قصة الباشمهندس مازن - السلسلة الثالثة: الجزء الثاني

من قصص عارف

‌ وقفنا في الجزء اللي فات لما كنت بشتري حاجات للبيت وجالي تلفون واول ما شفت النمره قولت ايه اللي فكرها بيا تاني وزي ما توقع احد المتابعين الاعزاء كانت سها فعلا الو سها ازيك اخبارك ردت عليا تمام انت اخبارك قولتلها تمام قالت مازن عاوزه اشوفك انت فين في الشغل قولتلها لا انا اجازه انهارده كنت بشتري شويه حاجات كده قالت تمام ممكن اتكلم معاك شويه قولتلها مفيش مشاكل اللي انتي عايزاه انا قدامي نص ساعه اودي الحاجه اللي معايا البيت واكون فاضي قالت تمام اقابلك كمان نص ساعه في البيت قولتلها تمام فعلا كان فاضل شويه حاجات صغيره جبتها وروحت علي البيت لقيتها واقفه قدام الباب وقالت انت غيرت كالون الباب قولتلها لا انا عملت شويه تغيرات في البيت كله اتفضلي وفتحت الباب بالرقم السري وكانت واقفه مستغربه دخلنا وديت الحاجات المطبخ وقولتلها تشربي ايه عصير ولا قهوه قالت بقيت بتعرف تعمل قهوه قولتلها لا المكنه اللي بتعمل مش انا وفعلا عملت 2 اكسبرسو وقعدنا علي الانتريه بعد ما لفت في البيت كله تتفرج عليه وقعدت قلعت الطرحه وانا كنت مستغرب وشميت ريحه نيك قومت ماسك الموبايل وفاتح برنامج المونتاج الالكتروني والتسجيل وهيا بصت ليا وقالت موبايل جديد قولتلها اه قالت اصلك مشغول بيه ومش باصصلي قولتلها ابدا وحطيته جنبي وقولها اتفضلي انا معاكي قالت انت بتكلمني رسمي كده ليه هوا انا عملتلك ايه قولتلها ولا حاجه انا بتكلم علي اساس اخر مره اتكلمنا فيها قالت انت لسه زعلان مني قولتلها انا مش زعلان انتي اللي كنتي زعلانه وسبتيني ومشيتي قالت ما انته قولتلي كلام ينرفز قولتلها انا قولتلك كلام حقيقي وقبل اي كلام انا لسه عند كلامي بص ليا جامد وسكتت شويه وقالت بس انت واحشني قلتلها طبعا وانتي كمان قالت هوحشك ازاي وانت هايص مع الستات قولتلها وانتي عرفتي منين قالت عليا انت اللي يجربك عمره ما يسيبك. جت لزقت فيا وهيا بتمشي ايديها علي صدرى وقامت مقربه مني وواخده شفايفي بتقطع فيهم واندماجنا في بوسه جامده مص شفايف والسنه بتسلم علي بعضها واول ما خلصنا قالت ثانيه وجايه ودخلت الاوضه 5دقايق وشميت ريحه البرفان وقالت حبيبي ما تيجي تقعد معايا في الاوضه احسن قولتلها ماشي روحت لقيتها نايمه علي السرير ملط وحاطه علي بزازها وحلماتهاذ شيكولاته ومربعه ايديها تحته وطبعا هيا بزازها كبيرة ومشدودة وركزت شويه لقيت خط شيكولاته نازل من بطنها لغايه كسها بصيت ليها قولتلها مهما عرفت ستات انت ليكي طعم مختلف وبتعرفي تثيريني قالت بكل محن بجد رديت عليها قولتلها انت اول واحده وقفت زوبري غير مراتي وخلتيني اعمل كده قالت طب ما تيجي تدوق الشيكولاته بقي بي اقلع علشان انت واحشني وكمان نفسي المس زوبرك ومعلش اديني سيجاره عاوزه اشربها وانت بتلحس الشكولاتة فعلا خرجت جبت السجاير وولعت واحده وناولتلها وقلعت وانا بيص ليها وهيا بتشرب السيجاره وهيا ملط والشوكولاته علي بزازها وجسمها انا وانا بكتب وبفتكر للمنظر حسيت بأثاره جامده واكيد اي حد هيقرى ويتخيل المنظر اكيد هيهيج المهم بعد ما قلعت نزلت علطول علي بزها الشمال وكان نحيتي وزي ما اكون جعان قعدت الحس من بره لجوه واضيق حلقه الشيكولاته بشكل دائري لغايه ما بقت قد الهاله الغامق بالظبط كانت هيا خلصت السيجاره واخدت طفيتها ونزلت اخدت المنطقة دي بافترا وكنت بحاول افتح بؤقي علي الاخر واخد المنطقة كلها واخرجها من بؤقي وانا بلحسها وهيا ماسكه زوبري في ايدها وبتصوت وتقولي حرام عليك بتعمل ايه كنت استقريت علي حلمتها اللي وقفت اوي وقعدت الحس واعضعض بسناني بشويش واشدها بسناني لبره براحه وتقولي اوف انت مفتري طلعت علي السرير وميلت علي البز التاني ونفس اللي حصل مع الاولاني لغايه ما وصلت للحلمه وكنت خلصت كل الشيكولاته وبعضعض في الحلمه وهيا بتوصت وتقول الجيران هيخبطوا علينا قولتلها متخافيش الاوضه عازله للصوت صوتى زي مانتي عاوزه قالت انت ظبطت الشقه بقه كنت قرصت علي حلمتها باسناني قالت اح عليك قومت نازل بين بزازها وفضلت الحس وانا نازل لتحت وهيا بتتلوي ووصلت لسروتها ودخلت لساني فيها وهيا زي الافعي مش علي بعضها وبعدين لفيت نزلت بين رجليها وكملت من عند ما وقفت وانا نازل لتحت لغايه ما وقفت فوق كسها بالظبط وطولت شويه ورفعت راسي وهيا هتموت وجبت مخده صغيره ورفعتها علشان احطها تحت طيزها وحطيتها لقيتها حاطه في طيزها حاجه كده اللي باين منها دايره فيها فص كريستال وانا مش عارف هيا ايه نزلت بلساني من تحت لفوق الحس كسها اللي كان طويل وكنت بطلع بلساني ببطء لغايه زنبورها واقف شويه عليه وبعدين. انزل اجيب من تحت تاني كام مره بكرر وبسرع كل مره لغايه ما اتشنجت وجامد وقامت مفرقه الدنيا وبلت السرير وهيا بتصوت قالت انا بقالي كتير اوي محبتش كده ما تيجي تفتحني ابوسك ايدك قولتلها الموضوع ده اتكلمنا فيه قبل كده هوا زوبري مش واحشك قالت لا واحشني دانا هموت عليه وقامت نزلت علي الارض وقعدتني علي السرير واخدت زوبري في بؤقها ونزلت مص ولحس وتنزل من تحت بيوضي تلحس وتطلع تاخدهم واحده واحده في بؤقها وهيا بتلعب فيهم بلسانها وتطلع علي العرق اللي في زوبري لغايه الراس اللي تلحسها وتحطها في بؤقها وتنزل تاخده علي قد ما بؤقها يستحمل اوف وبعدين تاخده بين بزازها بكل شرمطه وهيا بتبص في عيني يخربيتها فضلت علي كده شويه لغايه ما قالت قوم نيكني بقي طيزي هتموت عليك وقامت علطول اخدت وضع الدوجي علي السرير وهيا بتهز طيزها اللي كانت مش بحلاوه بزازها بس الخرم وهوا فيه البتاع ده بيلمع شكله فظيع نزلت قعدت الحس حولين الخرم واحرك البتاع ده بصباعي ومسكته وبدات اطلعه ولما طلعته اتفاجات من حجمه كنت فاكره صغير لقيته حوالي 14سنتي ومبطرخ قولتلها يخربيتك كل ده قالت انا حطاه من امبارح علشان مضيعش وقت وزبرك الكبير ده يخش علطول حطه بقه كله بس بالراحه عاوزاه يطلع من بؤقي فعلا جبتها علي طرف السرير وهيا في نفس الوضع ووفقت بين رجليها وظبطه علي الخرم وبدأت ادخل واول ما الراس دخلت وهيا بتقول احا مهما اوسع زوبرك كبير وبيوجع اوف عدت الراس وموقفتش داخل علطول بس بهدوء شديد وهوا زي ما يكون بيوسع في حاجه بس بالراحه وهيا بتوحوح وتقولي حلو اوي بس فاشخني حاسه اني بتملي واحده واحده احساس ابن متناكه قولتلها انت اكتر مره نكتها بتكلم بجراءه. كده بس انتي بجد اكتر ست بتهيجني وكل ده وانا بدخل لغايه ما وصلت لاني لمست طيزها بفخادي وقالت اوف عليك ان اتمليت عمر ما حد ملاني كده استني بقي دقيقه بس اتعود علي زوبرك وبعدين قطعني وقفت شويه وهيا عماله تتحرك بالجني كده كانها بتوسع طيزها وهى قولي بقي نكت ستات كتير قولتلها وانتي مالك انتي جايه تحققي معايا و**** تتناكي قالت الاتنين بصراحه انا بقالي شهر هتجنن مش قادره ابعد عنك ونفسي ابقي جنبك علطول حتي لو انا اللي هجيب الستات ليك وافتحلك رجليهم انت مينفعش تنيك واحده بس انت لازم تخلي اكبر كمية من الستات تستمتع وكمان انت كمان تنيك اي واحده تعجبك قومت راجع شويه وقومت كابسه تاني قالت اح انت جامد قوي فضلت اشتغل وانا بزود واحده واحده وقولتلها نكمل كلام بعد ما نخلص نيك انتي دلوقتي تتناكي وتستمتعي وانا كنت زودت جامد وهيل بتوحوح وتقولي الشقه عازله اصوت يعني قولتلها صوتي براحتك قالت باعلي صوت اااااح احا يا طيزي احا يا طيزي وانا شغال فيها بدون توقف هيا بصراحه اكتر واحده بتهيجني وبعدين نزل رجليها علي الارض وهيا في نفس الوضع وفضلا شغال لغايه ما جابت واترمت علي السرير علي وشها بعد شويه لقياها بتحط 3صوابع في طيزها وبتقول طيزي بقت نفق قعدت علي السرير وهيا اتزحلقت نزلت علي الارض وبقت يين رجليا ومسكت زوبري لحس تاني من تحت البيوض لفوق شويه وقولتلها يلا بقي عاوز اشوفك وانت قاعده عليه قالت انت عاوز تبوظني بقي انا كده هجيب سداده لطيزي. قولتلها مانتي عندك قالت لا دي بعد ما انزل من عليه هتبقي صغيره قولتلها يلا يا متناكه اطلعي. فعلا طلعت و ووشها ليا وهيا بتبوسني وبتظبط الزوبر في طيزها وبتنزل واحده واحده لغايه ما اخدته كلها واول ما دخل قالت اااح انا اللي جايه برجليا علشان اتفشخ كده يبقى استاهل وبقت تطلع وتنزل بهيجان غريب شويه وقمت شلتها وهيا كده ووقفت بيها وبقيت بمرجحها علي زوبري وهيا صويت متواصل 5دقايق وهيا بتوصت لغايه ما اتشنجت وجابت غرقت بطني ورجليها واترمت علي كتفي نزلتها علي السرير لفت نفسها نحيتي وانا واقف وزبري واقف قدامي وقعدت تلحس الميه من علي زوبري وبيوضي وفخادي وامص زوبري وهيا ماسكه بيوضي وقالت خلاص هموت عاوز لبن طيزي عطشانه اوي قولتلها طب يلي لفي يا متناكه وكل ما هتهيجني هجيب اسرع وفعلا اخدت زوبري وصله مص محترفه وبعدين لفت وقعدت تحرك طيزها بشكل مثير اوي ونزلت رجليها علي الارض ونزلت بجسمها علي السرير وبقت بزازها بس اللي رفعاها وفتحت ايديها الاتنين وقالت خلاص انا سلمت امرى اعمل اللي انت عاوزه انا خلاص بقيت خرقه شرموطه تحت منك اعمل اللي انت عاوزه انا ملكك فعلا احساس الخضوع ده هيجني اوي ركبت عليها وحشرت زوبري فيها جامد بهيجان وهيا تقول انا مش هقولك انك بتشقني انا خلاص بقيت كلي ملكك وانا هايج علي الاخر وشغال بجنون وهيا مش سامع منها غير انات بتهيجني وانا شغال باقصي قوه لغايه ما حسيت اني هجيب وصوتي بدأ يعلي وهيا حست لقيتها وقفت رجليها علي الارض وزي ما هيا قامت سندت علي ايديها وانا بنزل وهيا تصوت باقصي صوت ليها وتقول ااااااح نزل في طيز لبوتك املا طيزها لبن املاها اللي مش بتهدي دي لغايه ما اتملت فعلا وانا بخرجه واللبن الزياده بينزل وهيا بتحوشه بايدها وبتنزل تقعد علي الارض وايدها الشمال بتقفل طيزها علشان اللبن مينزلش وبتقعد قدامي وتقولي اسقيني بقي وغرق بزازي وكانت حفظاني وعارفه حتي انا بجيب قد ايه وازاي وفعلا فتحت بؤقها وانا بدعكه وغرقت وشها وببزازها وهيا بتشرب اللبن وبتحطه في بؤقها لغايه ما اخدت كل اللي علي وشها وبدات تتدعك بزازها باللبن اللي عليها وانا قعدت جنبها وهيا بتعمل كده وبفكر قد ايه البت دي حفظاني وبتحبي وكمان قد ايه هيا زكيه وهيا نايمه علي رجلي وقاعده علي الارض مديت ايدي اخدت سيجاره ولعتها وهيا قاعده علي الارض وحاطه دماغها علي ركبتي خلصت السيجاره وهيا زي ما هيا وبعدين بصت ليا وقالت انا بحبك اوي يا مازن ومش عاوزه ابعد عنك قولتلها لسه هنتكلم في الموضوع ده يا سها قالت بجد خليني جنبك باي شكل انا فعلا مش عاوزه حد تاني يلمسني غيرك وبس شغلني عندك حتي خدامه انا مش عاوزه اتجوز بصيت ليها وقولتلها ايه اللي انت لازم تبقي ملكه مش خدامه وانا اتكلمت معاكي قبل كده بس انا جايه مخصوص علشان اتكلم معاك مخصوص في الموضوع ده قولتلها طب قومي خدي دوش كده وفوقي علي ما اطلب غدا نتغدي سوا ونتكلم يلا قومي يا بت انت استحليتي العلوقيه ولا ايه قالت تمام هاخد دوش واظبط نفسي واجيلك قومت طلبت غدا ولبست شورت وطلعت عصير من التلاجه وقعدت في الانتريه لقيتها خرجت من الحمام دخلت الاوضه وخرجت حاطه مكياج ولابسه اندر سابعه بس وجايه قعدت جنبي قولتلها انتي نسيتي تلبسي برا ولا ايه قالت لا انا سيبالك بزازي علشان عارفه انها بتعجبك ناولتها العصير وقولتلها اكتر واحده في الدنيا بتعرف مزاجي هوا انتي . قالت علشان بحبك بس بص يا سيدي انا فعلا عاوزه ابقي جنبك باي شكل وكمان عارفه انك بتعرف ستات كتير و كمان مش هتجوز وموافقه وكمان ممكن اساعدك في اي ست انته عاوزها حتى لو كانت اعز اصحابي حتى لو كانت اختي وبعدين انا كمان نفسي اشوفك وانت بتنيك انا بتكلم بجد شغلني سكرتيره مثلا قولتلها بصي يا سها انتي الوحيده اللي في العالم اللي مش بحب اكذب عليكي انا هحكيلك الحقيقة بس الاول انتي بتقولي الكلام ده هتعملي ايه مع ابوكي انا عارف انه صعب قالت ابويا كبر ومعتش زي الاول وعاوز يرجع الزقازيق عند اختي هناك وبيقولي انا عاوز أدفن في بلدي يعني هعيش لواحدي بس هوا مستني يشوفني هعمل ايه واقرر اقوله قولي بقي كنت عاوز تقولي ايه قولتلها الكلام اللي هحكيه ده خطير وعارف ان ممكن معنتيش تعرفيني تاني لما تعرفيه بس انا مقدرش اخبي عليكي حتى لو هخسرك قالت انت قلقتني بس انا مستحيل اخسرك مهما حصل قولتلها متقرريش حاجه الا لما تعرفي وبدات احكي ليها كل اللي مريت بيه من اول ما سافرت ايطاليا لغايه حكايه الصباغ ومراته وحكايتي مع اسلام