حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي): الجزء الرابع
تانى يوم صحيت روما وراحت ضربت داليا بالحزام على فخادها ضربه واحده صحيتها من النوم وقالتلها قومى يا كلبه وتعالى ورايا زى الكللابب على ايدك ورجلك قامت داليا فعلا وبدأت تمشى ورا روما اللى مسكت داليا من شعرها وجرتها منه ومشيت داليا وهى مجروره من شعرها على ايديها ورجليها ورا روما لغاية ما وصلوا عند الكنبه فى الصاله وراحت روما ضربت داليا على طيزها بالحزام وقالتلها نامى على بطنك ووشك فى الارض تحت رجلي يا وسخه وفعلا عملت كده داليا وقعدت روما على الكنبه وحطت رجل على رجل والرجل الثابته فوق راس داليا وبدأت تتكلم
روما : بصى بقى يا لبوه انتى ، ولا تبصى ازاى وانتى راسك تحت رجلي ؟؟!!! واصلا انتى مش المفروض تبصى لاسيادك انتى اللى مسموحلك تشوفيه هى رجل ستك بس أعلى من كده مش مسموح ولو حصل من غير ما انا اديكى الاذن هفشخ كسمك يبقى اسمعى يا متناكه انتى ، دى اخر مره رجلى تلمس الأرض يعنى لما هنام بالليل هتكونى انتى نايمه تحت السرير عشان اول ما اصحى من النوم رجلى تنزل فوقيكى وبعد كده اى حركة جوه الشقه هبقى أما راكبه عليكى أو هتشلينى لو قاعده فى اى مكان هتبقى نايمه تحت رجلي ورجلى فوقيكى حتى لو قاعده على كرسى الحمام الحل الوحيد اللي يخلى رجلى ممكن تلمس الأرض انى استخدمك كرسي اقعد عليكى أو وانا بستحمى غير كده هتبقى انتى السجاده اللى رجلى هتدوس عليها دى اول حاجه تانى حاجة اول ما اصحى من النوم وهظبط الساعه ترن كل ساعه اول ما ترن هتبوسى رجلى وتقولى الكلام ده ولازم تحفظيه اكتر من اسمك اللى بالمناسبة مش هناديكى بيه تانى كل منادى عليكى بشتايم وسخه توصفك والجمله هتكون كالتالي (انا كلبتك الحقيرة خدامتك الذليله جاريتك المهانة وشرف كبير ستى انك تدينى حياة جديدة تحت رجلك واوعدك اعمل أقصى ما عندى عشان اكون كلبتك المطيعهو اللى حتأمرينى بيه أنا هنفذه و خضوعى لكى خضوع كامل و لكى إنك تتصرفى فيا و تعملى فيا أى حاجة إنتى عايزها) وقبل ما انام اول ما اقعد على السرير هتبوسى رجلي وتقولى (متشكرة جدا يا ستى إنك سمحتيلى إنى ابوس رجليكى و إنك ضربتنى و سمحتيلى إنى أبوس إيديكى و أخدم رجلك يا ستى) حفظتى يا لبوه هكتبهملك وهسيبك تحفظيهم شوفتى انا طيبه ازاى كمالة حياتك بقى ايدك دى عشان تمشى عليها مش لأى استخدام تانى غير اللى هسمحلك بيه يعنى اكلك شربك اى حاجه ببقك على طول حاجه كل ما هخش الحمام بعد ما اخلص هتنضفيلى طيزى وكسى بلسانك وكل ما ابقى بره وارجع هتكونى ساجده قدام الباب عشان اول ما ارجع تلحسى الجزمه تنضفيها من وساخة الشارع وتقلعيهالى وده مسمحولك تمسكيه بايدك وانتى بتقلعينى وبعدها هتمسكيه ببقك وانا هركب على ضهرك واخش الاوضه تلحسى رجلى تنضفيها من العرق واى وساخه فيها وطبعا رجلى هيبقى فيها الريق بتاعك هتمسحيه بشعرك وبعدين تجرى تاخدى الحاجات اللي جبتها ببقك تدخليها المطبخ وترجعى اكون انا خلعت هدومى تيجى تلحسى كسى وطيزى وتحت باطى عشان تنضفيهم من العرق شغل البيت كله عليكى وكل حاجه