حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة): الجزء التاسع

من قصص عارف

خلصت نوال الحفله ولبست هدومها عشان تروح وخرجت من المدرسه وكانت الساعة وقتها 10ونص بالليل يعنى أكتر من 6 ساعات من النيك العنيف المتواصل من أكتر من 10 فحول كانوا بيمارسوا كل أنواع النيك وكل الأوضاع مع المسكينه نوال .

استخدموا كل حته فى جسمها كل خرم ينفع يحطوا فيه ازبارهم فتحوه طيزها كسها بقها بين بزازها سرتها تحت باطها شعرها ودانها حتى بين صوابع ايديها ورجليها مارحومهاش أيديهم هرست كل لحمها من اول صوابع رجلها لغاية شعرها نزلوا لبنهم على كل جسمها وجوا كل فتحاتها استحمت بلبنهم بمعنى الكلمه.

كانت تعبانه ومرهقه كانت مفشوخه وماشيه بالعافيه طيزها وجعاها من كتر النيك ومن كتر الضرب عليها كسها نار من العنف اللى اتناك بيه ومن كمية اللبن السخن اللى جواه أعصابها سايبه من كتر السوائل اللى نزلتها لكنها قررت تروح مشى عشان تشم شويه هوا يغيروا من مناخيرها ريحة اللبن والعرق بتاع الرجالة اللى ناكوها.

ظنت أنه خلاص يومها خلص وخصوصا أنها طلعت من المدرسه وسايبه محمود وعلاء نايمين وده معناه أنه مش ممكن يطلبوها ترجعلهم زى ما كانوا بيعملوا معاها فى أوقات كتير ، خلاص هتروح تستحمى وتاكل وتنام وترتاح بعد حفلة نيك طويله وعنيفه وصعبه اعتقدت أنه خلاص مافيش نيك تانى النهاردة خلاص مروحه ولكن......

وهى ماشيه والشارع هادى إلا من بعض الناس اللى ماشيه والعربيات اللى على الطريق فجاءه تلاقى عربيه ميكروباص تقف جنبها ويتفتح الباب الجرار ويطلع شاب غير اللى بيسوق ويدور الحديث ده

الشاب : مساء الخير

نوال : مساء النور

الشاب : حضرتك مستعجله؟

خافت منهم نوال

نوال : أنا رايحه أركب الأتوبيس

الشاب : احنا ممكن ناخدك معانا ، احنا معجبين بيكى

بصتلهم نوال باستغراب وسابتهم ومشيت بسرعه وهى بتقولهم : امشوا من هنا

ولكن الشابين ماسبوهاش ومشيوا وراها بالعربيه

الشاب : مساء الخير مره تانى

نوال : بطل معاكسه ياد انت

الشاب : احنا مش بنعاكس

السواق : انتى مش عايزه تقفى ليه دقيقه

الشاب : احنا ملايكه

نوال مستمره فى المشى

نوال : عايزين ايه ؟؟؟!!!

الشاب : احنا عايزين نوصلك

السواق : شكلك راجعه من شغلك

نوال بدأت تهدى ماشيتها

نوال : أنا راجعه من شغلى ورايحه أركب الاتوبيس عشان أروح عشان كده أنا مستعجله

السواق : احنا هناخدك نوصلك

الشاب : الأوتوبيس مستنيكى هنا أهو

السواق : مش هتلحقى أتوبيس بسهوله دلوقت

الشاب : للأسف

نوال وقفت وبصت فالساعه

نوال : لا لسه الوقت بدرى وهلاقى اتوبيسات سهله

الشاب : احنا ممكن نوصلك؟؟؟

الشاب للسواق : مش ممكن نوصلها لغاية أقرب مكان للاوتبيسات؟؟؟

الشاب : احنا عايزين نهزر، وهناخدك نوصلك لاقرب مكان بيعدي منه الاتوبيسات اللى انتى عايزاها

السواق : حقيقى كله للهزار

نوال : لا هو مش بعيد ، مسافه قريبه هنا شكرا

وضحكتلهم ومشيت تانى

الشاب : بعد اذنك عندى بس سؤال واحد ، عمرك كام؟؟

نوال بغضب : نعممم؟؟؟

الشاب : عمرك كام سنه؟؟؟

نوال قلتله : مافيش كلام تانى امشى من هنا

وسابتهم وكملت مشى

الشاب للسواق : أنا مقولتش حاجه دلوقت ، صح يا ابنى؟

السواق : الحقيقة لا

الشاب : أنا بس سألتك سنك كام سنه؟؟

نوال : ايه؟؟!!

السواق : خلاص خلاص احنا حسينا بغبائنا ، تعالى بقى اركبي معانا

الشاب : خلاص فعلا أنا حسيت بغبائى

السواق : حاول أنك تثير فضولها بحاجه

الشاب : متهيألى أنك بردانه

السواق : أنا شايف كده بردو

نوال : أيوه فعلا شويه

السواق : طب كويس ، هنا فالعربيه دفا

الشاب : ايه رأيك تجاوبى شويه أسئله بسيطة وتاخدى هديه مبلغ كويس

السواق : حقيقى هو بيعمل كده

نوال : مقابل ايه

الشاب : أجابه شويه اسئله

نوال : ماشى

الشاب : تمام ، هتاخدى جايزه على كل اجابه

هسالك 10 اسئله وعلى كل اجابه جايزه

نوال : اسئله زى ايه مثلا؟؟؟

الشاب : زى طبيعة حياتك ، شغلك والاسئله اللى من النوع ده ، ازي بتتناكى والوضع اللى بتحبيه

نوال : بتقول ايه؟؟؟!!!

الشاب : كام مره بتتناكى

السواق : هى سمعت الكلام ده؟؟

الشاب : لا

السواق : محدش قال حاجه

الشاب : جربى التواصل معانا دى حاجه ممتعه ومفيده ، تعالى اقعدى جنبى لو سمحت

السواق : اركبي الميكروباص السحرى اللى هيحققلك كل احلامك

الشاب : يالا عشان نبداء من الأول الاسئلة

السواق : يالا اسأل أول سوال

الشاب : سنك كام سنه ؟

نوال : هو ده فعلا مسابقه

الشاب : آه فعلا ده عشان المسابقه

نوال : هتدينى كام لما اجاوب؟؟

الشاب : يتوقف على الدقه والسرعه اللى هتجاوبى بيهم وبعدين أقرر هى دى الشروط

نوال : 34

الشاب :34؟

الشاب : تمام انتى كده بدأتى المسابقة لكن عليكى أنك تجاوبى كل الأسئله

السواق : طب ايه مش هتيجى تركبى انتى كده هتسقعى بره

الشاب : هيبقى الموضوع سريع ، بس مش سريع قوى هههههههه

السواق : احنا ممكن نسيب الباب مفتوح عشان متخافيش بس بعد كده كلنا هنسقع

الشاب : انتى ممكن تقعدى هنا وتاخدى شوية دفا

وبعدين وجه كلامه للسواق : بص هي بردانه ازاى شايف

الشاب لنوال : بتحبى الموز ؟؟؟

وده السؤال التانى

نوال : أكيد طبعا

السواق : طيب والخيار؟

الشاب : عندك خلفيه عن مصباح علاء الدين السحرى؟

نوال : يعنى مش كتير

الشاب : طب انتى عارفه ايه اللى بيحصل لما يحك رأس المصباح

نوال : أيوه بيطلعله عفريت المصباح اللى بيحققله امنياته

السواق : تمام طلعت عارفه

الشاب : طيب مش ناويه بقى تيجى تتدخلى جوه العربيه انتى كده عديتى المرحله الأولى

السواق : جاوبت سؤالين ، تعالى اركبي بقى

الشاب : ده أفضل ليكى

السواق : احنا مش هنختصبك ، وال**

نوال أخيرا اطمنت شويه ومع البرد قررت تركب

نوال : ماشى بس لغاية أقرب مكان بيعدى منه الأوتوبيس ، الاسئله شغاله لغاية ما نوصل.

الشاب : تمام خلال الوقت ده هنكون بنخلص الأسئلة

السواق : كويس يالا تعالى هنا

وفعلا ركبت نوال معاهم الميكروباص واللى كان غريب جدا من جوه لأنه ماكنش فيه اى كراسى غير آخر كنبه من ورا وكرسى السواق والكرسى اللى جنبيه وارضيته مفروشة بسجاده ناعمه

الشاب : أهلا بيكى اتفضلى ارتاحي

السواق : شايفه مريحة ودفا ازاى

وقفل الشاب باب العربيه

الشاب : حسيتى بالدفا

نوال : آه دفا جدا هنا

الشاب : يالا نبدأ من الأول الاسئلة تانى لكن لازم تبقى عارفه أنك هنا فى ميكروباص متعدد وحاجه خاصه

نوال : ازاى

السواق : اسمه نيكه فالميكروباص ههههههههه

وضحك السواق والشاب وسط ذهول ودهشة من نوال اللى بتسال ايه؟؟؟ ايه ؟؟؟؟؟؟؟ اللى سمعته ده حقيقى

الشاب وهو مستمر فالضحك : لا لا دا بيهزر تمام تمام نكمل الأسئلة احنا كنا سالنا سؤالين سنك كام وبتحبى الموز والخيار ..... بالنسبة للخيار بتحبى الطويل ولا التخين

نوال : التخين أفضل .....

السواق : فين الخيار ههههه

الشاب : تحبى الخيار تحطيه فين احسن ؟؟؟؟

السواق : متقوليش السلطه أجابه مش حلوه

الشاب : أجابه مكرر كل الناس بتقول السلطه

نوال بتفكر فالسؤال : خلاص احبه فى بقى

السواق : وفين كمان هههههههه

الشاب : لو معاكى مصباح علاء الدين ودعكتيه وطلعتى منه العفريت هتتمنى ايه منه ؟

لكن نوال خدت بالها أن العربيه مش ماشيه فى اتجاه المواصلات

نوال : أنا عايزه اعرف انت رايح فين بالبتاع ده

الشاب : احنا رايحين فين ؟

نوال : أيوه

السواق : طريق الخيار

الشاب فى نفس الوقت : طريق العفريت

الشاب : كل الطرق تؤدى إلى روما

السواق : هى مش بتحب الهزار ، أنا ماشى من طريق تاني مختصر

نوال : مش مهم

الشاب : السؤال اللى بعده انتى متجوزه

نوال : أنا منفصله

الشاب : يبقى مش بتمارسى الجنس

السواق : تلاقى حيحانه

الشاب : بس يا حيوان

السواق : ممكن تكون بتجيب.....

وقاطعه الشاب بكلامه مع نوال

الشاب : عارفه أنك جميله؟

نوال : مش عارفه

السواق : أنا شايف أنك جميله

الشاب : طبعا جميله

وبدأ الشاب يحط ايده على شعر نوال ويلعب فيه وهو بيكلمها

السواق : ممكن تقلعى حاجه

اضايقت نوال فلحقها الشاب

الشاب : مش لازم تعملى كده ، لكن تقدري لو عايزه

نوال : ماشي

الشاب وهو لسه بيلعب فى شعر نوال : إنتى لابسه جاكت جلد هو ده اللى بفروة من جوه ورينا كده

نوال : طيب أنا هقلع الجاكت

الشاب : طيب كويس ، ممكن اساعدك فى تقليع الجاكت

وافقت نوال وقلعها الجاكيت

الشاب : متقلقيش مافيش حاجه هتحصلك، اسمك ايه

نوال : نوال

الشاب والسواق : ههههههههههههههههههه نوال

الشاب : نوال ماركه مسجله

السواق : احنا نسميها عربية نوال

الشاب : صح دى تالت نوال فالعربيه هههههههه

الشاب لنوال : مقاس صدرك كام؟

نوال وبدأت تفهم نواياهم ورغبتها بدأت تلح عليها رغم أنها لسه طالعة من معركه لكن شهوتها وتجربة جديده حركتها وحطت ايديها على بزازها وهى بتقول : الناس كلها بتقول أنهم كبار لكن الحقيقه دا الستيان ال push up

الشاب : ال push up

السواق : طب ما تقلعيه وتورينا الحقيقه

الشاب : دى لعبه هو بيلعبها انتى ممكن تورينا المقاس بتاع الستيان بس

نوال : أنا مش هلعب اللعبه دى

السواق : احنا بس عايزين نعرف الحقيقة مش لازم تتعرى

الشاب : احنا عايزين نعرف الحقيقه عشان المسابقه

بصتله نوال وهي بتضحك دليل على أنها خلاص فهمت هما عايزين ايه بالظبط

السواق : فعلا وكده يبقوا 5 اسئله

نوال : لا كده ده بسؤالين

الشاب : لا ليه انا كأنى بقولك سنى 20 سنه مش حوار يعنى

نوال : مظنش انى عايزة اعرف

الشاب : أنا مقولتلكيش اعرفى انا هسيبه ينيك على طول

بصتله نوال باندهاش وابتسمت

السواق : اديلوا ضهرك واقلعى الستيان والبسى البادى تانى من غيروا

وفعلا لفت نوال وشها بعيد عن الشاب وقلعت البادى والستيان ولبست البادى تانى فى نفس الوقت الشاب كان بيطلع زبه من البنطلون وبيلعب فيه

السواق : متقلقيش مش شايفين حاجه

الشاب : ليه البادى ، احنا فى مرحله لازم نقلع البادى

وكان الشاب بيلعب فى زبه من تحت التيشيرت بتاعه وراح مقرب منها وحضنها وبدأ يحط ايده على صدرها وبالايد التانيه مسك ايديها وبدأ يخليها تمسك زبه

وهنا بدأت نوال تفقد السيطره على نفسها وبدأت تتحرك بغريزتها وشهوتها بدأت تفكر بكسها مهمهاش حفلة النيك اللى كانت معمولة عليها من شويه نسيت أنها كانت بتتناك لاكتر من 6 ساعات من أكتر من 10 رجاله فحوله بدأت كسها يتنفض مع لمسات ايديها لزب الشاب وحلماتها تنتصب مع حركات ايد الشاب على بزازها بدأت الشهوه تسرى فى كل جسمها كأنها متناكتش من سنين ونزلت على زب الواد تمصه ونزلت على الأرض على ركبها وبدأت تمص وتلحس بكل خبره.

ماكنتش عارفه ازاى بيحصل كده معاها هل خلاص بقيت لبوه مش بتشبع نيك بتهيج بمجرد ما تشوف أى زب ولا التجربه الجديدة أنها تتعلق من الشارع زى بنات الليل وتتناك أو فكرة أنها تتناك فعربيه هو ده اللى هيجها تانى بعد أقل من نص ساعه من نيكه استمرت 6 ساعات من 10 فحول .

قطع تفكيرها صوت الشاب وهو بيقول

الشاب : دى شكلها خبره يالا وكانت مستنيه اللى يشقطها واحنا جينالها فى الوقت المناسب

نوال : طبعا خبره هو فى واحده مش خبره هتمصلك كده ولو مش خبرة مكنتش رضيت اقلع حتى الجاكت مش تبقى بزازى كلها عريانة قدامك وايدك هرياها تقفيش

ورجعت تكمل نص ولحس فى زبه

السواق : يا ابن اللعيبه على حظك كل مره تقع فى شرموطه خبره جامده

نوال : ايه ده هو انتو متعودين ؟؟؟؟!!!!

الشاب والسواق فتحوا الضحك بصوت عالى

الشاب : احنا كل يوم ننزل بالعربيه مره أنا اسوق وهو ينيك ومره أنا انيك وهو يسوق

نوال : يا ولاد الوسخه، وأنا كنت شقطايه ؟

الشاب : انتى شايفه ايه

نوال : شايفه انى عايزه اتناك

راح الشاب ماسكها من دراعها وقومها وخلها قعدت على ركبتها على الكنبه وطيزها قدامه وقعد يلعب فى كسها وطيزها وكان هيلحس كسها بس شم ريحه لبن فيه

الشاب : انتى كنتى بتتناكى

نوال بضحكه بشرمطه : دى كانت حفله يا حبيبى

السواق : دى طلعت مومس يا معلم

الشاب : آمال كنتى عامله شريفه ليه بكس أمك

نوال : أنا كنت خايف تخطفونى ولا تختصبونى دخلتكم مكانتش دخلت ناس عايزين يشقطوا

الشاب ومن غير كلام راح ناكت زبه فى كس نوال وبدأ ينيك فيها وهى بدأت تصوت وتوحوح ااااااه ااااه اىىىىى افففففف اوووووو على مهلك يالا أنا كسى مهرى نيك على مهلك ياد آه آه آه اف اووووووه زبك جامد يخرب بيتك آه آه آه أمم أم أم اف اوه اى اى بعد شويه طلع زبه ودخله فى طيزها اللى استقبلت زبه بكل سهوله ودخل زب الشاب لحد اخره بدون أى مجهود وكمل نيك فيها بكل قوه وهو بيضرب نوال على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها وبقى يبدل على الوضع ده بين كسها وطيزها ونوال شغال صويت ووحوحه واههاااات بعد شويه قلبها الواد على ضهرها ونيمها على كنبة العربيه وقلعها الجزمة والبنطلون والكلوت ورفع رجليها على كتفه وبدأ جوله نيك تانيه بين كسها وطيزها وهو كل شويه ينزل يبوسها فى بقها ورقبتها وصدرها ويمص بزازها وهى شغاله صو يت واههاااااات بكل شرمطه ومحن بتخلى الواد زى الطور الهايج وهو بينيكها بعد شويه قومها وقعد على الكنبه وخلاها قعدت على حجره وضهرها للسواق وقعدت تتنطت على زب الشاب وتبدل بين كسها وطيزها وبعدين قلعها البادى وفضل يمص ويعض فى بزازها وهى تنط على زبه وهو يقفش ويبعبص طيزها بعدين خلاها لفت بحيث يبقى ضهرها للشاب ووشها للسواق وفضلت تنط على زبه وهو يقفش فى بزازها ويبعبص كسها وهى كل شويه تبدل زبه بين كسها وطيزها بعدين خلاها تنزل على ركبتها على ارضيه الميكروباص وخلها تمص زبه شويه بعدين وهى لسه على نفس الوضع خلاها تسند بزازها على الكنبه وجه هو من وراها ودخل زبه فى طيزها وفضل ينيك جامد فى طيزها لغاية ما كان قرب ينزل لبنه راح مطلع زبه ونزل لبنه على طيزها وضهرها وبعدين قام وخلاها تنضفله زبه ببقها ولسانها وبعدين قعد .

أما جات نوال تقوم من على الأرض عشان تقعد على الكنبه

الشاب : استنى استنى بتعملى ايه يا شرموطه

نوال : مالك يا عم هقعد اريح والبس عشان توصلونى

الشاب : تقعدى فين بكسمك ؟

نوال : جنبك!! فى ايه ؟

الشاب : لا طبعا مينفعش

!!!!!نوال : ليه؟

الشاب : عشان اللبن اللى على طيزك وضهرك هيبهدل الكنبه ويوسخ العربيه

نوال : طب ايه

السواق : بصى أنا هركن هنا كده فالحته الفاضية دى وانتى انزلى نضفى نفسك بالمناديل اهى والبسى واركبى تانى نوصلك

نوال : عايزنى أنزل الشارع عريانة؟ ؟!! أنت عبيط يالا؟؟!!

الشاب : متخافيش احنا هنبقى مدارينك بالعربيه وبعدين الشارع فاضى مافيش حد

نوال : انتو مجانين!!!! لا طبعا وبعدين حتى لو الجو برد بره واكيد هاخد برد

الشاب : بسرعه بسرعه متخافيش

نوال : ازاى

الشاب : ماهو مافيش حل وأحنا مش هنسيب العربيه تتبهدل

وراح فاتح الباب الجرار

الشاب : يلا انجزى متضيعيش وقت

بصت منال ولقيت الإصرار فعنيهم وصدقتهم تانى ونزلت فعلا من العربيه عريانة ملط وخدت المناديل عشان تنضف نفسها وفجأة راح الشاب ده رمالها هدومها وشنطتها وسابوها فى وسط الشارع عريانه بصت نوال باستغراب والصدمه عليها وراحت شتمهاهم ولمت هدومها بسرعه وجريت دخلت عماره كانت مفتوحه لبست هدومها بسرعة وطلعت ركبت تاكسي وروحت بيتها وهى مصدومه من اللى حصل معاها طول اليوم من أول الحفله لغاية النيكه الميكروباص والوقوف عريانه فالشارع دخلت بينها كانت الساعه 2 بالليل استحمت ونامت وهى واخده قرار هيغير مجرى حياتها تماما ..............

تفتكروا ايه القرار اللى خدته نوال آخر أطول يوم نيك فى حياتها

هو ده اللى هنعرفه فى الجزء العاشر من قصتنا استنونى

حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا