حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي): الجزء السادس

من قصص عارف

رينا كانت على تواصل مع مرمر اللى عائشه فى أحضان ٦ رجاله بتخدمهم و بينيكوا فيها طول اليوم يعنى خدامه ومتناكه واللى عايز يعرف مرمر انصحه يقرأ قصة شقة العمال بطولة واحده من شراميط حريم عيلتنا

مرمر كان عندها ميول ساديه وانها بتحب الذل والاهانات والضرب ودى حاجه من الحاجات اللى كانت مخلياها مبسوطه مع العمال لكن لما كانت بتتواصل مع رينا وتسمع اللى بيعمله فيها اهل جوزها كانت النشوه عندها بتزيد وبتهيج اكتر وبدأت تحس بالملل من العمال بعد ما عرفت من اختها الضرب والذل والخدمه القاسيه الأقرب إلى الاستعباد وان هى بتتهان من اهل جوزها كلهم وان اخو جوزها بياخدها ويعمل عليها حفلات هو وأصحابه وان اخو جوزها اوقات بيخليها تتناك مقابل أنه ياخد من وراها فلوس غير التعذيب والشقه المخصصة والمجهزه للتعذيب وتعليقها والأدوات التعذيب اللى جايبينها وأجهزة التعذيب كل ده كان بيثير مرمر ويهيجها .

بدأت مرمر تكلم اختها وفى مكالمه من المكالمات

مرمر : ايه يا رينا اذيك

رينا: تعبانه يا مرمر الجماعه دول بيبهدلونى وضرب ليل نهار من غير سبب

مرمر : يا بختك

رينا : بختى ايه دا انا مترمطه تخيلى امبارح حماتى تخلينى اروح عند اختها بيت خمس ادوار نضفت كل الشقق والسلم ونفضت السجاد ويشيلونى كراسى وحاجات انقلها وبعدين يقولوا لا مش حلو مكانها هنا رجعيها تانى وغسيل على أيدى وتمسح بقماشه واخت حماتى ماشيه ورايه بخرزانه وكرباج وعماله تضرب فيا وتقولى انى بطيئه اتهدييت وبعدين رجعت لقيت حماتى محضرالى قائمه شغل اعمله وأخو جوزى الا وعايز ينيكنى وناكنى

مرمر : يالهوى انا هموت واجى معاكى

رينا : تيجى فين يا بنتى تيجى للذل والقهر والمرمطه

مرمر : دا جميل وإحساس مثير ويهيج

رينا : يخرب بيت ميولك انتى لسه كده

مرمر : اه انا كنت مفكرة أن اللى أنا فيه ده محدش فيه ومبسوط بس اللى بيتعمل معاكى ده عدى كل الحدود وبصراحه مهيجنى ولازم أعيشه

رينا : يا حبيبتي انتى عشان بتسمعيه كلام انما لما تبقى بتضربى بجد والكرباج ينزل على جسمك ولا الحزام ولا تلاقى جسمك متعور من كتر الضرب مش هتحسى بهيجان لما تقعد تلحسى الجزم وتلحسى رجول ريحته معفنه ومكينه مش هتحسى بهيجان لما تبقى بتتشتمى ليل نهار مش هتحسى بهيجان لما تتناكى عشان اخو جوزى خسر رهان مش هتحسى بهيجان لما تلحسى التفافه من الأرض وتاكلى من الزباله وتمسكى بامبرز العيال الصغيره ببقك ويخليكى تلحسى طيازهم تنضفيها ولما ولما يداس على وشك ويتقالك دا مقامك وقيمتك مش هتحسى بهيجان عارفه هتحسى انك عايزة تموتى من الذل والاهانه والقرف هتحسى انك رخيصه مالكيش قيمه هتحسى انك قليله وحاجه مقرفه

مرمر : وانتى فاكره انك كده خوفتينى انا هجت اكتر

رينا : مريضه

مرمر : مريضه مريضه بس ابقى معاكى

رينا : هشوفهم واقولك

تانى يوم كانت رينا قاعده تحت رجل حماتها وحماتها فارده رجليها على ضهر رينا

رينا : ستى ممكن تسمحى خدامتك بالكلام

وفاء : عارفه لو اتكلمتى فى حاجه صدعتنى هقطعك

رينا : حاضر يا ستى

وفاء : انطقى

رينا : بصى يا ستى اختى الكبيره عايزه تيجى تخدمكم معايا وهتكون جاريه تحت رجليكى زييا

وفاء : اممممم البت مرمر وايه اللى عرفها المتناكه دى

رينا : ما انا فى الوقت اللى حضرتك بتسمحيلى اكلم اهلى بكلمها وبقولها كل حاجه

وفاء : طيب وهتقول لجوزها ايه

رينا : جوزها فى الكويت وهتقوله أنها هتيجى تعيش معايا

وفاء : هى عايشه فين

رينا : فى الغردقة

وفاء : تكون عندى بكره اعملها مقابله

رينا : حاضر

وفعلا كلمتها وكان صعب عشان المواصلات لكن حاولت مرمر ووصلت اخر اليوم

رينا : يا ستى مرمر وصلت

وفاء : لسه دلوقت

رينا : معلش عشان المواصلات والمسافة

وفاء : فينها يعنى

رينا : على باب الشارع انزل افتحلها

وفاء : لا بكره بقى

رينا : طب هتبيت فين لغاية بكره

وفاء : قدام الباب فى الشارع كده مكانه تحت البلكونه

رينا : يا ستيييي حاضر

وفاء : وفهميها أنها لو اتقبت جاريه عندنا هتتحاسب على التاخير

رينا : حاضر

وفعلا بيتت مرمر الليله. دى فى الشارع وكانت وفاء كل شويه تطلع تتف عليها وتخش أو ترمى زباله عليها لغاية الصبح لما لقيت مايه وسخه وريحتها وحشه اتكبت عليها غرقتها وبعدين نزلت وفاء وحنان ورينا معاهم نازله زى الكللابب على ايديها وركبتها ومربوطه بطوق وسلسلة كلاب من رقبتها وفتحوا باب الشارع ودخلت مرمر

مرمر : صباح الخير

حنان : ايه كسمك انتى هتنسبينا

مرمر : اسفه

وفاء : انزلى على ركبتك وبوسى رجلينا

ونزلت مرمر على ايديها وركبتها وباست رجل وفاء وحنان

وفاء : ايه الريحه المقرفه دى

حنان : ما هما العبيد بتبقى ريحتهم معفنه لغاية ما أسيادهم ياخدوهم ينضفوهم

وفاء : يعنى دى ريحة المعفنه دى

وراحت شيطاها فى جنبها برجليها نيمتها على الارض

حنان : ايوه يا ماما

وبصت لرينا وقالتلها : بصى يا بت خدى الكلبه دى واطلعى الشقه فوق وجهزيها عشان انا وستك هنحميها

رينا : تحت امرك يا ستى

طلعوا مع بعض واول ما دخلوا

رينا : نامى يا مرمر هنا لما نشوف هيعملوا معاكى ايه

مرمر (مبسوطه) : انا جاهزة لأى حاجه

وفتحت رينا المايه تملى البانيو وربطت ايد مرمر ورا ضهرها وربطت انكل رجليها فى بعض وربطت عصايه بين ركبها عشان تفتح رجليها

بعد شويه دخلت وفاء وحنان

وفاء (بصت لرينا) : جهزتى اختك الوسخه يا كلبه

رينا : تحت امرك يا ستى

وفاء: طيب يا قذره انزلى لستك حنان خدى منها الحاجات اللى معاها

رينا : حاضر يا ستى

نزلت رينا جابت جردلين مايه بصابون واربع جرادل مايه فاضيه فى نفس الوقت وفاء معاها مضرب دبان وبتضرب مرمر على كل حته فى جسمها طلعت رينا وحنان وراحت حنان خدت جردل مايه بصابون وكبته على مرمر وأمرت رينا تملى الاربع جرادل الفاضيه وخدت الجردل التانى ومعاه سلك مواعين وبدأت حنان ووفاء يليفوا جسم مرمر بسلك المواعين ويحكوا السلك جامد فى جسمها وكان بيخربشها ومرمر بتتالم بس مستمتعه بالألم ويضربوها على كسها وفخادها وبطنها وبزازها بالسلك ويحكوا السلك جامد فى جسمها كله علامات وخطوط من خرابيش السلك وجابت حنان كرباج شراشيب جلد وبدأت تضربها على ضهرها وطيزها وفخادها وكسها وبطنها وبزازها بعد شويه فكوها وخلوها تقعد على ركبتها وربطوا بزازها كل بزه بحبل وشدوا الحبل وربطوه فى عمود خرسانه وربطوا ايديها وشدوها وربطوها فى عمود خرسانه وراها وربطوا شعرها وشدوا الحبل وربطوه فى عمود خرسانه وبقيت مرمر متكتفه تطلع لقدام عشان تريح بزازها يتشد شعرها وايديها تريح ايديها وشعرها تتشد بزازها وامروا رينا تجيب الجرادل المايه اللى اتملت ومسكت حنان جردل المايه اللى بصابون وكبته على رأس مرمر ومسكت حنان جردل مايه ومسكت وفاء جرادل مايه تانى وعدوا ١ ٢ ٣ وكبوا المايه مع بعض واحده من قدام وواحده من وراها وخدوا الجردلين التانيين وكبوهم مع بعض على رأسها مع بعض بعدين فتحوا خرطوم مايه زى اللى بيغسلوا بيه العربيات فى المغسله بنفس قوه دفع المايه وبدأت حنان تسلط المايه على جسم مرمر واللى كانت المايه بقوة الدفع زى الرصاص فى جسمها كله غير الخرابيش اللى كانت موجوده من السلك كانت بتلسع فى جسمها وده كان بيخلى مرمر تصرخ من الالم بس مستمتعه بالألم ده فى نفس الوقت وفاء فتحت خرطوم مايه بتاع المطافى وبدات ترش على ضهرها وبقيت حنان ترش من وشها ووفاء من ضهرها ويبدلوا ومرمر فى النص بتتالم من خرطوم حنان اللى زى الرصاص وخرطوم وفاء اللى ما يكون حد بيضربها بحجاره بعد شويه قفلوا المايه ورخوا الحبال خلى مرمر من التعب نامت على جنبها من التعب جابت وفاء كرباج سودانى وقعدت تضرب مرمر على كل جسمها بالكرباج وبعدين فتحت حنان خرطوم المايه بتاع العربيات عليها ووفاء فتحت خرطوم المطافى وقعدوا يرشوا عليها وهى بتتقلب فى الارض من وجع قوة دفع المايه بعد شويه فكوها ووقفوها بين عمودين وربطوها ايديها زى المصلوبه وربطوا رجليه بعد ما فتحت رجليه على اوسع ما قدرت وربطوا حبل على بزازها يزنقوها وجابوا اليكتريك وقعدوا يلسعوها فى بزازها وكسها وفخادها وبطنها وطيزها مع المايه كانت لسعه الكهربا كأنه حطت فيشه كهرباء فى جسمها وتصرخ مرمر من اللسعه وهما يضحككوا ويكرروها تانى فى أماكن مختلفة في جسمها ولسانها وتحت باطها بعد كده جابوا جرباج شراشيب جلد وقعدوا يضربوها على جسمها ويتنافسوا مين ضربتها اقوى ومرمر جسمها يحمر وتتالم من الوجع الرهيب فى جسمها من خرابيش السلك ومن اماكن اليكتريك والكرباج السودانى وبدأت عنيها تدمع من الوجع لكن حاسه بشعور متعه جميل من التعذيب اللى بيحصل فيها وبعد ما حسوا أن جسمها بدأ ينشف فتحوا عليها خرطوم المطافى غرقوها وبعد كده فكوها وخلوها عملت وضع السجود وربطوا ايديها فى رجليها وبدأوا يضربوها على طيزها بأيديهم وبيتنافسوا ضربة مين اقوى وقلبوها على ضهرها وقعدوا يضربوها على بزازها وبطنها ووشها بعد كده فكوها وجرتها حنان من شعرها ومرمر مشيت على ايديها وركبتها لغاية البانيو ودخلوا جوه البانيوا وربطوا ايديها ورا ضهرها وقعدوا يغرقوها ويقولولها دى بداية جديدة وحياة جديده جاريه وخدامه عند اسيادك ويغطسوها ويغرقوها ويرفعوها تاخد نفسها وينزلوها تانى بعد كده طلعوها وفكوها وامرتها حنان تنام على ضهرها .

بعد كده حنان قالت ارتاحى شويه يا كلبه عقبال ما أنزل انا وستك نتغدى ونطلع نكمل تدريب فيكى وتفوا عليها وضحكوا وقالوا لرينا هاتى لأختك اى حاجه من الزباله تاكلها ونزلوا يتغدوا ورينا اديت لمرمر بواقى الاكل بتاع اليوم اللى قبله وكلته مرمر وهى مبسوطه رغم أنه من جردل زباله وريحته وحشه بس إحساسه بالإهانة وهى بتاكل زبالة اسيادها متعه بالنسبالها وبعد شويه طلعت حنان وقالت لمرمر تعالى يا كسمك اجهزك عشان ستك وفاء تدربك وجابت عصايه وربطت ايد مرمر فى طرفين العصايه ونفس الكلام فى رجليها وربطت العصايه بتاعت ايديها بحبل من النص وعدتها من حلقة فى السقف وبدأت تشد الحبل لغاية ما مرمر بقيت ايديها مشدوده لفوق وواقفه على طراطيف صوابعها وربطت حبل حوالين بطنها ونزل بالحبل من بين فرق طيزها وكسها وشدت الحبل لغاية ما بقى مشدود وفاشخ فرق طيزها وكسها وربطت طرف الحبل فى العصايه اللى فى رجليها وجابت الكرباج الشراشيب وبدأت تضربها على طيزها وبزازها وبطنها وضهرها وتضحك مع كل اها تطلع من مرمر وتقولها يخرب بيتكم انتى واختك طيازكم جباره وجميله وتهيج اى حد عليها طريه ملبن نفسى اختكم التالته واحطكم انتوا التلاته تحت رجلى وتفضل اضرب طيازكم الملبن دى وتضرب اقوى واجمد بعد كده بدأت ترخى الحبل لغاية ما وقفت مرمر على رجليها امرتها حنان تنام على ضهرها وفكت الحبل حوالين بطنها والحبل من عصاية ايديها وربطتها فى عصاية رجليها وبدأت تشد الحبل من الحلقه وتعلق مرمر من رجليها لغاية ما بقيت متعلقه من رجليها وجسمها محمل على كتفها ورقبتها وبدأت تضربها على كسها بالكرباج وباديها وبعدين جابت عصايه وبدأت تنيكها بالعصايه فى كسها وطيزها وتضربها بالكرباج السودانى على كل جسمها والكرباج الضربه الواحده يلف حوالين جسمها بعد كده فكتها وخلتها كتفت أيديها وروا ضهرها وربطتها بالشكل ده وجات وفاء

وفاء : ايه اخبار الكلبه الجديده

حنان : لا تمام يا ماما على فكره دا حوار الطيز ده شكله وراثه طيزها جامده

وفاء : يا بنتى ما امهم طيزها مالهاش حل نسيتى يوم الفرح لما رجاله الفرح ناكوا امهم بعنيهم.

حنان : على رايك

وراحت وفاء مسكت مرمر من بزازها وقعت تقفش فيها وتقرص حلماتها وحنان من ورا مرمر بتضربها على ضهرها وطيزها وفخادها بعدين وفاء مسكت مرمر من شعرها قعدتها على ركبتها على الأرض وخلتها تلحس كسها وحنان شغاله ضرب على ضهر مرمر بالكرباج ووقفت وفاء قدفوق رأس مرمر ومرمر شغاله لحس فى كسها وحنان بقيت بتضرب مرمر على بزازها بعد كده نيموها على بطنها تلحس وتبوس رجل وفاء وحنان بالكرباج بتضرب مرمر على ضهرها بعد كده وقفوها وفكوها وربطولها أيديها عادى ورا ضهرها وطرف الحبل اتعلق فى الحلقه فى السقف وشدوا الحبل لغاية ما مرمر بقت مميله وايديها مشدوده لفوق وقعدت وفاء تضربها بالاقلام على وشها ومرمر بعد كل قلم تقولها شكرا يا ستى بعد اكتر من عشر اقلام راحت وفاء قالت ورينى كده طيزك وبدأت تضربها على طيزها بايدها وتقولها طيزك فعلا جامده وتتناك يا متناكه ايه خرم طيزك ده يا شرموطه مين بينكك فى طيزك كان رد مرمر مفاجاه جيرانى فى بيت الغردقه كانو بينيكونى ضحكت حنان ووفاء وقالوا

وفاء : انها حقا عائله شرموطه

حنان :تلاقى امكم لبوه عشان كده كلكم شراميط

وفاء : وتلاقى الشرموطه التالته بردوا بتتناك

حنان : اكيد

وكملت وفاء ضرب على طيز مرمر وبعدين جابت اليكتريك وقعدت تلسوع فيها ورفت الفولت عشان تزود اللسعه الكهربا اكتر شويه وكان بيخلى مرمر تتنطت فى مكانها من الكهربا بعد شويه فكوا الحبل شويه وخلوها تقعد على عصايه خشب فيها زى زب جلد وحطوها فى كسها وخلوها تطلع وتنزل كأنها بتتناك من العصايه وجابت حنان كرباج شراشيب وجابت عصاية خشب مبططه وقعدت حنان تضربه على طيزها بالعصايه وعلى كسها وبطنها ووفاء بالكرباج على بزازها وضهرها ومرمر شغاله تنيك نفسها من العصايه وحنان تضربها بالقلام على وشها وترد عليها وفاء بكام قلم وراحت وفاء جابت مشابك غسيل خشب وحطتهم حوالين بزازها وفى حلمتها وحنان جابت مشابك ورق السوده وحطتها فى كسها وشدتها بحبل وربطتها فى الارض عشان لما تطلع مرمر وهى بتنيك نفسها المشابك تشد كسها بعده مسكتها حنان من شعرها وخلتها تطلع العصايه من كسها خالص وده شد المشابك فى كسها وخلاها تصرخ من الوجع وخلتها تميل تمص العصايه والمشابك شاده كسها وحنان تشدها من شعرها وتضغط على رأسها عشان تدخل العصايه فى بقها بعد شويه كتير من شد المشابك لكسها لغايه ما انفكت من كسها وكان شفرات كسها اتقطعت منها وصرخت صرخه سمعت المنطقه كلها وبعدين قعدوا يضربوها بأيديهم على المشابك الخشب اللى فى بزازها ويتنافسوا مين يوقع مشابك اسرع وطبعا مع كل مشبك بيقع كان حته من لحم مرمر بتتقطع بعد كده نيموهها على ضهرها على ترابيزه وحطوا عصايه تحت ركبتها وانت رجليها على العصايه وربطوا ايديها فى طرفين العصايه وربطوا رجليها فى بعض من عند الانكل وبدأت حنان تضربها على طيزها بايدها وتضربها على بزازها وشها وجابت وفاء خرازنتين وقعدوا يضربوها على طيزها وعلى بطن رجليها ويبدلوا شويه وفاء تضربها على طيزها وحنان على رجليها وشويه حنان على طيزها ووفاء على رجليها ومرمر تصرخ وتطلع اهات بعدين قعدت وفاء على وش مرمر وخلتها تلحس كسها فى الوقت اللى حنان بتنيك مرمر فى كسها بكف ايديها كله .

بعد كده راحت حنان نيمت مرمر على ضهرها و خلت رينا جابت كرسيين وقعدت حنان ووفاء وامروا مرمر تفتح بقها وقعدوا يتفوا جوه بقها وكل مره يزودوا التفه ويخلوا مرمر تبلعها وبعد كل تفه يرزعوها قلم على وشها ويتفوا من بعيد ويحاولوا ينشنوا جوه بقها فمره تيجى فى بقها مره تيجى فى عينيها مره على وشها بعد كده فردوا رجليهم وقعدت مرمر تلحس شباشبهم من تحت وكانت كلها طين من الأرض اللى غرقانه مايه وقعد مرمر تلحس الطين اللى فى شباشبهم وتنضفه بلسانه وتاكل الطين ده وبعد ما نضفت الشباشب خلوها قلعتهم الشباشب وبدأت تلحس رجليهم اللى مكنتش انضف من الشباشب وكان بردوا كلها طين وقعدت تلحس وتمص وتبوس رجليهم وتاكل الطين اللى فى رجليها وهما يمسحوا رجليهم فى وشها ويضربوها برجليهم فى وشها وبزازها ويضربوها بالقلام على وشها ويحطوا رجليهم جوه بقها وينيكوا بقها برجليهم وبعدين قعدت حنان على وش مرمر خلتها تلحس كسها وطيزها وبعدين قعد وفاء ولحست مرمر كسها وطيزها بعدين حنان جابت رينا من شعرها ونيمتها جنب اختها وبدأت حنان ووفاء كل واحدة تحط رجليها على وش واحده من الكلبتين ومرمر ورينا بيلحسوا رجليهم من تحت وكانت كلها طين ووساخه وبعد ما رينا نضفت رجل حنان ومرمر نضفت رجل وفاء بدلت حنان ووفاء وبقيت رينا بتنضف رجل وفاء التانيه ومرمر بتنضف رجل حنان التانيه وبعد كده قعدت حنان ووفاء يحطوا رجليهم فى بق رينا ومرمر يمصوا صوابعهم وينيكوا بقهم برجليهم ويضربوهم ببطن رجليهم على وشهم وتقف حنان على بطن مرمر وتضربها برجليها على وشها وبزازها وبعدين تطلع وفاء على بطن رينا وتضربها ووقفت حنان وحطت رجليها على بزاز مرمر وقعدت تدوس وتهرس فى بزازها بعد كده وقفت حنان فوقيهم وقالتلهم كده يا كلبه انتو هتطهروا وبدأت تعمل حمام بول عليهم وتقولهم افتحوا بقكم واشربوا بولى اللى انضف منكم وقعدت تتف على وشهم وفى بقهم وبعدين مسكتهم من شعرهم وخلتهم قعدوا على ركبهم قدام كس وفاء اللى بردوا عملت حمام بول على وشهم وخلتهم يلحسوا كس وفاء وطيزها بعد كده مسكته حنان وحطت وشهم فى الارض عشان يلحسوا بواقى البول من الأرض ومسكت شعر مرمر ومسحت بوشها الأرض وبعدين وقفت حنان ووفاء وداسوا برجليهم على رأس مرمر ورينا ويتفوا على الأرض ويخلوهم يلحسوا التفه وحنان تتف على رجل امها ويخلوا مرمر تلحس التفه وبعد ما خلصوا قالت حنان لمرمر مبروك بقى ليكى الشرف انك تبقى كلبه لعيلة ستك وفاء وسابوهم غرقانين فى البول والتفافه ونزلوا

انتظروا الجزء القادم وشوفوا حياة رينا ومرمر هتبقى ازاى

حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا