حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة): الجزء الأول
رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى نوسه واللى عايز يعرف من هى نوسه انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا عشان يقدر يتابع معانا القصه
بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.
ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا وهى نوسه اللى جسمها نسخه طبق الاصل من منى زكي فالطول والوزن والبزاز والطياز وكانت مهتميه بنفسها وبجسمها وسنها تقريبا ٤٠ سنه نوسه اللى اتعودت تكون سليف وجاريه تحت رجلى اعمل فيها اللى عايزه واضربها واهينها بعد ما قطعت علاقتي وكانت حياتها صعبة هى مش مجرد كانت بتتناك لا كان فى حاجات تانى بتحصل وصعب تثق فى حد أو أن اى حد يكون بيعمل ده معاها كانت بتعمل محاولات كتير زى أنها تتصل بيا وتحاول ترجعنى بس انا كنت برفض أو أنها تعذب نفسها بنفسها بس ماكنتش بتحس بمتعة أن حد بيستخدمها أو أنها تشترك فى نادى وتنزل تعمل رياضه وتقعد وقت طويل هناك أو تطلع رحلات مع النادى ده ولكن مكنش فى حاجه قادرة تعوض أو تنسيها رغباتها وميولها للذل والاهانه والضرب والتعذيب .
استمرت محاولات نوسه كتيييييييييير لكن مكنتش فى حاجه نافعه لغايه ما فى يوم وهى قاعده فالنادى سمعت صوت عالى من ترابيزه وراها واحده بتزعق وبتشتم وواضح انها بتشتم ولد بصت وراها لقيت مروه جارتها بنت المستشار وامها دكتورة نساء مشهورة جدا وركزت معاها ومع ملامحه القويه وصوتها العالى وطريقتها وهى بتشتم الجارسون اللى جابلها اوردر مش مظبوط .
بقيت نوسه كل يوم تنزل النادى تدور على مروه واول ما تلاقيها تقعد فى اقرب مكان ليها وتقعد تراقبها وتراقب كلامها وتصرفاتها وكانت نوسه بتحس بشعور غريب ناحية مروه شعور حب ورغبه وإحساس بالخضوع ليها وكانت كل اليوم الاحاسيس دى بتزيد وخصوصاً لما لاحظت قد ايه هى شخصيتها قويه ومسيطرة على الشله سواء البنات أو الاولاد ما الا علاء الوحيد اللى كانت دائما تكلمه مروه بهدوء عجبتها وحست أنها هى الماستر اللى هتعوضها عن ماندو .
بدأت نوسه تفكر ازاى تقرب من مروه وكانت كل يوم تروح تقعد تتخيل نفسها وهى بتخدم مروة ومروة بتعذبها وبتشتمها وبتهينها وبتضربها وهى كلبه جاريه خاضعه تحت رجليها كان شعور غريب ومثير أن حد مش مننا واصغر منها تكون هى الماستر بتاعها قد ايه من وجهة نظر نوسه الموضوع مهين ومذل قعدت نوسه تفكر تعمل ايه عشان تكلم مروة فى الموضوع ده وخصوصاً أنهم مالهمش كلام مع بعض ولا ليهم علاقه ببعض اكتر من ممكن تبقى نوسه بتعمل حاجه فالبلكونه بتاعتها ومروة بتتكلم فى التليفون فى بلكونة بيتهم كان تحدى صعب لنوسه ازاى تتكلم وتطلب حاجه غريبه على اى حد بالشكل ده .
لغاية ما فى يوم كانت مروه قاعده وحديها وبتلعب فى الموبايل ونوسه قاعده من بعيد بتبص عليها وعلى رجليها وبتتخيل نفسها تحت رجل مروة بتلحس وبتنضف جزمتها وقررت نوسه قرار صعب وغريب قررت انها تكلم مروة وتقولها انا عايزة ابقى كلبه وجاريه تحت رجلك ممكن وفعلا قامت نوسه وراحت ناحيه مروة
نوسه : مساء الخير
مروة بنظرة استغراب وبتتكلم بتعالى : اهلا مساء النور
نوسه : اذيك يا انسه
مروه بنفس النظره وطريقة الكلام : تمام فى حاجه عايزه حاجه انتى
نوسه : انا اسفه لحضرتك لو هعطلك
مروة : فى ايه انجزى انتى غريبه
نوسه : انا معاكو هنا فالنادى وجارتك بردو حضرتك مش واحده بالك
مروة : أيوة يعنى وبعدين
نوسه : كنت عايزة اطلب من حضرتك طلب
مروة : عايزة فلوس شحاته انتى يعنى
نوسه : لا شحاته ايه انا عايزة طلب هو صعب عليا شويه وهيبقى غريب على حضرتك وممكن تقولى عليا مجنونه لكن هو حاجه جواية مش هقدر اعيش من غيرها
مروة : ما تنجزى يا بت انتى ايه الهبل ده على المسا
نوسه : اسفه يا انسه مروة اسفه هقول حاضر
مروه : قولى انجزى
نوسه : حضرتك تعرفى الساديه
مروة : نعم ؟!!! ايه ده
نوسه : ااااااا دااااا بصى حضرتك ممكن تسمعى بس بهدوء
مروة : خلصى قولى
نوسه : الساديه دى نوع من أنواع الجنس
مروه بتقاطعها : ايه انتى فعلا مجنونه اوعقلك ده فيه حاجه
نوسه : معلش يا ستى اسمعينى بس
مروة : اسمع ايه يا مجنونه يا متخلفة انتى
نوسه : معلش يا ستى اسمعينى ارجوكى
مروه : قولى جاتك القرف
نوسه : بصى يا انسه النوع ده بتبقى العلاقه بين الطرفين بالإضافة للعلاقه الجنسيه العاديه بيقبى فى طرف خاضع للطرف التانى وبيبقى الطرف المسيطر بيستغل الطرف الخاضع فى اى حاجه تخطر على باله والطرف الخاضع لازم ينفذ ويطيع أوامر الطرف المسيطر من حق الطرف المسيطر يعمل اى حاجه للطرف الخاضع يضربه يشتمه يهينه يذله يعذبه يخليه يعمل الاشغال المنزلية زى الخدامين وعلى الطرف الخاضع تنفيذ الأمر من غير اعتراض والطرف الخاضع مالوش اى حقوق عند الطرف المسيطر والعكس صحيح الطرف المسيطر معلهوش اى حقوق ناحيه الطرف الخاضع
مروة : وانتى عايزة منى انا ايه بقى
نوسه : عايزة اكون خاضعه ليكى اكون كلبتك وجاريتك
مروة : ايه ؟!! ايه القرف ده غورى من هنا
نوسه : ارجوكى يا ستى دى غريزة اتولدت بيها ارجوكى اقبلى اكون كلبه وخدامه تحت رجلك ارجوكى
مروة : ايه القرف غورى بلاش قرف مجنونه
نوسه : بصى يا ستى حضرتك ممكن ترجعى تقرى وتشوفى فيديوهات وحاجات زى كده وبعدين تقررى ابقى كلبتك وخدامتك ولا لا واتمنى تقبلى
مروة : غورى من وشى واحده مجنونه
عدت الايام ونوسه كل يوم تروح النادي وتقعد قدام مروة يمكن مروة تقرر تكون الماستر بتاعها أو تقف فى البلكونه تبص على بلكونه مروة تبص عليها لغاية ما فى يوم نوسه دخلت النادى وكانت مروة وحديها وراحت عليها ونزلت على ركبتها على الأرض
نوسه : ابوس رجلك ( وميلت باستها ) ارحميني وكونى الماستر المسيطرة عليا ومش هتندمى انا هكون كلبه وخدامه وكل اللى نفسك فيه ابوس رجلك وافقى
راحت مروة زقتها برجليها وقالت : انتى مجنونه مجنونه غورى من وشى
نوسه : هغور حاضر بس ارجوكى فكرى ووافقى تكونى الماستر المسيطر عليا
ومشيت نوسه وكانت كل يوم تروح تقعد تستنى قدام مروه يمكن مروة تعطف عليها وتوافق تكون الماستر بتاعها لغاية ما فى يوم كانت قاعده ومروة قدامها
مروة : انتى يا حيوانه انتى يا كلبه انتى
نوسه : انا ؟؟!!
مروه : هو فى كلاب وحيوانات غيرك هنا
نوسه قامت جرى وبسرعه على مروة وقعدت على ركبتها على الأرض وقالت : أوامرك يا ستى
مروة : انا موافقه ابقى الماستر المسيطر عليكى بس عندى شويه شروط كده
نوسه : أوامرك يا ستى
مروة : ١- هتعمليلى كشف حساب بكل فلوسك فالبنك وتعمليلى تحويل لكل فلوسك من حسابك لحسابى
٢-هتجبيلى كل دهبك وحاجاتك وهتديهالى
٣- هتمضيلى تنازل عن ورثك
٤ - هتعمليلى توكيل عام
فكرى وبعد يومين تيجى تقوليلى ردك موافقة ولا لا يالا غورى وبعد يومين تيجى تقوليلى ردك
وزقتها وقعتها على الأرض .
ياترى نوسه هتعمل ايه
ياترى هتقدم كل التنازلات دى
استنوا الجزء القادم عشان تعرفوا
حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)