حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى): الجزء الخامس
فضل هانى وروكا كده يتقابلوا لمده اسبوع وعرف هانى أن روكا بتحب الساديه وتحب تضرب وتتشتم وتتهان وتتذل وهى بتتناك وفعلا كان شاطر فى ده لدرجه روكا بقيت حابه احساس الذل والاهانه منه حتى بره النيك وفي يوم كانوا واحدهم فى البيت وهانى جاب روكا وخلعها وخلاها تبوس رجليه وتلحسها وهو بيضربها بالحزام على طيزها وبدأ ينيكها ويشتمها ويضربها وهو بينيكها دخلت عليهم دونا اول ما شافها هانى ارتبك لكن روكا قالتله
روكا : نيكنى يا سيدى كمل نيك فيا دونا عارفه انى شرموطه وانى مفتوحه وانى كلبه وخدامه للبينيكنى
دونا : يا شرموطه يا لبوه بتتناكى من ورايا وانا اللى كنت بريحك واعملك اللى نفسك فيه وانتى مش عارفه تتناكى
روكا : انتى عارفه يا اختى أن مافيش حاجه تعوض الزب الرجالى
دونا : عندك حق على فكره يا عمو انا كمان مفتوحه وكنت بتناك بس انا مش زى روكا انا طبيعية نيك عادى
هانى : المهم بتتناكى اقلعى وتعالى
قلعت دونا وناكهم مع بعض وبعدين اتفق أن الليله دى هينيك دونا
وفعلا دونا راحتله بالليل كانت لابسه بيبى دول قطعتين هوت شورت وبادى وتحتيهم كلوت فتله وبرا اول ما دخلت وقف هانى وصفر صفارة اعجاب وقالها ايه الجمال ده وبدأ يبوسها بوسه فرنساوي وأيده بتقفش فى بزازها وطيازها وبتلعب فى كل مكان فى جسمها ونزل قعد يبوس فرقبتها وكتفها وصدرها وبعدين طلع بزه من تحت البرا والبببى دول وقعد يبوس ويمص ويلحس فيها وطلع البزه التانيه وعمل نفس الكلام وبعدين قلعها البيبى دول والبرا وقعد على طرف السرير وقعدت دونا على رجله وقعدوا يبوسوا بعض ويقفش فى بزازها ونزل على بزازها يمص ويرضع فيهم ونزلها الهوت شورت وقعد يقفش فى طيزها ويضربها على طيزها راحت دونا قالتله انها مش زى روكا راح قالها ماشى بس انا بحب كده اضرب طيز اللى بنيكها قالتله عارفه انا بس بعرفك وكملوا بوس وتقفيش بعدين قلعها الشورت ونزلت دونا على الأرض على ركبتها وقلعته الشورت وقعدت تمص فى زبه وبضانه وتلحس بيضانه وتبوسه وتحط زبه فى بقها وبعدين قعد هانى على السرير وقعد يمشى أيده على ضهرها ويبعبص طيزها ويقفش فى بزازها وهى شغاله مص ولحس فى زبه بعدين قامت وقلعها الكلوت وقعدها على وضع الكلبه على السرير وقعد ورها يبعبص طيزها وكسها وحط زبة فى كسها وبدأ ينيكها بالراحه وكل شويه يزود فى سرعة حركة زبه فى كسها وبعدين حط زبه فى طيزها وبقى بيبدل بين كسها وطيزها ويقفش فى طيزها وبزازها ويضربها على طيزها ويميل على ضهرها يبوس فرقبتها وكتفها ويشد شعرها على خفيف وهى شغاله اههاااات ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف نيكنى يا عمو نيكنى وافشخنى ريحنى ااااخ اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه زبك حلو قوى جوايا اااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه دخل زبك كله جوايا نيك كسى وطيزى ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه وداس على رأسها وخلاها فى وضع السجود وهو شغال فيها نيك فى طيزها وكسها بعدين قامت وقعدت تمص وتلحس فى زبه ونام هانى على ضهره وقعدت دونا على وضع الفارسه ووشها ليه وبدأت تتنطت على زبه فى كسها وهو بيقفش فى بزازها وبعدين حطت زبه فى طيزها وبقيت تبدل بين طيازها وكسها وتتنطت على زبه وتقولوا اخيرا زبك جوايا حلم حلمت بيه اه اه اه اه ااااه ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه اووووووو ااااااها ااااا اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو نيكنى يا عمو نيكنى اااههه وترقص بوسطها على زبه وبعدين نامت بصدرها على صدره وقعدوا يبوسوا بعض شويه وبعدين نزلت وقعدت تمص وتلحس فى زبه ونامت على جنبها ونام هانى وراها وحط زبة فى طيزها وبدأ ينيكها ويقفش فى بزازها ويبعبص كسها ويحط أيده فى بقها وبعدين حط زبه فى كسها وبقى بيبدل بين طيازها وكسها ويقفش فى بزازها ويبوس رقبتها وكتافها وخدودها بعدين قعد هانى على طرف السرير وقعدت دونا على حجره وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى طيزها ويبعبص فيها ويقفش فى بزازها وهى تتنطت على زبه وتبدل بين كسها وطيزها وبعدين لفت وزبه لسه في كسها وكملت تنطيت على زبه وبيبوسوا بعض وبعدين لفت ونيمها على ضهرها ورفع رجل على كتفه والتانيه فتحها وكمل نيك فى كسها وطيزها ويقفش ويبوس ويمص فى بزازها وهى شغاله اههاااات لغاية ما جاب لبنه على بطنها وصدرها وقعد يبوس فيها شويه ونامت فى حضنه وبعدين قامت خدت هدومها وراحت اوضتها .
واستمرت العلاقة بين هانى وروكا ودونا وكانت روكا بتتعامل كأنها الخدامه بتاعت هانى ودونا وطول ما البيت مش موجود فيه روما أو نونا بعد ما طلعت من المستشفى كانت روكا بتتضرب وتتهان وتتذل من هانى ودونا لغايه ما فى يوم كانت روما ونونا مش فى البيت واستغل هانى الفرصه وحب ينيك روكا ودونا وفى وسط ما هو بينيكهم وكانت روكا قاعده على وضع الكلبه وهانى بينيكها فى كسها وبيشتمها ودونا ماسكه حزام وبتضربها على ضهرها وبتشتمها وهى روكا بتقول نيكنى يا سيدى انا كلبتك وخدامتك انت وستى دونا انا جاريتكم الوسخه افشخونى واضربونى واتمتعوا بيا دخلت عليهم روما وكانت صدمه بالنسبالها أن بنات اختها بيتناكوا وكمان بيحبوا الجنس السادى ومنهم واحده سليف وواحد ماستر فضلت روما واقفه تتفرج وتشوف جوز اختها وهو بينيك بنات اختها التانيه وتفتكر ايام ما كانت ماستر على داليا اخت جوزها وعلى جيجى مرات اخوها وبدأت روما تفتكر غريزتها الاصليه اللى ادفنت من زمان أبدت تصحى وهى بتشوف روكا بنت اختها وهى كلبه وبتتناك وتتهان من جوز خالتها ومن اختها وبدأت روما تفتكر اللى فات وترجعه تانى وتصحى اللى مات وفعلا فقدت روما أعصابها ودخلت وخلعت هدومها واشتركت فى النيكه دى اللى بعد ما خلصوا عرفت روما قصة روكا ودونا وشرمطتهم وان روكا سليف لكن دونا عاديه وقررت انها هتقضى الليلة مع روكا وفعلا راحت روكا بالليل لخالتها اللى كانت مستنياها على نار واول ما دخلت روكا كانت عريانه ملط وعلى ايديها وركبتها زى ما كانت بتشوف جيجى ضحكت روما اول ما شافتها وقالتلها
روما : ههههههههههه دا انتى شكلك خبره فى الذل والخضوع والعبودية
روكا : خدامتك وكلبتك يا ستى
روما : تعالى يا متناكه تعالى
وحطت فى رقبتها طوق الكلاب والسلسله
روما : يالا يا متناكه الحسى رجلى
وحطت روما رجل على رجل وبدأت روكا تميل عشان تلحس رجل خالتها اللى كانت كل ما روكا تقرب لسانها عشان تلحس رجليها تبعدها ولغاية ما تنزلها فى الارض وتميل روكا تلحس رجل خالتها من الأرض وخالتها بالرجل التانيه تدوس على رأسها شويه وتشدها من السلسلة ترجعها على ركبتها وتضربها قلمين على وشها وتكرر تانى نفس الكلام تخليها تلحس رجليها وخالتها تبعد رجليها وهكذا شويه وكانت بتبدل رجليها الاتنين وبعدين فردت روما رجليها لقدام وخلت بنت اختها تلحس نعل الجزمه اللى لابسها من تحت وكانت كلها طين ووساخه وهى بتقولها عايزه الحزمه انضف من وشك يا متناكه يا وسخه يا لبوه الحسى ونضفى جزمتى اللى ليه قيمه اكتر منك يا وسخه يا خنزيره يا كلبه كلى كل الوساخه اللى فى جزمتى يا معفنه يا حقيره وتمص كعب الجزمه وكانت بتبدل رجليها الاتنين وبعد شويه روما امرتها تقلعها الجزمه وفعلا قلعتها الجزمه وبدأت تلحس رجل خالتها من تحت وبين الصوابع وتمص صوابع رجليها وكانت روكا بتقولها شكرا يا ستى انك ادتينى شرف اخدم رجلك وجزمتك وانك اديتنى شرف انى انضفهم وأكل الوساخه اللى فيهم وكانت روكا بتلحس رجل وخالتها حاطه رجليها التانيه على كتفها أو على رأسها وبتبدل رجليها الاتنين وقعدت تلحس وتمص رجلين خالتها وتحط رجل خالتها فى بقها بعد شويه امرتها تنام على ضهرها على الأرض وقعدت روما تمسح رجليها فى وش بنت اختها وتدوس على وشها وتقولها دى قمتك ومكانك تحت رجلى ومداس لرجلى يا متناكه يا وسخه يا شرموطه وتمسح رجليها فوشها وبعدين خلت روكا تطلع لسانه وتلحس رجليها وتحط صوابعها فى بقها وعنيها وتدوس على بزازها وصدرها وتضربها برجليها بالقلام على وشها وبزازها بعد شويه قعدتها على وضع الكلبه وفردت رجليها على ضهرها بعد شويه قامت روما ومسكت بنت اختها من شعرها وقومتها وضربتها شويه افلام على وشها وبعدين لفتها وخلتها سندت على ترابيزه وجابت كرباج شراشيب وبدأت تضربها على طيزها
روكا : اه شكرا يا ستى انك بتضربى خدامتك وكلبتك انا جاهزة للضربه اللى بعدها
روما : ايه يا شرموطه عرفتى الكلام ده منين
روكا : كنت بسمعه من طنط جيجى
راحت ضرباها تانى وردت روكا نفس الرد وبعد عشر ضربات سابت روما الكرباج وبدأت تضربها بايديها وبعدين قعدت تبعبص فى طيزها وكسها وتضربها بعدين خلتها لفت وقعدت تقفش فى بزازها وتقرصها فى حلماتها وتضربها على بزازها ووشها بعد كده مسكتها من شعرها ووقفت روما وسندت على الترابيزه وخلت ببنت اختها قلعتها وخلتها تلحس كسها وطيزها وهى ماسكاها من شعرها وبتضغط على رأسها جوه كسها وطيزها وتقولها الحسى كسى وطيزى اللى انضف منك يا خدامة يا وسخه يا شرموطه بعدين قعدت على طرف السرير وقعدت روكا على وضع الكلبه على الأرض وبدأت تلحس كس خالتها وخالتها سانده رجليها على ضهر بنت اختها بعد شويه نيمتها على ضهرها وخلتها رفعت رجليها وجابت حبل وربطت رجليها لفوق وجابت الكرباج الشراشيب وبدأت تضربها على طيزها وفخادها مرات ضربات سريعه ومره ضربات بطيئه وقويه بعد كده جابت عصايه رفيعه وبدأت تضربها على رجليها من تحت وبعد كده فكتها ونزلتها على وضع الكلبه وقعدت روما على طرف السرير وخلت بنت اختها تديها طيزها وقعدت تضربها بمضرب الدبان على طيزها وبعد شويه عدلتها وتفت على وشها وقالتلها كفايه كده النهارده .
وفضلت روكا كده كلبه وخدامه لأختها وخالتها وجوز خالتها وبتخدمهم وبتنفذ اوامرهم وطلباطهم وبتتناك من هانى بساديه وعنف وبتتهان من اختها وخالتها وكانو مخبيين عن امها الكلام ده عشان ميضايقوهاش وخصوصاً أنها طالعه من مرض ومن المستشفى ولكن فى يوم وكانوا متفقين يتجمعوا عند هانى فالاوضه دخلت عليهم نونا وهما كلهم عريانين وهانى بينيكهم وبيضربوا روكا ويشتموها وكانت المفاجأة .......
ياترى ايه رد فعل نونا ياترى نونا هتتقبل ده ولا هتضايق على بنتها
استنوا الجزء القادم عشان تعرفوا
حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)