عشر أيام من القتل: الفصل الثامن

من قصص عارف

اليوم الثالث :-

الثلاثي :

دلوقتي بقى نتكلم عن اللي عايزاه منك يا خولي ههههههه ، اسمع بقا يا عمو حتة الأرض اياها اللي كلمتك عنها عايزاك تدفع قيمتها الحقيقة لأصحابها،ظ،ظ¢ مليون جنية مينقصوش مليم و فواقها عشرة المية ليا عشان خليتك خولي يا عمو ، و تعمل حسابك لو عايز تمتع طيزك مرة ثانية ابقى كلمني و هقولك على الفزيتا و متنساش نصيب عطيات من قيمة الارض لانها ممكن تفتضحك .

رن تلفوني و شوفته طلعت النمرة الخاصة يعني بت المهبوشة ثاني ، رديت عليها .

أنا : خلصت الموضوع .

هي : عارفة انك شطورة يا سوسو و كنت متأكدة أنك هتخلصي الموضوع ، و مبروك عليكي العشرة بالمية الفايدة ، بقيتي شرموطة كبيرة بتعرفي تاخدي فلوس على عهرك .

كان وقتها عمي لبس و عايز يروح طلبت من المهبوشة تستنا ، وجهة كلامي لعمي ، اسمع يا خول اول ما توصل البيت تخلص موضوع الارض و الا هخلي فضيحتك بجلاجل لو بعد ساعة الناس ما كلموني و قالوا الموضوع خلص و دلوقتي هتروح عطيات معاك عشان تاخد الشيك بتاعي و تعطيها شيك محترم لانها لو زعلت ممكن تنيكك قدام مراتك وبنتك و انا مش هعرف أعملك حاجة ، اشرت لعطيات بايدي انها تروح معاها .

و بعد ده فعلا حسيت اني بقيت شرموطة كبيرة و قوادة كمان حاجة تقرف فعلا و كمان مش متخيله اية اللي عملته مع عمي ؟ الظاهر انه بت المهبوشة عايزة تخليني وسخة اووووي ؟

كل الافكار دي في دماغي و لكن بت المهبوشة ما اعطتني فرصة اصلا افكر لانها بدأت كلامها

هي : متفكريش كثير عمك هينفذ كل حاجة انتي طلبتيها

انا : و أية اللي أكد لك ده ما يمكن يلعب بذيله ؟

هي : متستعجليش على رزقك ، مش كل حاجة هتعرفيها دلوقتي ، خليكي في الجديد ، عجبك الفيديو بتاع نانسي و صوفيا ، اكيد كيفك .

أنا : الفيديو ده هيجنني صوفيا و نانسي و نبيه مع بعض انا هتجنن ازاي و لية مش فاهمة

هي : لسة دي البداية انا هكشف ليكي عيلتك الواطية و صحيح الخول اخوكي هيكون لية حساب عسير مش هو بيحب ينيك البنات و يضربها هيبقى لية درس كبير مش هينساه .

انا : انتي ناوية على أية ؟ ده اخويا مهما حصل .

هي : انتي تنفذي وبس ، دىوقتي انتي انجزتي مهمتك و انا خلصت موضوع ازمة شركاتكم و كمان ليكي مفاجأة جميلة خالص هيوصلك فيديو جميل فيه ناس تهمك اوي ، ده مكافئتك على انجازك للمهمة ، و مهمتك الجديدة هيوصلك عنوان على الواتس تروحيه و هتلاقي جوا شنطة عربيتك هدوم البسيها و خليكي على سنجة عشرة ، البيت ده كله حاجات جديدة يعني عشان تعرفي المجال على اصوله هتروحي هناك صاحبة البيت هتستقبلك هتعرفك لوحدها لانك تعرفيها برضه و هتقولك اية المطلوب منك و بلاش ترفضي كلمة منها لانه الدوسيه بتاعك مليان بلاوي .

انا : هو انا اقدر ارفض المهم خير اية المهمة الجديدة .

هي : مافيش حاجة كبير يعني ساعتها هتعرفي كله في وقته حلو .

قفلت السكة زي كل مرة وخلتني اخبط اخماس في اسداس و مش فاهمة اي اللي هعمله و البيت اللي انا رايحة هو بيت اية و مين اللي هتستقبلني ومنين تعرفني اصلا .

رن تلفوني بيعلمني انه رسائل واتس وصلت فتحت لاقيت فيديو و لاقيت عنوان عرفت انه مهمتي الجديدة بدأت بس قبل ما اروح هشوف الفيديو الجديد فتحته و كانت اكبر صدمة فعلا من يوم ما اتولدت متوقعتش اشوف اللي انا شايفاه في الفيديو معقوله هو اللي انا شايفاه في الفيديو ......

نزلت للعربية خدت الهدوم اللي لما شوفتها تأكدت انه بت المهبوشة عايزة تحولني بشكل كامل لشرموطة ، تنورة قصيرة ااااااااااااوي يادوب مغطية طرف فخادي و بلوزة ضيقة اوووي لونها بامبي بتبين نص بطني و كمان لاقيت ورقة مكتوب عليها البسي الهدوم دي على اللحم من غير اندر و من غير سونتيان .

حاولت اطنش الرسالة ولكنها كانت مسيطرة على عقلي و خايفة تعرف و تعملي مصيبة .

البست الهدوم على اللحم بصيت على نفسي في المرايا و شوفت نفسي ، يعني المرايا قالت بالحرف اني بقيت لبوة شرموطة و كبيرة كمان .

نزلت ركبت عربيتي ورحت على البيت و خبطت على الباب و فتحت لي ...

مكنتش مصدقة انها هي نفسها ازاي يعني تبقى هي ...

ضحكت فوشي ازيك يا سماح ؟؟

كانت الصدمة قاتلاني ازاي انا واقفه كده شبه عريانة بهدوم الشراميط اللي انا لابساها ، مكنتش فاهمة هو أنا بحلم او بعلم .

رديت عليها : انا كويسة اوي يا نانسي انتي كيفك .

نانسي : انا بومبا ، اخر حاجة كنت اتوقعها أني اشوفك هنا و بالطريقة دي .

انا : فعلا تخيلي فين نلتقي و ازاي نلتقي حاجة غريبة

دخلتني البيت و كانت عمالة تبصبي بطريقة غريبة و تقولي ..

نانسي : لبسك غريب مش استايلك خالص يا سماح .

انا : مثلك تمام و أنتي مش استايلك اللي انتي لابساه ده .

نانسي : اللي جبرك على اللبس ده جبرني و الحال من بعضه .

أنا : هي كمان وصلت لك ؟؟ الهبوشة دي شكلها كده ناوية على بلاوي لينا .

نانسي : انا مش فاهمة حاجة و كمان مش عايزة افهم حاجة لانها مش ناوية تخليني افهم و طلبت مني ما افهم في حاجات محددة مطلوبة مني و المفروض اعملها .

انا: و اية هو المطلوب منك ؟

نانسي : هتترفي كمان شوية .

كانت الافكار كلها تخبط بدماغي هو أنا فعلا قاعدة مع نانسي و فعلا عمالين نحكي مع بعض عادي كده ؟؟

و أيو هو المطلوب منها و أية المطلوب مني بالضبط صراحة معدتش عارفة حاجة .

رن جرس الباب قامت نانسي تفتح ، دخل من باب البيت ظ£ رجال قعدوا معانا و سمعتهم بيقولوا لنانسي هي دي صحيتك اللي هتكون معانا اليوم

نانسي ردت عليهم أيوة هي دي صاحبتي .

ساعتها مكنتش فاهمة حاجة ازاي عماليين يتكلموا و انا مش فاهمة اية المطلوب مني .

لاقيت نانسي بتستأذن منهم و أننا هنروح المطبخ نجيب المشروب .

رحنا للمطبخ لاقيتها بتقولي المطلوب مننا أننا ننام مع الثلاثة و نمتعهم و باقي التعليمات هتوصلنا بعدين .

صراحة انا كنت مضايقة ازاي هغمل كده مع نانسي عدوتي بس اللي كان مهون عليا انها هتكون في نفس الموقف .

انا : اوكي بس انا حاسة اني بعرفهم .

نانسي : بطلي لوع يا سماح اكيد تعرفيهم دول من الصفوة ، وائل علي الانضولي ابن علي الانضولي رئيس حزب التعاون و الامل، و منعم يحيي الصلوي و ده ابن وزير النقل ، و علي احمد الحديدي و ده ابن ملك الطب الدكتور احمد الحديدي .

ساعتها عرفتهم و افتكرت اهما مين و اولاد مين ، بس الغريب هما لية عايزين شراميط و بت المهبوشة اشمعنى اختارت دول تحديدا عشان ننام معاهم ، و ساعتها افتكرت اللي قتلتهم ، يانهار اسود لو بعد النيك تقولي اقتلهم دول عيال من الوزن الثقيل هنروح بداهية لو عملتها .

نانسي قاطعت افكاري و قالت لي شيلي الصينية اللي عليها الثلج و الكؤوس بتاعت الخمرة على ما اجيب الويسكي و الفودكا .

شلت الصينية و دخلت عليهم لاقيتهم ملط محدش لابس فيهم حاجة .

حطيت الصينية على التربيزة لاقيت خبطة على طيزي لفيت وشوفت منعم وهو بيضحك و بيقولي طيزك شكلها حلو يا شرموطة دا انتي هتتقطعي الليلة .

ساعتها افتكرت لاني لازم اعمل دور شرموطة عشان اخلص ، بصيت لية و قلتله " شكلك بتاع كلان و بس و زبرك مش كبير عشان تقطعني و عموما كلها شوية و هنشوف هتقدر عليا ولا هتهنج و تطلب مساعدة.

ساعتها ضحكوا الثالثة و بصوا ليا بصة كلها هياج الظاهر كلامي هيجهم و بصيت لازبارهم كانت بدأت تقف و تشتد كانت حاجة جميلو ثلاث ازبار كل واحد فينم اكبر من الثاني و بدون شعر بدأ كسي يبتل من منظر ازبارهم صراحة كنت عايزة استمتع بيهم .

دخلت نانسي علينا و جابت الويسكي و بدانا نشرب و شربنا لحد ما سكرنا و بدأنا نطوح .

لاقيت نانسي مشغلة اغاني كل نغماتها شرقي و جت اتجاهي و قالت لي يلا حان وقت الرقص ، قومتني و قلعتني الجيبة و البلوزة و خلتني ملط و هي كمان قلعت كل هدومها و بقينا الاثنين ملط زي الثلاثة .

جابت ايشارب و ربطته على وسطي و انا ربطت لها الاريشارب الثاني على وسطها و بدينا نرقص رقص كله مياص و محن و كان واضح انه الشباب كان الهياج وصل حدوده القصوى قاموا يرقصوا معانا و لكن رقص نيك لانهم بدأوا يقفشوا فينا باديها و منعم كان بيقفش ببزازي و هو و رايا و زبره كان بيخترق فلقات طيزي بينما وائل واقف قدامي و عمال يلعب بشفرات كسي و عمال يبعبصني بصباعه بكسي ، و انا بقيت هايجة جدا منواللي بيحصل فيا و ببص بطرف عيني لاقيت علي نازل بوس بشفايف نانسي و ايده عماله تبعبص بكسها و هي بدات تتنهد ااااااااااااااااااااوووووف ااااااااااااااااااي ، كانت عايزة ابص عليهم اكثر بس وائل كان نازل عليا ببوسة على شفايفي أخذتني لدنيا ثانية خالص .

نزلني منعم على ركبتي ووبقا وشي مقابل زبر وائل اللي كان كبير جدا يعني طوله حوالي ظ،ظ¨ سم و عرضه ظ¥ سم و لاقيت بدون اي مقدمات مدخل زبره ببقي و منعم عمال يدفع راسي لحد ما حسيت بزبر وائل وصل للبلعوم مكنتش قادرة اتنفس و كنت بختنق لاقيته بعد زبره من بقي حاولت اتنفس بس لاقيت وائل مدخل زبره ثاني و بدأ ينيكني ببقي و منعم عمال يبوس في رقبتي و ورا وذاني خلاني افقد السيطرة على نفسي بدات استمتع بنيك وائل لبقي و كمان بوس ولحس منعم لجسمي اللي وصل لحد خرم طيزي اللي بدأ يلحسه و يبعبصه بصباعه و ده زاد من هياجي .

استمرينا كده شوية و بعدين لاقيت وائل مطلع زبره من بقي و راح زقني على الارض بقيت نايمة على ظهري قام منعم و حط زبره في بقي بينما وائل نزل على كسي اكل كانت صرخاتي و اهاتي مالية البيت ااااااااااااااووووووف اااااااااااي اااااااااااااااففففةةةة و هما مستمرين بقتلي كنت حاسة اني شرموطة بتطلب اكثر من المتعة و هما مكانوش مقصرين صراحة كانوا بيقوموا بعملهم على اكمل وجه

حان وقت المتعة الحقيقية بس هما مختلفين مش بيحبوا واحد ينيك و الثاني يتفرج لا دول بيحبوا المشاركة ، لاقيت وائل نام على ظهره و طلب مني اقعد على زبره اللي هيسكن كسي ، فعلا عملت كده بس لاقيت منعم منيمني على صدر وائل و راح مدخل زبره جوى طيزي ساعتها انا صرخت ، هتموتوني يا خولات زبرين مرة وحده انتوا كده عايزين تفشخوني فشخ .

ضحك منعم و قال مش قلتي اني ههنج متقلقيش اليوم هنيكك نيكة مش هتنسيها طول عمرك .

فعلا بدأوا ينيكوني و لكن مش بطريقة بسيطة لا بقوة لدرجة اني حسيت خرم طيزي و كسي بيتقطعوا ، اااااااااااه ااااااااااااي اكثر افشخوني اكثر انا شرموطتكم اااااااااي نيكوني افشخوني ااااااااااااااااااووووف هموت من المتعة يا خولات .

و هما مش معبريني اصلا استمروا بنينكي و انا اصلا جبتهم اكثر من مرة بس هما مستكرين .

لحد ما جابوا لبنهم جوايا و قعدوا فوقي شوية لحد ما ازبارهم هدأت قاموا من فوقؤ و بصوا لي وقالوا هيبقى في بيننا معاد ثاني يا لبوة

ضحكت و بصيت عليهم و انا كلي تعب بس سعيدة " انا تحت امر ازباركم في اي وقت " ، ولاول مرة من وقت الممارسة اسمع صوت نانسي و هي بتقول " يخرب بيتك دا انتي لبوة كبيرة اثنين مرة وحده انا واحد ومش قادرة اقوم "

ضحكنا و دخلوا للحمام يستحموا و لبسوا هدومهم و اعطوا نانسي فلوس وخرجوا.

بصيت لنانسي و سألتها

انا : دلوقتي فاضل اية

نانسي : هخش استحمى و بعدها هننتظر مكالمة منها .

فعلا قامت تستحمى لاقيت مكالمة من بت المهبوشة

هي : استمتعتي بنيك الاثنين ليكي هههههههههههههههه

انا : تعليماتك و مقدرش اكسرها

هي : كويس اوووي يا شرموطة ، اسمعي يا سوسو في مسدس في درج الكومدينو فيه كاتم للصوت تاخديه و تخلصي على حبيبتك نانسي .

انا : اقتل ثاني

هي : قصدك ثالث ، نفذي يا سوسو بدل ما السجن و الاعدام يوصلوا ليك و ياريت تخلصي عليها في الحمام عشان الدم و الطرطشة ، خلصي قبل ما تخلص هي حمايتها ، و تعملي حسابك في ورق في اوضة النوم تاخديه كله و كمان موبايلها و الفلوس عايزاكي تشطبي على الشقة و تخرجي ماشي و انتبهي تنسي حاجة انا مش هحميكي كل مرة .

قفلت السكة و فعلا رحت على الكومدينو وخدت المسدس و رحت للحمام و فتحت الباب شوفتها قدامي و قبل ما اضرب النار عليها حصل .......

أيه اللي حصل ؟ و اية هي الورق ؟ و هعمل اية مع نبيه ؟

كل ده هتعرفوه في الفصل القادم

عشر أيام من القتل

    {{#invoke:ChapterList|list}}