري طلبت عصير و قالونا ثواني نبلغ الهانم بوصلكم و شوية ولقيت ريري قامت وقفت فبصيت لقيتها شكلها بيدل انها كبيرة بس المكياج و الكوافير عاملين شغل جامد و هي مهتمية بنفسها لبسها بردو شيك اوي و اكنها مش قاعدة في البيت دي خارجه فقمت وقفت
ريري: جيهان هانم
جيهان: ريري اهلا نورتي
ريري: كرم الي حكيت لحضرتك عنه
جيهان: اهلا يا كرم (بتمد ايديها عشان ابوسها)
انا: (مسكت ايديها ) اهلا جيهان هانم
جيهان: (وشها اتغير و لفت واديتنا ضهرها) اتفضلوا اقعدوا .
ريري بصتلي و برقت وانا ابتسمت لها و جيهان قعدت فوشنا
ريري: كرم كان طمعان زي مقولت لحضرتك في تمويل للمشروع بتاعه
جيهان: مفهوم مفهوم ، هو المشروع بتاعك ايه
انا: انا اخذت توكيل موبايلات جديدة نزلة مصر
جيهان: محتاج تمويل اد ايه
انا: مليون دولار
جيهان: مليون دولار اممم و المقابل
انا: انا حددت طلبي و حضرتك تحددي عرضك
جيهان: 90% من المكسب
انا: تمام حضرتك انا حفكر في العرض و ارد علي حضرتك فاسرع وقت
جيهان: امال مفكرتش ليه قبل متمضي العقد وانت معكش فلوسه
انا: انا غلط غلطه واتعلمت منها مش معقول اكررها تاني
جيهان: جميل يبقي 80% قلت ايه
انا: سامحيني محتاج فرصه افكر
جيهان: انت لو قومت وقفت منغير مترد عليا يبقي رجعنا 90%
انا: اممم معلش انا اه حبقي خسران بس صدقيني انا محتاج فرصه افكر
جيهان: انت عارف انا ابقي مين و جوزي يبقي مين
انا: انا سالت الصراحه ريهام هانم وهي شكرتلي فحضرتك كتير
جيهان: (قلبت وشها) طب مستني تفكر فايه
انا: حضرتك انا الي جابلي التوكيل حياخد 40% (طبعا بحور) انا ازاي ادي حضرتك 80% ولو هو وافق نعدل العقد الي بيني وبينه و حضرتك وفقتي تنزلي المقابل شويه انا ابقي خسران عشان حشتري محل و حصرف مرتبات و مفيش دخل
جيهان: طب حتفكر فاي مهي كده كده بايظة بالنسبالك
انا: زوقيا يعني
جيهان: طب و حتعمل ايه
انا: مفيش حاجه ملهاش حل
جيهان: تحب اكلملك حد من رجال الأعمال ممكن يكون أسهل مني شويه
انا: بصراحة مش بحب اتعامل غير مع الجنس الناعم
جيهان: (ضحكت بصوت عالي) و الي اتفق معاك علي التوكيل واحدة و الي جبتلك التوكيل واحده
انا: هو التوكيل كان معاهم واحدة و هي دي الي اتفقت معاها بس الي جبلي التوكيل واحد للاسف
جيهان: بس في رجال أعمال اسهل مني بكتير
انا: هما ممكن ياخدوا نسبه اقل بس متعبين و بالنسبالي اتعامل معاكي احسن من اي رجل اعمال حتي لو نسبتك اعلي
جيهان: اشمعني
انا: علي الاقل حتعامل و حشوف الجمال ده كتير
جيهان: هههههههه و مين قلك انك كنت حتشوفني تاني
انا: مش حغلب يعني
ريري: بعد اذنك يا جيهان هانم ممكن ادخل الحمام
جيهان: اه فاخر الطرقة دي علي الشمال.
اول ما ريري قامت و دخلت الحمام
انا: ايه رايك في 20% يا جيجي
جيهان: (رفعت حواجبها و برقت) بتقول ايه
انا: ده الي يرضيني لو مش موافقه يبقي كفايا اني قعدت معاكي و شوفتك
جيهان: انت مش عارف انا لو أضيقت ممكن اعمل ايه
انا: عارف بس انتي مش حتزعلي مني
جيهان: (رفعت حواجبها) انا حاخذ 50% وده اخر كلام
انا: 20% مش حتنفع
جيهان: انت لازم تكشف علي ودانك.
ريري جت و شافت شكل جيهان الي بقي عكس ما سابتنا و بصتلي مش فاهمه حاجه
انا: شكرا يا جيهان هانم علي وقتك و ان حضرتك سمعتينا
جيهان: (باستغراب) علي ايه تنوروا فاي وقت (اترددت شوية) خد رقمي لو احتجت حاجه او فكرت كلمني
انا: (اخذت رقمها و رنتلها) و ده رقمي و شكرا لحضرتك تاني.
قمت انا و ريري و سلمنا و مشينا و اول مركبنا و اتحركنا
ريري: انت عملت ايه
انا: مفيش قلتلها حفكر
ريري: انا سيباها بتضحك رجعت لقيتها مكشرة قلتلها ايه اوعي تكون زعلتها
انا: انا مبخفش يا ريري (بنرفزة)
ريري: مش قصدي بس انا خايفه عليك
انا: متخفيش
ريري: امال اخاف علي مين لو مش حخاف علي جوزي
انا: (مسكت ايديها و بوستها وانا سايق)
ريري: (ابتسمت اوي و فرحت) انت صحيح لما سلمت عليها مبوستش اديها ليه انت احرجتها علي فكرة
انا: مش مهم متشغليش بالك المهم عندي مراتي مش مهم اي حد تاني .
ريري سكتت و هي مبتسمه و فرحانه و فضلت بصه من الشباك لغاية موصلنا بيتها
ريري: مش حتيجي تقعد معايا شوية
انا: معلش ورايا شغل كتير و مشوير كتير
ريري: يعني الشغل ولا مراتك
انا: مراتي طبعا بس مايا زمنها وصلت و جوه و بصراحه مش فايق لو كنتي لوحدك كنت حدخل
ريري: خلاص ماشي فهمتك
انا: احبك وانتي فهماني كده يلا اروق كده و اجيلك.
نزلت ريري و ببص في الموبايل لقيت منه اتصلت كتير هي و انجي و رشا وانا كنت عامل موبايلي صامت فروحت و كلمتهم و فهمتهم اني صحيت تعبان فمقدرتش انزل و كنت نايم شويه و لقيت كيمي بتتصل استغربت شوية و رديت
انا: الو كيمي اخبارك ايه خير في حاجه
كيمي: (بتكلم بصوت واطي ) انا تمام لاء مفيش حاجه متقلقش انا بس كنت عايزة اقولك أن مي هانم استوت خالص من الي بتعمله فيها
انا: عرفتي ازاي
كيمي: بعد ما انت مشيت بنص ساعه طلعت لقيت مي هانم بتلعب في نفسها و لما شافتني زعقتلي و قالتلي امشي و دخلت الحمام الي تحت و سمعت صوت اهاتها من بره و فضلت كده لغاية ما ندهت عليا اجبلها هدوم و اشيل الهدوم الي في الصالون و اغسلها
انا: طب حلو كده هانت.
قفلت معاها و فضلت قاعد في المكتب و دخلت عليا عبير
عبير: خير يا بيه مش عادتك يعني تيجي بدري و شكلك مش مبسوط
انا: شوية مشاكل كده بس و حسيت اني عايز اقعد لوحدي شويه
عبير: طب محتاج حاجه اعملهالك
انا: لاء المهم محمود عامل ايه راح الشغل
عبير: اه يا بيه كتر خيرك ده مبسوط اوي و رجله خفت من علي عنتر
انا: وانتي اخبارك ايه مبسوطه هنا ، حد مضايقك ، محتاجه حاجه
عبير: ده انا مبسوطه اوي هنا و بيعملوني كويس اوي اكني واحده من العيلة ، لا يا بيه كتر خيرك ده احنا كنا فين و بقينا فين ده انا باخد مرتب محلمش بيه و محمود بقي بيشتغل و بيصرف علي نفسه
انا: لو احتجتي حاجه متكسفيش يا عبير فاهمه عشان مزعلش منك ، و فاتن عامله ايه
عبير: حاضر يا بيه بس صدقني مش محتاجه حاجه خالص ، كويسه يا بيه اوي و رجعت فرحانه اوي لما انت خرجتها
انا: طب كويس و انا وعدتها اني حخرجها تاني ممكن انهارده بليل لو روقت.
رحت علي الكنبه و مددت و نمت صحيت علي الموبايل بيرن
انا: الووو
انجي: انت نايم ولا ايه
انا: اه نايم (بصيت في الموبايل)
انجي: معلش صحيتك بس انا قلت اطمن عليك
انا: ولا يهمك كفايا اني سمعت صوتك ده كده انا حتعب كل يوم
انجي: هههههه المهم الف سلامه عليك انت عامل ايه دلوقتي
انا: احسن شويه بس ضغط الشغل و الجامعه تعبني شويه
انحي: معلش ، حتيجي بكره و لا حتريح انا علي حسب الظروف لما اصحي لو لقيت نفسي كويس حاجي
انجي: طب تحب اصاحيك الصبح
انا: ماشي يا ريت.
رغيت معاها شوية و قفلت بصيت في الساعه و نديت علي عبير و طلبت منها قهوة قبل متغير هدومها و جبتها و شربتها و رحت معاها بيتها و قلتلها تقول لفاتن تلبس عشان ننزل و منتاخرش و فعلا جت فاتن وهي لبسه وجاهزة و مبتسمه اوي
انا: اهو زي موعدتك عشان متقوليش اني بتاع كلام و بس
فاتن: انا عارفه انك مش بتاع كلام.
ختها و نزلنا روحنا كافيه مختلف و قعدنا و طلبنا
فاتن: مش حتجوبني بقي
انا: انتي مبتنسيش ابدا
فاتن: لاء مش بنسي قول بقي
انا: اولا عشانك و ثانيا عشان حسيت اني بدمر عائلة ملهاش زنب غير أنها فقيرة و فيها واحد مش فارق معاه حد المهم الفلوس أو يبقي متكيف انتي فهماني طبعا
فاتن: عشاني ازاي يعني ؟
انا: انتي بنت جميلة و لسه ليكي مستقبل و حياه حرام تدمر
فاتن: طب انا اعيش ازاي فبيت زي ده
انا: تعيشي معززة مكرمة و محدش حيقدر يجي جنبك
فاتن: انا عايزة اسيب البيت
انا: حتسيبي البيت و تروحي فين
فاتن: اي حته
انا: بصي يا فاتن عشان اكون معاكي صادق انا مش بتاع جواز انا بتنطت في كل حته شويه و مينفعش تيجي تعيشي معايا انا أقدر احميكي من اي حد الا نفسي
فاتن: طب انا عايزة اشتغل
انا: خلصي دراستك و نشوف الموضوع ده بعديها
فاتن: طب ما انت شغلت محمود و هو بيدرس
انا: عشان ابعدوا عن سكت عنتر
فاتن: اووووف ما هو طلع عليا انا
انا: (باستغراب) ايه طلع عليكي
فاتن: (بعصبيه) اه طلع عليا
انا: ممم كده انا فهمت ، طب اعمل فيه ايه ده وباء و بينتشر اولع فيه عشان ارتاح منه
فاتن: هههههههه ياريت
انا: محمود عمل معاكي ايه و لا وصل معاكي لغاية فين
فاتن: (اتصدمت) لاء معملش معايا حاجه انت قصدك ايه
انا: فاتن متكدبيش احنا اتفقنا نكون صرحا
فاتن: (سكتت شويه) هو حط صباعه من وره بس كان بيوجع و بيقولي اني ضيقة اوي
انا: طب لو طلبت منك متخليهوش يجي جنبك
فاتن: مش حخايه يلمسني
انا: طب تمام متخلهوش يلمسك تاني عشان مكسرش اديه و اخاليه يعيش طول حياته عاجز
فاتن: هههههه لا وعلي ايه
انا: طب يلا عشان تروحي عشان منتاخرش
فاتن: طب حشوفك تاني
انا: اه بس ممكن بعد فترة كده عشان الأيام الجاية دي عندي شغل فيها كتير بس اوعدك اول ما الدنيا تهدي حجيلك و تشوفيني ولو احتجتي حاجه انتي معاكي رقمي .
قمنا وصلتها و روحت اتفرجت علي التسجيلات و نمت
تاني يوم انجي صحتني و قلتلها حاجي علي المحاضرة الثانية و قمت فطرت و لما المخبر كالمني رحت نازل علي محل دهب اشتريت خاتم حلو و رحت لمي و بعد ملعبت فيها نكتها فطيزها و بعد مخلصت فتحت العلبه الاطيفه و سبتها علي بزها و مشيت رحت الجامعه و قابلت انجي و منه و قعدت معاهم بعد المحاضرة شوية و رشا كالمتني تطمن عليا و خلصت معاهم و روحت لقيت جيهان بتتصل بيا
انا: الوو جيهان هانم
جيهان: ازيك يا كرم
انا: تمام كله تمام
جيهان: ايه فكرت في العرض بتاعي
انا: الصراحه انا جالي عرض انهارده 30% بس لو حضرتك عرضتي عليا 40% انا حوافق علي عرضك
جيهان: ههههه تبقي مجنون
انا: انا ابقي مجنون لو جيجي عملت كل ده عشاني و انا اروح لحد تاني
جيهان: يظهر ان انا الي لازم اروح اكشف علي وداني
انا: ها قلتي ايه بقي مضيعيش الفرصة دي من ايدي
جيهان: قلت 50%
انا: خلاص اخيرا اتفقنا علي 20% شكرا اوي علي العرض ده انا مش عارف منغيرك كنت عملت ايه
جيهان: هههههه انت بتسمع علي مزاجك
انا: حجيلك بكره فنفس المعاد نتفق و نشوف حتديني الفلوس أمتي
جيهان: لاء و لو موفقتش علي عرضي دلوقتي انسي كل حاجه و شوف بقي حتنفز اتفاقك مع الشركه ازاي و حتدفع منين الشرط الجزائي الي بضعف التمن و مين فمصر حيديك فلوس
انا: ممم مفهوم يا جيهان هانم شكرا علي عرضك و علي اهتمامك و شكرا علي وقتك انا ححاول احل المشكلة دي مع الشركه يتنزل في سعر و يزيد المكسب ياما ححاول الغي معاهم الاتفاق بالتراضي من غير شرط جزائي
جيهان: هههههه حنشوف حتقدر تعمل ايه بس للاسف معاك لغاية بكره بليل لو متصلتش بيا اعتبر عرضي ملغي
انا: حتصل بحضرتك كده كده.
قفلت معاها و كده مقدميش فعلا غير لغاية بكره يقبل بالعرض بتعها ياما جدتي تنقزني بس هي جيهان كلمتني ليه ؟ مش عارف هي مقلتليش حاجه جديده هو ليه فيه حاجه مش مفهومه انا عايز افصل نديت علي عبير
عبير: نعم يا بيه
انا: اقعدي يا عبير عايزك
عبير: خير يا باشا
انا: بصي يا عبير انا مش عارف ابدالك منين
عبير: فيه ايه يا بيه قلقتني
انا: بصي أنا وعدتك ان القديم خيدفن صح وانتي عملتي الي عليكي صح وانا عملت باتفاقي معاكي صح
عبير: اه يا بيه انا سمعت كلامك و انت مقصرتش معايا
انا: طب والي يقصر معايا اعمل فيه ايه
عبير: انا معملتش حاجه يا بيه صدقني معملتش حاجه
انا: يا عبير انا مؤلتش انك عملتي انا بسالك سؤال جوبي عليه
عبير: (بقلق) تعمل فيه الي انت عايزه
انا: تمام اوي محمود بقي
عبير: (قطعتني) عمل ايه الزفت ده
انا: حكي لفاتن عن كل حاجه
عبير: يا لهوي يا نصبتي السوده
انا: اهدي يخربيتك حتفضحينا هنا كمان
عبير: ابص لبنتي ازاي دلوقتي و هي شايفاني ازاي دلوقتي
انا: اهدي انا بكلم معاكي عشان نفكر بهدوء هي تعاملها اتغير معاكي ؟
عبير: لاء هي بتعاملني عادي خالص
انا: تمام هي عرفت بقالها اسبوع تقريبا و هي سمعت كلامي بأنها تفضل زي مهي ، محمود طيزوا نقحت عليه فخلي فاتن تلعبله و هي فضلت تستدرجه و هو حكلها كل حاجه عشان تبعبصه
عبير: اعمل ايه في المصيبه ديه بس هو مش حيتهد بقي جامعه و دخل شغل و اشتغل فلوس و بيقبض و مش بطلب منه حاجه كمان يفضحني قدام البت
انا: يا ريت علي كده و بس
عبير: احيه هو فيه ايه تاني
انا: الخول بيبعص فاتن و بيدخلها في السكه تبعبصه و يبعبصها
عبير: احا لاء ده انا حكسرله أيده (بتعيط) ليه بس كده ده انا بعدت عن كل حاجه عشانهم اول مجتلي فرصه انضف بيها من الي كنت فيه
انا: اهدي و متعمليش حاجه انا اتكلمت مع فاتن و اقنعتها تبعد عنه و متخلهوش يلمسها يامي حقطع أيده وهي وعدتني مش حتهليه يلمسها تاني و اتكلمت معاها بخصوص الظروف الي كنتم فيها بس انا مش حعرف اغطي وراه كده علي طول و مش حعرف استمر في اقناعها كده كتير خصوصا لو عمل حاجه تانية.
جدتي بتتصل
انا: عبير روحي دلوقتي و نكمل بعدين عشان معايا تليفون مهم. (عبير طلعت)
انا: الوووو ايه الاخبار
جدتي: تمام انا شفتلك الحوار الي كلمتني فيه و فيه جمعية لحقوق الإنسان عندها استعداد انها تمولك
انا: (قطعتها) طب و المقابل
جدتي: تأسس جمعية خيرية هي الي حيجيلك عليها الطبرعات الي حتاخد منها التمويل بتاعك و ناس تانية حتاخد منك التمويل بتاعهم بس لو حصل اي مشاكل بخصوص اي حاجه محدش يعرفك
انا: تمام فهمت
جدتي: بس خلي بالك انت مكنش العين عليك بس كده الحكومه حتحس بيك فحرص محدش يمسك عليك حاجه.
قفلت معاها بعد متفقنا علي كل حاجه بالتفاصيل و بكده انا بقيت في الامان و مش محتاج جيهان فحاجه و نديت علي عبير
عبير: نعم يا بيه
انا: ها فكرتي في الحل
عبير: انا بس في حاجه مش فهماها انت ازاي عرفت تقنع فاتن تبعد عن عنتر ، و تفضل تعاملها عادي و متخليش محمود يلمسها
انا: بصي انا كلمت عنتر يبعد عنها و كان فيه مقابل مدي كبير و هي لما محمود حكالها عرفت حقيقه عنتر ، اما انها تفضل زي ماهي ده في أول نزوله عشان هي كانت عايزة تعرف انا ليه شغلتك عندي و ليه بعدتها عن عنتر و مسبتهاش و بعد كده استغلتها ، فشوقتها لنزولة تانية عشان ارد علي اسالتها و شرطي انها متتغيرش ، اما أنه يلمسها فديه عرفتها امبارح و ديه مش صعبة يعني الي صعب انها كانت عايزة تسيب البيت او انها تشتغل و انا قاتلها حعملك الي انتي عايزاه بس بعد متخلص دراستها
عبير: طب و العمل ايه انا خايفه عليها
انا: جبتيك تعنيني لقيتك حتلحوسيني
عبير: هههههههه معلش بقي يا بيه انت كتر خيرك واقف جنبنا كل ده
انا: طب بصي هي عجبها النزول و الخروج بس انا فهمتها اني مش حعرف اشوفها فترة كده عشان عندي شغل و كده معانا وقت نشوف حنعمل ايه بس يا ريت متطلعليش بخزوق جديد
عبير: كتر خيرك يا بيه انا تحت امرك فاي حاجه و من ايدك دي لايدك دي.
مسكت الموبايل و عملت اتصالات كتيرة مع الصمصار و مع شركة أمن كبيرة و ناس عشان تظبت حاجات بصيته في الفيلا و اتفرجت علي التسجيلات و نمت و تاني يوم صحيت علي صوت انجي الي بتتصل كل يوم الصبح و فهمتها اني عندي شغل كتير و مهم الايام دي فمش عارف ظروفي و المخبر كلمني رحت لمي اول مدخلت لقيتها وقفه اكنها مستنياني بصيت علي ايديها لقيتها لبسه الخاتم رحت ماسك اديها و طلعت بيها اوضتها
انا: انتي كل يوم بتحلوي اكتر (ببوسها فشفيفها و ايدي بتحسس علي ضهرها و طيزها)
مي: (بتبوسني و متجاوبه جدا) انا مستعده اعمل اي حاجه بس متبعدش عني (قلعت هدومها و بقت لبسه قميص نوم بامبي .
بدات ابوسها فشفيفها تاني و هي حاطه اديها علي كتفي ونزلت ابوس في رقبتها و ايدي بتدعك في بزها اليمين و هي بقيت بتحضني فنزلت الحملات و بقيت بدعك في بزازها جامد و ابوس من تحت رقبتها لغاية قبل الحلمه و مسكت الحلمة اليمين بصوبعي افرك فيها و ببوس و امص و الحس في حلمتها الشمال
مي: (صوت نفسها بقي عالي ) متبعدش عني ابدا ااااه
انا: (رفعتها تقعد علي السراحه ) لو اتمتعت مش حبعد .
مي حضنتني و بقيت تبوس في شفايفي و فتحة رجليها و انا مبنهم و بحسس علي طيزها من فوق الكلوت و مي رفعت رجليها و قلعتها انا الكلوت و نزلت الحس في كسها و هي اااااااااه ااااااااه انت فظيع رحت مخلي وشها للمراية و رفعتها شوية و بقيت الحس من اول كسها لغاية خرم طيزها و هي كانت هيجانه اوي و شايفه نفسها في المراية و رجعت عدلتها تاني و حطيت ايدي علي كسها و بحركها براحة و هي بتقلعني هدومي و زقتني علي السرير بعد مبقيت ملط و طلعت فوقية تبوس فيا فكل حته فجسمي و خلتها تبقي فوضع 69 و هي بتبوس في زبي و بتلحس فيه و انا عمال الحس في كسها و ادخل لساني جوة كسها لقيتها قامت اعدت علي وشي و عمالة تطنتط علي لساني وانا بنيكها بيه فكسها و هي اااااااااه ااااااااه اااااااااااه و اترعشت و قومتها و هي راحت قعدت علي زبي و حاولت تحرك نفسها عليه مقدرتش رحت قالبها علي ضهرها و بقيت بدخله و أطلعه براحة و شويه و سرعت و هي اااااااااه ااااااااه اااااااااااه و اترعشت و لقيتها بترفعني عشان تبوسني و تحضن فيا جامد رحت قايم من علي السرير و هي بتقوم معايا و بتلزق فيا و عماله تبوس فيا و رحت مخلي وشها للمراية و ضهرها ليا و بليت زبي و دخلته فطيزها و بطلع و ادخله براحه و خلتها تبص علي نفسها في المراية و هي بتتناك و هي اااااااااه ااااااااه و انا بطلع و ادخله بسرعه لغاية منطرت جوه طيزها و هي اترعشت رجعنا علي السرير و نيمتها علي جنبها و نمت وراها و دخلت زبي فكسها من ورة و أطلعه و ادخله براحه وهي اااااااااااه اااااااااه رحت قالبها علي بطنها و خلتها ضامه رجليها و فضلت انيك فيها براحه و هي اااااااااه ااااااااه شوية و رفعتها و خلتها علي ايديها و رجلها و بقيت بنيك فيها بس بسرعه و هي اااااااااه ااااااااه اااااااااااه اترعشت و انا نزلت فكسها و رحت نايم جنبها علي السرير لقيتها راحت جاية نايمه فحضني و انا طبطبت عليها و رحت قايم مستحمي و لبست و نزلت لقيت كيمي تحت رحت بايسها فشفيفها
انا: كده خلاص هي استوت فاضل دينا
كيمي: دينا هانم اسهل من مي هانم
انا: اه انا حمشي بقي عشان اروح الجامعه.
روحت الجامعه و حضرت المحاضرة مع منه و انجي و ريري اتصلت بيا ثلاث مرات و كنت بكنسل عليها لغاية مخلصت المحاضرة و طلعت كلمتها
انا: ايو يا ريري كنت في المحاضرة مش عارف ارد عليكي
ريري: ولا يهمك المهم انا عيزاك ضروري
انا: خلاص حكلم مايا و لو كده حجبها معايا و اجيلك
ريري: ماشي و حعمل حسابك في الغدي معانا.
كلمت مايا و انجي و منه كانوا طلعوا و جم و قفوا جنبي
انا: مايا وحشتيني فينك خلصتي ولا لسه
مايا: و انت وحشتني اوي انا ليسه فاضلي محاضرة
انا: خلاص ماشي خلصي و كلميني حاجي اتغدي معاكي انهارده فنروح سوي.
منه: انت حكايتك ايه مش حتلم نفسك عشان الامتحانات بقي ولا ايه
انا: ده انا معتمد عليكي تلميلي الدنيا قبل الميد ترم
منه: حنلمه أمتي انت اصلا مش فاضيلنا
انا: من بكره حبقي فاضي من بعد معاد المحاضرات بلاش تلكيك هههههه
انجي: حتعمل ايه انهارده
انا: حستني مايا تخلص محاضرتها و اخدها و اروح معاها عشان معزوم علي الغدي عندهم
انجي: امممم عشان كده موبايلك مبطلش رن في المحاضرة
انا: اه دي ريهام ام مايا
منه: ياه امها هي الي بتعزمك
انا: اه انا اصلا برحلهم كل فترة عشان ابو مايا قبل ميسافر موصيني اخد بالي منهم لغاية ميرجع
منه: اه ما انت راجل البيت
انا: لاء مش راجل البيت هو مستجدعني و قالي هما امانه لغاية ميرجع مش اكتر
منه: طب تمام انا مروحه عايزين حاجه
انجي: طب استني شويه و نروح سوي
منه: لاء عشان متاخرش
انا: روحي معاها يا انجي و انا كده كده حروح لمايا الجامعه.
سبتهم و رحت لمايا استنتها و قابلت رشا وقفت معاها لغاية ما مايا طلعت و جت وقفت معانا و دينا طلعت بعديهم و شافتنا و جت تمشي مايا نديت عليها
مايا: دينا متيجي معانا نوصلك كرم معاه عربية و حيجي يوصلني و يتغدي معايا
(رشا بصتلي باستغراب)
دينا: لاء مش مشكلة انا مستعجله و حروح علي طول
مايا: ما احنا مروحين علي طول مش حنقعد ، مش كده يا كرم ، فيه مشكلة لو روحنا دينا معانا
انا: مفيش مشكله
مايا: خلاص يلا تعالي معانا يا دينا ، يلا يا كرم
انا: يلا بينا ، رشا حكلمك انهارده عشان عايزك في موضوع مهم
رشا: ماشي.
اتحركنا و اخدت دينا معانا وصلتها عند فيلاتها و لفيت و رجعت علي فيلة مايا
و دخلت انا وهي و ريري كانت مستنيانا.
ريري: ايه الاخبار عملته ايه في الجامعه
مايا: تمام مفيش جديد عادي يعني انا حطلع اغير و اجي
ريري: اوكيه ، بص بقي يا كرم جيهان هانم كلمتني و هي زعلانه منك مش عارفه ليه و انا نبهتك كتير بلاش تزعلها و هي فهمتني انها مستنية رد منك انهارده و بتقلي انها نزلتلك لغاية 50% وانت مش موافق ليه يا كرم
انا: انا قلتلها 20% و هي مش موافقه
ريري: يعني هي حتديك المبلغ ده كله و نسبتها تبقي قليلة اوي كده ازاي يعني
انا: ماهو بصراحة اكتر من 40% انا حبقي خسران ولو وفقت علي النسبه دي يبقي يادوبك حغطي مصاريفي
ريري: طب انا عندي حل عشان مش حينفع تقولها لاء انت حتتفق معاها علي 50% و انت حتديني 40% وانا حديها 10% الي فاضله
انا: وانتي زنبك ايه و بعدين انتي مش ناقصه و ايه الي حيعود عليكي لاء طبعا
ريري: مفيش لاء يا كرم الكلام ده مفيهوش نقاش و انا معنديش استعداد اخسرك ده غير اني حبقي فموقف وحش و انت مترضاليش كده
انا: طب متيجي يا ريري علي الضوغري معايا عشان انا مش حوافق علي الكلام ده مهما قولتي أو حصل
ريري: (بتردد) ما انا بكلمك بصراحه
انا: لاء بتكدبي عليا
ريري: (سكتت شويه) طب عديها عشان خطري بلاش عند لو بتحبني يا كرم عديها
انا: ريري اخر مرة حسمح انك تدخلي حبي ليكي في البسنس اتفقنا
ريري: اتفقنا عديها بقي
انا: ماشي يا ريري لما اشوف اخرتها
ريري: طب كلم جيهان هانم بقي دلوقتي
انا: (ببصلها باستغراب) ماشي يا ريري.
مسكت موبايلي و اتصلت علي جيهان
انا: الوو جيهان هانم انا موافق علي عرضك
جيهان: مالك بتقولها اكنك مغصوب يعني
انا: مش مغصوب حضرتك شكرا علي وقفتك معايا
جيهان: انا مش عجباني طريقتك
انا: جيهان هانم احنا ده كان اتفقنا اني اكلم حضرتك انهارده ابلغ حضرتك بقراري
جيهان: طب تعلالي بعد ساعه في الفيلا عندي لوحدك
انا: حاضر
محل الموبايلات
-
{{#invoke:ChapterList|list}}