قصة الباشمهندس مازن - السلسلة الثانية: الجزء السادس
بعد ما دنيا ام كريم مشيت كانت الساعه دخلت علي 7بليل وفتحت التلفون لقيت كام رنه من امي وكمان فرحه وسها كلمت امي الأول قالت انت مجيتش علي الغدا ليه قولتلها معلش كان معايا مكنه غلسه شويه واخدت مجهود كبير والتلفون فصل في جيبي وقولتلها انا جاي في الطريق وكلمت سها وقالت انها مش هتيجلي الاسبوع ده لانها بتخضر لدخلتنا الاسبوع الجاي وكمان علشان توحشني واتفقنا علي شويه حاجات في موضوع سفرنا وبعدين كلمت فرحه وقالت لي ان خلصت معظم الشغل وانه علي ميعادنا بكره الساعه 5 قولتلها تمام بكره هتكوني معايا علشان اخليكي تظبطي مع صاحب المطعم علشان التواصل يبقي بينكم علطول بس عاوزك تلبسي احلي لبس عندك وتكوني زي القمر قالت ليه قولتلها انا اديته فكره جامده عنك ولازم يشوفك كده تمام قالت تمام وسكتت شويه قولتلها ايه مالك ساكته ليه عاوزه تقولي ايه قالت مفيش قولتلها فيه ايه يا بت ما تقولي قالت اصلك وحشتني اوي قولتلها هوا انا لحقت مانتي كنت معايا من كام يوم قالت اصلي نفسي ابات في حضنك قولتلها يخربيتك وهتعملي ايه في بيتك قالت ماانا هقولهم اني هبات عند امي بكره عاوزه احتفل معاك بالشغل الجديد قولتلها دانتي خلاص ظبطتي قالت دا بعد اذنك طبعا قولتلها ماشي بس انا هاجي معاكي المطعم واخلص واروح كام مشوار وبرجع متأخر قالت طب هرجع بيتي واظبط وابقي اجيلك قولتلها لا انا هديكي المفتاح تلخصي وتروحي انتي البيت ولنا هخلص وارجعلك قالت ماشي قفلت معاها وخدت دوش سريع ونزلت روحت علي بيت امي وانا في الطريق جالي تلفون من صابرين قولت خير كل النسوان بتتصل ورا بعض رديت قولتها ايه عاوزه ايه قالت بقالي اسبوع ما شوفتكش تقولي كده قولتلها لا يا قلبي بهزر معاكي كنتي عاوزاني في حاجه قالت مش هشوفك قولتلها طيب هظبط واكلمك قالت علي فكره انا جبتلك اللي اتفقنا عليه قولتلها اللي هوا ايه قالت الفرده التانيه اللي هتيجي معايا قولتلها بجد قالت هوا انا هضحك عليك موجودة وقاعده معايا دلوقتي بس عاوزه تقعد معاك الاول قولتلها ماشي امتي قالت دلوقتي قولتلها انا لسه خارج من الشغل ورايح علي البيت اديني ساعه ونص كده قالت يعني علي الساعه 9 قولتلها ماشي هنتقابل فين قالت في كازينو قولتلها ظبطوا المكان اللي يريحكوا وانا نازل تقوليلي فين اشطه قالت تمام اتغديت وقولت لامي انا رايح مشوار وقولت اروح المطعم بعد ما اخلص اشوف هيعملوا ايه بكره بالمره ونزلت وانا في العربية كلمت صابرين قالتلي علي المكان اللي قاعدين فيه روحت واول ما دخلت الكازينو لقيتها بتشاور ليا قاعده ومعاها حته واحده ايه صاروخ من الضهر شعر اصفر وجيبه علي الركبه وبلوزه ضيقه وكعب عالي ولسه مشوفتش وشها دخلت سلمت علي نسرين وسلمت علي الصاروخ لقيتها قامت تسلم عليا حاجة اطول مني بالكعب العالي هيا مش جميله اوي بس المكياج عالي اوي وكمان الشعر وحاطه صليب دهب في صدرها بس صاروخ حاجه كده اطول واعرض من سما المصري وغاده عبد الرازق لسه هوصفها تاني صابرين