حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة): الجزء الخامس
روحت فعلا نوال بيتها وهى تعبانه وحاسه أنها مفشوخة بسبب النيكتين اللى ورا بعض من محمود وعلاء وكسها وطيزها فيهم نار من كتر النيك ركبت تاكسى وروحت بيتها ودخلت استحمت عشان تنضف جسمها من العرق ولبن محمود وعلاء اللى مغرق كسها وطيازها وبزازها وخرجت من الحمام نامت من غير أى مقدمات ومن غير أى تفكير راحت فالنوم وكأنها منامتش من أسبوع كان تأثير النيك العنيف والقوى من محمود وعلاء واضح عليها نامت وكأنها دخلت فى غيبوبة من التعب والإرهاق من نيك استمر لمده ساعتين ونص ومن اتنين الواحد فيهم زى الطور وزبه زي الحمار .
بعد وقت مكانتش نوال عارفاه قد ايه صحيت وبصت على جسمها فالمرايا زى المعتاد عشان تطمن على جسمها وأنه سكسى ومتناسق وبدون أى ترهلات بصت فى المرايه وابتسمت كأنها أطمنت علي نفسها حطت كفيها تحت بزازها ورفعتهم لفوق ووقفت تتعجب قدام المرايه وحست انها بنت في السادسة عشرة من عمرها ،سابت بزازها فوق صدرها ومسكت المشط وسرحت شعرها ، فعلا جميله . . شعرها في لون اسود وناعم ونازل على ضهرها زى الحرير وعيناها عسليه وواسعه. . وابتسامتها الواسعة واسنانها البيضا وجسدها المتناسق ، انها شهية مثيره ، وجبة غداء دسمه شهيه تكفي لاشباع عشر رجال.
قامت نوال لبست قميص نوم ودخلت المطبخ جهزت آكل لأنها مكانتش كلت حاجه من الصبح وبعد ما كلت دخلت ونامت على السرير وبدأت تدور فى دماغها أفكار عن بكره واللى هيحصل فيه وليه محمود قالها بكره ممنوع الغياب ولازم تيجى وياترى هما مخبيين عنها ايه وايه الحاجه اللى مينفعش تتاجل وبتجبرها أنها تروح المدرسة بكره وحست أنه لا أكيد في حاجة مهمه جدا لأن طريقه محمود وهو بيكلمها كانت شديده وحست أنه موضوع مهم جدا .
خافت نوال ومقطعش أفكارها غير تليفون وائل الليلى المعتاد
وائل: شرموطى الحلوه عامله ايه ؟؟
نوال : كويسه ازيك انت يا وائل
وائل : أنا تمام ، ايه يعنى محدش شافك النهارده
نوال : ما أنا كان عندى الحصه الأولى وبعدها كلمنى محمود طلعنى الاوضه اللى فوق السطوح واتناكت من علاء وبعدين دخل محمود ناكنى هو كمان وبعد ما خلصوا نيك فيا خلانى أخدت إذن وروحت.
وائل : اممممممم ما محمود كلمنى وقالى اخش بدالك الحصه الرابعه عشان انتى معاهم .
نوال : آه ما هو قالى أنك دخلت الحصه مكانى شكرا يا معلم
وائل : بتشكرينى على ايه يا لبوه، المهم يكونوا بسطوكى
نوال : دول فشخونى
وائل : هههههههههههههههههههههه انتى مالكيش غير كده يا هايجه كلمتيه على موضوع غيابك؟؟؟
نوال : رفض وقالى بكره بالذات ممنوع الغياب يوم تانى ابقى غيبى
وائل : إشمعنى يعنى !!!!!!؟؟؟؟؟
نوال : مش عارفه ، أنا بدأت أخاف منهم
وائل : **** يستر
نوال : يارب
وائل : طب ايه ....... أنا موحشتكيش
نوال : وحشتنى طبعا
وائل : طب يالا انيكك نيكه فالسريع على التليفون تصبيره لغاية بكره
نوال : يالا
وبداو نيكه بالتليفون قعدت ساعه مع بعض وقفلت معاه ودخلت خدت دوش واتعشت ونامت عشان تروح المدرسة الصبح وتعرف ايه الحاجه المهمه اللى خلت محمود يمنعها من أنها تغيب.
صحيت نوال الصبح لبست هدومها وهي بتفكر ايه اللى مستنيها النهارده لبست جيبة قصيرة وبلوزة عارية الدراعات بتبين فرق بزازها وقفت قدام المرايه سرحت شعرها حطتت المكياج على وشها ، الاحمر الداكن على شفايفها ، بصت فى المرايه وابتسمت كأنها أطمنت علي نفسها ، حطت برفانها الجذاب ، ونزلت وهى مشتته فاليوم اللى جاى ومش عارفه عنه حاجه ولكن أكيد مفاجأت مستنياها فى المدرسه .
وصلت المدرسه كان علاء بس هو اللى واقف قدام باب المدرسة بصتله وصبحت عليه وانتظرت منه أمر بأنها تروح لمحمود اللى مستنيها فى مكان معين لكن رد علاء كان عادى ابتسامة وصباح النور ميس نوال استغربت نوال دا مأمرنيش بحاجه بس فين محمود مش واقف معاه ليه طلعت موبايلها وبصت فيه يمكن محمود يكلمها أو يبعتلها رساله لكن مافيش حاجه ودخلت المدرسه وهى مش فاهمه فى ايه وبمجرد وصولها الحوش بتاع المدرسة شافت محمود وانتظرت منه الأمر لكن محمود بردو صبح عليها ومشى بدأت الحيره تدور فى دماغها بدأت الحصص ومرت الحصص حصه ورا حصه ومافيش جديد مافيش تليفون من محمود أو علاء حتى وائل مش بيحاول يقرب منها بدأت تستغرب وتتعصب فى ايه طب لما محدش منهم عايزنى طب ليه خلونى أنزل وأنا تعبانه ليه أجبروني ماغبش اليوم ده اضايقت وغضبت لكن رجعت افتكرت أن مش فايديها حاجه لازم تسمع الكلام وتستنى.
فضلت نوال مستنيه ووصلت للحصة قبل الاخيره ومافيش أى حاجه جديده ومع نص الحصه أخير جرس التليفون والمتصل محمود اخيرا فى أوامر اخيرا فى نيك أخيرا الحاجه اللى اجبرتني اجى النهارده ردت
نوال : نعم يا سيدى ؟؟؟
محمود : بعد المدرسة ما تخلص تتطلعى على مكتب المدير
نوال : هى دى يا سيدى المفاجأة هتنكونى فى مكتب المدير؟؟!!!
محمود : لا يا كسمك، المدير هو اللى هينيكك
نوال : ايه؟؟؟!!! لا يا سيدى بلاش فضايح أبوس رجلك
محمود : اخرسى يا بنت اللبوه ونفذى من سكات
نوال: حاضر
قفلت نوال وبدأت تفكر فى اللى جاى من فضايح وأنها هتتناك من المدير وبدل ما كانت تحت رحمت محمود وعلاء بس كمان هتبقى تحت رحمة المدير كمان واللى كان معروف عنه أنه رخم وبتاع ازيه
المدير مستر منير راجل قصير وبكرش كبير اسمر يميل للسواد عمره 53 سنه من اصول ريفيه بدأت الأفكار تشتغل فى دماغ نوال من تانى طب ده هيعرف ينيك بكرشه ده ولا هو اصلا لسه فى صحه هو اصلا زبه لسه بيقف، هى دى نيكه ولا ذل ولا ايه وفضلت الأفكار تروح وتيجى فى دماغ نوال لغايه ما سمعت الجرس ضرب وواحده من صحباتها بتقولها ايه يا نوال مش مروحه ردت عليها قالتلها آه هاروح الحمام بس وارجع أروح ردت صاحبتها اوك باى اشوفك بكره قالتلها اوك ومشيت كل واحده لطريقها.
مشيت نوال اتجاه مكتب المدير وصلت لقيت المكتب مقفول خبطت رد مستر منير : ادخل
دخلت نوال وهى مبتسمه عشان متبينش خوفها وقلقها دخلت وقفلت وراها الباب
نوال: هاى مستر منير
منير : أهلا بشرموطة المدرسة
نوال : بضحكة منيوكه شرموطة المدرسه ؟؟؟ دى شهاده أعتز بيها يا مستر
منير : طب مش قبل ما تاخدى الشهاده تعدى الامتحانات وتاخدى ختم النسر
نوال : ضحكة بصوت عالى بكل لبونه وأنا جاهزه للامتحان يا مستر
كان كل الحوار ده بيحصل ونوال واقفه ورا الباب اتمشت نوال بمياعه وبمياصه لغايه ما وصلت جنب مستر منير ووقفت جنبيه وسانده طيزها على المكتب ومنير قاعد على كرسيه أبو عجل اللى بيلف اتعدلها وهو لسه قاعد على الكرسى وبدأ يمشى ايده الخشنة من مسك الطباشير طوال فتره عمله مدرس ومن ضرب العيال وأوقات الاجازه شغل الأرض بتاعته فالبلد بدأ يحسس على فخاد نوال الناعمه البيضه الطريه زى الملبن ويقفش فيهم
منير : بس ايه يا شرموطه ملقتيش غير الفراشين وتتناكى منهم ويبقوا قوادينك
نوال : نصيبى يا مستر وبعدين محمود وعلاء الشرموطه اللى تجربهم ماقدرش تقولهم لا
منير وهو لسه بيمشى أيده على فخاده بس ايده طلعت لفوق من تحت الجيبه
!!!!!منير : للدرجه دى عجبيك
نوال : طبعا يا مستر دا زبر الواحد فيهم قد زي الحمار
منير : طب تعالى يا كسمك اقعدى عشان اوريكى النيك اللى على اصوله
قعدت نوال على حجر منير وكانت قاعده بالجنب بحيث ان كتفها فى صدر منير وبزها اللمين لازق فى صدر منير وفخدها اللمين زانق زبه لف منير دراعه من ورا نوال وساند كفه على طيزها وايده اللمين على فخادها وبدأ يبوس رقبتها وخدودها ويلحسهم ويبوس ورا ودانها ونوال سايبه نفسها خالص ليه وهو أيده اللمين شغال تحسيس على طيازها وفتحلها سوستة الجيبه وحط أيده على لحم طيزها الطرى الناعم وساعده كلتها الفتله وايده التانيه طلعت على بطنها ومنها على بزازها وفتح أول زرارين من البلوزه وبدأ يقفش فى بزازها من فوق السوتيان .
بدأت نوال تسيح من بوس ولحس منير لرقبتها وايده اللى واحده بتلعب بحريه فى طيازها والتانيه بتلعب فى بزازها غير طبعا زبه اللى حست بيه راشق فى فخدتها وبدأت تطلع أصوات المحن والشرمطه والمتعة اهااات مكتومه وبدأت بايديها اللمين تمشيها على ضهر منير والايد الشمال فكت زرارين من قميص منير وبتلعب فى شعر صدره اللى كان مش كثيف وكان منير وهو شغال بوس وتحسيس فى نوال يقولها يخرب بيت جسمك يا لبوه ايه الملبن ده يا شرموطه يخرب بيت طيزك يسلم الكس اللى جابك وهى بترد باهاااات ووحوحه بعد شويه قومها منير وخلها ركعت على ركبتها وطلعلها بتاعه فعلا مكنش طويل بس كان تخين وواقف زى الاوتاد وناشف وأسود وبضانه كبيره وتخينه وقالها اللى مشغلينك قالولى انك حريفة مص ازبار فرجينى يا قحبه بدات نوال تمص وتلحس فى زب منير وفى بضانه وتبوسهم وهو شغال بايده على شعرها وعلى وشها ويقفش فى بزازها بعد ما طلعهم من السنتيان بعد كده قومها منير وقام هو كمان وفضلو يبوسوا فى بعض شويه وبعدين بدأ منير يقلع نوال البلوزه وهى قلعته القميص بعدين قلعها الجيبه وهى قلعته البنطلون والجزمة والشراب قلعها السنتيان والكلوت قلعته الكلوت بتاعه وبقيو هما الاتنين عريانين قعدها على المكتب وفضل يرضع ويلحس فى بزازها وايده شغاله فى كسها لعب وبعبصه وهى عماله تطلع فى اهاااات وتقولوا بالراحة على بزازى يا مستر هتقطعهم بسنانك وهو ولا هنا مركز فى بزازها اللى زى القشطة رفعته وهى بايديها ماسكة رأسه بتحاول تبعده عن بزازها عشان تريح شويه بس مش قادره عليه كان مركز قوى فى بزازها وعضهم والتقفيش فى طيازها وبعبصة كسها.
أخيرا طلعها منير على المكتب ودخل زبه مره واحده فى كسها اللى كان غرقااااان عسل بسبب اللى كان بيعمله فيها منير دخل زبه بسهوله ومن غير أى وجع أو ألم وبدأ منير ينيك فى نوال بكل عنف فى كسها ويبوس بقها شويه وينزل على بزازها بوس ومص وعض ونوال شغاله اااااااه اححححححح اه اه آه أى أى اف اوووووووووووو اااااااااااه احححححححح على مهلك يا مستر زبك تخين وناشف هيعور كسى آه اى اه اف آه اح اه أم آه اوف ارحمنى يا مستر آه ومنير ولا فى دماغه وشغال نيك بكل قوه على بطنها بكرشه عشان يدخل أكبر جزء من زبه فيها ومش سايب بزازها كأنه *** جعان ومصدق لقى لبن أمه عشان يرضع منها طبعا مع اهااااتها ووحوحتها واصواتها وهى بتتناك كانت بتهيجه أكتر واكتر وبدأ منير يشتم نوال وهو بينيكها مبسوطه يا شرموطه خدى زبى فى كسك يا متناكه يا وسخه يا قحبه بنت العرص خدى زبى يفشخ كسك يا لبوه يا بنت الوسخه وهى ترد تقول نيك يا مستر نيك شرموطة المدرسه افشخ كسى راح منير ضاربها بالقلم وقالها لسه مانجحتيش ومخدتيش الختم عشان تبقى شرموطة المدرسه يا كسمك قالتله نيكنى يا مستر وامتحنى وادينى الختم يا مستر ااااااااه اححححح افففففف اووووووو اىىىىى ااااااه اممممم بعد شويه نزلها من على المكتب وخلاها اديتو ضهرها ونامت ببزازها وبطنها على المكتب ورجليها واقفه على الارض وفشخلها رجليها وبدا منير ينيكها فى كسها من ورا وفضل ينيكها ويضربها على طيازها ويبعبص طيازها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها وهى اااااااااااهههههه اححححححح اههههههه اففففففف دخله جامد يا مستر دخله كله افشخ كسى الشرموط اهههههه نيكنى ان شرموطه لبوه اهههه وهو عمال ينيك كسها وهارى كسها بزبه الناشف التخين وراح ساحب زبه مره واحده من كسها خلاها شهقت كأن روحها طلعت وقالها ايه كس امك تعبتى ردت نوال لا يا مستر أنت طلعته ليه دخله أرجوك دخله أبوس إيدك قالها عايزاه فى كسك ولا طيزك يا متناكه قالتلو كل فتحاتى ملكك أنت وزبك يا مستر دخل فى أى فتحه بس دخله أرجوك وقبل ما تخلص الكلمه كان منير ناكت زبه فى طيزها طلع منها صوت عالى يمكن يكون سمع المنطقة كلها وعرفهم أن فى شرموطه بتتناك فى المدرسة ضحك منير وقالها مالك ياشرموطه قالتله أصلك فشخت طيزى يا مستر وبدأ منير ينيك طيز نوال ونوال شغاله صويت ووحوحه شويه وجع بسبب زب منير الطويل الناشف وشويه متعه النيك فى الطيز فضل الوضع وقت ومنير هارى طيز نوال نيك وضرب وشد فى شعرها وبعبصه فى كسها وتقفيش فى بزازها وبعدين شدها من شعرها ورماها على الأرض وأقلها اقعدى زى الكلبه على إيدك وركبك وعملت كده وقلها شكلك حلو كده يا شرموطه يا لبوه قالتلو طب يالا يا مستر نيكنى بقى كسى وطيزى مولعين نار عايزين زبك ينيكهم راح منير وقف قدام وشها وخلاها تمصله زبه فضلت تمص شويه وبعدين مسكها منير من شعرها ويدخل زبه ويحشره جوه بقها ويسيبه جواها ويكتم نفسها لغايه ما يحس أنها هتتخنق يروح مطلع زبه من بقها تاخد نفسها ويخبط زبه فى وشها ويرجع يكرر الحركه تانى وعملها كذا مره وبعدين سابها ولف من راها وبدا ينيك فى كسها وييدخل زبه فى كسها ويطلعه وينيك فيها وهى تصرخ من الوجع والمتعه وهو يقولها خدى زبى فى كسك المتتاك يا شرموطه خدى زبى كسك الوسخ يا لبوه يا بنت القحبه وهى اااااااااه اححححححح ااااااااه اففففففف اووووووو اىىىىى نيكنى يا مستر افشخ شرموطك اففشخ كسى المتناك نيكنى جامد يا مستر احشر زبك فى كسى آه آه آه اى اى آه اى اف اح اوووووه وبعدين طلع زيه من كسها وحطه فى طيزها وكمل نيك جوه طيزها وهى مش قادره من كتر النيك واعصابها سابت وعسلها غرق فخادها وفخاد منير والأرض ومنير مش راحمها وكأنه حفار بيحفر طيزها وشدها من شعرها عشان يجبرها تفضل على الوضع ده وقعد يبدل زبه شويه فى كسها وشويه فى طيزها وهى شغاله اهااااات ووحوحه وصريخ وكانت خلاص مش قادره ونزلت بوشها على الأرض وبقيت فى وضع السجود وفضل منير ينيكها ويضربها على طيزها ويبدل بين كسها وطيازها لغايه ما تعبت خالص ونامت على بطنها ومنير مش سايبها وناكت زبه فى طيزها ونايم فوقيها وهى مبقاش طالع منها أى صوت غير آهات مكتومه بعدين قلبها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه ونزل فى كسها نيك ويضربها بالقلام على وشها وبزازها ويفعص فى بزازها ويقرصهم وفضل الوضع ده شويه لغايه ما من غير أى مقدمات وبعد ساعه بالتمام نزل منير شلال من لبنه السخن جوه كس نوال اللى اتنفضت أول ما منير جاب لبنه فيها فضل منير سايب زبه جوه كس نوال لغاية ما نزل كل حمولته فى كسها وطلعو خلها تنضفه من اللبن اللى لازق فيه ومن عسلها ببقها ولسانها .
وبعدين سابها مرميه زى الجثه على الارض ولبس هدومه وكانت نوال مرميه على الارض نازل من كسها لبن منير وعسلها وصدرها طالع نازل بسبب نفسها رافصها برجليه قالها قومى يا كسمك انتى هتباتى هنا ولا ايه قالتله حاضر يا مستر قامت بالعافيه وبدأت تلبس هدومها وخرجت من المكتب وكان منير قاعد على كرسيه ومولع سيجاره.
نزلت نوال عشان تروح بعد معركة النيك مع مستر منير ولكن لقيت مفاجأه فى انتظارها هتعرفوها الجزء السادس
حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)