سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الثانية: الجزء العاشر
رجعت سهام البيت ودخلت تستحمي ونضفت نفسها وخرجت من الحمام ملفوفه بفوطه وقعدت علي سريرها مسكت موبايلها وقلبت شويه ف الفيسبوك بتاعها لحد ماجه قدامها اكونت علي خطيب بنتها فكرت سهام ازاي ممكن تتمتع بعلي وتوقعه وتخليه ينيكها من غير ماتبوظ جوزاة بنتها دخلت سهام علي الاكونت بتاعه وبعتتله رساله فيها هاي ازيك وكده وسهام كانت عامله الاكونت مش باسمها لانها كانت بتستخدمه ف الشغل ف مش حاطه فيه اي حاجه تعرف عنها بعد نص ساعه من التقليب وصلها رد
علي : هاي مين !؟ سهام : انا واحده متعرفنيش بس انت عاجبني فشخ وبفضل اقلب ف الاكونت بتاعك بالساعات علشان بحب اشوف صورك اوي علي : طب ماتقوليلي انتي مين طيب جايز اعرفك سهام : متعرفنيش بس انا هريحك انا عندي 38 سنه ونفسي فيك اوي علي : طيب ابعتيلي اي حاجه تثبت انك واحده اصلاً مش حد من صحابي بيشتغلني سهام : عاوزني ابعتلك ايه طيب علي : ابعتيلي صورتك دلوقتي
فكت الفوطه اللي كانت ملفوفه عليها وصورت جسمها كله من غير ماتبين وشها وبعتتهاله
سهام : ها حلو التاكيد ده !؟ علي : احا يابنت الجامده ، ابعتيلي صوره تانيه طيب علشان اتاكد ان دي انتي سهام : شكلك طماع اوي ، ع العموم انت تؤمر يادكر
وصورتله سهام صدرها وكسها وبعتتهمله
علي : كسم جمدانك ماتيجي نتقابل طيب ؟ سهام : لا مش علي طول كده انا مش ساكنه ف القاهره اصلاً انا متجوزه وساكنه مع جوزي ف الخليج علي : طب وايه الحل طيب سهام : ممكن نفتح فيديو كول بقي ونظبط بعض لحد مانزل مصر ونتقابل علي : اشطه اوي انا قدامي نص ساعه وارجع البيت ونظبط بعض اوي سهام : تمام ياوحش هستناك بس متتاخرش عليا احسن ابرد منك وانا سخنه اوي دلوقتي علي : هولعك تاني انا
وسابت سهام موبايلها وهي حاسه انها نجحت في اول خطوه ف توقيع علي وخرجت من اوضتها راحت علي اوضة ندي لقيتها نايمه وكريم مش ف البيت عملت حاجه تاكلها وبعد تلت ساعه لقيت علي بيرن عليها فيديو كول كنسلت عليه وراحت علي الدولاب جابت **** بتلبسه لما تكون رايحه مشوار ف منطقه شعبيه لبست ال**** بس والباقي كله عريان ورنت هي عليه تاني بس مفتحتش الكاميرا عندها وحاولت علي قد ماتقدر تغير ف صوتها وكانت ممكيجه عنيها بشكل تاني غير اللي بتعمله ع طول علشان ميعرفهاش
علي : ايه يامزه مش فاتحه الكاميرا ليه سهام : شويه بقي اما ناخد علي بعض علشان بتكسف علي : لا مش وقت كسوف بقي احنا قولنا لازم نظبط الدنيا النهارده سهام : خلاص اتفقنا بس افتح انت الكاميرا الاول يلا
فتح علي الكاميرا وكان لابس شورت وتي شيرت ابيض ساده
سهام : شوفت بقي الغلط يعني انا قالعه ومستنياك وانت تفتح الكاميرا بهدومك كده علي : طب افتحي الكاميرا طيب وهنقلع سوا
فتحت سهام الكاميرا وكانت قلباها عن رجلها
سهام : انا ملط خالص يالولو اقلع انت كمان بقي
قلع علي التي شيرت وظهرت عضلاته اللي بتحبها سهام
سهام : اححح يخربيتك دكر اوي علي : وريني بقي يابت صدرك الملبن ده
قلبت سهام الكاميرا وجابت صدرها ووشها بال****
علي : لابسه ال**** ليه بقي هو انا اعرفك سهام : لا بس احتياط يعني علي : ماشي هنمشيها بال**** دلوقتي سهام : مش هتوريني زبرك بقي يادكر علي : مستعجله علي زبري اوي كده سهام : احا انا بفضل اتخيل ف شكله من الشورت اللي بتلبسه وبيبقي بارز فيه وبفضل احلم بيه في كسي طول الليل
قلب علي الكاميرا ونزل الشورت وظهر زبره قدام سهام اللي اول ماشافته شخرت وهي بتقوله
سهام : خخخخ ياكسمي انا ده هيفلقني نصين زبرك ده علي : ده لو دخل جواكي انا مش هخرجه الا اما لبني هو اللي يزقه لبره بعد مايملاكي يامتناكه سهام : ايوه اشتمني ياعلي انا المومس بنت المتناكه بتاعتك افشخني انا تحت امرك وعبدتك طلع كسمين امي علي : ثبتي الموبايل ف اخر السرير ياقحبه ووريني انتي شرموطه بجد ولا لسان ع الفاضي سهام : امرك يادكري هوريك المومس اللي جوايا
حطت سهام الموبايل علي طرف السرير وراحت جابت اكبر خياره ف المطبخ ورجعت فتحت كسها قدام الكاميرا وبدأت تدخل الخياره وهي بتصوت وتوحوح وتضرب كسها وعينها علي الموبايل بتراقب زبر علي الكبير اللي نفسها فيه وقلبت نفسها في وضع الدوجي ودخلت الخياره ف كسها وهي بترزع طيزها اسبانكات باشد ماتقدر وبتشتم ف نفسها وتقول
سهام : انا المومس بتاعتك يادكري والقحبه المتناكه كلبتك افشخني ياعلي افشخني ياراجلي انا بنت متناكه تحت رجلك عوزاك تنكني وتفشخ شرف اهلي
وفضلت سهام تنيك نفسها قدام الكاميرا وتدخل الخياره ف كسها وطيزها لحد ماسمعت علي صوته بيعلي وبييشخر ويشتمها مسكت الموبايل وكان علي بيلعب ف زبره جامد اوي وقرب يجيب حطت الموبايل علي كسها وهي بتقوله
سهام : غرق كسي يادكري وعشرني انا شرموطة زبرك الكبير
وعلي بيشخر وبيتشنج لحد ماجاب منديل من جمبه وبدء ينطر لبنه ف المنديل وسهام ماسكه الموبايل وبتتفرج وعلي عمال ينزل لبنه ف المنديل لحد مالمنديل اتغرق وسهام عماله تشتم نفسها وتسخن فيه اكتر لحد مافضي لبنه كله سهام : ايه ده كله يخربيتك ده انت نزلت لبن يكفي شراميط مصر كلها علي : تخيلي لما لبن شراميط مصر كلها يبقي كله جوه كسك يامتناكه سهام : احححح ده يفشخني ده زي خرطوم المطافي علي : بكره لما يبقي زبري كله جواكي هتحسي بحلاوته اكتر يامتناكه سهام : هخليه يتمتع جوايا يادكري لحد مايخلي كسي يتفشخ
وفضلوا يتكلموا شويه لحد ماقالها علي انه رايح ينام بقي وهي كمان قفلت موبايلها ونامت زي القتيله من كتر تعب اليوم والنيك اللي اتناكته طول اليوم
وهنا انتهت السلسله التانيه وسهام بقت ولا بيهمها حد ولا حد هيعرف يوقفها وده هنعرفه من بدايه العلاقات في السلسله التالته تابعونا
سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الثالثة
سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الثانية
-
{{#invoke:ChapterList|list}}