هيبقى ليها ميعاد لو عديتى الوقت ده هتتعاقبى على كل دقيقه زيادة حسب ما انا اشوف هتبقى التسليه بتاعتى لما ابقى زهقانه والتسليه ممكن يكون تعزييب بالضرب تعزييب بأشكال تانى لسه مشوفتيهاش هتعرفيها كلها أما بقى لما تستحمى هتستحمى بالمايه اللى هتتبقى منى لما استحمى هسد البانيو والمايه اللى هتقعد هتستحمى بيها هدربك عشان تكونى الحمام بتاعى لو مكسله اروح الحمام اعمل عليكى لو براز وفى بقك أو طيزك لو بول وممكن اتف فى بقك كمان واوعى ترجعى انا هدربك واحده واحده لغاية لما يبقى اكل البراز وشرب البول طبيعي بالنسبالك ممنوع تطلبى اى حاجه ممنوع تتكلمى الا فى حدود الجملتين اللى قولتهملك وتحت امرك يا ستى وحاضر يا ستى غير كده الكلمه بعقاب ودلوقتي قدمى فروض الطاعة والولاء والعبادة طبعا مش حافظه رددى ورايا كانت الحمله هى كلبتك الحقيرة خدمتك الذليله جاريتك المهانة وشرف كبير ستى انك تدينى حياة جديدة تحت رجلك واوعدك اعمل أقصى ما عندى عشان اكون كلبتك المطيعه كانت روما تقول كلمتين وداليا تردد وراها وبتبوس رجل روما وبعد ما خلصوا
روما : تعالى دخلينى الحمام .
قعدت داليا على ايديها وركبتها وقعدت روما على ضهر داليا وشدتها من شعرها وقالتلها اتحركى يا حماره وقعدت ضحك وتقول انتى دلوقتي بقيتى حماره وهخليكى كلبه ولما ادربك واعودك على اكل البراز هتبقى خنزيره وهحلبك وهنزل من بزازك لبن وهخليكى جاموسه ولسه بفكر يمكن اخليكى تبيضى وتبقى فرخه وهاكلك برسيم وتبن وعلف واكل كلاب وعضم وبواقى اكل عشان تبقى حماره وخنزيره وجاموسه وكلبه بجد ههههههههههه يالا يا حماره امشى اسرع شىىيببيييي حااااااااااا شييييييييي حاااااا وراحت ضربها بايديها على طيزها شي يا حماره يا بنت الوسخه حااا وضربتها تانى على طيزها لغاية ما وصلوا لكرسى الحمام وقعدت روما تعمل حمام وداليا تحت رجليها روما دايسه عليها خلصت حمام واتشطفت ومرضيتش تبدأ من بدرى أنها تخلى داليا تنضفلها طيزها عشان متقعدش ترجع وان الموضوع يكون تدريجى الاول داليا تلحس طيز روما وهى نضيفها ولما تتعود تكون مثلا عرقانه مره تانى تكون روما عامله حمام بس متشطفه بعدين تلحسها وهى لسه مخلصه حمام بعدين تاكلها البراز نفس الكلام بالنسبة لكسها وشرب البول
خلصت روما الحمام واتشطفت وقامت وقفت ورجل على كس داليا والتانيه على صدرها ودخلت البانيو قفلته وبدأت تستحمى وبعد ما خلصت استحمام كان البانيو اتملى مائه وقفت داليا فى وسط البانيو وبدأت تكب عليها من المايه الوسخه اللى باقيه من استحمام روما على داليا علشان داليا تستحمى وبعدين فتحت البانيو وطلعت داليا قعدت على ايديها وركبتها وركبت روما على ضهرها وقالتلها اوضة النوم راحوا اوضنه النوم وقعدت روما على طرف السرير وقالت لداليا تعالى الحسيلى كسى بدأت داليا تلحس كس روما وروما تقولها دخلى لسانك جوه كسى شويه الحسى جوه اكتر وفعلا كانت داليا بتلحس كس روما من جوه بعد شويه نامت روما على بطنها وقالت لداليا تعالى الحسيلى طيزى وفعلا بدأت داليا تلحس طيز روما من بره وكانت روما بتزعق فيها الحسى لجوه يا كلبه يا وسخه وكانت داليا بتحاول تعمل كده فعلا وكانت روما بتمسكها من شعرها وتدوس على رأسها عشان تدخل وش داليا كله فى طيزها بعد كده رمتها فى الارض وقالتلها يالا يا وسخه الحسى رجلى ومصى صوابع رجلى صباع صباع يالا يا شرموطه يا لبوه وبدأت داليا تنفذ الأمر وتلحس رجل روما وتلحس بطن رجليها من تحت وبعدين تمص صوابع رجليها لغاية ما روما قالتلها والتانيه يا وسخه ونقلت داليا على الرجل التانيه بعد كده روما قالت لداليا انا عارفه انك مش بتعرفى تعملى حاجه فى المطبخ غير بيض وبطاطس وانا مش هتقل عليكى غورى اعملى بيض وبطاطس قدامك عشر دقايق اكتر من كده الدقيقة بعقاب انا هحدده غورى يالا جريت داليا على ايديها وركبتها لغاية المطبخ وبدأت تعمل الاكل بعد تلت ساعه كانت مخلصه الاكل جريت على ايديها وركبتها لغاية ما وصلت لروما
داليا : الاكل جاهز يا ستى
روما : متاخره عشر دقايق
داليا: اسفه يا ستى
روما : يالا نشوف الاكل وناكل وبعدين نشوف العقاب ايه ياريت يطلع الاكل فيه غلطه عشان تتعاقبى عليه بالمره
داليا : تحت امرك يا ستى
ركبت روما على ضهر داليا وشدتها من شعرها وبدأت داليا تتحرك لغاية السفره قعدت روما على كرسى ونامت داليا تحت رجليها روما دايسه عليها وكان فى مشاكل فى الاكل البطاطس فيها محروق و البيض ناقص ملح راحت روما مزعقه فيها وقالتلها وده كمان عقاب تانى وبعد ما خلصت روما اكل خدت باقى البيض والعيش المقطع وركبت على ضهر داليا وراحت المطبخ جابت طبق حطت فيه البيض على العيش على مايه ورجعت على وسابتهم فى الارض وقالت لداليا ترجعها الاوضه وترجع تاكل وبعد ما تخلص اكل تغسل المواعين وهتسبلها ورقه مكتوب فيها جملتين الولاء والعبادة عشان تحفظها وترجع تنام على الأرض تحت رجليها وفعلا عملت كده داليا .
صحيت روما داست على بطن داليا صحيتها من النوم راحت داليا كالعاده باست رجل روما وقالت جملة إثبات الولاء والعبادة اللى بعد الصحيان من النوم
داليا : انا كلبتك الحقيرة خدامتك الذليله جاريتك المهانة وشرف كبير ستى انك تدينى حياة جديدة تحت رجلك واوعدك اعمل أقصى ما عندى عشان اكون كلبتك المطيعه*و اللى حتأمرينى بيه أنا هنفذه و خضوعى لكى خضوع كامل و لكى إنك تتصرفى فيا و تعملى فيا أى حاجة إنتى عايزها
روما : شاطره وشكلك هتتعلمى بسرعه وتبقى كلبه شاطره
داليا : كلبتك الحقيره تحت امرك وفى خدمتك
روما : برافو ، يالا بقى خدينى المطبخ اشوف عملتى ايه فالشغل اللى أمرتك بيه
داليا: حاضر
قعدت داليا على ايديها وركبتها راحت روما قالتلها لا هتشلينى راحت قامت داليا وشالت روما على ايديها كده زى العريس لما بيشيل عروسه ودخلوا المطبخ لقيت المواعين مغسوله وكله تمام قالتلها شاطره يا كلبه يالا نروح الصاله نشوف هنعاقبك ازاى على غلطات النهارده وفعلا راحت داليا وهى شايله روما راحوا الصاله ونزلت روما على الكنبه ونامت داليا على بطنها تحت رجل روما ووشها مدفون فى الارض وروما حطت رجل على راس داليا والتانيه على طيزها وبدأت تكلمها
روما : بصى بقى يا لبوه انتى ، ولا تبصى ازاى وانتى راسك تحت رجلي ؟؟!!! واصلا انتى مش المفروض تبصى لاسيادك انتى اللى مسموحلك تشوفيه هى رجل ستك بس أعلى من كده مش مسموح ولو حصل من غير ما انا اديكى الاذن هفشخ كسمك يبقى (وكأنها قاصده تكررها تانى كنوع من أنواع الذل والاهانه وكسرة النفس) اسمعى يا متناكه انتى النهارده مكنش عندك شغل كتير عشان كده الغلطات كانت قليلة فانتى غلطى النهارده تلات غلطات الاولى اخرتى عن الميعاد اللى حددتهولك وانتى بتعملى الاكل التانى البطاطس اتحرقت التالت البيض ناقص ملح العقاب بقى اخرتى عن الوقت المحدد عشر دقايق عقابهم ضربه بمضرب الدبان على كل فرده من طيازك وكل بزه عن كل دقيقه يعنى عشر ضربات على فردة طيزك الشمال وعشره زيهم على اللمين وعشره على بزتك الشمال وعشره زيهم على اللمين اما الملح القليل عشر ضربات بالشبشب على كل خد يعنى خدك الشمال عشره واللمين عشره زيهم اخر حاجه البطاطس المحروقه ودول عقابهم فى شمع فى النيش هولع فيها واللى هيسيح منها هنزله عليكى لغايه ما هخلص الشمعه الجديدة على جسمك يالا يا شرموطه هاتى مضرب الدبان وبالشبشب والشمعه وكبريت وتعالى
داليا : تحت امرك يا ستى
وراحت داليا على ايديها وركبتها جابت مضرب الدبان وبالشبشب والشمعه وكبريت ورجعت لروما اللى خدتهم وقالتها ورينى طيزك يا كلبه لفت داليا
روما : الضربه هتنزل هتعدى وتقولى اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى
داليا : حاضر يا ستى
وبدأت روما تضرب داليا بمضرب الدبان على طيزها الشمال وترد داليا واحد اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى وترجع روما تضرب تانى ترد داليا اتنين اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى وهكذا لغاية العشر ضربات بعدها كررت نفس عملته على الطيز اللمين وبعدين نيمت داليا على ضهرها وقعدت روما على بطن داليا وبدأت تضربها بمضرب الدبان على بزتها الشمال وداليا بنفس الكلام تعد وتقول الجمله وبعدين كررت نفس الكلام على بزتها اللمين وبعدين رجعت روما قعدت على الكنبه وخلت داليا قعدت على ركبتها وبدأت تضربها على وشها بالشبشب وداليا بنفس الطريقة تعد وتقول الجمله وبعدين كررت نفس الكلام ده مع وشها من الناحية التانية وكانت اهااات داليا مع كل ضربه ودموعها وعياطها من الوجع والألم بيمتع روما وبيشبع رغباتها وميولها ونظرة الذل والاهانه وكسرة النفس في عيون داليا كانت بتزيد من متعة روما
بعدين نامت داليا على ضهرها وولعت روما الشمعه وبدأت تنقطها على جسم داليا وابتدت بكس داليا وبعدين طلعت على بزازها اللمين شويه والشمال شويه وبعدين بطنها ومنطقة السوه لغاية ما الشمعه خلصت وكانت داليا يتكرر الجمله اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى كل ما تخلص تكررها تانى وطبعا فى وسط ده الالم واهات وجع من لسعة الشمع على جسمها وبعد ما خلصت عقاب راحت روما قالت
روما : دلوقت يا وسخه بعد ما اخلص العقاب هتقولى الجمله دى (شكرا يا ستى على عقابك ليا واتمنى انك تسامحى كلبتك الحقيره الوسخه وانا مش هغلط الغلطه دى تانى وهكون كلبه حقيره وسخه شاطره) ودى جمله تتحفظ عشان هتتكرر فى اخر كل فتره عقاب وهتتقال وانتى بتبوسى رجلى
داليا : حاضر ياستى
واتعدلت داليا وبدأت تبوس رجل روما وهى بتكرر وراها الجمله الجديده اللى لسه محفظتهاش
روما : هكتبلك الجمله دى وهكتبلك الجمله اللى بتقوليها وانتى بتتعاقبى
داليا : تحت امرك يا ستى
روما : دلوقت قعدى زى الكلبه عشان محتاجه افرد رجلي على حاجه عاليه
وفعلا قعدت داليا على ايديها وركبتها وفردت روما رجليها على ضهر داليا وقعدت تلعب على الموبايل وشويه تسند رجليها على وشها وشويه تخبطها بكعب رجليها على ضهرها أو طيزها وبعد شويه قالتلها
روما : تعالى العبك واتسلى شويه
داليا : تحت امرك يا ستى
روما : أجرى هاتيلى الكوره بتاعت الاستريس
داليا : حاضر يا ستي
وراحت داليا على ايديها وركبتها لغاية الدولاب جابت الكوره ورجعت تاني والكوره فى بقها واديتها لروما
روما : برافو يا كلبه
داليا : شكرا يا ستى تحت امرك
راحت روما ماسكها من شعرها : من دلوقت هكلمك هتردى عليا بهوهوه زى الكللابب
داليا : حاضر
روما بتزعق : قولت هوهوه
داليا : هوهوهو هوهوهو
روما بتطبطب على وشها : شاطره يا كلبه
وراحت رمت الكوره بعيد : يالا يا كلبه هاتيها بسرعه
جريت داليا تجيب الكوره وروما بتقولها هوهوى وانتى بتجرى يا كلبه فبدأت داليا تهوهو وهى بتجرى وجابت الكوره ببقها ورجعت اديتها لروما اللى رمتها تانى وجريت داليا وهى بتهوهو جابتها ورجعت قعدوا يلعبوا كده شويه وبعدين روما قالت بس كفايه نامى فى مكانك راحت نامت داليا على بطنها تحت رجل رومت وحطت روما رجليها على رأسها وطيزها بعد شويه
روما : تعالى يا حماره دخلينى اوضة النوم قعدت داليا على ايديها و ركبتها وقعدت روما على ضهر داليا وبدأت داليا تمشى لغاية اوضة النوم ونزلت روما على السرير وقالتها : هاتى شنطه السفر وافتحى الدولاب عشان نجهز الشنطه عشان بكره هنسافر مكان عشر ايام هترجعى منهم كلبه بتلعبى وتهوهوى زى الكللابب وتاكلى اكل الكللابب بالظبط سواء معلبات أو بواقى اكل وهجبلك طوق وسلسلة كلاب وحماره تقدرى تشيلى اى حاجه على ضهرك زى الحمير وتاكلى اكلهم برسيم وتبن وهجبلك لجام وخنزيره تلعبى فى الطين وتاكلى البراز وتشربى بول وجاموسه بحلب لبنك وهاكلك زيها برسيم وتبن وهنشوف واحنا هناك هخليكى فرخه تبيض ولا لا هقرر هناك وهتتعلمى الطبخ وهتتعلمى كل شغل البيت هتعلمى ازاى تبقى خدامه وجاريه يالا بقى نجهز الشنطه
داليا : حاضر يا ستى
وفعلا نزلت الشنطه وبدأت تجيب الهدوم اللى تقول عليها روما تنزلها وتحطها فى الشنطه وبعد ما خلصوا قالتلها
روما : انا هنام يا خدامتى الوسخه المعفنه الحقيره
داليا راحت بتبوس رجلها وهى بتقول جملة قبل النوم
داليا : متشكرة جدا يا ستى إنك سمحتيلى إنى ابوس رجليكى و إنك ضربتنى و سمحتيلى إنى أبوس إيديكى و أخدم رجلك يا ستى أنا خدامتك و تحت جزمتك
ونزلت داليا نامت على الأرض تحت سرير داليا .
يا ترى فين المكان ده
ياترى روما هتدرب داليا فين
تعالوا نشوف ده فى الجزء الخامس
انتظرواااااااااااااا
حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)