قالت مدام ماجده صديقه عمرى قولتلها معقوله يا صابرين يبقي ليكي صديقه بالجمال ده وقومت ماسك ايديها بايسها قامت مبتسمه اوي وقعدنا والكلام سكت قولت ابدأ بالكلام قولتلها بس انا متأكد اني شوفتك قبل كده يا ماجده وكنت قاصد ارفع التكليف علطول قالت انا بقالي 3سنين بره مصر ولسه راجعه من شهرين قولتلها انتي كنتي بتشتغلي ايه قبل كده قالت مدرسه في مدرسه الصنايع5سنين قولتلها يبقي صح ابقي شوفتك لان في الكليه بنروح تدريب عملي في المدرسة دي بصتلي باستغراب وقالت وانا بقه من دون الناس دي كلها فاكرني قولتلها حد ينسي الجمال والحلاوه والجسم الفظيع ده الجسم ده مش بيتكرر كتير بصتلي باعجاب وقالت بدات اصدق كلام صابرين عليك قولتلها انتوا بقي تعرفوا بعض منين وردت صابرين علشان تخش في الكلام لانها حست نفسها قاعده كأنها مش موجوده انا وماجده اصحاب وجيران من زمان كان بيت ابوها في العماره اللي جنبنا وكنا مع بعض في المدرسه لغايه اعدادي وعلاقتنا عمرها ما اتقطعت لغايه ما سافرت مع جوزها فرنسا من 3سنين بس هيا سابته ورجعت من شهرين قولتلها خير هوا حد يروح فرنسا ويرجع قالت ظروف احنا تقريبا انفصالنا وهوا قاعد هناك ومش هيرجع قولتلها وانتوا وصابرين اصحاب قوي قالت طبعا وكل مصايبنا مع بعض ضحكنا كلنا ورديت اموت في المصايب وشكلها لسه فيه مصايب جايه قالت اهم حاجه تكون المصيبه تستاهل قولتلها ادي الجمل وادي النخله قالت انت واثق اوي من نفسك انت متعرفنيش لسه قولتلها واكيد انتي كمان متعرفنيش قالت انت واثق من نفسك اوي انا لو متبسطتش هزعل منك وانا مش سهل اتبسط قولتلها لو انتي قولتلي مش مبسوطه يبقي كل طلباتك اوامر قالت هدفعك كتير قولتلها الرقم اللي هتقولي عليه لو قولتي متبسطتش قالت اوك وانا قبلت يعني هتقدر تبسطنا احنا الاتنين علشان متركزش معايا وتسيب الغلبانه دي قولتلها لو هيا كمان قالت لا هدفع اللي انتي هتقولي عليه قالت طب تقل جيبك قولتلها ماشي شدي انتي حيلك قالت قولتلك انت متعرفنيش قولتلها ادينا هنتعرف قالت تمام هنتقابل امتي قولتلها الجمعه الساعه 2 قالت الصبح كده انا ببقي نايمه قولتلها معلش اصحي بدرى علشان خاطرى وردت صابرين وقالت الميعاد ده مناسب ليا علشان الولاد قالت لها خلاص يا سوسو علشان خاطرك قولتلها هستناكوا الساعه 2تمام يا سوسو عاوز اشوف الوحده الوطنيه بقي متقلعيش النقاب قالت عنيا يا قلبي قومت سلمت بسرعه ومشيت بصتلي ماجده وقالت ايه قومت ليه قولتلها معلش عندى مشاوير وخرجت ركبت عربيتي ورحت المطعم ظبطت مع صاحب المطعم النظام وقولتله اني بكره هجيبلك الشيف وتنسق معاه وتتفق علي اللي جاي ماشي قالي تمام وروحت علي بيت ابويا قلعت ونمت علطول لان يومي بكره طويل نزلت الشغل تاني يوم وكان يوم عادي مفيش غير كلام ام كريم لما عديت عليها وقالتلي ازيك يا دكرى انا كل اخرامي وارمه منك قولتلها ايه يا وليه هتفضحينا قالت معلش وليد جوزي عاوز يسلم عليك قولتلها تمام خلينا السبت بقي علشان انا ماشي دلوقتي هروح انام شويه قالت ايه عندك سهره بليل قولتلها اطلعي من دماغي يا وليه قالت بقولك ايه يا هندسه لو حاجه عجبتك هنا قولي وانا اظبطهالك وكل واحدة وليها سكه قولتلها وتاخدي كام قالت عيب يا مازن احنا بس ننول الرضا قولتلها فعلا انا كنت محتاج اعرف واحده زيك قالت بي متعوقش علينا يا هندسه قولتلها شدي حيلك انتي معايا قالت انت تؤمر يا هندسه مشيت علي الضهر روحت بيت امي ريحت شويه وصحيت الساعة 4 اتغديت بسرعه وانا بشرب الشاي كانت فرحه بتخبط علينا وقالت انا جاهزه وكانت لابسه ومتزوقه واول ما نزلنا العربيه بعد ما حطينا الحاجه في العربية اول كلمه قولتلها اومال ايه الحلاوه دي ضحكت وقالت من خير يا عمرى روحنا المطعم ونزلنا الشغل وقدعنا مع صاحب المطعم وظبطتنا كل حاجه علي الساعه 7كده خلصنا ومشينا وصلتها واديتها المفتاح علشان ترجع هيا بليل ورحت اشتريت كاميرا كمان علشان اصور من زاويه تانيه وروحت البيت وظبطت شويه حاجات وظبطت مكان الكاميرا التانيه وسحنت الاتنين وخرجت علشان اقابل اصحابي وقعدنا شويه وعلي الساعة 11ونص مشيت مع نفس اسطوانه التريقه اني الوحيد اللي عازب واول واحد بيروح كلمت فرحه قالت انا في البيت بقالي حوالي ساعه قولت تمام روحت وفتحت الباب واول ما فتحت الباب لقيتها قاعده في الانتريه واول ما شافتني قامت جرى عليا اوف ايه ده لابسه قميص نوم فاجر ابيض دانتيل مبين كل جسمها ومفتوح من قدام علي شكل تمانيه ومن فوق الصدر علي شكل سبعه بحمالات عريضه وصدرها واقف لفوق وتقريبا القميص فيه حاجه رافعه الصدر لانه واقف لفوق اوي ولابسه اندر من نفس قماش القميص سبعه من قدام ومن ورا فتله وعامله مكياج رقيق مع شعرها الاسود بوستها بوسه جامده وقولتلها ايه الحلاوه دي دانتي انهاره عروسه قالت طبعا انهارده دخلتي مش انت عاوز تفتحني من ورا يبقي دخلتي قولتلها بس انا خايف اوجعك قالت انا مستعده اعمل اي حجه علشانك وبعدين لازم يبقي فيه حاجه انت اول واحد يعملها قولتلها بس ده لازم يبقي ليه استعداد قالت متخافش انت منضفي نفسي كويس قولتلها انت كل حاجه منك تبقي عسل قالت انا مظبطه وشايله الشعر ومنضفه بطني وكمان حاطه فازلين جوه قولتلها اوف علي الصياعه انتي عرفتي كل ده ازاي قالت لازم اعرف علشان بحبك وعاوزه اساعدك قولتلها تسلمي يا قلبي تعالي نقعد جوه دخلنا اوضه الكمبيوتر اللي فيها الكاميرات وقعدنا وقالت اعملك عشا قولتها لا هاتي لينا اي حاجه ساقعه من الثلاجه وقامت واول ما قامت قومت بسرعه شغلت الكاميرات وقعدت مكاني ولعت سيجاره حشيش دخلت وحطت الحاجه وقالت الحشيش ده نوعه كويي قولتلها وانتي عرفتي منين قالت انت ناسي اني عايشه مع واحد مكنه شرب مخدرات صحكت وقولتلها تاخدي نفس قالت لا انا هعمل دماغمن الريحه مشغلي اغاني عاوز ارقص قولتلها بس كده فوحت الكمبيوتر وشغلتلها الاغاني اللي قالت عليها وقعدت ترقص وانا شربت 3سجاير ورا بعض وهيا سخنت اوي وبدأت تتلبون في الرقص بعد ما الحشيش دخل دماغها. بعدين خلصت وقعدت جنبي ثالت هبطت قولتلها بس ايه الجمال والعلقويه ده قالت عجبتك قولتلها انتي تعجبي اي حد وخطفت شفايفها وقعدت ابوس فيها ونمنا لورا عاي السرير قالت طب استني اقوم الم الحاجه قولتلها لا خليكي انتي انتي ضيفتي انهارده دا هحميكي كمان وقومت شلت الطرييزه الصغيره وخرجتها باللي عليها و روحت جبت المرهم المخدر اللي انا حاطط عليه فازلين وحطيته جنبي قعدت بالبوكسر بي وقعدنا نبوس في بعض وهيا تحسي علي جسمي بأيدها وانا احسس عليها لفايه ما وصلت لبزازها واستقريت عليهم وقعدت افعص فيهم وهيا بتاكل شفايفي وايدها وصلت زوبري واستقرت وبعدين نزلت حماله القميص من نحيتي وخدت صدرها في بؤقي وفعلا القميص كان فيه حديده من تحت رافعه البز وبقي واقف لقدام ونزلت عليه وخدته في بوقي امص والحس واعضعض الحلمات والحلمه بتكبر معايا وانا ماسك التانيه بايدس وهيا بتتلوي من المتعه شويه ونقلت النحيه التانية ونفس الحوار بالضبط وكانت خلاص في دونيا تانيه ونزلت القميص لتحت لغايه بطنها وانا بلحس بين بزازها ووانا بضمهم ونزلت لتحت بلساني علي بطنها لغايه سرتها قعدت ادخل لساني فيها وهيا بتتلوي زي السمكة وبعدين نزلت علي الارض بين رجليها وشديت باقي القميص لتحت بقت بالاندر بس نزلت علي الاندر باسناني وقعدت اعضعض من فوقه وابله بلساني وهيا مش قادره وبعدين مسكته بايدي الاتنين وشديته لتحت وقلعتها خالص علشان انا بحب منظر كسها الملحم والزنبور الكبير دخلت عليه بلساني وهيا رجليها مضمومه وشفايف كسها قافله علي بعض والزنبور بارز وقعدت الحس بلساني الزنبور وامشي لساني علي الشفايف واعضعض الزنبور بالراحة وهيا مش قادره وبعدين فتحت رجليها وبان الكس الوحش قدامي قعدت الحس وامص فيه وهيا عماله تجيب وانا شغال بالراحه وبالجامد وهيا بتتلوي وماسكه بزازها وبعدين بدات احسس علي خرم طيزهها ودخلت صابعي قامت شده نفسها قولتلها ارخي مفسك متخافيش قامت سابيه نفسها قومت مطلع صابعي وحطيت عليه المرهم وقومت مدخله كله قالت اي قولتلها معلش قالت دا سقعان قوي قولتلها دقيقة وهتبقي زي الفل وسيبت صابعي جوه وقعدت الحس كسها واعضعض الزنبور وهيا هايجه علي الاخر بعد دقيقين حسيتها فكت من تحت بدات احرك صابعي في طيزها وهيا بدات تستمتع وتأن من المتعه وبعدين شيلت بؤقي وانا بحرك صابعي بس لقيتها مستمتعه قولتها ايه حلو قالت اوي انا اول مره احس بالمتعه دي نزلت تاني علي كسها وانا بطلع صابعي قالت طلعته ليه قولتلها عاوزاه قالت اه قومت مدخل صابعين قامت قالت اي هوا كبر قولتلها طيزك كبرته وشلت بؤقي وفضلت شغال بالصابعين وهيا بتتلوي من المتعه وانا شغال وقعدت اسرع كل شويه لغايه ما اتنفضت وجابت وبعدين هدت شويه قومت واقف وقولتلها يلا بقي سلمي علي هيفشخك انهارده قامت قعدت وشدت البوكسر لتحت لقت زوبرى نطر في وشها قامت مسكته وقعدت تبص ليه باعجاب وتبوس فيه وبدات تدخله في بؤقها بصعوبه وتلحس الراس وبعدين تنزل علي العرق وترجع تحطه في بؤقها وتحاول تدخل علي قد ما تقدر باصرار وبعدين ترجع تلحس العرق وتنزل علي بيوض وقولتله لا انتي المره ده اتحسنتي في المص قوي قالت علشان عاوزه ابسطك بس قولتلها نامي يا مزه ونامت على ضهره وانا نزلت علي ركبتي وحطيت زوبري علي كسها من بره وكان غرقان طبعا وقعدت. امشيه شويه وهيا تتلوي وتقولي نار يا مازن ريحني بقي حطيت الرأس علي المدخل وزقيت شويه قامت دخلت الراس ثامت مصوته وقالت اح ايه الجمال ده قومت زاقق شويه لقيتها بتتلوي وبتقولي كمان دخل قولتلها يوجعك قالت خليه يوجعني اني نفسي توجعني قومت زاقق جلمد دخل منه حزء كبير قامت مصوته وقالت ايوه اوحعني كمان افحر نفق في الكس المتناك ده قومت مدخل بقيته قامت عضه علي ايدها وعنيها دمعت وقالت ايوه كده عاوزاه يعلم عليا فضلت اشتغل واحده واحده وهيا توحوح وتقولي ايوه كده افشخه المتناك ده عاوزاه يتوب زوت الوتيره واحده واحده لغايه ما بقيت شغال بسرعه وهيا توحوح وتقولي حلو حلو اوى وانا ارزع فيها وهيا مش عارف مستمتعه ولا عاوزه تمتعني لغايه ما دخلته جامد ووقفت ثانيه لما حسيت انها قربت تجيب وانا مدخله لاقصي نقطه قامت اتنفضت وجابت وهيا بتترعش خرجته علشان ترفع تجيب واحدت نفس جامد وقالت عاوزاك تفشخني ومهما اقولك ارحمني مترحمنيش عاوزاك تكسحني وتشتمني وتضربني قولتلها بس كده وقومت لاسعه علي كسها بايدي جامد قامت مصوته قولتلها قومي يا متناكه وقامت تقعد قومت ماسك شعرها وقولتلها مصي يا شرموطه زوبري اللي هيفشخك وشديتها من شعرها قربتها من زوبري فتحت بؤقها قومت حاشره فيه جامد ودخلته لاخر بؤقها لغايه ما عنيها دمعت ونفسها اتقطع وخرجته قامت كحت قولتلها ايه لسه بدرى مصي يا متناكه قعدت تمص فيه انا كل شويه ادخله جامد واضربها بالقلم وهو جوه لغايه ما احس انها قطعت النفس وبعد شويه قومت ماسكه من شعرها وقولتلها وقومي يا متناكه علي انزلي علي ايديكي ورجليكي زى الكلبه قامت اخدت وضع الدوجي وقولتلها هزي طيزيك ياكلبه وانا بضربها علي طيزها وكل شويه السوعها وهيا تتأوه واضرب علي طيزها وهيا بتهزها شمال ويمين لغايه ما طيزها احمرت قولتلها ايه حلو كده قالت اوي قومت حاطط اربع صوابع في كسها وانا بضرب طيزها بايدي التانيه وهيا تتلوي وبعدين قومت مدخل صابعي الكبير في خرمها قامت قالت اح قولتلها ايه حلو قالت اوي بدات احرك ايدي كلها ادخل واطلع في كسها وطيزها وانا بضرب بايدي التانيه وهيا تتلوي وهايجه علي الاخر وصابعي الكبير بيفحر في طيزها واضرب لغايه ما جابت كميه كبيره غرقت ايدي وكانت فعلا بتهيج من الساديه وخدت ايدي ودخلت صوابعي في بؤقها وقولتلها الحسي عسلك يا كلبه قعدت تمص في صوابعي وبعدين رجت لورا وقومت دافس صابعين مع بعض في طيزها قامت مصوته قولتلها وجعك يا متناكه وطلعتهم وضربتها علي طيزها وجيبت زيت ونقطت علي خرمها وقومت مدخل صابعين لقيتها استوعبتهم قعدت ادخل واطلع وانا بضربها علي طيزها لغايه ما بقي يخش ويطلع بسهولة وبعدين وقفت وراها ودخلت راس زوبري في كسها وقومت مدخله كله مره واحده من ورا قامت مصوته قولتلها ايه يا شرموطه اول مره ينيكك ولا ايه وقومت مدخل صابعي الكبي في طيزها لاخره وانا بنيك فيها بعنف وهيا تتلوي وانا فاشخه وقومت منقط زيت علي طيزها وصابعي جوه وقومت مخرج زوبرى لغايه ما بقت راسه بس اللي جوه وقومت مدخل صابعي الكبير التاني في طيزها اللي اتزحلق بفعل الزيت قالت انتي فشخت طيزه انا حاسه زي ما يكون اتفتأت وفضلت مثبت صابعين شويه وقومت زاقق زوبري تاني قالت اح انا حساه ان طيزي اتفتحت علي كسي فضلت انيك شويه وقومت مطلع صوابعي حست بهوا داخل طيزها قالت ليه شيلتهم قولتلها هدخل حاجه احلي قالت بجد قولتلها اه قولت الحق قبل ما مفعول المخدر يروح لانها هتعيط بعد كده قومت حاطط زيت علي زوبزي وقومت حاطه علي مدخل طيزها وبدات ازوق وطبعا شديت لورا علشان الراي ترفع شويه وتشد لغايخ ما دخلت وهيا بتخبط بايدها علي السرير من الالم قولتلها ايه لو تعبانه بلاش قالت لا انا عاوزاك تعلم علي كل حته في جسمي المتناك ده علشان لما توجعني افتكر انت بتعمل فيا ايه قومت سايب زوبري قامت الراس اخدت وضعها وكبرت في طيزها قالت اح حلو اوي كده قولتلها اسيبه شويه تدبل قالت لا اوجعني بيه قومت زاقق شويه قالت اح افتح كمان زقيت شويه كمان بقي نصه جوه قالت انت فتحت نفق في طيزي مش معقول ترجع تاني فضلت شاغل وكل شويه ازوق لغايه ما دخل كله بدموع عنيها وهيا عندها احساس الالم مختلط بالنشوه لغايه ما بقي جسمي يخبط طيزها وهيا بتتلوي من الالم ومستمتعه بقيت بخبط في طيزها هيا توحوح وبيوضي بتخبط في كسها من بره وتقولي بيوضك مهيجاني اويقومت مدخله للاخر وقعدت شويه وقمت مطلعه كله مره واحده قالت اح طلعته ليه حاسه ان فيه هوا داخل في طيزي قومت حاطط راسه ومدخله كله مره واحده اتنطرت لقدام وقالت اح ايه ده هوا بيخرمني وبيوضك بتخبط كسي كررت الحركه كام مرخ ورا بعض وهيا مستمتعه وقعدت انيك في طيزها شويه وبعدين عملت نفس الحركه في كسها وهيا مستمتعه اوي ويقيت ابدل بين الاتنين وهيا نزلت راسها علي السرير وراحتت وبعدين قومت خايطها جامد علي طيزها وقولتلها لسه بدرى يا شرموطه ايه اجيب حد معاكي علشان اتكيف ولا ايه ثالت اصل انته جامد اوى فشختني ابقي هات حد. يخف عني نزلت رجليها علي الارض وانا في طيزها وبعدين لفيت بيها قعدت علي السرير وقعدتها علي زوبري اللي فشخها وقالت اح حرام عليك قعدت اضرب علي طيزها واقولها اطلعي وانزلي يا متناكه واضربها علي طيزها وهيا تطلع ةتنزل وتوح ح وتقولي طيزي اتفشخت خلاث ومش هتنفع تاني وهيا في حاله هستيريه وانا اضرب شويه علي طيزها وشويه علي بزازها لغايه ما قامت من علي زوبري وقامت جايبه مغرقاني وكانها بتعمل ميه وهيا بتترعش ونزلت علي الارض مش قادره توقف سيبتها دقيقة وبعدين شدتها من شعرها قولتلها شوفتي عملتي ايه يا متناكه بصت علي زوبري وبيوضي اللي كانوا غرقانين ميه منها قولتلها نضفي ده كله بلسانك مش عاوز ولا نقطه قامت قعدت تلحس زوبري وبيوضي وبطني لغايه مابقت تمام قومت خابطها بالقلم وقولتلها شاطره يا كلبه قمت ماسحه خدها في فخدي ونامت عليه قومت سيبتها دقيقه غمضت عنيها وبعدين قومت شاددها من شعرها وقولتلها يلا يا كلبه نكمل قومي بقي اطلعي علي زوبري زي المره اللي فاتت بس خلي وشك ليا قالت اصلي لقت قلم تازل علي وشها قامت طلعت علي زوبري وحطته في طيزها ونزلت واحده واحده قومت ماسك رجليها ورفعتهم في الهوا مع بعض قامت راقعه بالصوت لما نزلت علي زوبري لاخره وقومت ماسك رجليها ورفعتهم من تحت وقمت وقفت بيها وهيا كانت خفيفه. بقيت بمرجحها علي زوبري في الهوا وهيا توحوح وتصوت لغايه ما تعبت وهيا انهارت نزلتها علي السرير علي ضهرها وكلعت زوبري وقعدت اضرب علي كسها من بره وهيا بدات تفوق قولتلها ايه يا علقه اكمل قالت لنت لسه هتكمل قولتلها مش قولتلك اجيب واحده معاكي قالت خلاص كمل قومت مدخل زوبري في كسها وانا علي ركبتي وانيك شويه في كسها وشويه في طيزها وهيا نايمه علي ضهرها وفاتحه رجليها لغايه ما حسيت اني هجيب قومت داخل في طيزها جامد قومن جايب وهيا بقت تننفض من اندفاع اللبن في طيزها وتقول اح بيوجع اوي وهوا بيكب بس حلو وطلعت نزلت في كسها برضه وقومت وقفت وكملت تنزيل علي بطنها وصدرها ووشها ونزلت قعدت حنبها علي السرير قعدت تدعك جسمها باللبن وتلحس صوابعها وجت نامت في حضني وباستني وقالتلي انا قبلك ومكنتش عايشه وغفلنا انا وهيا حوالي ساعه زي ما احنا تقريبا ساعه وبعد السلعه لقيتها بتصحيني بالراحه وبتقولي مازن قولتلها ايه مالك قالت انت مش جعان قولتلها تصدقي فعلا انا جعان قالت 5دقايق وقامت ولسه هتلبس القميص قولتلها لا مش عاوز لبس طول مانتي معايا عاوزك ملط قالت هفضل كده قولتلها اه في مانع قالت انت تؤمر وقامت وانا غفلت شويه وصحيت علي ايدها بتحسس علي وشي بتقولي يلا علشان تاكل ولقيتها جايبه فوطه مبلوله قالت امسح وشك وايدك وناولتني فوط ناشفه علشان انشف ولقيتها جايبه الاكل علي الصينيه فيها كوكتيل سي فو معتبر قولتلها ايه ده انا مش هعمل حاجه تاني قالت ومين يقدر دانا مكنتش عارفه احط رجلي علي الارص داانا ماشيه رجليا نفتوحه عامله زي الواد المطاهر انا عاوزه اعوض اللي انت نزلته انا بس انا في حضنك للصبح كلنا وقومنا عسلنا ايدينا ورحنا ننام في اوضه النوم ونامت في حضني للصبح كانها عيل صغير نايم في حضم امه روحت في النوم لغايه الساعه 11 لقيتها بتصحيني وهيا لابسه وبتقولي لنا لميت البيت ونضفته وجهزتلك الفطار وهمشي بقي قامت باستني وماشيه قومت اخدت دوش بسرعه وفطرت وشربت الشاي والنسكافيه وفوقت وروحت خدت الكاميرات فرغتهم علي الكمبيوتر واتفرحت علي السريع لاني اول مره اصور نفس المشهد من زويتين مختلفين وكان نقله جديدة عليا وبعدين قومت ظبطت شويه حاجات في الاوضه وجيبت كنبه جنب السرير وظبطت المكان لان بعدساعه في مزتين جامدين جاين ولعت سيجاره حشيش وقعدت استرخي شويه لان دي تالت نيكه في تالت يوم علي التوالي وكمان اتنين ومش اي اتنين دي فيهم واحده باتنين لوحدها وواحده تانيه مش بتشبع ابدا وبتتناك لغايه ما يغمي عليها ايه اللي هيحصل ما صابرين وماجده ده اللي هنعرفه المره الجايه
قصة الباشمهندس مازن - السلسلة الثانية
-
{{#invoke:ChapterList|list}}