سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الأولى: الجزء السابع

من قصص عارف

صحيت سهام من نومها بعد اول مره تتناك من كريم ابنها وهي صاحيه وبتتناك منه كانها مراته

كانت صاحيه مبسوطه زي العروسه يوم صباحيتها وراحت صحت كريم ببوسه علي شفايف وقالتله " اصحي ياحبيبي علشان الفطار واالمدرسه " صحي كريم هو مبسوط بس مقلق ف نفس الوقت وحاسس ان امه هتكون متضايقه بس لقاها مبسوطه وبتهزر معاهم علي الاكل وبتغمزه من رجليه علي السفره واطمن كريم انه هيبدء حياه جنسيه مع امه خلاص

نزلت ندي علي جمعتها ونزل. كريم وسهام علشان يروحوا المدرسه وركبوا تاكسي وراحو المدرسه

طلع كريم الفصل بتاعه ودخلت سهام علي اوضة المدرسات وراحت علي شيماء

شيماء : ايه يابت مالك جايه وشك منور كده

سهام : صباحيتي بقي لازم وشي يبقي منور

شيماء : علي مين يالبوه

سهام : علي كيمو حبيب ماما الواد ملي كسي لبن امبارح

شيماء : احا بجد اتناكتي منه خلاص وبقيتي شرمطة ابنك كمان ، احكيلي احكيلي عملتوا ايه

حكتلها سهام عملوا ايه لحد ماجه ميعاد الحصص وطلعت سهام ادت حصتين وبعدين رجعت الاوضه تاني بس وهي رايحه ناحيتها لقت مصيلحي واقف وبيقولها " ابله سهام في طالب عاوز ياخد درس خصوصي بعد المدرسه علي طول "

سهام : والطالب ده مينفعش يستني لاي يوم تاني علشان ابني مروح معايا النهارده

مصيلحي : لا يابله ده درس خصوصي ومستعجل ماينفعش يتاخر

سهام : ماشي يامصيلحي هجيلك بعد المدرسه ماتفضي بس يكون في علمك لو ماكيفتنيش انا الي هنيكك

وسابت سهام مصيلحي وطلعت كملت يومها ف المدرسه لحد ماجه ميعاد المرواح وكان كريم ابنها مستنيها علي البوابه

سهام : كيمو حبيبي روح انت علشان انا عندي مشوار مع ابله شيماء هخلصه واروح

كريم : بس ابله شيماء روحت خلاص انا لسه شايفها ماشيه

سهام : اه مانا هروحلها علي البيت هتغير هدومها ونروح المشوار

كريم : بس انتي وحشاني من امبارح وكنت عاوزك قبل ماندي ترجع من الجامعه

سهام : هعوضك بالليل ياحبيبي ماتقلقش انا مابقتش اقدر استغني عنك برضه

ومشي كريم وسهام مشيت ناحية بيت شيماء كده لحد ماحست ان كريم مشي خلاص ورجعت عند المدرسه ودخلت وراحت ناحية اوضة مصيلحي

فتحت الباب وكان مصيلحي قاعد بالكلسون بس وبيرص الشيشه ومستنيها

قام مصيلحي من مكانه وزنق سهام ف الحيطه علي طول وقفش ف بزازها وهو بيفعصهم وهي ضهرها للحيط وبتقوله " براحه ااااه يخربيتك هتطلع بزازي في ايدك انت محروم ولا ايه "

مصيلحي : وحشتيني يالبوه بقالي اسبوع بحلم بالمره التانيه الي هنيكك فيها طيزك مش مفارقه خيالي

سهام : انا معاك اهو بقي عاوزه افعال مش كلام عوزاك تشبع كسي وطيزي نيك

مصيلحي هاج من كلامها وزقها علي المرتبه في وضع الدوجي ورفعلها الجيبه وجابلها الكلوت علي ناحيه وتف علي ايده وبل زبه وحشره كله في كسها وهي صوتت كانها بتتناك بسكينه

مسكها مصيلحي جامد ووطي عليها وكتم بوقها وهي بتتنهد جامد من الرزعه الي رزعها في كسها بزبه الي اطول من اي زب شافته ف حياتها لحد مابدات تهدي وتحرك كسها علي زبه

سهام : اااااه يامصيلحي حد يعمل كده ياغشيم ولا علشان زبك حلو وكبير تفشخني كده

وبدا مصيلحي ينيك فيها وهي تتحرك علي زبه واهاتها ماليه الاوضه بعد كده قامت سهام وعلي ركبها وبدات تمص زب مصيلحي الي مخلوط بعسل كسها وتغرقه من بوقها وكانت بتتفنن في مص كل حته من زب مصيلحي والحته الي مش واصلها لسانها كانت بتوصلها ايديها وبتلحس بيضانه وكان وشها للباب وضهر مصيلحي للباب ولمحت سهام ابنها كريم واقف علي الباب وبيلعب في زبه وهو بيتفرج عليها وعنيها جت ف عنيه

وبمنتهي الشرمطه الي ف الدنيا سهام كان رد فعلها بس انها غمزت لكريم ابنها بعنيها وكملت مص في زبر مصيلحي لحد ماشالها مصيلحي علي دراعاته وفشخ رجلها وادي ضهرها للحيط ودخل زبه في كسها وبدا ينيك فيها وهي بتترقص وتتنطط علي زبه وصوت رزع زبه في كسها اعلي من صوت اهاتها وفضلوا يغيروا ف الاوضاع نص ساعه وكل ده كريم واقف بيتفرج من فتحة الباب الصغيره وجاب لبنه اكتر من 3 مرات علي منظر امه وهي بتتناك من بواب مدرسته

مصيلحي بدأ يشد جامد ويشخر وهيجيب خلاص

سهام : اااااه هاتهم في كسي يامصيلحي طفي ناري اروي لحم كسي بلبن زبرك الكبير يادكري ااااااه

حضن مصيلحي سهام جامد وهو زبه بيتنفض في كسها وبينزل شلالات لبن لحد ماللبن خرج من كس سهام وهي بتتنهد تحته ونامت علي بطنها زي القتيله وبتبص بطرف عينها علي الباب تتاكد ان كريم ابنها لسه بيشوفها ولقته لسه واقف بعتتله بوسه علي الهوا وكريم ضحكلها واتاكدت سهام ان ابنها ديوث ومش هيكون ممانع ابداً انها تتناك من اي راجل مقابل متعته

لبست سهام هدومها وسابت مصيلحي الي خلص منها خالص ونام وخرجت وكان كريم مشي وراح البيت

ركبت سهام تاكسي وروحت البيت ودخلت لقت كريم في اوضته ومقفوله

فتحت سهام الباب ودخلت لقته قاعد علي التليفون بالبوكسر بس

سهام : كريم انت وصلت البيت من امتي

كريم : لسه واصل من ربع ساعه

سهام : طب وايه رايك في الي شوفته

كريم وهو بيتهته : شوفت ايه ياماما

سهام حطت شنطتها علي المكتب وراحت قعدت جمب كريم علي السرير وهي حاطه ايدها علي كتفه وبتقوله " من امبارح اول مانمت معايا وده اتفاق بينا علي الصراحه علي كل حاجه وعلي الحريه ف كل حاجه ف كلمني عادي احنا كسرنا كل حواجز الكسوف امبارح ف قولي بصراحه بقي النهارده انت حسيت ب ايه وانت شايفني بتناك من مصيلحي "

كريم حس بجرأه امه ف الكلام وحب يكون جرئ زيها

كريم : ف الاول اتضايقت من المنظر وكنت هدخل عليكو والي يحصل يحصل بس اول مامصيلحي خلاكي توطي ودخل زبه الكبير فيكي لقيت زبي وقف علي المنظر مره واحده وبقيت هيجان اوي ومسكت زبي العب فيه وبعد ماشوفتيني وغمزتيلي بقيت هايج اكتر واكتر وزبي كان بينزل لبنه لوحده من غير مالمسه "

سهام حطت ايدها علي زب كريم لقته واقف بدات تحسس عليه من فوق البوكسر وهي بتكلمه

سهام : وانت لو عرفت ان ماما بتتناك من رجاله تانيه غير مصيلحي وبفلوس هتعمل ايه ياكيمو

كريم : اتفاجئ من الكلام بس حركات ايد سهام علي زبه كانت اقوي منه وبدء زبه يقف اكتر واكتر

سهام نزلت بين رجلين كريم ونزلتله البوكسر وحطت زبه ف بوقها وبتكلمه وهي بتمص زبه " كريم حبيبي انا بعمل ده علشانا وعلشان نعيش في مستوي كويس اممممم زبك حلو اوي ياكيمو "

كريم : بس ياماما انتي كده ممكن تتفصحي

سهام : مافيش فضيحه ولا حاجه ياحبيبي احنا كلها كام شهر وهنروح نعيش ف مكان تاني وهيكون معانا فلوس كتير وانت هتنيكني براحتك زي ماتحب وانت الوحيد الي بحبه وهكون عوزاه ينيكني

كل ده وهي بتمص في زبه وتلحس بيضانه

كريم : انا مش موافق ياماما

سهام سابت زب كريم بنرفزه وهي بتقوله : ماشي ياكريم ، اعتبرني مافيش راجل هيلمسني تاني ، ولا انت كمان هاتلمسني وارجع اضرب عشرات ف الحمام تاني علي كلوتاتي ، وخلينا نرجع نتعشي تاني عيش حاف وننام ايام من غير عشا

وسابته سهام ودخلت اوضتها وهي عارفه ومتاكده ان كريم هينخ وهيوافق خصوصاً انها سيباه ف حالة هيجان وزبه علي اخره

دخلت سهام قلعت هدومها ولبست قميص نوم ومافيش دقيقه وكان كريم داخل الاوضه ملط زي ماهوه

سهام : عاوز ايه ، ومتدخلش عليا كده تاني روح البس هدومك وانسي الكلام ده كله

هجم كريم عليها وهو بيقفش في صدرها وهي بتبعده عنها بدلع وهو بيقولها " انا بحبك اوي ياماما ومقدرش ابعد عنك وموافق علي اي حاجه انتي عوزاها

سهام : يعني مش هتيجي بعد شويه تقولي تاني انا مش موافق ياماما

كريم : لا خلاص اعملي الي انتي عوزاه طالما كله لمصلحتنا وطالما مش هتحبي واحد تاني غيري ولا هتخليني ابعد عنك

نامت سهام علي السرير وطلع كريم فوقها وفضل يلحس بزازها ويلعب في كسها وناكها ونزل لبنه في كسها تاني مع انه كان لسه منزل لبنه 3 مرات ف المدرسه وبعد ماخلصوا

سهام : قوم بقي روح اوضتك وخليك هادي قدام اختك طول ماهي ف البيت علشان مانلفتش نظرها لحد ماتصرف انا معاها

وليك عليا ياكيمو اسمع كلامي وانا هدلعك هخليك تنيك نسوان ماتحلمش بيها في حياتك

كريم : حاضر ياماما

سهام : وبلاش صاحبك الي بتحيكله علي كل حاجه وبتصورني ليه وانا نايمه ده يعرف حاجه مش عاوزين نتفضح

كريم : عرفتي منين

سهام : من موبايلك ياحدق اومال انا عرفت انك بتحطلي منوم وتنيكني بالليل ازاي

وسابها كريم وراح اوضته ونامت سهام مقتوله من التعب وكسها غرقان بلبن مصيلحي وكريم ابنها

صحيت سهام علي الساعه 10 بالليل ولقت كريم وندي قاعدين ف الصاله

ندي : صح النوم ياماما كل ده نوم

سهام : معلش ياندوش كنت تعبانه اوي النهارده كان عندي شغل كتير ف المدرسه ، اكلتوا ولا لسه

كريم : ناكل ازاي بقي ياماما مانتي ماحضرتيش اكل

سهام : طيب انزل هاتلنا اكل من تحت بقي

ونزل كريم جاب اكل جاهز واكلوا ودخلت ندي علشان تنام وفضل كريم وسهام صاحيين

سهام : بقولك ياكيمو عاوزه اعمل فيسبوك

كريم : ليه ياماما

سهام : اهو يسلي وقتي وانا فاضيه وكمان البت شيماء بتقول بتجيب من عليه زباين وفلوس من وهي قاعده ف البيت

كريم : شيماء مين شرموطة المدرسه

سهام : هي بعينها الي عرفتني علي كل ده

كريم : ده انا لازم اشكرها بقي علشان خلتني انام معاكي

سهام : هخليك تشكرها متقلقش بس عاوزاك تشكرها كويس وترفع راسي ، يلا بقي عوزاك تعملي فيسبوك وتفهمني كل حاجه عليه

جاب كريم موبايله وبدء يشرح لمامته كل حاجه علي الفيسبوك وتويتر اكتر من 3 ساعات بيشرحلها كل حاجه عليه لحد ماتعلمت

وتاني يوم سهام روحت من المدرسه بدري وراحت اشترت موبايل حديث بدل موبايلها ابو زراير وعملت فيسبوك عادي ليها باسمها وفيسبوك باسم مستعار وسمته مدام ناديه وصورت نفسها صوره بقميص النوم وحطته صوره شخصيه ونزلت كام صوره ليها بقمصان النوم وعلي بالليل كانت طلبات الصداقه عند سهام بالطابور

في نص اليوم اتصل محمود القواد بسهام علشان يقولها علي الزبون الجديد بس المرادي قالها علي حاجه جديده

محمود : الزبون المرادي واحده

سهام : واحده ازاي بقي

محمود : واحده ياسهام هتروحي تفهمي دماغها وتعامليها بدماغها ، لو عاوزه هي تقطعك وتنيكك تنيكك لو عاوزه تتناك منك وتقطعيها اعمليلها كده

سهام : قولي طيب المكان وامتي

محمود : هتروحيلها بكره الساعه عشره بالليل في العماره في مدينة نصر واداها العنوان بالتفصيل

سهام : تمام متقلقش هشرفك

محمود : بس في حاجه كمان هتاخدي معاكي زبر صناعي علشان لو احتاجتوه

سهام : و ده اجيبه منين الزبر ده

محمود : من الحج غمري زي ماشيماء فهمتك وشوفي هتدفعي حسابه بانهي طريقه بقي بس خلي بالك الزبر الصناعي غالي يعني ممكن يطلع نص الي هتاخديه في نيكة الست ف ادفعي بكسك احسن

سهام : تمام هروحله النهارده واتفاهم انا معاه

خلصت سهام المدرسه وراحت البيت جهزت غدا واتغدوا وبعدين قالتلهم انها نازله

وخدت تاكسي وراخت لمحل الحج غمري ودخلت لقيته قاعد علي الكرسي والشيشه قدامه

سهام : ازيك ياحج عامل ايه

غمري : ياهلاً بالجميل الي معبرناش ولا مره

سهام : ادينا عبرناك اهو ياحج وطالبه منك شغل

غمري : عنيا ياقمر قمصان النوم الي ف المحل كلها تنزلك ياباشا

سهام : تسلم ياحج بس انا مش عاوزه قمصان نوم

غمري : اومال عاوزه ايه

سهام : عاوزه حاجه من الي الستات بكتيف بيها بعضها ياحج

غمري : اه بس دي حاجات غاليه اوي عليكي

سهام : مافيش حاجه تكتر عليا ياحج انا سداده بالطريقه الي تعجبني

غمري : وهتدفعي بانهي طريقه بقي ياقمر

سهام : علي حسب ياحج هو عامل كام

غمري : بيبدء من 1000 وانتي طالعه

سهام : ليه ياحج دي حتة بلاستكايه اومال لو زبر طبيعي بقي

غمري : انتي لو تعرفي انا بعمل ايه علشان اعرف ادخل البلاستاكايه دي مش هتقولي كده

سهام : وعلي ايه ياحج الف وبتاع هدفعلك بالطريقه الي انت حاببها

غمري : طب تعالي معايا

ومشيت ورا غمري من وسط المحل والبنات الي شغالين ف المحل كلهم عمالين يبصوا عليها ويضحكوا لحد ماوصل بيها لمخزن كله كراتين

سهام : انت عبيط ياراجل انت بتدخلني المخزن قدام البنات الي شغالين عندك ناقص تقولهم انا رايح انيكها

غمري : تحبي اجيبلك واحده فيهم تيجي تتناك جمبك دلوقتي ، متقلقيش كلهم بيتناكو مافيش واحده بتشتغل عندي هنا الا لما دخل المخزن ده وتتناك

وفتحلها غمري سوسة البنطلون بتاعه وطلع زبه الي كان صغير بس تخين وعليه شعر كتير

نزلت سهام علي ركبها ودخلت زبه في بوقها وبدات تمص فيه وهو ماسك راسها ومغمض وبيزق زبه جوه بوقها وهي بتحرك لسانها عليه وهو في بوقها وتطلعه وتدخله في بوقها

قومها غمري من علي الارض ولفها وخلي ضهرها ليه وخلاها تسند علي كرتونه وهي واقفه ورفع عبايتها الي كانت لبساها علي اللحم ونزلها الكلوت ودخل زبه في كسها من بره وهو بيضربها علي طيزها

وسهام بتتاوه بصوت واطي

غمري : صوتي يامتناكه وعلي صوتك عاوز الشرامط الي بره يسمعوكي

سهام : اااااه ااااه زبرك حلو اوي ياحج دخله لاخره ف كسي افشخ كسي ياحج ياعنتيل

عدلها غمري وقعدها علي الكرتونه وفشخ رجليها ودخل زبه في كسها ومكملش دقيقتين في الوضع ده وكان بينزل لبنه علي كسها من بره وكانت سهام بدات تهيج معاه وملحقتش تتمتع وكانت في سرها بتشتمه وتلعنه

طلع زبه من كسها وقعد علي الكرتون وخد نفسه شويه وهي بتمسح لبنه من علي كسها

سهام : فين بقي الزبر

قام غمري ودخل اوضه صغيره كده فتحها بمفتاح لوحده من جيبه وطلعلها منها عشر ازبار تنقي منهم

اختارت سهام زبر كبير وبرباط بيتربط علي الوسط علشان تعرف تنيك بيه وخدته حطته في كيسه

وطلعت هي وغمري من المخزن والبنات بيبصوا عليها وهي ولا هاممها وخدت الحاجه ومشيت وهي بتقول لغمري بصوت عالي مع السلامه يادكري

نكمل الباقي الجزء الجاي

سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الأولى

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس