حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا): الجزء الثالث
استمرت روبى فى الزيارات لمها وعنيها على اسلام ونفسها تكرر النيك منه تانى وفى يوم راحت روبى خبطت على مها وفتحتلها مها
مها : ايه يا روبي اذيك
روبى : كويسه تمام
مها : تعالى خشى
روبى : لا معلش بس كنت محتاجه اسلام يجى يلحقنى حنفية الدوش بتسرب ماية زى النافورة وقفلت المحبس ومش عارفه اعمل ايه
مها : حاضر يا حبيبتي
ونادمت مها على اسلام اللى راح مع روبى يصلح الدوش وكانت روبى لابسه هوت شورت وبادى حملات وقف اسلام وقالها
اسلام : افتحى المحبس كده
روبى : هيغرقك
اسلام : اشوف بس بيعمل ايه
روبى : حاضر
فتحت الدوش وطلعت منه مايه طرتشت على هدوم اسلام راح قال لروبى اقفلى بسرعه قفلت وراح سألها على زرديه جابتله الزرديه وربط الدوش وقالها
اسلام : تيجى نجرب
روبي : بس عيب
اسلام : انتى دماغك راحت فين
روبى : نفس اللى دماغك راحت فيه
اسلام : طب ما طالما دماغنا واحده
روبى : مراتك فالبيت
اسلام : ولا هتحس بحاجه
وراح شدها وقعد يبوسها فى بقها ويقفش فى طيزها ودخل أيده من تحت الشورت وبدأ يقفش فى طيزها وكانت من غير كيلوت وقعد يبعبص طيزها ويبوس رقبتها ونزل حملات البادى وقعد يمص بزازها ويقولها يخرب بيت بزازك قشطه ملبن وقلعها البادى وهى قلعته التيشيرت ونزلت على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس وتمص وتبوس فى زبه وتقوله واحشنى الكبير الجامد ده وقعدت تمص فيه شويه وبعدين وقفت ودخلت البانيو ودخل اسلام وقلعها الكلوت ورفعت رجليها على طرف البانيو وفتح اسلام الدوش وبدأت المايه تنزل عليهم وبدأ اسلام يدخل زبه فى كسها وسندت ضهرها على الحيطه وبدأ اسلام ينيكها فى كسها بقوه وهى بدأت اهاااتها تطلع وتهيج اسلام اكتر وينيكها اسرع بعد شويه فقدت روبى أعصابها وقعدت على مقعد في البانيو وقعد اسلام على ركبته ورفع رجليها على درعاته لفوق وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها ويبوس رقبتها ويمص بزازها وهى اهاااتها تزيد وتعلىاهااات ااه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اووووووو افففففف زبك كبير اوى وبيفشخنى ااااااااااااح بالرا..حه ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اااه ايييييي ايه زبك ده اااخ ااااااا اااااااااه اممم نيكنى يا اسلام وطفى نارى ااااخ ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اووووووو هو ده الزب مش بتاع جوزى ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو فينك من زمان ااااااااااااح بعد شويه قعدت روبى على ركبتها على الأرض جوة البانيو وسنتد يصدرها على طرف البانيو وجه اسلام وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وينيكها ويبدل بين طيزها وكسها وهى شغاله اهااااااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو فينك من زمان ااااااااااااح يا بختك يا مهاااااا ااااخ ااااااااااااح بالراحااااااا يا اسلااااااااام انا مش متعوده على زبك الكبير ده اااه وهو شغال فيها نيك وتقفيش فى بزازها ويشد حلماتها يللللللللهوييييييي كل اللى عملته وطيزى مش شايله زبك الكبير اااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه بالراااا....حاااااا واحده واااااحده على طيزى يا اسلام وقعد ينيكها على الوضع ده فى طيزها ويضربها ويقولها طيزك حلوه وطريه وسخنه يا لبوه وتهيج من منظرها وهى بتترج مع النيك يا متناكة وهى تقولوا اااه ااااه نيك برااااااحتك ااااه بحب زبك ااااه افشخنى ااااااه ريح طيزى ااااااه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو اااه ااااه اووووووه ااااااااااااه ااااااه اي اي بالراحااااااا هتفشخنى اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا لغاية ما جاب لبنه فى طيزها بعدين قعد هو على كرسى الحمام وقعدت روبى على وضع الكلبه على الارض وبدأت تمص وتلحس وتبوس فى زبه وبعدين قعدت على حجره وحطت زبه في كسها وبدأت تتنطت على زبه وتبدل بين طيازها وكسها وهو بيقفش فى بزازها ويبعبص فى كسها وهى بتتنطت وتقوله اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا زبك حلو اه اه اممممم ااااااااه زبك جميل اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه وبعدين لفت وزبه لسه فى كسها واديته وشها وكملت تنطيت على زبه وهو بيبوسها ويضربها على طيزها ويمص ويلحس ويعض فى بزازها وهى يتبدل على طيزها وكسها وقعد ينيكها على الوضع ده شويه وبعدين قام وهو شايلها وزبه فى كسها ونيمها على كرسى الحمام وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش ويبوس فى بزازها لغاية ما جاب لبنه فى كسها وقاموا عملوا واحد تانى وهما بيستحمو وكانت روبى بتليفه وهو بيليفها وجاب لبنه فى بقها وقام لبس ومشى ونامت روبى فى البانيو .
بعد أقل من أسبوع كانت روبى فى البيت ولابس عبايه بيتى كاش مايوه يدوب تحت طيزها كات صدرها كله عريان ونص ضهرها وكلوت والباب خبط بصت من العين السحريه طلع اسلام فتحت الباب على طول وكان اسلام عايز شويه ورق فلوسكاب ودباسه وخرامه لانه محتاجهم فى ملف مهم لازم يخلص ولأن مارك جوز روبى محامي وعامل اوضه مكتب فى الشقه دخلت روبى تجيب الحاجات اللي طلبها اسلام وكانت الاوضه فى وش باب الشقه ومكشوفه قعدت روبى تميل وتنطت قال يعنى بتجيب الدباسه من درج تحت والورق من رف فوق والورق وقع وتميل تلمه ومره واحده حست بإسلام وهو لازق فى طيزها من ورا وزبه هيقطع هدومه وهدومها ويخش فى طيزها اول ما حست روبى بإسلام قالتله
روبى : اه ايه ده انت دخلت امتى
اسلام : اطلع ؟؟
روبى : انا مصدقت انك دخلت انت واحشني انت وزبك
اسلام : طب يالا ورينى زبى وحشك ازاى
نزلت روبى على ركبتها وقلعت اسلام الشورت والبوكسر وبدأت تلحس وتبوس وتمص فى زب اسلام وتقوله واحشنى يا جامد واحش كسى وطيزى وقعدت تبوس وتلحس وتمص فى زبه شويه وبعدين وقفت وقعدوا يبوسوا بعض واسلام رفع العبايه وقعد يضربها ويقفش فى طيزها ويبعبص فى طيزها وبعدين طلع بزازها وقعد يمص ويبوس ويرضع من بزازها وبعدين قلعها العبايه وقعدها على المكتب ودخل بين رجليها وقعد يبوسها ويقفش فيها وقلع التيشيرت وبعدين قلعها الكلوت وشدها عليه لبره وحط زبه فى كسها وبدأ ينيكها ويبوسها ويرضع من بزازها وهو شغال نيك فى كسها ورفع رجليها على كتفه وقعد ينيكها وهى اهااتها تزيد وتعلى ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اااه ايييييي ايه زبك ده اااخ ااااااا اااااااااه اممم نيكنى يا اسلام وطفى نارى ااااخ ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اووووووو نيك يا سلام حلو النيك ع المكتب ااااه اححححححح اححححححح اااااه نيكنى اه اه متعنى اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه بعدين نيمها على جنبها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها وهى نايمه على جنبها وعامله زاويه قائمه برجليها وجسمها وقعد ويضربها على طيزها وفخادها وينيكها ويبدل بين كسها وطيزها ورفع رجليها وشغال نيك فى كسها وطيزها وبعدين نزلها على الأرض ووقفت وميلت بجسمها على المكتب ورجع اسلام ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وهى شغاله اهاااات وشرمطه ورفع رجليها على كرسى وقعد ينيك فى كسها وطيزها لغاية ما جاب لبنه فى طيزها وقعد على كرسى المكتب بتاع جوزها ونزلت روبى على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس وتمص وتبوس فى زبه وتحطه بين بزازها وتقوله ليا نيكتين تانى يالا بقى وبعدين قومها اسلام وقعدت على حجره وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل بين كسها وطيزها وهو بيقفش فى بزازها وكسها ويبوس رقبتها وكتفها وبعدين لفت وزبه فى كسها وقعدت تتنطت على زبه شويه وقام بيها وقعدها على الكرسى رفع رجليها لفوق وسندهها على صدره وكمل نيك فى كسها وطيزها وهي شغاله ااااااه اهههههههههه ااااه اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااهاهااات ااه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اووووووو افففففف زبك كبير اوى وبيفشخنى ااااااااااااح بالرا..حه ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اااه ايييييي ايه زبك ده اااخ ااااااا اااااااااه اممم لغايه ما جاب لبنه على بطنها وصدرها وبزازها وبعدين قعدت روبى على الكرسي عادى واسلام فضل واقف وساند على المكتب وهى قعدت تلحس وتمص وتبوس فى زبه وبضانه وبعدين وقع كل اللى على المكتب ونيمها على ضهرها على المكتب وطلع هو فوق المكتب وبدأ ينيكها فى كسها ونام فوقيها وهو شغال نيك قوى فى كسها وقعد ينيكها شويه ولف وبقى هو نايم على ضهره على المكتب وهى نايمه فوقيه تبوسه وبعدين قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وقعدت تتنطت على بتاعه وتبدل بين كسها وطيزها وهو بيقفش فى بزازها ويضربها على طيزها لغاية ما جاب لبنه فى كسها وقام لبس وسابها عريانه ومشى
روبى : الخرامه والدباسه
