حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها): الجزء الثالث
بعد ليله نيك طويله وحفله نيك كبيره وبعد ليله انكشفت فيها اسرار كتير نونا عرفت أن بناتها شراميط ومفتوحين كس وطيز وبناتها كمان عرفوا أن امهم شرموطه مش بس كده دا كل الحواجز اتشالت بعد ما اتناكوا مع بعض على نفس السرير وكانت امهم بتمسك زب بايديها تحطه فى كس وطيز بناتها وكانت بتلحس كس بناتها وبناتها لحسو كسها خلاص بقى كل ع المكشوف ومافيش حاجه تستخبى مافيش حاجه تدارى كله بقى على عينك يا تاجر زى ما بيقولوا ومينفعش حد يعاتب حد كلنا مخطئون لا استسنى احد على رأى احمد زكى .
قامت نونا وجسمها مكسر ووهى عريانه وبصت لقيت بناتها جنبها عريانين صحيت غطتهم وخدت دش و صحتهم ياخد دش هما كمان وهى حضرتلهم الفطار وقعدوا يأكلوا كلهم وهما مش قادرين يفتحوا عينهم لبعض أو حتى يبص للتانى بياكلو فى صمت وكل واحده وشها فى طبقها محدش عارف هيتكلم يقول ايه او يحكى فى ايه بعد اللى حصل امبارح خلصوا اكل وقامت روكا ودونا على اوضتهم ونونا غسلت الاطباق وقعدت تفكر فاللى هيحصل الفترة اللى جايه ولكن فالاول لازم تعرف ازاى بناتها وصلوا لكده خلصت اللى فى ايديها ودخلت الاوضه على بناتها اللى كانو قاعدين بيلعبو فى موبايلاتهم
نونا : اذيكم يا بنات
البنات ووشهم للأرض : كويسين ياماما
نونا : ممكن اقعد معاكم
روكا : اه طبعا اتفضلى
نونا : طيب ممكن تسيبوا الموبايلات عشان نتكلم شويه
البنات : حاضر
نونا : بصوا بقى انا عارفه أن اللى حصل امبارح كان صعب عليكم انكم تكونوا مع شباب فى الشقه بتعملوا كده وانا اخش وبدل ما ازعق واعمل مشكله اعمل كده ومعاكو وقدام عنيكوا بس حقيقى انا مش عارفه عملت كده ازاى انا كنت مغيبه وتعبانه بس مفقتش من الغيبوبة غير الصبح لما قمت ولاقيتكم جنبى بشكلكم ده صدقونى كنت بانب نفسى وبلوم نفسى عشان سبتكم توصلوا لكده ( وبدأت عنيها تدمع وتعيط ) انا عارفه انى غلطانه فى حقكم ومقصره معاكم عارفه انى نسيتك عشان نفسى وكنت انانيه انا فعلا ام مش كويسه وفعلا كنت بفكر فى نفسى وفى رغباتى على حسابكم نسيت انكم ليكوا حقوق عليا وليكوا منى اهتمام كنت فاكره أن الفلوس كل حاجه ومش هتخليكوا محتاجين حاجه بس نسيت انكم محتاجين مشاعر ومحتاجين حب وحنان محتاجين ارشاد وتوجيه نسيت انكم محتاجين رعايه نسيت انى بقيت وحشه وسايبه جسمى للرجاله مش عشان الفلوس لا عشان انا كمان كنت محرومه من اللى كنت حرماكم منه كان لازم اعرف ان الفلوس مش كل حاجه وأنكم هتوصلوا لكده طول ما انا مش محتوياكم بحبى ومشاعرى ناحيتكم كنت بسافر بالايام عشان امتع نفسى وجسمى واشبع احتياجاتى وحرمانى وناسيه انكم كمان عندكم احتياجات غير الفلوس انا اسفه اسفه اسفه وكملت عياط
راحوا البنتين وواحد قعدت على لمين امها والتانيه على شمالها
روكا : بس يا ماما متعيطيش ما احنا كمان غلطانين
دونا : ايوه يا ماما احنا كمان غلطانين لما سبنا نفسنا للشباب
روكا : يا ماما حتى لو انتى غلطى انك سبتينا بس احنا كمان غلطنا لما مشينا ورا ناس ضحكت علينا واستغلوا مشاعرنا وعلى فكره كتيير ناس كويسه كانوا معانا وممكن يساعدونا بس احنا اللى اختارنا الغلط اختارنا اللى يستغلونا وسبنا اللى كانوا هيساعدونا كلنا غلطانين يا ماما بلاش تشيلى فوق طاقتك
دونا : صح يا ماما ممكن تكونى قصرتى معانا فى مشاعرك فى انك تسمعينا بس احنا اللى اختارنا الطريق الغلط احنا اللى وافقنا على الطريق ده كان ممكن بسهوله نرفض كان ممكن نقول لا مش هنعمل ده لكن احنا اللى وافقنا واختارنا مينفعش تشيلى الذنب كله لوحدك كلنا مشتركين فى الغلط
راحت نونا واخداهم فى حضنها وطبطبت عليهم وقعدوا التلاته يعيطوا مع بعض بعد شويه عياط
نونا : ممكن تحكولى ازاى وصلتوا لكده يعنى بداتوا ازاى ومع مين ومين اللى مخلكوش بنات وفى حد تانى عمل معاكو كده غير الاتنين بتوع امبارح
دونا : هبتديلك من اخر سؤال فى غير الاتنين بتوع امبارح اه فى غيرهم كتييير عملو معانا ازاى لأن كل واحد بيعمل معانا بيقول لأصحابه ويدولوا رقمنا واحنا بنروح نعمل معاهم ازاى بقى دى بقى تقولهالك روكا لأنها هى اللى بدأت
روكا : بصى يا ماما فى الاول احنا كنا شله انا وبنتين تانى اصحابى وولدين كنا بنخرج مع بعض ونهزر ونروح دروس ونروح النادى وكل حته مع بعض فى يوم جه واحد صاحبنا عرفنا على واحد صاحبه وخرج معانا يوم وكده وبعدين بعتلى طلب صداقه على الفيس وبدانا نتكلم ونتعرف ونهزر وبدأت انجذب ليه وبقيت واحد واحده بنتكلم فى كل حاجه وخد رقمى وبقينا نتكلم فون وبقيت بخرج معاه اكتر من اصحابى الاولانين وبقيت بتحجج باى حاجه عشان اخرج معاه ومخرجش معاهم كان دائما جنبى وبيسال عليا وعن احتياجاتى كان ديما يقولى كلام حلو وبيحب فيا كان بيعوضنى الحب اللى مش حد بيدهولى كان أول حد بيبقى معايا لما ابقى مضايقه أو خايفه وبدأ مع الوقت يهزر معايا بكلام وتلميحات قليلة ادب وانا عجبنى وكنت متجاوبه معاه بعدين بدأ يهزر معايا بالايد يضربنى فى كتفى على أيدى على ضهرى اتطور وبقى يضربنى على قفايا ويمسكنى من ايدى ويضربنى على وراكى ومره خبطنى فى صدرى قال يعنى غصب عنه ومره خبطنى من ورا قال بردو مش قصده بس بعد كده اتكررت الخبطات فى صدرى ومن ورا وأوقات كان بيمد صباعه اللى فى النص عليا من ورا ويضحك وانا بضحك وعادى وفى يوم بدأت فيه نقطة التحول كنا فالكليه وخلصنا ومروحين تعالى نركب الاتوبيس عشان متاخره انتى النهارده فى الكليه وكان التوبيس زحمه وهو وقف ولزق فيها من ورا وحسيت بحاجه طويلة وناشفه عليا من ورا مش بس كده دا بدأ يحركه عليا وانا بدأت أحس احساس غريب كده وأيده كمان بدأ يحركه على وراكى وعليا من قدام ( وشاورت على كسها ) بدأت أحس بكهربا ورعشه فى جسمى كله ومايه نزلت جوه الكلوت وصلنا البيت وراح مادد أيده عليا من ورا وروحت طالعه وجسمى كله نار طلعت خدت دش والنار بردوا فى جسمى وبعدين طلعت لاقيته بيرن عليا وبيكلمنى
وبيقولى : شكلك تعبانه
قولتلوا لا بس ممكن من اليوم الطويل
قالى دا انتى فالاتوبيس كان جسمك سايب خالص يا بنتى
قولتلوا لا لا مافيش
قالى طيب هبعتلك حاجه هتريحك
وبعد شويه لاقيته بعتلى فيديو قلة ادب ومكتوب اتفرجى وكل ما تبقى تعبانه اعملى زى الفيديو معرفش ليه لاقيت نفسى بفتحه وبتفرج عليه طلع فيديو لبنت بتلعب فى نفسها من قدام لاقيت نفسى بقلع الشورت وبعمل زيها لغايت ما جبت مايه واتكرر موقف الاتوبيس اكتر من مره وتحرشه بجسمى زاد اكتر واكتر وفى مره بعتلى فيديو لواحد وواحده بيعملو مع بعض وبعدها اتصل بيا
وقالى عارفه لو عملتى كده ترتاحى اكتر
قلتله : انت قليل ادب
قالى انا بحبك وعايزك تبقى مرتاحه
قلتله وانا كمان بحبك بس من غير قلة ادب
قالى احنا ممكن نعمل كده فالتليفون
قلتله ازاى
قالى انتى لابسه ايه
قلتله شورت وتيشيرت
قالى طيب يالا حطى ايدك كانك بتريحى نفسك وغمضى عينك واتخيلى اللى هقولك عليه
وفعلا عملت كده قعد يقولى انا ببوسك فى رقبتك وفى خدك وايدى عليكى من ورا بس طبعا هو مقلش كده
نونا : بصى حبيبتى قولى كل حاجه باسمها متتكسفيش منى احنا كنا بنتناك مع بعض امبارح يعنى كل حاجه اتشالت ماشى
روكا : حاضر يا ماما المهم وكملت كلامها .........
Flash back......
بدأ صاحب روكا بيكلمها فى التليفون ويبوسها وبقولها البوسه دى فى رقبتك ودى فى خدك ودى فى بقك بصى انا هقلعك التيشيرت وفعلا قلعت روكا التيشيرت وقالها بزازك جميله قالتله شكرا قالها انا ببوسها دلوقت وبلحسها ياااااه حلمتك وردى وحلوه قوى وانا بمص من بزازك وبرضع منها بدات تطلع من روكا اهااات خفيفه وايديها على كسها وهو بيقولها بزازك جميله وبيضه وحلوه انا دلوقتي ببوس بطنك ونازل لتحت على كسك حبيبي انا وصلت لكسك وبقلعك الشورت والكلوت راحت روكا قلعت الشورت والكلوت وبقيت عريانه خالص قعد صاحبها يقولها بلعب فى كسك بأيدي وروكا شغاله لعب بايديها فى كسها وبتسمع كلام صاحبها وبتتخيل أن هو اللى بيعمل كده قعد صاحبها يقولها شوفتى الفيلم اللى بعتهولك تعالى نتخيل بنعمل زيهم انا دلوقتي هحط زبى فى كسك دلوقت بدأت تتخيل معاه زبه فى كسها اهو دخلت نصه اهو بيدخل كله اهو كله دخل جوه كسك ياااااه كسك حلو قوى يا بت ايه رايك فى زبى قالتله جميل زبك جميل فى كسى اه حلو قوى نيكنى يالا مش قادره استحمل راح صاحبها قالها اهو بنيك كسك اهو بسرع اهو وبمص فى بزازك الجميله لغاية ما قالها هجيب لبنى فى كسك وهى قالت وانا هجيب مايتى اهو يالا وبعد كده قالها كل يوم نعمل كده واريحك بس بقولك ايه انتى ابعتيلى صور لجسمك وانتى عريانه عشان اعرف ان بريح ايه واعرف تفاصيل جسمك عشان اريحك صح وكل مره قبل ما اريحك تبعتيلى صورك باللبس اللى لابساه كله عشان وانا بقلعك ابقى عارف وانا كمان هبعتلك صورى وفعلا بقيوا كل يوم فعلا يتكلمو ويعملو سكس فون وكل يوم روكا تبعتله صورها وهى بلبس البيت وبقمصان نوم وبهدومها الداخليه وهى عريانه وفى أوضاع مختلفة وكان بيبعتلها افلام سكس كتير تتفرج عليها لغاية ما فى يوم كانوا رايحين النادى وركبو الاتوبيس كالعاده ووقف وراها واتحرش بيها بس المرة دى زودها شويه أنه حط أيده جوة بنطلونها على كسها وبعد ما نزلوا
قالها شكلك تعبانه تعالى اريحك طبيعى مش تليفون
قالتله لا ازاى مينفعش
قالها تعالى متخافيش دا انتى هتتبسطى
قالتله لا كفايه التليفون
وكانت ماشيه معاه لقيته دخلها اوضه وقفل الباب وزنقها فى الحيطه وبدأ يبوس فيها ويقفش فى طيزها وبزازها من فوق البنطلون الليجن والبادى وهى فى دنيا تانيه خالص بدأ يقلعها البادى والبنطلون والستيان والكلوت ونزل يلحس فى كسها ويقولها اخير يا روكا كسك بقى قدام عنيا وتحت ايديا اووووف ايه الجمال ده والكس الجميل ده وطلع يمص فى بزازها وبعد شويه نيمها على الأرض وقلع كل هدومه وتف على زبه ونام فوقيها وقعد يبوس فرقبتها وكتفها وصدرها وبعدين ظبط زبه وبدأ يحطه فى كسها واول ما راس زبه لمسة فتحتة كسها اتنفضت من مكانها واستنى شويه ورجع يدخله تانى حط راس زبه واستنى وهو شغال بوس وروكا فى دنيا تانى مش حاسه بحاجه من الشهوه اللى فيها وبدأ صاحب روكا يحط زبه لغاية نصه وبعدين حست روكا بسائل دفى نازل منها ولقيت صاحبها طلع زبه وجاب منديل مسح كسها وزبه وشافت لون احمر فالمنديل لكنها مركزتش من كتر الشهوه ورجع كمل لغاية ما حط زبه كله فى كسها وبدأ يدخل ويطلع زبه وهى فالاول كانت بتتاوه من الالم بس بعد شويه بقيت اهاات متعه وشهوه وقعد شويه ينيكها لغاية ما جاب لبنه على بطنها وباسها وهى جابت مايتها بعدين قامت روكا وفاقت وأدركت اللى حصل وبدأت تعيط وتضايق من اللى حصل وخايفه
نرجع من ال flash back ......
روكا بتكمل كلام : وكنت خايفه قوى من الفضيحه ومنك ومن اللى هيحصل لكن هو كان بيطمنى انى كده هتبسط واتمتع احسن وإن لو خايف حد يعرف محدش هيعرف غيرى انا وهو ولو على بكارتى سهله عمليه بسيطه ورخيصة وهبقى كويسه فضلت خايفه ومرعوبه من اللى جاى بس هو كان بيكلمنى وحساه دائما جنبى وبيطمنى وأنه بيحبنى ومش هيسيبنى قعدت اسبوع مش بنزل من البيت
نونا : ايوه فاكرة الاسبوع ده وكنت مستغربه قوى منك
روكا : بس بعد كده لاقيت نفسى تعبانه وكسى حارقنى وكلمته وقالى أنه نتقابل وهو هيريحنى فعلا روحتله وناكنى وارتحت وباقينا كل يوم نتقابل وينيكنى وكمان فتحلى طيزى بحجة أنه نفسه ينزل لبنه جوايا وبعد فتره قالى نفسى انزل لبنى فى كسك وقالى على دكتور صاحبه هيكتبلى نوع برشام منع حمل بس عايزنى اتناك منه مره لما يكشف ومره بعد شهر من البرشام طبعا خفت لما حد تانى يعرف انى بتناك بس هو اقنعنى أنه حد صاحبه وسرهم مع بعض وفعلا روحت اتناكت من الدكتور وخدت البرشام شهر واتناكت تانى منه وبعدين بدأ صاحبى ده يعرفنى على أصحابه وكل يومين تلاته يقنعنى اتناك من حد منهم وفضلت كده كل واحد ينيكنى يعرفنى على واحد وبقيت رقمى والفيس بتاعى مع شباب كتير بيكلمونى فون سكس وبتناك منهم وبكلمهم كام سكس لغاية ما واحد قالى أنه عايز ينيك اختى ولما رفضت قالى خلاص براحتك زى ما صاحبنا جابك نجيب اختك ساعتها خفت يكونوا هيفضحونى وقولتله هشوفها ومعرفش ازاى جاتلى الجراءة وحكتلها عن النيك والمتعه وان كل واحد وليه طعمه وكلام كتير عن النيك واتفاجات بموافقتها وهى تحكيلك بقى الباقى
نونا : حلاوة النيك من اكتر من واحد !!! هههههه فكرتينى بواحده صحبتى قوليلى يا دونا بقى
دونا : بصى يا ماما انا كنت بفتح مره اللاب وكانت روكا ناسياه الفيس بتاعها مفتوح ولاقيت الشات بتاع صاحبها مفتوح وعليه فيديو فى صوره واحد وواحده عريانين فتحته واتفرجت لاقيته فيلم سكس اتفرجت عليه ولاقيته باعتلها فيديوهات كتير ولاقيتها بعتاله صورها وهو باعتلها صوره ودخلت عرفت بتحط الفيديوهات فين ولاقيتها فيديوهات كتير كنت بتفرج عليها وكنت كل يوم اخش على المكان اللى مخزنه فيه الفيديوهات الاقى فيديوهات جديده والاقى صور جديده ليها ولصاحبها ولاحظت اختلاف فى احجام ولوم الازبار اللى فى الصور وده عرفنى أنها بتتناك من اكتر من واحد مش بس كده كنت بسمعها وهى بتعمل سكس فون وشوفتها مره بتعمل كام فون بصراحه كنت هايجه قوى وكان نفسى اجرب زيها واعمل زيها وفى مره نامت ونسيت اللاب مفتوح والفيس مفتوح ودخلت لاقيت حد بيتصل كام لاقيت نفسى بظبط الكاميرا بعيد عن وشى وبكلم اللى بيتصل شات كانى روكا وانا فاتحه الكاميرا ولما قالى مش بتتكلمى ليه قولتلوا عشان اختى صاحيه امى اخاف يسمعونا طب ووشك مش باين ليه قولتلوا اصلى منعكشه ضحك وقال مش مهم المهم كسك وطيزك وبزازك قولتلو اهم تحت عينك وعمل معايا واحد على الشات هيجنى اكتر واكتر وبعد يومين من الشات ده لاقيت روكا بتحكى معايا وانا وافقت من هياجانى وروحت اقابل اللى هينيكنى طلع نفس الولد اللى كنت بشيت معاه وناكنى وفتحنى وقولت لروكا على اللى حصل وبعدين عرفتى على صاحبها وناكنى وعرفنى على الدكتور صاحبه وادانى البرشام وناكنى وناكنى تانى بعد شهر وباقيت انا وروكا مع بعض على طول والشباب كلها عارفينا وبيتصلو بينا ينيكونا
نونا : اممممم وده بقى ايه حكايته واشمعنا ده اللى جبتوه هنا
روكا : مازن ده اكتر واحد بينيكنا والوحيد اللى بيجبلنا هدايا عشان بينيكنا الباقيين بينيكوا بالحب كده كيفنى واكيفك وهو كان اصلا عايز يعنى .... يعنى كان عايز ..
نونا : عايز ينيكنى صح
روكا : ايوه بس طبعا أنا مكنتش اعرف انك كده وخفت فاتفق أنه ينيكنى على سريرك وقدام صوره ليكى وده اللى حصل
نونا : ماشى عموما احنا هننسى اللى فات وهنبدا من جديد وحياة جديده من غير نيك ولا رجاله وهنحافظ على بعض ونقرب من بعض ماشى
البنات : ماشى
وحضنوا بعض
يا ترى ايه اللى هيحصل
ياترى نونا وبناتها هيحافظوا ع العهد
يا ترى نونا هتعمل ايه مع بناتها
حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)