سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الأولى: الجزء التاسع

من قصص عارف

نامت سهام بعد مارجعت من حفلة الاغتصاب الي كانت حاصله عليها بتتناك اكتر من 8 ساعات مارتاحتش فيهم عشر دقايق حتي وكانت نايمه من الساعه 6 الصبح زي القتيله ماحستش بنفسها الا الساعه 8 بالليل تاني يوم وندي بنتها بتصحيها وسهام نايمه ملط

ندي : ماما قومي ياماما بقالك كتير نايمه

سهام صحيت من النوم وبتقوم بالعافيه ومتكسره وباين علي وشها علامات الضرب وجسمها ريحته كله لبن ونيك وعرق

سهام : ايه ده هي الساعه كام

ندي : الساعه 8 بالليل

سهام : وانا نايمه كل ده ماحدش صحاني

ندي : ماحدش رضي يصحيكي بقي علشان شكلك كنتي تعبانه في سهرة امبارح

سهام : سهرة ايه يابت تقصدي ايه

ندي : ماما هو انتي فكراني ماعرفش انتي بتعملي ايه ولا الفلوس الي بقت كتير معانا فجأه ولا لبسك الي اتغير وبقيتي تنامي بقمصان نوم وساعات ملط ورجوعك متاخر كل يوم وقمصان النوم الي جبتيها فجأه وصاحبتك شيماء الشرموطه الي مشهوره من ايام ماكنت ف المدرسه انها شرموطه بتطلع بالفلوس

سهام : انتي بتكلميني كده ليه يابت انتي فاكره نفسك وصيه عليا ولا ايه

ندي : مش وصيه ولا حاجه ولا بقولك اعملي ولا متعمليش بس انتي كده هتبوظي سمعتك وسمعتي ف الحته

سهام : يعني انتي مش فارق معاكي ان امك شرموطه قد مافارق معاكي السمعه

ندي : اه ياماما ميفرقش معايا غير السمعه وانتي تقريباً مش فارقه معاكي سمعتك يبقي لازم تفرق معاكي سمعتي

سهام : ولما انتي عارفه اني جايبه الفلوس دي من الشرمطه ونيك الرجاله بتاخدي فلوس منها كل يوم ليه ياوسخه وعجبك الموضوع واشتريتي هدوم جديده بدل هدومك المقطعه القديمه ، الشرمطه دي الي بتصرف عليكو دلوقتي وجابت لكل واحد فيكو موبايل جديد وبتاكلوا احسن اكل وقريب هتسكنوا في مكان احسن وبتلبسوا احسن لبس لو مستغنيه عن ده كله يام سمعه رجعيه وهنرجع نعيش زي الاول يلا

هنا ندي بدات تكش وتخاف لانها فعلاً حبت الوضع الجديد والفلوس الي معاها ولبسها الجديد وركوبها تاكسيات للجامعه بعد ماكانت بتاخد فلوس علي قد مواصلاتها في اتوبيسات وتتحشر وسط الرجاله والتحرش والبعابيص

سهام : يلا باحبيبتي اخرجي من اوضة امك الشرموطه النجسه الي بتستعري منها ومن سمعتها لتعديكي واستعدي بقي علشان نرجع لحياة الشحاتين من تاني

خرجت ندي من الاوضه وهي بتعيط وسهام قعدت في اوضتها بتفكر وحيرانه في بنتها وان فعلاً عندها حق هما ساكنين في مكان شعبي وكله عارف بعضه فيه والسمعه مهمه وقررت سهام انهم لازم يعزلوا ويروحوا مكان ماحدش يعرفهم فيه

ندي بتعيط في اوضتها وبتفكر انها اه زعلانه من امها بس ف نفس الوقت كانت مبسوطه بالتغيير الي حصل ليها ده جداً وفضلت تفكر كتير لحد ماخدت قرار انها هتعمل عبيطه وتسيب مامتها تصرف عليهم بالطريقه الي تعجبها

دخلت ندي علي سهام تاني لقيتها قاعده قدام المرايه وماسكه قطنه ومايه وبتحطها علي وشها علي الاقلام الي كان معلم في وشها من امبارح

ندي : ماما انا اسفه

سهام : اسفه علي ياحبيبتي ماتتاسفيش لشرموطه بتتناك من الرجاله والي يسوي وميسواش علشان تصرف عليكو

ندي : حقك عليا ياماما ماقصدش انا بس خايفه عليكي وعلي كلام الناس بس خلاص الي انتي شيفاه صح اعمليه وانا معاكي

سهام : اهو علشان سمعتي دي احنا شهر وهننقل من المكان ده ونروح شقه في منطقه احسن وكل ده من الي مش عاجبك

ندي : بجد ياماما هنمشي من هنا ، انا بحبك اوي ياماما

سهام : بجد ياحبيبتي بس بشرط

ندي : شرط ايه ياماما

سهام : من النهارده مافيش قيود مافيش عيب مافيش كل الخرا ده الي عاوزينه هنعمله تمام؟

ندي : حاضر ياماما

سهام : واول اختبار ليكي بقي لازم تعرفي اني بنام مع كريم اخوكي

ندي اتصدمت ومعرفتش ترد

سهام : شوفتي بقي من اولها

ندي : كريم ياماما ده ابنك بتتناكي منه !؟

سهام : وايه يعني ابني مش راجل وانا اولي بيه وهو اولي بيا واه ياندي امك دلوقتي بقت شرموطه وبتتناك من اي راجل يعجبها

ندي حست ان امها فعلاً بقت مومس ومافيش حاجه هتفرق معاها غير متعتها والفلوس بس لكن ندي كمان متقدرش تتكلم

ندي : ماشي ياماما

راحت ندي اوضتها وكانت مشوشه شويه ومش عارفه تجمع افكارها وكريم كان تحت مع صحابه

شويه وكريم جه من تحت ودخل علي امه الاوضه

كريم : ايه ياماما كنتي فين طول الليل امبارح وايه البهدله الي انتي فيها دي

سهام : عيال ولاد شرموطه امبارح كانوا بيغتصبوني طول الليل ماتعتقتش منهم غير لما خلصت عليهم كلهم ونامو

كريم : يانهار اسود هما الي ضربوكي الضرب ده

سهام : كويس انها جت علي الضرب دول كانوا هيموتوني لو مبسطتهمش ، المهم سيبك من الكلام ده وتعالي نيكني دلوقتي حالاً

كريم : ايه !! انيكك ايه دلوقتي ياماما ندي صاحيه وفي المطبخ

سهام : هاتسمع الكلام ولا عليا الحرام ماهتلمسني تاني ولا هتلمس مني مليم

كريم : ياماما ندي كده هتشوفنا

سهام : انا عوزاها تشوفنا هي اصلاً خلاص عرفت اني بتناك منك وعوزاها تشوف بعنيها علشان يبقي كل حاجه عادي بالنسبالها ، هتنيك ولا ظروفك ايه ؟

كريم : هنيك ياقمر هو انا اقدر اقولك لا

سهام : طب نيك علي طول بقي من غير مص ولحس والكلام ده

طلعت سهام علي السرير وفتحت رجليها وقلعت الكلوت ونزل كريم البنطلون وتف علي زبه علشان يبله ودخله مره واحده في كس سهام الي صوتت وصوتها جاب اخر الشقه ومكانش تمثيل هي صوتت علشان كسها اتهري امبارح ومش مستحمله فيه اي حاجه

اشتغل كريم نيك في كس سهام الي شغاله تصوت وتوحوح اااااااااه ياكيمو نيك جامد ياخول افشخ كسمك ياعرص نيك جامد كسي بيحرقني احححح احححححو اووووه ااااااه ياكسي ااااه نار ياكيمو زبرك نار في كسي

بصت سهام علي الباب في الوقت ده ولقت الي كانت متوقعاه ندي فاتحه الباب وبتتفرج عليهم بس مكانش علي وشها اي ملامح ف الاول

بدات سهام تتشرمط اكتر اااااااه ياكسي افشخني ياكريم زبرك حلو اوي احلي من كل الرجاله الي بينيكوني ياحبيبي الحس بزازي ياكيمو ارضعهم ياحبيبي واقفشهم بايدك ااااه ياحبيبي

الكلام كان بيهيج كريم اكتر واكتر وبيزوذ في النيك وبدات سهام تاخد بالها ان ندي بدات تهيج وتركز اكتر وايدها بدات تروح علي جسمها

لفت سهام علي بطنها وركب كريم فوقها وبدا ينيك فيها وصوت طرقعت طيزها في بضانه تفرقع

ندي هاجت اكتر ودخلت ايدها في الشورت علي كسها وبدات تدعك فيه وصوتها يعلي هي كمان وكريم خد باله منها بس امه قالتله كمل وملكش دعوه بيها واستمر نيك كريم في سهام عشر دقايق لحد لحد ماندي اترعشت علي الباب وجابت عسلها ف الكلوت بتاعتها وفضلت سانده علي الباب دقيقه وبعدين مشيت علي طول

سهام اول ماندي راحت اوضتها : اوعي ياكريم يخربيتك كسي اتهري مابقتش مستحمله

كريم : اوعي ايه انا لسه ماجبتش

سهام : هخليك تجيب بس اوعي بقي كسي مابقاش مستحمل حاجه

قام كريم من فوق سهام وقعدته علي السرير ومسكت زبه فصلت تمص فيه لحد ماجاب لبنه في بوقها وبلعته وقالتله روح بقي علي اوضتك واستعد علشان هجيبلك شيماء بكره تنيكها مكافأه ليك

اتبسط كريم وراح علي اوضته وسهام راحت لندي علي اوضتها

سهام : اتبسطتي ياندوش صح ، لو طاوعتيني هخليكي تتمتعي بكل حاجه فلوس ونيك وكل حاجه نفسك فيها

ندي مكانتش عارفه ترد من كلام امها الجرئ وسابتها سهام وراحت الحمام حطت مايه سخنه في البانيو وقعدت فيها علشان تسد اخرامها الي اتفشخت من امبارح وعدي باقي اليوم عادي

راحت سهام المدرسه تاني يوم وادت اول وتاني حصه ونزلت قعذت التالته في الاوضه ولقت شيماء هناك

شيماء : يلاهوي ايه الي عمل في وشك كده

سهام : الشراميط الي وداني محمود ليهم قالي هتروحي لواحد روحت لقيت عشره هناك فضلو طول الليل ينيكو ويضربوا فيا لما كسروني وفشخولي كسي وطيزي

شيماء : احا عشره يابنت الايه يابختك

سهام : يابختي ايه يابنت العرص انتي كمان بقولك بيغتصبوني

شيماء : طب ياريت انا نفسي حد يغتصبني اوي هههه

سهام : طيب يالبوه وراكي حاجه النهارده

شيماء : لا النهارده فاضيه موارييش طلعات

سهام : طيب تجيلي النهارده ف البيت بقي وتجزي عدتك كلها

شيماء : ليه بقي عندك زبون

سهام : ايوه يالبوه الزبون كريم ابني عوزاكي تعيشيه ليله ولا ف الاحلام

شيماء : اوبا ياسوسو ايوه بقي

سهام : وعاوزه منك كمان تشوفيلي شقه ف العماره الي انتي ساكنه فيها علشان اعزل جمبك واسيب الحته المعفنه الي خنقتنا دي

شيماء : عنيا ياقلبي هفرزلك العماره كلها بالعماير الي جمبنا واشوفلك احلي شقه

خلصوا الاتنين كلام وكملوا كل واحده حصصها وروحوا علي بيوتهم وروحت سهام بغدا جاهز وكان كريم وندي في البيت مبيتكلموش تقريباً كل واحد فيهم مكسوف يتكلم مع التاني

جت سهام وحطت الاكل علي السفره وندهت علي ندي وكريم وقعدوا يتكلموا وفي وسط الاكل اتكلمت سهام : شيماء جايه النهارده ياكرين متنساش بقي عاوزاك ترفع راسي وتكيفها

ندي : جايه تعمل ايه ياماما

سهام : كريم كان عاوز ينيكها ياحبيبتي وهي جايه النهارده ليه

ندي اتفاجئت من صراحة امها ف الكلام وسكتت

سهام : احنا مش اتفقنا علي الصراحه واننا نشيل كل الحدود وعلي فكره ياندي انتي لو ليكي علاقه مع ولد وعايزه تعملي معاه اي حاجه انتي حره ف ده وماحدش مني انا وكريم هيعترض

وكملوا كلام وغدا وراحت سهام نامت شويه وصحيت الساعه 9 علي رنة شيماء انها تحت البيت

فتحتلها سهام الباب ودخلت شيماء وكان كريم قاعد في اوضته

شيماء : اومال فين الدكر بتاعك ياسوسو

سهام : اهدي يامتناكه اما اقولك حاجه الاول وبعدين اتناكي زي مانتي عاوزه

شيماء : حاجة ايه ياعنيا

سهام : النهارده عاوزه صوتك يملي الشقه كلها عاوزه البت ندي متبقاش علي بعضها وتقرر انها تدخل معانا في الليله علشان اخلص من زنها وتانيبها ليا في كل حاجه

شيماء : يابنت الايه ياسوسو بقيتي شيطانه

سهام : ولا شيطانه ولا نيله بس معنديش استعداد ارجع للفقر تاني علشان خاطر اي حد

ندهت سهام علي كريم

شيماء : ايوه بقي الاسد بتاعنا

جه كريم وسلم علي شيماء بالايد شيماء شدته عليه وباسته من بوقه وهي بتقوله الاسود بتبوس كده ياكيمو

سهام : يلا ياكيمو خد شوشو في اوضتك وعوزاك ترفع واسي

خد كريم شيماء في اوضته وقفل الباب واول مادخلوا الاوضه شيماء زنقت كريم في الحيطه وهي ماسكه زبه وبتبوسه في شفايفه وهو بيبوسها وماسك صدرها بيقفش فيه

شيماء : ايه ياض الزبر الكبير ده ليها حق امك بتشكر فيه

ونزلت شيماء البنطلون لكريم ونزلت علي ركبها تمصله زبره وتدخله كلها في بوقها وتمص وتلحس بيضاني وهي بتدعك زبره بايدها وفي وشها وصدرها وكريم اتسند علي الحيطه وهو بيتاوه ومغمض عنيه وشيماء تحته مش رحماه ولا راحمه زبه لدرجة ان سهام في الصاله كانت سماعه صوت اهات كريم

قامت شيماء من ع الارض وقلعت كل هدومها ووطت علي السرير ورفعت رجل علي السرير ورجل علي الارض وهي بتقول لكريم يلا ياكيمو عوزاك تفشخ الكس ده وتشرف اللبوه امك وتكيفني ااااه

راح كريم وقف وراها ودخله زبه مره واحده فيها وبدء ينيك فيها ويضربها علي طيزها وشيماء تصوت وتتشرمط علي زبه وتقوله اااااه ياكيمو زبرك حلوي اووي اااااااااه افشخني يابن اللبوه ااححح وسع كسي زبرك حلو اوي يابختك ياسهام يامتناكه الزبر ده بينيكك كل يوم اااااااه دخلوا كمان ياولا حط صباعي في طيزي عشر كسي يامتناك

كريم الكلام كان بيجننوا وبيسرع في النيك اكتر ويشد شيماء من شعرها عليه وهو بيضرب علي طيزها وبيسرع اكتر في النيك وسهام كل ده قاعده في الصاله مستنيه ندي بنتها تقوم تتفرج علشان تخليها تدخل معاهم

طلع كريم زبه من كسها وطلعته شيماء نام علي السرير وطلعت هي ركبت فوق زبه وبقت بتتنطط فوق زب كريم وبتهز السرير بيه وصوتها علي فشخ واهاتها وشخرها وصوت ضرب بيضان كريم في طيزها كان مسمع لحد اخر الشقه

بصت سهام علي باب الاوضه لقيت ندي واقفه بتتفرج عليهم وبتدعك كسها من فوق الشورت الي لابساه

قامت سهام وقفت ورا ندي وهي بتوشوشها وتقولها مش نفسي تبقي مكانها ياندي

ندي اتكسفت ومعرفتش ترد علي مامتها بس سهام سبقتها وقالتلها كملي لعب في كسك ياحبيبتي عندك حق المنظر يهيج اوي انا كمان بلعب في كسي اهو

وبدات سهام تلعب في كسها وتقرص حلمات بزازها وتتاوه جمب ودان ندي الي دخلت ف الجو كمان وبدات تفرك كسها جامد وهي بتتفرج علي زبر اخوها الكبير بيدخل في كس شيماء وصوت الرزع مهيجها فشخ

فتحت سهام باب الاوضه ودخلت ندي جوه

ندي : بتعملي ايه ياماما

سهام : همتعك ياحبيبتي زي مابتمتع انا وشيماء وكريم

شيماء لقت ندي وسهام داخلين عليهم الاوضه ف قامت من علي زب كريم الي فضل نايم زي ماهو وزبه واقف

سهام نزلت ندي علي ركبها قدام زب كريم وهي بتقوله زبه قدامك اهو اعملي فيه الي تحبيه

ندي فضلت متردده ومكسوفه لحد ماشيماء مسكت زب كريم وقربته من بوقها وهي بتقوله لما يبقي قدامك زبر ياندوش اول حاجه تعمليها فيه تحطيه فيه بوقك وتمصيه جامد

خدت ندي زب كريم اخوها في بوقها وبدات تمص راسه وتبوسها وشيما بتعلمها وتقولها طلعي لسانك ومشيه عليه وعلي بضانه وبعد كده حطيه في بوقك لحد ماتقدري وغرقيه من بوقك وماتسيبيش حتي في زب اخوكي غير وانتي بيساها ولحساها

ندي بقت تنفذ كلام شيماء وبتمص زب كريم اخوها وهي مستمتعه لحد ماكريم بدء يتأوه اااااه هجيب هجيب

شيماء : هات علي وش ندي ياحبيبي غرق وشها

كريم بدء يرتعش ويجيب لبنه علي وش ندي الي كانت شيماء مسكاها ونزل لبن اخوها كلها عليها واول مانزل جت سهام امها تلحس وشها وتقولها لبن اخوكي من علي وشك اطعم حاجه ممكن ابلعها في حياتي

قومت سهام ندي ونومتها جمب كريم علي السرير وقلعتها كل هدومها واول مره كريم يشوف جسم اخته الي كان صدرها قد حباية التفاح وطيزها صغيره بس مدوره ومرفوعه

سهام : الحس صدرها ياكيمو وارضع منه

قام كريم علي صدر ندي وبدء يلحسه وشيماء نزلت بين رجليها تلحس كسها الي كان حلو بس فيه شعر شويه وبدءت اهات ندي تطلع وهي تحتهم وتزوم وشهوتها تسيطر عليها وتبدء تحرك وسطها وتدخل علي لسان شيماء اكتر الي كانت مدوباها من تحت لحد ماندي جابت عسلها علي لسان شيماء ونزلت سهام علي لسان شيماء تبوسعا وتاخد عسل بنتها في بوقها

بعد كده راحت سهام لبنتها تبوسها في بوقها وتدوقها عسلها وهي بتقولها مبروك ياقلبي بقيتي شرموطه زي ماما دلوقتي

ندي كانت مبسوطه اوي من الاحساس الي حسته وقامت خدت هدومها وراحت تاخد دوش وكريم زبه وقف تاني وكمل نيك في شيماء لحد مانزل لبنه في كسها

بعد كده شيماء لبست وظبطت هدومها ومشيت وسهام كانت مبسوط لانها خلاص مبقاش عليها اي قيود وهتقدر تتمتع براحتها وتجيب فلوس براحتها

نكمل الجزء الجاي

سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس - السلسلة الأولى

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل سهام من مدرسة محترمة لأكبر مومس