حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة): الجزء الخامس

من قصص عارف

تعالو نكمل مواقف واهانات مروة لكلبتها نوسه

فى يوم مروة كلمت كل صاحبتها عشان تخرج لكن مكنش فى حد منهم متاح وقعدت زهقانه ومخنوقه راحت جابت كلبتها من السندره وقالتلها

مروه : تعالى اتسلى عليكى عشان مش خارجه النهارده

نوسه : تحت امرك يا ستى

خدتها ونيمتها على الأرض وجابت دبابيس ضغط وفردتها على بزازها شويه وعلى بطنها شويه وجابت لوح زجاج بتاع ترابيزه الانتريه وكان زجاج تقيل وحطته على نوسه وبدأت مروة تدوس عليه وتضغط على الزجاج بايديها شويه وبرجليها شويه وتقعد عليه وقعد بين رجلين نوسه وبقيت تشد الزجاج رايح جاى وطبعا الدبابيس من تحت بتشكشك فى نوسه بعد شويه شالت الزجاج وزودت الدبابيس ورجعته وبدأت تقف فوق اللوح الزجاج وتتمشى عليه ونزلت وبقت تخلى نوسه تبوس رجليها وتدوس برجليه على الزجاج عند بزازها وبعدين جابت زب وقعدت على الزجاج فوق بطن نوسه وبدأت تنيكها بالزب ونوسه بصوت من وجع الزب الكبير ومن الدبابيس المغروسه فى بزازها وبطنها وبعدين شالت مروه الزجاج وجابت فرخ استيكر لازق كبير شفاف وحطته على جسم نوسه وعلمت مكان بزازها وبطنها وكسها وبدأت تلزق فيه الدبابيس مكان بزاز نوسه ومربع كبير من تحت مكان بطنها وكسها وبعدين لزقته على نوسه وحطت الزجاج تانى وبدأت تقف عليه وتقعد وتحمل بجسمه على اللوح الزجاج وقعدت على وضع الكلبه ركبتها على الدبابيس المغروسه فى بطنها وكسها وايديها كل ايد على بزه من بزازها وقعدت تضغط بايديها وركبتها على الدبابيس وبعدين قعدت وطيزها على على الدبابيس المغروسه فى بطنها وكسها ورجليها كل ايد على بزه من بزازها وقعدت تخبط برجليها على الدبابيس وترقص بطيزها وبعدين شالت الزجاج وراحت شاده الاستيكر مره واحده من على جسم نوسه اللى صوتت صويته ممكن تكون سمعت الحى كله وقعدت تتوجع وتتالم وتتقلب فى الارض اكتر من عشر دقايق ومروة بتضربها برجلها فى جنابها وكسها وبطنها وبتضحك وتقولها صوت وجعك طرب يا كلبه يا وسخه وتضحك وتدوس برجليها على رأس نوسه وتضحك عليها وهى بتصرخ وتتقلب من الوجع الشديد

بعد كده راحت مروة قعدت على كرسى وقالتلها

مروة : خلاص بقى دا لسه معملناش حاجه اليوم طويل

قامت نوسه وهى بتتحامل على نفسها من الوجع وجسمها فى خرابيش من الدبابيس واماكن فيها نقط دم مكان سن الدبوس وقعدت نوسه على وضع الكلبه وبدأت تبوس رجل مروه وتقولها جاهزة يا ستى عشان تستخدمينى وتتسلى بيا وبتبوس رجل مروة اللى راحت زقتها برجليها وقالتلتها تعالى بوسى رجلى وقبل ما نوسه تميل تبوس رجليها تروح تزقها وكل شويه تحاول نوسه تقرب من رجل مروة تروح مروه تزقها برجليها وتضربها برجليها على وشها ورأسها ونوسه ترجع تحاول تبوس رجليها تانى بعد شويه سابتها مروة تبوس رجليها وقعدت نوسه تبوس رجل مروة ومروة فردت رجليها التانيه على كتفها بعد شويه راحت مروة رمت شبشبها بعيد وخلت نوسه تجرى على أيدها ورجليها وتجيب الشبشب ببقها وكررت الحركه كذا مرة تجيب فردة تكون مروة رمت الفردة التانيه وقالتلها شايفه انتى بقيتى كلبه بلعب بيكى هههههه بعد كده قالتلها تخيلى وحشتنى اضرب طيزك وجابتها ونامت نوسه على بطنها على حجر مروة وبدأت مروة تضربها على طيزها وتقرصها وتقولها احلى طيز ممكن اضربها وتقعد تضرب فيها وبعدين قعدت تخربشها فى ضهرها وتكتب اسمها بضوافرها وترسم على ضهرها بضوافرها بعد شويه راحت زقتها ووقعتها على الأرض وقالتلها تعالى ورايا ومشيت نوسه على أيديها وركبتها لغاية الحيطه وخلتها وقفت وربطتلها ايديها فى الحيطه وجابت مصيدتين فران اللى زى المشابك وحطت مشابك المصيده فى حلمات بزازها وجابت مشابك وحطتها فى كسها وفى بزازها وفى مناخيرها وفى دراعتها وفى جنابها وجابت مضرب دبان وقعدت تضربها على المشابك لغاية ما وقعت كل المشابك بعد كده فكتها وخلتها ميلت وربطت رجليها فى حلقة طوق الكلاب اللى رقبتها وربطت ايديها عمود وراحت تضربها على طيزها بايديها شويه وبعدين جابت مضرب الدبان شويه وعلى طيزها شويه وعلى ضهرها شويه وبعدين فكتها ونيمتها على الأرض على ضهرها وقعدت على كنبها وحطت رجليها على بطنها وصدرها وقعدت تضربها برجليها شويه وبعدين قالتلها غورى حضرى العشاء .

فى يوم رجعت مروة من بره ونزلت نوسه من السندرة وبدأت نوسه تبوس رجليها وجزمتها وتلحس جزمة مروة وبعدين قعدت مروة على ضهرها وامرتها تروح عند الكنبه وقعدت مروة على الكنبه

نوسه : شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

وكملت نوسه لحس وتنضيف لجزمة مروة راحت مروة قلعت الجزمه واديتها لنوسه تلحسها وتمص الكعب وتنضف نعل الجزمه وتلحس الجزمه من جوه وبعدين حطت مروة رجل على رجل وكانت رجليها من تحت كلها طين وبدأت نوسه تلحس رجليها وتنضف الطين اللى فى رجل مروة وتحط رجليها كلها فى بق نوسه وبعد ما نضفت رجليها وجزمتها لبست مروة الحزمه ونيمت نوسه على ضهرها ووقفت بالجزمه على نوسه وكانت دايسه برجليها على بزازها وبتضغط بالكعب على بطنها وتلف وتحط الكعب على حلماتها وتضغطت وبعدين بدأت تعصر حلمات نوسه برجليها وتقولها مافكيش لبن يا جموسه انتى ممنكيش اى فايده وتعصر اكتر فى حلماتها ونوسه تصرخ من الالم بعد كده وقفت وحطت كعب الجزمه فى سرة بطنها ووقفت على رجل واحد وقعدت تبدل بين الرجلين والرجل التانيه بتحطها على وش نوسه وتحط الكعب فى بقها وشويه تدوس بالكعب على خدودها وعلى حلمات ودانها أو تقف على وشها ووقفت على بطنها بالعرض وقعدت تتمشى فى مكانها وتغرز كعب الجزمه اكتر فى بطنها ولفت ووقفت على كسها وقعدت تدوس على كسها بالكعب وبعد شويه نزلت وخلت نوسه فردت دراعها جنبها وراحت وقفت برجل واحده على دراعها وتدس على المعصم بالكعب وتقف على كف ايديها مرة بالكعب ومرة برجليها وتدوس وتهرس فى كف ايد نوسه وبعدين خلتها فردت ايديها الاتنين لفوق وبدأت تدوس برجليها على ايديها وعلى كف ايديها بعد شويه قعدت وشدت نوسه من شعرها سحلتها على الأرض وحطت رجليها على وش نوسه والكعب على عنيها وبعدين خلتها تلحس نعل الجزمه وتحطلها الكعب فى بقها تمصه بعد كده نيمتها على بطنها وبدأت مروة تقف على ضهرها وتتمشى عليها رايح جاى على ضهرها وطيزها وفخادها وقعدت تتمشى رايح جاى شويه وبعدين خلتها فردت ايديها قدامها وقعدت تدوس على كفوف ايديها وتهرس فيهم وفى صوابعها وبعدين تلف وتدوس عليهم بالكعب وتغرسه اكتر فى كفوف أيدها بعد شويه قعدت نوسه على وضع الكلبه ووقفت مروة على ضهرها وتحمل اكتر على ضهرها وتدوس برجليها والكعب على ضهرها وتضربها على قفاها وعلى رأسها برجليها بعد كده جرتها لغاية ترابيزه الانتريه ووقفت مروة فوق الترابيزه وخلت نوسه تطلع لسانها وتحطه على الترابيزه وبدأت مروة تدوس على لسان نوسه بعد كده شدتها من شعرها وقفتها على الحيطه وبدأت تدوس على رجليها وتهرس صوابع رجليها وتدوس على وش رجليها بالكعب وتغرسه فى رجليها بعد شويه نيمتها على ضهرها وحاولت تدخل الكعب فى كسها ودخلتها للآخر وقعدت تنيك نوسه شويه وبعدين خلتها نامت على بطنها وحطت الكعب فى طيزها وناكتها بالكعب بعد كده قعدت مروة وفردت رجليها على ضهر نوسه وقالتلها

مروة : أية يا جزامه انتى مبسوطه

نوسه : طبعا يا ستى

مروة : طيب وبعد ما بتنضفى جزمتى بتقولى ايه

نوسه : شكرا يا ستى انك ادتينى قيمه انى اكون ورنيش لجزمتك اللى أقيم واهم منى ومكانها فوق دماغ خدامتك اللى ملهاش قيمه الرخيصة

فى يوم تانى دخلت مروة على نوسه وكانت نوسه بتنضف الصاله وقالتلها نص ساعه وتيجى الشقه اللى تحت وفعلا نزلت نوسه لقيت مروة قاعده راحت باست رجليها وبعدين قامت مروة وقفت وخلت نوسه قعدت على ركبتها وبدأت مروه تضربها بالشلاليت على وشها وكل ما نوسه تاخد ضربه تقع وترجع تقوم تستنى الضربه اللى بعدها قعدت مروة تضربها برجليها الاتنين شويه وراحت ركبت على ضهر نوسه وقسمت شعرها نصين ومسكت بايدها وقالتها يالا شى حا امشى وضربتها على طيزها بدأت نوسه تتحرك ومروة على ضهرها ولما تشد شعرها بايديها الشمال تخش شمال تشد شعرها بايديها اللمين تخش لمين فضلت نوسه تلف الشقه كلها وهى على أيديها وركبتها ومروة فوق ضهرها بعد شويه نزلت مروة من على ضهر نوسه وقالت ريحى شويه يا حماره راحت نوسه لفت وقعدت تبوس رجل مروة وتقولها

نوسه: شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعدين ركبت مروة على ضهر نوسه تانى بس المرة دى نامت على بطنها على ضهر نوسه وخلتها مشيت بيها شويه وبعدين قعدت على ضهرها ونزلت رجليها من على كتاف نوسه وبدأت تضغط بفخادها على رأس نوسه وتخنقها بعد شويه راحت مروة تهز رجليها كأنها فى حمام سباحه وبعدين قعدت مروة على ضهر نوسه زى الكرسى وخلتها مشيت بيها شويه ولفت فى الشقه وقعدت تضربها على وشها لما تضرب شمال تلف شمال تضرب لمين تلف لمين بعدين نزلت وراحت نوسه تبوس رجليها وتقولها

نوسه :شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعد كده جابتلها مايه فى طبق وخلتها تشرب من الطبق ببقها زى الحيوانات وبعدين شدتها من شعرها وتفت فالمايه وخلتها ترجع تشرب تانى وبعدين ركبت على ضهرها بس وش مروة ناحيه طيز نوسه وبدأت نوسه تتحرك وكل ما مروة تضربها على طيزها شمال تلف شمال طيزها لمين تلف لمين وبعدين نامت مروه على بطنها على ضهر نوسه ولفت رجليها حوالين رأس نوسه وخلتها تمشى وتضريها على طيزها لغايه ما نوسه تعبت واعصابها سابت ونزلت على وشها فى وضع السجود من التعب راحت مروة قعدت على راسها وفردت ضهرها على ضهر نوسه وقالت ايه ده انتى اول مره اكتشف انك تنفعى شيزلونج ههههههههههه حلو الحاجه متعددة الاستخدامات دى وجابتلها مايه تانى تشرب وراحت مروة قعدت على ضهر نوسه وهى بتشرب وداست برجليها على ايدين نوسه وقعدت نوسه تشرب ومروة تدوس برجليها على رأسها وتشدها من شعرها تبعدها عن المايه شويه وتدخل وشها فالمايه شويه وبعدين شدتها من شعرها لغاية جنب الحيطه وقعدت مروة على ركبتها على ضهر نوسه وقعدت تترقص على ضهرها بعدين وقفت على ضهرها وقعدت تضرب برجليها ضهر نوسه ورأسها وطيزها .

وبعدين مروة جابت حزام جلد وحطته فى بق مروة زى اللجام بتاع الاحصانه وكانت معاها عصايه ووقفت جنب نوسه وحطت رجليها وعلى ضهر نوسه وقعدت تضربها على طيزها بالعصايه وتقولها هتبقى حصانى الخاص ههههههههههه ودلوقتي هدربك زى الاحصنه وراحت مسكتها من الحزام وجرتها شويه وراها وبعدين قعدت نص ركبه قدام نوسه وحطت العصايه وقالتلها نطى فوق العصايه فعلا نتطت نوسه زى ما الاحصنه بتنط الحواجز راحت مروه ضربتها على طيزها بالعصايه وقالتلها لفى ونطى تانى وكررت الحركه اكتر من مرة بعدين جابت كرسى بتاع ضهر الحصان ده وربطته حوالين ضهر وبطن نوسه وركبت على ضهرها وحطت رجليها فى أماكن الرجل وبدأت تضرب نوسه على طيزها بالعصايه عشان تتحرك وتشدها باللجام عشان تلف شمال ولمين بس الكرسى وحمل مروة والتمرين اللى قبل كده كانت نوسه أعصابها تعبت فوقعت مروة من فوقيها اتعصبت مروة وقعدت تضرب نوسه بكل عصبيه على طيزها كتير وبعدين قالت معلش لما تبقى حصان متدرب مش هتتكرر وقعدت تضربها بايديها على طيزها وبعدين مسكتها من اللجام وخلتها تلف حواليها وكل شويه تضربها على طيزها بكرباج سوداني بعد كده جبتها تبوس رجليها وترميلها حته سكر تاكلها .

فى يوم وهما سهرانين ونوسه نايمه تحت رجل مروة قامت مروة وشدت نوسه من شعرها وخلتها عملت وضع الكلبه وركبتها وضربتها على طيزها وقالتلها ودينى الحمام بسرعه مشيت نوسه ومروة شداها من شعرها وبتضربها على طيزها اول ما دخلوا الحمام راحت مروة ضربت نوسه برجليها وقعتها على الأرض وخلتها نامت على ضهرها وقلعت مروة الكلوت وخلت نوسه بين رجليها ورحت تعمل حمام بول على نوسه وتتمشى عليها عشان ينزل بولها على جسمها كله ووشها وبعد ما خلصت مسكت نوسه من شعرها وقعدت تمسح بضهرها وشعرها أرضية الحمام وخلتها تلحس الأرض من اللى باقى من حمامها وبعد خلتها تلحس كرسى الحمام بلسانها مكان بول ابوها ودخلت وشها جوه الكابينيه وفتحت عليها السيفون وكتمت وشها جوه الكابينيه وبعدين خلتها لحست كسها وبعدين قالتلها استحمى واطلعليلى وفعلا استحمت وطلعت حبستها فى السندرة .

فى يوم كانت نوسه فى المطبخ بتغسل المواعين وراحت مروة نادمت عليها راحت نوسه جرى عندها ونزلت باست رجليها وقالتها

نوسه : تحت امرك يا ستى

مروة : تعالى عايزة العب شويه

نوسه : كلبتك وخدامتك جاهزة عشان تستخدميها فى لعبك

مروة : اتعدلى

نوسه : تحت امرك يا ستى

وقعدت على وضع الكلبه وراحت مروة ركبت على ضهرها وشدتها من شعرها وضربتها على طيزها وقالت لها لفى بيا شويه بدات نوسه تمشى ومروة راكبها وشداها من شعرها وكل شويه تضربها على طيزها أو برجليها فى بطنها وقعدت اكتر من خمس دقايق تلف بيها ومروة شاده شعرها وبتضربها بعد كده خلتها نزلتها ووقفت مروة على الكنبه وراحت نوسه باست رجليها وقالتها

نوسه : شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعدين راحت مروة خلت نوسه وقفت وركبت على كتفها (زى ما بيشيلوا العريس يوم فرحه ويرقص بيه ) ومسكتها من شعرها وقالتلها لفى بيا شويه بدات نوسه تمشى ومروة راكبها على كتفها وشداها من شعرها وبتضربها على وشها وبرجليها فى ضهرها وتقولها ده مقامك ومكانك تحت اسيادك بردو اكتر من خمس دقايق على الوضع ده وبعدين نزلتها على الكنبه وقعدت نوسه تبوس رجليها وتقولها

نوسه : شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعدين راحت مروة خلت نوسه وقفت ز نطت على نوسه واتشعلقت فى رقبتها ولفت رجليها حوالين وسطها وقالتلها يالا لفى بيا شويه بدات نوسه تمشى ومروة متشعلقه فيها وهى شيلاها من طيزها ومروة تقولها عارفه لو وقعت يا كلبه هفشخك هطلع ميتين كسمك وقعدت بردو اكتر من خمس دقايق على الوضع ده وبعدين نزلتها على الأرض ونزلت نوسه تبوس رجليها وتقولها

نوسه : شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعدين راحت مروة شدتها من شعرها وقفتها وجت من وراها وداست على ضهرها وخلتها ميلت نص تمييله واتشعلقت على ضهرها ومسكتها من شعرها ونوسه لفت ايديها ورا ضهرها ورفعت مروة على ضهرها ومروة راكبها وشداها من شعرها وبتضربها على قفاها ووشها وبتقرصها فى بزازها وتتف على رأسها وبعدين نزلتها ونزلت نوسه تبوس رجليها وتقولها

نوسه : شكرا يا ستى انك اديتنى الشرف واستخدمتينى وسيلة مواصلات وركبتينى انا الحيوانه الحقيره اللى ماليش قيمه غير تحت رجلك

بعد كده امرتها تشيلها (زى ما العريس بيشيل عروسته ) وتلف بيها شويه وكانت نوسه ابتدت تتعب واعصابها مش مستحمله وكل شويه تحاول ترفع مروه وتسندها برجليها ومروه بتشدها من شعرها كل ما تحس انها هتقع وفضلت لغاية لما كانت نوسه مش قادره راحت منزلها راحت مروة شدتها من شعرها وقعدت تضربها بالقلام على وشها وبزازها وتقولها

مروة : انتى يا بنت الوسخه بتتصرفى من دماغك ازاى تنزلينى من غير ما انا اامرك بكده

وتضربها برجليها وعلى وشها

ونوسه : اسفه يا ستى معلش تعبت ومقدرتش استحمل اسفه وجاهزة لاى عقاب عشان انا غلط وعملت حاجه من غير أوامرك وعشان انا مستحملتش وعشان انا منفزتش أوامرك للآخر

وراحت تبوس رجليها راحت مروة مسكتها من شعرها وجرتها وراها ونوسه بتتوجع مش شعرها وماشيه وراها على أيديها وركبتها ومروة بتشدها وبتمشى بسرعه وبعدين قعدت على الكنبه وجابت نوسه بين رجليها وعملت برجليها كماشه على رقبت نوسه ونوسه بتتالم ونفسها بيتكتم ووشها بيحمر من خنقت رقبتها برجل مروة وكل شويه مروه تفك رجليها نوسه تاخد نفسها وترجع تقفل رجليها تانى بعد كده شدتها من شعرها وطلعت تجرى ونوسه بتجرى وراها على أيدها وركبتها وتصرخ من شعرها اللى هيطلع فى ايد مروة بعدين قعدت مروة على الكنبه وجابت نوسه نيمتها على بطنها على حجرها وقعدت تضربها على طيزها وتشدها من شعرها وتضربها بايديها بغل وبقوة بعدين وقعتها على الأرض وشدتها من شعرها وقعدت على ركبتها وقعدت تضربها على وشها بايديها وتصقف على وشها وبعدين نيمتها على الأرض ونامت مروة ولفت رجليها حوالين جسم نوسه وعملت كماشه على بطنها وضهرها وبقت بتضغط بكل قوتها على بطنها وضهرها زى فنشات المصارعه وتشد عصبها جامد عليها وتضربها على وشها وبعد شويه قالتلها كفايه عليكى كده غورى يالا من هنا .

فى يوم مروة كلمتها صاحبتها عشان يسافروا مع بعض ومكنتش عارفه تسافر ولا لا راحت جابت كلبتها من السندره وراحت ربطتها فى حيطه وفتحت رجليها وربطتهم بقيت نوسه عامله حرف × على الحيطه وجابت مروة مشابك كتير وقعدت تلون المشابك على جسم نوسه اصفر احمر اخضر ازرق خشب وحطت المشابك على بزازها وحطت مشبك فى حلمة بزازها وحطت فى المشبك ده مشبك تانى ومشابك فى جنابها وفى دراعاتها وفى فخادها وفى شفرات كسها وحطت فى كل ودن مشبك من كل لون وفى شفايفها اتنين فوق واتنين تحت وقعدت تقول دلوقت وبعد ما حطيت المشابك اسحبهم مشبك مشبك وأشوف اسافر ولا لا وبدأت تسحب المشابك اسافر مسافرش اسافر مسافرش ومع كل واحد تسحب مشبك وتشده من غير ما تفتحه ونوسه بتطلع اهااات مكتومه بسبب المشابك اللى فى شفايفها ومروة شغاله شد فى المشابك اسافر مسافرش لغايه ما جه اخر مشبك أنها هتسافر وكانت المفاجآت مستنيه نوسه فى السفريه دى .

ياترى ايه اللى كان مستنى نوسه فى السفريه دى

استنوا الجزء القادم عشان تشوفوا مواقف واهانات اكتر

حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا