حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل): الجزء الخامس
العيله كبرت اكتر كتييييير والازواج زادت كتير والنيك بقى اكتر واكتر والحفلات بقيت اكتر والتنوع فى النيك بقى اكتر ولسه بيفكرو يضيفوا ازواج تانى يزيدوا من المتعه ويزودا العيله ولكن المره دى الاعضاء الجدد فى العيله هما اللى جم لفادى وكوكى مش كوكى وفادى هما اللى دوروا عليهم .
فادى كان ليه صاحب كده دايما يخرج معاه أو يسهرو مع بعض كانوا أصحاب عاديين يعنى مش علاقة قويه كان اسمه اشرف وكان متجوز هدى ( حته بلدى كده الجسم المليان بس متقسم ومرسوم بزاز قد البطيخه وطريه طياز بلدى كبيره وفخاد طولها ١٦٥سم ووزنها تقريبا ٨٥كجم حاجه كده بلدى بتلعب) من اللى بيلبسوا العبايات السوده اللى بتبقى مقسمه على جسمها وضيقه عليها .
فى يوم كان فادى فاتح نت ولقى طلب صداقه لواحده اسمها هدى أشرف ولما فتح الصفحه بتاعتها اكتشف انها مرات صاحبه اشرف ضحك كده فادى ضحكه شر وقال يا مسهل الحال تعالى طيب وضافها وسكت وبدأت هدى معاه بالكلام فى الشات وبهاى وهو رد الهاى وبدأوا فى الاول كلام عادى من فئة ازيك وتسأل عن أخباره واخبار بيته وشغله وعامل ايه فالشغل ومع مراته وبدأت تفتح معاه كلام وحوارات وكانت كل يوم تكلمه والكلام يزيد وتخش فى مواضيع اكتر خصوصيه وبدأ يظهر من كلامها صيغة إعجاب بيه سواء فى شياكته فى مظهره وبعدين بدأت تتكلم معاه عن احتياجها الجنسى وأنها مش بتشبع من جوزها اشرف رغم أنه كويس فى علاقته معاها وأنه مش مقصر وبدأ فادى يجاريها فى الكلام والحوارات عشان قرر هو وكوكى أن هدى وأشرف خلاص هينضموا للعيله الكبيره ويكونوا زوجين جداد ينضموا ويتبادلوا معاهم خصوصا أن هدى هى نوعية جديدة مش موجوده فى العيله وحاجه جديده الحته البلدى ممرتش عليه قبل كده ومش موجوده فى العيله واهو تنوع وحاجه مختله .
استمر فادى فى الكلام وفتح الحوارات مع هدى وجر كلام معاها ومجاريها لغاية ما يشوف آخرها بس فى نفس الوقت هو بيحاول يضغط عليها عشان ينيكها وفعلا بدأت هدى تفتح حوارات سكس مع فادى وكلام عن النيك والكلام ده وحصلت أول محادثه سكس على شات الفيس
هدى : انا نفسي اتجوزك ولو يوم انا سمعت انك جامد اوي وصايع وانا بحب الصايعين واللي فاهمين البنات عايزة ايه وسمعت انك علي علاقة ببنات كتير وكان نفسي جوزي يكون صايع
فادى : ليه بتعمل كده
هدى : مش مبسوطة ف الجواز وان اشرف مش بيعرف يوصلها لشهوتها اللي هي نفسها تحس بيها وانه ممكن ينيكها كل يوم 4 مرات بس اكتر مرة يقعد فيها 5 دقايق
وكملت كلامها ان اشرف مرة حكالها عن فادى انع بتاع بنات وبيجيب بنات البيت وانه يعرف بنات كتير وكدة وده سبب خلاها تعجب بيه ويكون نفسها فيه
فادى : شكل صغر سنك ده هيعملك مشاكل
لأن السن اللي انتي فيه ده عايز واحد يعرف يسيطر علي كسك وضحكت ههههه
هدى ردت بكل برود : طيب ليه متكونش انت الواحد ده
انا اعرف ان البنات بتحبه دايماً بيكون زبو كبير ويجنن وكمان انت وسيم
فادى : اشمعني انا يعني اللي كلمتيه
هدى : معرفش بس انا بشوفك نايم معايا وهو جوزي بينكني
المهم عدت الأيام وكله كان كلام لحد ما أتبادلوا صور علي وبدأت هدي تصور بزازها بشكل مثير جداً ومغري وبجد بزازها تجنن
وبدأ فادى يطلب تصور كسها فيديو وفعلاً خلال ربع ساعةلقي الفيديو لقي جسم ابن لبوة اوي يهيج اي دكر في العالم حتي لو عنده برود جنسي
هدى : ايه رأيك
فادى : جسمك حلو ده بتاعي وقف وضحكت ههههه
هدى : بجد جسمي انا وقفتلك زبرك امال لو مصتهولك بقي وضحكت هههه
فادى : بتعرفي تمصي يعني
هدى : هنشوف
فادى: طيب لما نشوف
ردت علي طول تحب اجيلك الصبح بس يكون بدري
وقلها اه تعالي واتقابلوا فى بيت فادى كانت هدى لابسه عبايه سوده محزقه على جسمها بكباسين من قدام .
دخلت هدى وقفل فادى وراها الباب وراح شاددها من اديها وبدء يبوس فى خدود هدى وهدى تقولوا ي****وى اخيرا بقيت فى حضنك يا فادى مش مصدقه أن اخيرا بقيت بين ايدك وهنام فى حضنك يالا يا فادى انا اهو تحت امرك نيك فيا ومتعنى زى ما متعتنى فى التليفون وعلى الفيس وفتحلها فادى كباسين العبايه وكانت هدى مش لابسه حاجه غير بنطلون فيزون اسود وتحتيه كلوت سبعه على البرا اسود على جسمها المليان القمحى وقلعت العبايه وفادى قلع التيشيرت وبدأ يبوس فى خدودها ورقبتها وصدرها وأيده بتقفش فى طيازها وبزازها ويقولها يخرب بيت جسمك الفاجر دا انتى جمل ويبوس فيها بعد كل كلمه وهى بترد عليه انا اهو وجسمى كله بين ايديك قفش وبوس ونيك فى كل حته فى جسمى زى ما انت عايز وبعدين قلعها البنطلون والكلوت وبقيت عريانه الا من البرا وراح خلها تلف وتديلوا ضهرها وبقى يلعب فى طيزها الكبيرة ويضربها ويقولها كل دى طيز يا لبوه ردت وقالتوا طيز اللبوه تحت أمر زبك نيكها وافشخها وبدأ فادى يبوس طيازها ويضربها ويبعبصها ويرجهم وبعدين وقف وطلع زبه من الشورت ولزقه فى طيزها وقلعها البرا وبدأ يلعب ويقرص ويعصر فى بزاز هدى ويبوسها فى رقبتها وبقولها هى كل حاجه عندك واخده حقها كده ضحكة هدى بشرمطه وقالتوا اه وكمل فادى بوس وبعد شويه نزلت هدى على ركبتها وبدأت تمص وتلحس فى زب وبضان فادى وكانت شكلها خبره قديمه وفضلت هدى نلحس وتمص فى زب فادى ونظراتها اللى كلها شرمطه خلت فادى هايج على آخره راح قومها ولف وشها الحيطه وخلها تميل وتسند باديها على الحيطه ورفع رجليها اللمين على دراعه وبدأ يدخل زبه فى كسها من ورا ودخل زبه بسهوله وكان واسع وبدأ فادى ينيك فى هدى واهات هدى الشرموطه بدأت تزيد وتعلى مع نيك فادى لكسها ااااااه ااااااه ااااااه اووووو اوووووووووه اهههههه اح اح ااااااااح ايو يا فادي نيكنى انا شرموطتك انا لبوتك اه نيك كسى الشرموط ده اه اه اح اح امم ام افففف اه زبرك قوى اه كل ده زبر افشخنى يا فادى افشخ لبوتك الشرموطه اااااخ اااااه ااااه طفى نار كسى احححححوووو اووووووف اااااح اه اه افشخ كسى يا فادي بزبرك الجامد ده ااه اه اه اه دا جامد ااااه اااه وفادى شغال فى كسها ومنظر طيازها وهى بتترج مع كل خبطه من جسم فادى فى طياز هدى عامله زى الموجه وصوت لحمهم وهو بيخبط فى بعضه مع كلام واهات وشرمطت هدى خلى فادى زى الطور الهايج وهو بينيكها طبعا واللى زاد وخطى وخلى فادى هايج لحمها العريان على الحجاب خلها اكتر اغراء وهو بيحب ده فضل فادى ينيك كس هدى شويه كتير ويضربها على طيزها ويقفش ويعصر فى بزازها اللى كانت بترقص مع كل خبطه من جسم فادى لجسم هدى بعد كده قرر فادى أنه لازم ينيك الطيز الجامده دي طلع زبه من كس هدى اللى شهقت وقالتلو ليه ليه دخلوا دخلو تانى همووووت نيك كسى راح قالها هدخلوا بس مش فى كسك فى طيزك يا متناكه وردت هدى ماشى ماشى ساب فادى رجليها وفتحت هدى فردتين طيازها باديها وبل فادى زبه من تفه وبدأ يدخل زبه فى طيزها وكانت المفاجأة أنه زبه دخل بكل سهوله وكان طيزها متعوده على النيك وبدأ فادى ينيك فى هدى بكل قوه وعزم ويفشخ فى طيزها ويضربها على طيزها ويقفش فى بزازها وهدى شغاله ااااااه ااااااه اووووو اوووووووووه اهههههه اح اح ااااااااح ايو يا فادي نيكنى انا شرموطتك انا لبوتك اه نيك طيزى المتناكه دى اه اه اح اح امم ام افففف اه زبرك جامد قوى اه كل ده زبر افشخنى يا فادى افشخ لبوتك الشرموطه اااااخ اااااه ااااه احححححوووو اووووووف اااااح اه اه افشخ طيزى يا فااااادي بزبرك الجامد ده ااه اه اه اه دا جامد ااااه اااه وفادى شغال فى طيزها ومنظر طيازها وهى بتترج مع كل خبطه من جسم فادى فى طياز هدى عامله زى الموجه وصوت لحمهم وهو بيخبط فى بعضه مع كلام واهات وشرمطت هدى خلى فادى زى الطور الهايج وهو بينيكها بعد شويه نام فادى على الارض وقعدت هدى وضع الفارسه وحطت زب فادى فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وسانده بايديها على صدر فادى ومنظر بزازها وهى نازله قدام وش فادى وبترقص مع كل نطه من هدى على زب فادى وفضل فادى ينيك فى كس هدى وهدى كل شويه تبدل بين كسها وطيزها وفادى بيقفش فى بزازها شويه وفخادها وطيازها وبعد شويه فادى قالها هجيب هجيب قالته هاتهم فى كسى هاتهم يالا وبرد نار كسى اه اه اه اه اححححححح اححححححح لبنك دافى قوى يا جاااااامد ونامت بصدرها على صدر فادى ولسه زب فادى فى كس هدى بعد ما شويه قالتله فى ايه يا فادى هو زبك لسه واقف قالها ايوه وهينيكك واحد تانى وقاموا دخلو اوضه النوم عملو زبين تانى وقامت لبست وروحت .
واستمروا اسبوع كل يوم يقابلوا بعض وفى يوم هدى قالت لفادى انت تيجى تنيكنى فى بيتى قالها وجوزك قالتله مالكش فيه وفعلا راح فادى لهدى ودخل وكان عايز ينيكها قالتله اصبر وخدته قعدته فى الصاله وقلعت العبايه وكان تحتها قميص نوم احمر شفاف وضهره عريان وصدرها طويل بس مفتوح من الجانبين من تحت لغايت بداية طيزها وبدأت هدى ترقص لفادى خلصت الرقصه وقعدت على حجر فادى وناكها فى الصاله على الكنبه وبعد ما خلص كمل فى اوضة النوم وبعدين خدها فى الحمام وبعد ما خلص قالتله
هدى : عايزه انام فى حضنك شويه
فادى : انتى ايه يا بنتى مش خايفه جوزك يجى يشوفنا واحنا كده
هدى : ههههههههههه وايه يعنى ما يجى
فادى : احا هو اشرف عرص
هدى : مش قصه عرص بس احنا متفقين لما هو يعوز ينيك اى واحده ينيكها عادى ولما انا اعوز اتناك من اى واحد اتناك عادى
فادى : يا ولاد الوسخخخخخخه وانا اقول دى مش واحده عاديه دى واحده شرموطه شرموطه
هدى : عشان طيزى المفتوحه يعنى
فادى : لا حتى كلامك وقت النيك شرموطه
راحت ضحكت هدى ضحكه شرموطه كده
فادى : مش بقولك شرموطه بقولك ايه يا شرموطه انتى
هدى : قول يا روح الشرموطه
فادى : احنا عندنا عيله بنتبادل فيها مراتتنا مع بعض اى واحد ينيك مرات التانى عادى ما تيجى انتى وجوزك تنضموا لينا بدل ما بترمرمو
هدى : اعتبرنا انضمينا
فادى : قولى لجوزك وردى عليا
ومشى فادى وتانى يوم كلمته هدى وقالتله احنا بقينا من العيله وعملولهم فترة التعارف اللى فيها كل يوم بيروح اشرف وهدى عند زوجين من العيله يبادلو مع بعض وبعدها بقيوا من العيله.
لسه العيله هتزيد ولسه الأزواج هينضموا تانى انتظروا الجزء القادم وزوجين جداد هينضمو العيله .
حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)