وازاي بعنا الفيديوهات وكسبنا فلوس كتير وانا بحكي جه الاكل قومت خدته من الدليفرى وقالت سيب الاكل دلوقتي وكمل وفعلا حكيت ليها لغايه ما هيا جت وقالت وطبعا انا كنت اول واحده تصورني في الشقه بعد ما ظبطتها قولتلها انتي عارفه انتي عندي ايه وكنت هحتفظ بالفيديو اتفرج عليه لما توحشيني قالت يعني مكنتش هتبيعه قولتلها مستحيل مكنتش هبيعه قالت بجد قولتلها انا عمري ما كذبت عليكي وبعدين انا عندي كتير قالت طب ممكن توريني قولتلها بجد قالت اه واحنا بنتغدي قولتلها عاوزه تشوفي الفيديو بتاعنا قالت فرجني حاجات تانيه الاول وبعدين ابقي اسوفك وانت بتنيكني قولتلها بجد قالت احلفلك يلا قومت افتح الكومبيوتر وهيا قامت زي ما هيا تفتح الاكل وتحطه علي طربيزه بتتفتح في اوضه الكومبيوتر ومش باين عليها اي تأثر بالكلام ولسه لابسه الاندر بس حطت الاكل وانا قولت افتح حاجه فردي الاول علشان الصدمه وفتحت فيديو صابرين وكنت عارف انها تعرفها كويس قعدنا علي الاكل وهيا متابعه ومش بتكلم فيديو 40دقيقه نيك متواصل واحنا قاعدين بناكل وهيا مركزه اوي. الاكل خلص وقومت شلته وهيا مركزه لغايه ما خلص هيا مركزه قالت معلش سيبتك تشيل الاكل كنت معجبه بيك وانت شغال مفيش حاجه تاني قولتلها عندي بس هارد شويه يعني اجمد من كده قولتلها اه اتنين قالت بجد قولتلها اه قالت طب نعمل نسكافيه بقي الاول وفعلا عملت النسكافيه وجت قالت يلا يا عم قولتلها مستعجله قالت اه قومت مشغل فيديو صابرين وماجده واول شافت قالت دي اللي كانت في المره اللي فاتت مش دي مرات اخو المرحومة قولتلها اه انتي عرفاها قالت طبعا بس معرفش انها شرموطه كده قولتلها لا هيا بس بتبحني انيكها قالت طيب وقعدت تتفرح وانا قاعد جنبها وهيا بتحرق سجاير وايدها علي كسها 50دقيقه وهيا بتتلوي وهيا بتتفرج خلصت وكانت هتموت وتتفتح قولتلها اهدي بقي مش هينفع افتحك اصبري بقولك ايه انا مستغربك انتي مفيش اي رد فعل قالت انا مبسوطه قولتلها ازاي قالت مبسوطه بيك و اتاكدت اني مش لوحدي اللي بموت في زوبرك قولتلها بقولك ايه تيجي نتكلم جد شويه قالت تمام اتكلم انا قولتلها اتفضلي قالت انت من الواضح انك داخل علي مرحله تانيه في حياتك واكيد شغل هيجيب فلوس بالعبيط وانت محتاج واحده زيي تكون عارفاك كويس وتكون مصدر ثقة وكمان عندها استعداد تعمل اي حاجه وتساعدك قولتلها تمام اوي حلو قالت انا مستعدة اشتغل معاك مديره اعمالك وانسقلك كل حاجه قولتلها تمام بس لازم تعرفي شروطي قالت اوك قول قولتلها بصي اولا مفيش لا اي طلب اطلبه يتقال عليه لا احنا في شغل ثانيا مفيش عواطف في الشغل نهائي وانتي فاهمه ثالثا تفرغ كامل اي وقت اعوزك فيه الاقيك فيه انشاله الفجر تمام وحسيت وانا بتكلم ان اول مره الموضوع يتبلور في دماغي واني بدات اسستم الموضوع ضحكت وقالت وهتديني كام بقي علي كده قولتلها 5000 دلاور في الشهر وكمان ليكي بونص علي كل واحده تجبيها واي فيديو تشتركي فيه وكمان فيه نسبة من الأرباح اخر كل سنه يعني مرتبك هتخديه وكل حاجه هتعمليها زياده هتاخدي عليها فلوس وكل التعامل بالدولار يعني اقل شهر هتاخدي ضغف المرتب ده عرض خرافي بس مش خساره فيكي ولا في امكانياتك اللي انا عارفها كويس قالت طب هقول لابويا ايه قولتلها قولي له انك جاتلك فرصة العمر وانك هتشتغلي مدير مبيعات لقطاع شرق الدلتا لاي شركه ادويه وان دي فرصة العمر وهيدوكي مرتب كبير وعربية وشقه كمان وبكده هيكون شغلك متقسم علي 5محافظات يعني محدش هيعرف يجيبك انهارده هنا بكره في بلد تانيه بايته بره البيت محدش هيعرف حاجه ولازم تقولي له انها نقله في حياتك كلها ودي فرصة مش هتقدرى تسيبيها وهيا فعلا فرصة العمر والشقه والعربية هديه مني ليكي قالت بجد قولتلها طبعا انزلي نقي العربية اللي انتي عاوزاها وحاولي تشوفي شقه قريبه ولا اقولك ممكن نشترى الشقه اللي جنبي علطول لاني سمعت انها بتتباع ها ايه رايك قالت طب هتبيع الفيديو بتاعي قولتلها لو عاوزه أنزله وتخدي ربع تمنه علطول قالت بعيد عن اني بحبك وبموت فيك بس عرض زي ده مش ممكن يترفض انا موافقه وممكن استلم الشغل من بكره قولتلها هتلحي تظبطي نفسك قالت بص انا جيالك عاوزه افضل جنبك باي شكل انت اديتني حلول مكنتش احلم بيها وكمان هاخد فلوس واعيش حياه مكنتش احلم بيها انا لازم اشكرك علي كده قولتلها خلاص تعالي بقي نتكلم في الشغل وفعلا قعدنا نتكلم في التفاصيل قولتلها انها هتبقي مسئوله عن حياتي بشكل كامل وكمان مسئوله عن الشقه والنواقص و اي حاجه نحتاجها تمام قالت تمام انا بكره في الشغل من الساعة 10الصبح قولتلها بكره فيه شغل وبعده قالت علطول كده قولتلها اه انا مش محتاج بكره منك حاجه انا فيه حد هيجلي علي الساعه 1الضهر انتي هتيجي الصبح تصحيني وتشوفي نواقص البيت وتمشي وانا هخلص واكلمك الفتره دي تكوني شوفتي عربيه ليكي تحاولي توصلي لصاحب الشقه اللي جنبي وتخلصي معاه وانا هديكي الفيزا بتاعتي تخليها معاكي تسحبي منها زي ما انتي عاوزه قالت اوك واللي بينا قولتلها احنا مش اتفقنا علي الشغل اللي بينا هوا انك لما توحشيني هقولك وخلي بالك فيه شغل الجمعه كمان وحكيت ليها علي ايمان اللي جايه بكرة وكمان ماجده ونجوي اللي هيحوا بعد بكره قولتلها قومي روحي بقي والساعه 10الصبح تبقي عندي عاوزك تنزلي انهارده تشترى احلي لبس ليكي حاجه تليق بمديره اعمالي وكمان تفكرى احنا ممكن يكون ايه ناقص عندنا نعمله عاوز افكار جديده تطور الموضوع قالت متقلقيش الموضوع عاجبني اوي واكيد هتلاقي عندي افكار كويسه قولتلها يلا بقي قومي روحي قالت تمام يا فندم كنا بقينا الساعه 6 بليل كلمت اسلاكم وقولتله علي اللي حصل وقالي انت كنت فاكر ان الموضوع مش في دماغك بس الترتيب اللي انته عملته بيأكد علي انك عندك تصور الموضوع وكمان بلان نمشي عليه قولتله مش عارف يا اسلام انا كأن الكلام كنت مترتب في دماغي من غير ما اعرف انا فوجئت بالكلام علي لساني كأني مفكر فيه كويس ومرتبه قالي فعلا غريبه بس ده معناه اننا هننجح لان الدماغ دي عمرها ما ركزت في حاجه وفشلت وبالمناسبة دي بقي انت عازمني علي العشا انهارده علشان كمان اظبط معاك شويه حسابات واثولك علي حلقه الضباغ لانها عملت رقم تاريخي قولتله تمام انا هجيب سها معانا علشان اكيد لازم تتعرفوا ببعض قالي ماشي متنساش تبعت حلقه انهارده هستناها قولتله يا معرص انت عاوز تشوف الفيديو بتاعها قبل ما تشوفها بليل ضحك جامد قولتله هبعتهولك بس اوعي تهيح عليها بليل وتعملنا فضيحه قالي عيب عليك قولتله ماشي هبعتلك الفيديو هنام شويه واقابلك علي الساعه 10قالي تمام كلمت سها قولتلها علي ميعاد بليل وكمنتي انها كلمت ابوها واتفقت معاه بعد ما قالتله انها هتاخد مرتب كبير غير البونص قالت انها كده هتنزل تجيب لبس وتقابلني علي الميعاد ونمت شويه صحيت علي تلفون سها وقومت خدت دوش ولبست وقابلتها وروحنا علي فندق كبير اتعشينا وعرفتهم علي بعض وكان باين في عنين اسلام اعجابه بيها او هيجانه عليها وظبطوا مع واخدو تلفونات بعض وكلمني علي حلقه الصباغ اللي جابت حوالي 800الف دولار في 20مشترك اقلهم 25واكترهم 55الف وسها كانت مبهوره من الارقام طبعا وطبعا اطمنت اننا مش بنهزر وكمان اكدت ليها ان مرتبها ده مجرد بداية وانه اكيد هيتضاعف اكتر من مره وان كل مصاريفها الشخصية من لبس لمكياج لغيارات لبنزين كل ده علي حساب الشغل وقولتلها يلا نروحك قالت وانتوا لسه هتسهروا قولتلها اكله السي فود دي عاوزه نعمر الطاسه قالت هتشربوا ايه قولتلها حشيش قالت طب اجي معاكوا قولتلها لا مره تانيه انهارده لا قالت متخافش قولتلها اسمعي الكلام مش عاوز جدال قالت تمام يا ريس وفعلا وصلناها وروحنا شربنا كام سيجاره حشيش وقولتله ولا يا اسلام الحشيش علي الشيشه حاجه تانيه عاوز اجيب واحده هنا واعمل قاعده عربي ج قالي ماشب يا معلم نظبها بس علشات الفحم ووجع القلب والدخان وكده قولتله انا هجيب عده حلوه شوفتها وانت ظبط القعده مع سعا قالي البت دي عجباني اوي يا مازن قولتله براحتك يا معلم انت وشطارتك بس خلي بالك هيا لسه بنت وبعدين اشك في انك تخلص لانها واقعه في اخوك بس لو خلصت تبقي جدع وتبقي شيلت من علي دماغي بي خلي بالك الغشاء اللي لسه مااتنفتحش ده ممكن يحيب مبلغ حل اتصور وهوا بيتفتح قالي ايوه كده شغل الدماغ الالماظات دي قولتله هتشتغل يا معلم وطلع سيجارتين المارجوينا وشربناهم وجابوا من الاخر كالعادة ونمنا في مكانا لغايه الصبح صحيت علي تلفون سها الساعه 10بالظبط وقولتلها علي رقم الباب ودخلت لقانا زي ما احنا قومنا دخل اسلام الحمام وروح وقالت خش الحمام علي ما احضرلك الفطار وفعلا دخلت الحمام وانا تحت والدوش لقيها داخله عليا بتديني معلقه عسل وقالت ده عسل جبلي بالمكسرات وخدت المعلقه وسابت اللي في ايدها وبدات تحميني بأيديها وتحسس علي جسمي وطولت مع زوبرى قولتلها ايه انتي مش بتشبعي قالت انت هتفتحني امتي قولتلها ليه قالت اكيد ده لو غتثور هيجيب مبلغ كويس قولتلها نتكلم في الموضوع ده بعدين وخلصت وفطرت وهيا مشيت وقالت هجيلك بعد ما تخلص وقعدت اشرب القهوه واستني ايمان ايه اللي هيحصل مع ايمان هنشوفه الجزء اللي جاي .

قصة الباشمهندس مازن - السلسلة الثالثة

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل قصة الباشمهندس مازن