اسلام : ما خلاص خرمت ودبست اللى عايزة
وفى يوم تانى الصبح كان مارك نازل شغله عادى وروبى نايمه ولابسه بيبى دول مش مغطى حاجه ومن غير كلوت أو برا وجرس الباب رن قامت لبست روب و بصت من العين السحريه طلع اسلام قلعت الروب وخبته وفتحت الباب ومشيت تتطوح كأنها لسه نعسانه ودخلت نامت على السرير ورفعت رجل بتنيه كده وفتحت التانيه دخل اسلام وقفل الباب وراه وقلع هدومه ودخل وراها على السرير ونام فوقيها وقعد يبوسها فى بقها ورقبتها وصدرها وقعد يبوسها ويمص فى بزازها ويبعبص فى كسها وبعدين قومها وقلعها البيبى دول وقعد وسند ضهره على ضهر السرير وقعدت روبى على حجره ووشها ليه وقعد ينيكها فى كسها ويمص فى بزازها ويبوسها فى رقبتها وبقها ورقبتها وقعد ينيك فيها شويه وبعدين نيمها على ضهرها وبدأ ينيكها فى كسها ونام فوقيها وهو شغال نيك قوى فى كسها وقعد ينيكها شويه ولف وبقى هو نايم على ضهره وهى نايمه فوقيه تبوسه وبعدين قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وقعدت تتنطت على بتاعه وتبدل بين كسها وطيزها وهو بيقفش فى بزازها ويضربها على طيزها وبعدين لفت وزبه فى كسها وبقيت ضهرها ليه وقعدت تتنطت على زبه وتبدل بين طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويبعبصها لغاية ما جاب لبنه فى كسها وبعدين قامت لحست ومصت وباست زبه وبضانه ولفت وحط وزبه فى طيزها وهى على وضع الكلبه وبدا اسلام ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وهى شغاله اهااااات وهو شغال فيها نيك جامد وتبديل بين طيازها وكسها لغايه ما فقدت أعصابها ونزلت على وضع السجود وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وهى شغاله اهااااات مكتومه وتعض فى السرير وتشد فى ملايه السرير لغاية ما مبقيتش قادره ونامت على بطنها وهو نايم فوقيها وزبه فى طيزها وشغال نيك زى الحفار لغاية ما جاب لبنه فى طيزها بعدين قعد قدامها وهى نايمه على بطنها وقعدت تمص وتلحس زبه شويه ونيمها على جنبها ورفعلها رجليها لفوق وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها ويقفش فى بزازها وويحط أيده فى بقها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وهى شغاله اهااااات وهو بينيك بقوة فى طيزها وكسها وبعدين قعد على ركبته وخلى رجليها عند رأسها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وهى شغاله اهااااات ااااااه اهههههههههه ااااه اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااهاهااات ااه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااااااااح اووووووو افففففف زبك كبير اوى وبيفشخنى ااااااااااااح بالرا..حه ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اااه ايييييي اووووووه وبعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما بقيت جسمها كله متحمل على كتفها ورقبتها وقعد اسلام ينيك فيها ويقشخ كسها وطيزها وهى صوتها بقى فى الشقة كلها لغايه ما قرب يجيب لبنه ونيمها على ضهرها وقعد على بطنها وحط زبه بين بزازها وقعد ينيك بزازها لغاية ما جاب لبنه بين بزازها وعلى وشها ونام جنبها .
روبى : هو انت ايه اللى جابك
اسلام : حسيتك عايزه تتناكى جيت انيكك
روبى : وافرض جوزى كان هنا
اسلام : ما انا شوفته نازل
روبى : اشمعنا النهارده ما انا كل يوم عايزاك تنيكنى وكل مره قبل كده كنت ببقى جايه عشان اتناك اول مره كنت عارفه أن مها مش فالبيت وساعت الزيت بردو كنت عارفه أنه مش هناك وساعت الدوش انا اللى فكيته والنهارده شوفتك من العين السحريه وقلعت الروب
اسلام : عارف واصلا انا ومها اللى رتبنا عشان تبقى الشرموطه بتاعتى عشان انا بحب انيك كتير وهى بتتعب وانتى طلعتى شرموطه
روبى : ياااااه فجاتونى وانا اللى بفكر نفسى وقعتك
اسلام : بس خلى بالك انتى بالنسبالي شرموطه بفرغ فيها طقاتى بتاعت النيك وخلاص غيره وقرف انتى مجرد شرموطه
روبى : موافقة
اسلام : خلاص من بكره كل ما تبقى وحدك هاجى انيكك ولما اعوزك وجوزك فالبيت هجيبك انيكك
روبى : موافقة
ياترى ايه اللي هيحصل مع روبى بعد الاتفاق ده
حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)