حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة): الجزء السادس

من قصص عارف

نزلت نوال وهى فاكره أن كده خلاص يومها خلص ومروحه هتاخد دش وتنام بعد نيكه طويله وعنيفه من مستر منير وهترتاح بس كان يومها لسه هيبدا ولسه فيه تانى ولسه النيك شغال .

أول ما وصلت بوابة المدرسة سمعت صوت محمود

محمود: رايحه فين يا شرموطه

نوال : مروحه يا سيدى

محمود : هو بمزاجك ولا ايه يا كسمك

نوال : اسفه يا سيدى ...... اؤمرنى

محمود : خشى يا لبوه لما نشوف المستر اتبسط منك ولا لا

نوال : حاضر يا سيدى

دخلت نوال الاوضه كان علاء قاعد بالفانله والكلسون قعدت جنبيه على السرير وطلع محمود تليفونه وطلب رقم مستر منير

محمود : الو... ايو يا مستر

.......: منير

محمود : ايه الأخبار.

......: منير

محمود : الشرموطه دى قامت بالواجب ولا قصرت

منير : .......

محمود : حقيقى ؟؟ يعنى لو قصرت قولى افشخهالك بنت المتناكه.

منير : .......

محمود : والحبايتين أخبارهم ايه ؟؟؟

..

منير : .......

محمود : ههههههههههههههه ما حباية التأخير باينه اديلك ساعه بتنيك فيها وحبايه الانتصاب عملت مفعول

منير : .......

محمود : احنا عنينا يا مستر سلام

خلال المكالمة كان علاء شغال بوس وتسييح وتقفيش في نوال ونوال كانت من تعب نيكة منير مش قادره تعمل حاجه وسايبه نفسها لعلاء يعمل معاها كل اللى عايزه فيها كان علاء طلع بزاز نوال من البلوزه ونازل مص فى بزازها نوال كانت فاكره أن علاء بيسلى نفسه لغاية المكالمة ما تخلص.

وبعد ما محمود خلص المكالمه وقف قدام نوال وعلاء وقال ايه يا ابنى كل ده والشرموطه لسه بهدومها وهنا اتفاجأت نوال قالت ليه يا سيدي وبمجرد ما الكلمه ما خلصت كان محمود نازل بكف أيده وقلم على وش نوال هو ايه اللى ليه يا كسمك انتى تنفذى من سكات فزى يالا اخلعى عشان ننيكك.

سكتت نوال وقررت تسمع الكلام نيكه وتفوت ولا حد يموت بدل الضرب وقلة القيمه قامت باست ايد محمود وقالتله حاضر يا سيدى وقامت فعلا قلعت هدومها فالوقت اللى كان محمود وعلاء قلعوا فيه هدومهم وبقيوا كلهم عريانين وجه علاء ومحمود واحد على لمين نوال والتاني على شمالها وبدأ كل واحد يعمل اللى نفسه فيه فى جسم نوال اللى يبوس خدودها أو يبوس رقبتها أو يمص بزتها أو يبعبص طيازها أو كسها أو يضربها على طيازها وهى واقفه وسطهم ماسكه ازبارهم تدلكها بعد شويه نزلت نوال على ركبتها وبدأت تلحس ازبارهم وتمصها وتبوس فيهم وبعد شويه قومها محمود ولفها وخلى طيزها قدام زبه وخلاها تميل وبدأ يدخل زبه جوه طيزها وعلاء حط زبه فى بقها وفضل محمود ينيك طيزها وكسها وعلاء ينيك بقها شويه .

وبعدين قوموها وراح علاء شايلها من طيزها وهو واقف وراح مدخل زبه جوه كسها ونوال لفت رجليها حوالين وسط علاء ولفت ايديها حوالين رقبته وجه محمود من وراها وحط زبه في طيزها وفضل محمود ينيك طيزها وعلاء ينيك كسها وهى تصوت من الوجع وهما بيفشخوها وينكتوا ازبارهم فيها بعدين نزلوها ونام محمود على ضهره وركبت نوال عليه فى وضع الفارسه ووشها ليه وجه علاء من وراها وحط زبه في طيزها وبدأت جوله جديده من النيك الثنائي فى طيز وكس نوال وفضلت نوال تصوت وتتاوه وتطلع في اهااااات وأصوات شخير ووحوحه وهي مش قادره تمسك أعصابها اللى خلاص انهارت من كتر النيك بعد كده قام محمود من تحت نوال وقعدت نوال في وضع الكلبه وبدأ علاء ينيك كسها وطيزها ومحمود واقف قدامها وحاطت زبه فى بقها وفضلو ينيكو فيها لغايه ما علاء جاب لبنه في طيزها ومحمود جاب لبنه فى بقها وخلى نوال بلعت كل اللبن اللى نزل من محمود فى بقها وبمجرد ما سابوها نامت نوال مكانها وهي مش قادره تقوم.

فضلت نوال نايمه على الأرض من التعب وهى فاكره أن خلاص هترتاح شويه وتقوم تلبس وتروح لكن كانت المفاجأة لما لقيت محمود بيشدها من شعرها وبيقولها تعالى يا متناكه نروح نستحمه وانيكك واحد في الحمام اتصدمت نوال لما لقيت أنها لسه هتتناك تاني ومقدرتش تتكلم لما افتكرت القلم اللى خدتوا على وشها من شويه.

قامت معاه نوال وطلعوا من الاوضه وهما الاتنين عريانين ومشيو لغايه الحمام واستحمت هى ومحمود ومحمود خلاها تلحسله طيزه وتنضفها وخلاها تدعكلو ضهره ورجليه وتحت باطه وبعدين قعد هو يبعبص طيزها وكسها ويقفش فى بزازها وبعدين وقفها وسند ضهرها للحيطه والمايه نازله عليهم وبدأ يبوس فى كل حته فى جسمها وبعدين شالها لفت رجليها حوالين وسط علاء ولفت ايديها حوالين رقبته وبدأ ينيك كسها وكان يخبط طيزها بقوه فى الحيطه وينكت زبه فى كسها وكرر الحركه دى أكتر من مره وبعدين نزلها وخلاها وقفت وشها للحيطه وميلت شويه ورفعت رجليها الشمال على كرسى الحمام وبدأ محمود ينيك كسها وطيزها وينيكها جامد وهى اهاااااااات وحوحه وصويت وهو يقولها خدى يا متناكه يا لبوه خدى فى كسك وطيازك المتناكين وهى تقولوا افشخنى يا سيدى أنا شرموطتك ولبوتك افشخ كل خرم فيا أنا كلى ملكك وتحت امرك ومتعة زبك ااااااه اىىىىى اههههههههه اخحححححح وفضل ينيك محمود فى نوال ويبدل بين كسها وطيزها واخيرا جاب لبنه فى كسها وبعدين خلاها تنزل تنضفله زبه بلسانها لحس ومص وخد الدش بتاعه ونوال هى اللى بتليفه وبتدعكله جسمه وبعدين نشفته من المايه ولبس كالسون وفانله كانو فالحمام من قبل ما يخشوا وقبل ما يطلع محمود قالها اترمى هنا لغاية ما سيدك علاء يجى عشان تساعديه وهو بيستحمى قالتله حاضر.

قعدت نوال على كرسى الحمام وهى تعبانه من كتر النيك اللى فات ومستنيه علاء اللى أكيد هينيكها وهى مش عارفه هيحصل ايه وافتكرت الهدوم اللى كانت فالحمام من قبل ما تخش وعرفت أن الموضوع مجاش كده بالصدفه دا موضوع مترتب ونيكه متظبطه من قبل كده واستسلمت نوال لقدرها وقررت مش هتفكر تانى كفايه ارهاقها البدنى .

دخل علاء وزبه قدامه كانها دبابه وزبه مدفع الدبابه جاهز لنيكه جديده مش مجرد حمام وطالع أول ما دخل علاء قالها ايه شرموطه يا بنت المتناكه انتى قاعدة وأنا واقف يا بنت الوسخه ردت نوال أسفه يا سيدى وقامت بسرعه باست أيده قالها طب يالا خلصى خلينى استحمى فتحت نوال الدش وبدأت المايه تنزل عليهم وبعد شويه من البعبصه والتقفيش قالها زبى عايزك تنضفيه ببقك ولسانك نزلت نوال تمص وتلحس فى زبه وبعدين بدأ علاء ينيك بقها وبعد شويه قومها وقعد على كرسى الحمام وخلاها قعدت على حجره ووشه فى وشها ودخل زبه فى كسها وبدأ ينيك فيها ويبوس فى بقها وشفايفها وينزل على رقبتها ومنها على بزازها وفضل ينيك فيها وهى شغاله صوييت ووحوحه واهاااااات وصراااااخ وهو بينيك كسها كأنه حفار بيحفر فى كسها وبعدن طلعه منها وخلاها تلف وتديلوا ضهرها وقعدت على زبه بطيزها وفضلت تنط على زبه وهو بيلعب فى كسها ويقفش فى طيزها واهاااااتها وحوحتها ملت الحمام من شده زبه فى طيزها وبعدين طلع زبه من طيزها حطها فى كسها وقعد ينيك شويه وبعدين بدأ يبدل بين كسها وطيزها وبعدين ضربها على طيزها وقالها قومى يالبوه قامت نوال وخلاها تنزل على ركبتها وفضلت تمص زبه لغاية ما نزل لبنه فى بقها وبلعت كل لبنه وقاموا عشان علاء يستحمى وساعدته نوال زى ما عملت مع محمود وبعد ما خلص قالها عشر دقايق تستحمى وتيجى الاوضه عشان تعرفيه هتعملى ايه قالتله حاضر يا سيدى ولبس وطلع.

استحمت نوال وغسلت كسها وطيزها اللى اتهروا نيك ولسه شكلهم ما خلصوش نيك وهيتناكو تانى ونزلت مايه على بزازها اللى اتهروا تقفيش ومص اليوم ده وخلصت ونشفت جسمها بفوطه كانت متسابه ولفت جسمها بيها عشان مكانش سايبنلها لبس اينعم الفوطة ما كنتش مغطيه غير حلمة بزازها ونص طيزها وجزء من كسها بس احسن من أنها تمشى عريانة راحت الاوضه وأول ما دخلت لقيت محمود قاعد على كرسى وفارد رجليه على كرسى تاني وعلاء نايم على السرير وبيتفرجو على التلفزيون وكانت الساعه 6 بعد الضهر راح محمود قالها

محمود: شيلى الفوطة دى يا كسمك إنتى هتكملى يومك عريانه

نوال : يا سيدى الساعه سته هاروح امتى ؟؟؟

بص محمود لعلاء وضحكوا بصوت عالي ورد محمود: لا انتى هتروحى بكره انتى بايته معانا النهارده عشان بكره الجمعه ومش هنشوف وشك بكره

سكتت نوال واستسلمت لقدرها لأن مافيش فى ايدها غير الموافقة لأنها عارفه بالعافيه أو بالزوق هى قاعده مش هتمشى طالما محمود وعلاء طلبت معاهم كده وقالت اوامركم يا سيدى وشالت الفوطه وقالتلهم

نوال :اؤمرونى اعمل ايه دلوقت ؟

محمود : روحى أوضة التربيه المنزلية هتلاقى شويه سمك اقليهوملنا عشان نتغدى

نوال : حاضر يا سيدي بس ممكن بعد إذنك طلب

محمود : عايزه ايه

نوال : أى حاجه استر بيها نفسي

بصلها محمود بغضب وقالها: غورى اعملى الغداء يا بنت المتناكه

فهمت نوال أن طلبها اترفض وطلعت على الاوضه اللى كانت فى آخر الحوش من الناحية التانيه من أوضة محمود وعلاء ولقيتها مفتوحه ولقيت السمك متنضف ومتبل وقفت قلته وفى وسط ما هى بتحضر دخل محمود عليها ولزق زبه فى طيزها ومسك بزازها وقالها زى ما إنتى كملى شغل وسيبنى اعمل اللى عايزه قالتله حاضر وكملت وبدأ محمود يحط زبه فى كسها وفضل ينيك فيها شويه وهى شغاله وبعدين سابها ومشى .

خلصت السمك وراحت اديتلهم الأكل وقعد محمود وعلاء ياكلو وهى واقفه مستنيه لما يخلصو أكل زى ما أمرها محمود بعد ما خلصو أكل خلوها تاكل بواقى أكلهم وبعد ما خلصت أكل ونضفت مكان الاكل عملو معاها نيكه ثلاثيه كان كلها عنف وأوضاع مختلفه كلها نيك زوجى فى كسها وطيزها خدت يجى ساعه ونام محمود وعلاء على السرير وهي على الأرض.

صحيت نوال لما محمود كب عليها مايه ساقعه وقالها قومى يا كسمك انتى قاعده هنا عشان تنامى

قالت لا يا سيدي قاعده هنا عشان تنيكونى

ضحكوا علاء ومحمود قامت وعملت نيكه مع علاء وبعدين نيكه مع محمود فى الوقت اللى راح علاء جاب عشاء وبيره وكان العشاء كبده وحمام وكباب وكفته وقعدو كلوا زى ساعة الغداء وبعدين كلت نوال كانت خلصت أكل ونضفت مكان الأكل وبعدين قام محمود شغل اغنيه وخلاها رقصت عليه وهى عريانه وهما بيشربو البيره والشيشه اللى كانت ريحتها حشيش وبعدين قام علاء اللى كان باين عليه أن خلاص الخمره والحشيش جابت مفعولها معاه وقعد يضرب نوال على طيزها وبزازها ويبعبص طيزها وكسها وبعد كده قام محمود وبقيت نوال بين الاتنين ضرب على طيزها وبزازها وبعبصه فى طيزها وكسها ويخبطوا ازبارهم اللى بقيت شبه زلومة الفيل فى فخادها أو بطنها أو كسها أو طيازها والزب يهب مطرح ما يحب وهى لسه بترقص لغايه ما علاء شالها ورماها على السرير ورفع رجليها وبدأ ينيك كسها ويقولها خدى يا شرموطه يا بنت الشراميط ونوال بدأت فى الصويت والاهاااات والوحوحه من عنف علاء فى كسها ويضربها علاء على وشها وعلى بزازها ويقولها صوتى ووحوحى يا كسمك بعدين جه محمود حط زبه فى بقها وقعدت نوال تمص فى زب محمود وعلاء فاشخ كسها وطيزها نيك لغاية ما محمود قالو بدل يالا قالو تعالى يا زميلي وتبادل محمود وعلاء الأماكن واشتغلو فيها نيك قبل ما ينام محمود على ضهره ونوال نامت عليه وضهرها ليه وحط زبه فى طيزها وجه علاء وحط زبه فى كسها وقعدوا ينيكو فيها شويه وبعدين قام علاء وخلوا نوال تعمل وضع الفارسه وحطت زب محمود فى كسها وعلاء فى طيزها واشتغلو عليها نيك ونوال اههههههههههه اوووووووووه اىىىىىىىىىى اههههههههههههه اىىىىىىىىى اووووووووووووه افففففففففف اححححححححح افففففففففففف اممممممممممم وفضلو على الوضع ده شويه قبل ما يطلع علاء زبه طيزها ويقعد على كرسى ومحمود نزل نوال وقعدها على حجر علاء ووشها فى وش علاء وزب علاء فى كس نوال وضهرها لمحمود ودخل محمود زبه فى طيزها وكملت نوال اهااااات وحوحه وصويت من شده النيك والمتعة من الخازوقين اللى جواها وفضلوا شويه على الوضع ده بعدين قاموا وخلوها تنزل على ركبتها وتمص ازبارهم لغايه ما نزلوا لبنهم فى بقها وشربته كله .

بعدين قعد محمود وعلاء يكملو شرب بيره وحشيش ونوال مرميه على الأرض وهما بيلعبوا فيها برجليهم اللى يحط رجليه فى بقها أو فى كسها أو يلعب فى بزازها أو فى ودنها أو عنيها وفضلت نوال طول الليل تتناك من محمود وعلاء ويبدلوا عليها وكل ما واحد ينزل التاني يخش مكانه وكانهم فى سباق مين هيشطب لبن الأول نزلوا لبنهم فى كسها وطيزها وبقها وعلى بزازها وعلى وشها وعلى بطنها وعلى طيازها وعلى ضهرها وعلى سوتها وعلى راسها وعلى فخادها اتناكت فى كل الأوضاع وفى كل مكان ينفع يخش فيه ازبارهم كسها وطيزها وبقها وبين بزازها وتحت باطها وبين فخادها حتى فتحتين مناخيرها حطوا ازبارهم عليها وودانها.

أخيرا تعب محمود وعلاء ورحموا نوال اللى بقيت عباره عن جثه مرميه على الأرض غرقانه فى لبنهم وناموا بعد ما الشمس كانت نورت الدنيا وصحيت نوال على الضهر بضربه من حزام محمود اللى ناكها نيكه سريعه وبعدها علاء وبعدين خلوها تخش تساعدهم وهما بيستحمو وطبعا كان معاها نيكه ورجعت فطروا وخلوها نضفت الاوضه وروقتها وطبعا مكنش يمنع بعبوص او ضربه على طيزها وخدوها على مكتب المدير ناكوها آخر نيكه قبل ما تنضف وتروق مكتب المدير وأخيرا روحت نوال بيتها بعد يومين نيك استأذنت من سيدها محمود تغيب ووافق كنوع من المكافأة على المتعه اللى قدمتهالهم نوال طول يومين.

انتظرونى الجزء السابع وحفله جديده بيعملها محمود وعلاء أسياد نوال على جسمها الجميل.

حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا