حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي): الجزء الخامس

من قصص عارف

تانى يوم صحيت روما داست على بطن داليا صحيتها من النوم راحت داليا كالعاده باست رجل روما وقالت جملة إثبات الولاء والعبادة اللى بعد الصحيان من النوم

داليا : انا كلبتك الحقيرة خدامتك الذليله جاريتك المهانة وشرف كبير ستى انك تدينى حياة جديدة تحت رجلك واوعدك اعمل أقصى ما عندى عشان اكون كلبتك المطيعه*و اللى حتأمرينى بيه أنا هنفذه و خضوعى لكى خضوع كامل و لكى إنك تتصرفى فيا و تعملى فيا أى حاجة إنتى عايزها

روما : عايزه اروح الحمام

داليا : تحت امرك

وقعدت على ايديها وركبتها وركبت روما على ضهرها ومسكتها من شعرها وبدأت تضربها على ظيزها بالحزام وقالتلها اتحركى يا حماره امشى اسرع شىىيببيييي حااااااااااا شييييييييي حاااااا وراحت ضربها بالحزام على طيزها شي يا حماره امشى يا بنت الوسخه يا بنت الوسخه حااا شييييييييي حاااااا وتضربها بالحزام على طيزها شي يا حماره امشى يا بنت الوسخه لغاية ما وصل الحمام وقعدت روما ونامت داليا تحت رجليها وحطت روما رجليها على ضهر داليا وبعد ما خلصت واتشطفت قامت وخلت داليا تلحس طيزها وكسها رغم أنهم نضاف لكن كنوع من التدريب وبعدين استحمت روما واستحمت داليا من المايه الوسخه اللى باقيه من استحمام روما وركبت روما على ضهر داليا وشدتها من شعرها وبدأت تضربها على ظيزها بالحزام وقالتلها اتحركى يا حماره امشى يا بنت الوسخه حااا شييييييييي حاااااا لغاية ما وصلت الصاله ونزلت قعدت على الكنبه وقالتلها هاتيلى الفطار جريت داليا على ايديها وركبتها لغاية المطبخ وجابت الاكل جبن ولانشون والعيش ورجعت حطتهم على ترابيزه صغيره قدام روما ورجعت نامت تحت رجل روما راحت روما قالت لداليا لا خليكى على ايدك وركبتك هرميلك اكل تكليه وبعد كل لقمه هترجعى تبوسى رجلى وفعلا بدأت روما تاكل وترمى لقمة عيش تحت رجليها تميل داليا تاكلها من الأرض وترجع تبوس رجل روما وروما تكمل اكل وبعد شويه ترمى حتة لانوشون بعيد شويه فتجرى داليا تاكلها وترجع تبوس رجل روما وفضلت تعمل كده لغاية ما خلصت اكل خلت داليا لمت الباقى وغسلت الاطباق كانت روما كلمت امها تعرفها انها رايحلها وكلمت صموئيل قالتله أنها هتاخد داليا وتستغل إجازة نص السنه وهتروح تزور أمها ورجعت داليا تحت رجل روما اللى ركبت عليها وراحت لاوضة النوم لبست روما وداليا لبست عبايه سوده قديمه وفيها قطعات متخيطه وشالت داليا الشنطه ونزلت ورا روما واتحركوا ركبوا تاكسى لغاية محطة القطر وركبوا وسافرو وكان من اللبس تحس ان داليا خدامة روما وصلوا بلد روما ونزلوا ومشيوا من عند المحطه لغاية بيت ام روما مشى عشان تعذب داليا بشيل الشنطه اللى كانت فعلا تقيله وكانت روما بتعد لداليا كام مره كانت بتنزل الشنطه عشان تريح ايديها وتبدل بين ايد وايد لغاية ما وصلوا بيت ام روما .

وصلت روما وفتحت الباب وكانت المفاجأة لداليا لما لقيت واحده عريانه اللى هى جيجى على ايديها وركبتها واول ما روما دخلت بدأت جيجى تبوس رجل روما وتقولها حمد**** على سلامتك يا ستى وبدأت تلحس جزمة روما اللى كانت كلها تراب وطين وقلعتها الجزمه وباست رجليها راحت روما ركبت على ضهر جيجى وراحت جيجى على اوضة النوم وداليا وراهم ومعاها الشنطه قعدت روما على السرير وبدأت جيجى تلحس رجليها تنضفها وبعد ما نضفتها مسحتها بشعرها وبعدين بدأت جيجى تساعد روما فى تغيير هدومها لغاية ما روما بقيت عريانه خالص بدات جيجى تلحس تحت باط روما وبعدين نزلت لكسها وبعدين طيزها وراحت روما خلت داليا تقلع هدومها وتطلع بيجامه من الشنطه لبستها روما وخلت جيجى وداليا يفضوا الشنطه فى الدولاب وبعد ما خلصوا عرفتهم ببعض وان جيجى هى كلبة روما القديمة وان داليا الكلبه الجديدة وقالت لجيجى علمى داليا ازاى تكون كلبه شاطره والمفروض تعمل ايه ومتعملش ايه وأنها هتنام ويصحوها لما امها ترجع من الشغل .

وفعلا صحيت روما على صوت امها

ام روما : صباح الخير يا حبيبتي

روما : صباح الخير يا ماما

ام روما : حمد**** على السلامه يا حبيبتي

روما : **** يسلمك يا ماما

ام روما ؛ وحشتيني يا بت

روما : وانتى كمان وحشانى قوى

ام روما : بس ايه يابت المفاجأة اللى جيباها معاكى دى

روما : ايه رايك فيها

ام روما : حلوه وموزة وصغيره تتربى على ايدك وتتطلع كلبه على زوقك ، مش دى اخت جوزك

روما : ايوه هى

ام روما : يا بنت الايه كان نفسك فيها من زمان ومهدتيش غير لما بقيت كلبتك اهى

روما : دى هى اللى وقعت ولا حد سمى عليها

ام روما : ايه ده ازاى

روما : هبقى احكيلك بعدين المهم انا جايه عشر ايام عشان ادربها واعلمها ازاى تبقى كلبه وتتعلم الطبخ وشغل البيت وكل الكلام ده

ام روما : الكلبه التانيه دى تعلمها وتقعد معاها تفهمها وندربهم مع بعض وتتعلم سهله

روما : هما فين صح

ام روما : تحت رجلي اهم

روما : ايه يا لبوه منك ليها مش انا صحيت من النوم

داليا وجيجى : اسفين يا ستى ، انا كلبتك الحقيرة خدامتك الذليله جاريتك المهانة وشرف كبير ستى انك تدينى حياة جديدة تحت رجلك واوعدك اعمل أقصى ما عندى عشان اكون كلبتك المطيعه*و اللى حتأمرينى بيه أنا هنفذه و خضوعى لكى خضوع كامل و لكى إنك تتصرفى فيا و تعملى فيا أى حاجة إنتى عايزها

شالت روما رجليها من قدام جيجى وداست على رأسها وقالتلها تعالى يا حماره هركبك لغاية الصاله وعملت نفس الحركة لداليا وقالتلها وانتى يا كلبه تعالى ورايا وركبت روما على ضهر جيجى وراحت ضربها بايديها على طيزها ومشيت وراها داليا على ايديها وركبتها لغاية ما وصلوا للصاله وكان فى كرسى تحسه كرسى ملكى كده قعدت عليه روما وقالتلهم اسجدو تحت رجلى ووشكم فى الأرض وعملوا كده فعلا وحطت روما رجليها على رأس داليا وجيجى وكان معاها كرباج زى الشراشيب جلد قعدت تضربهم على طيازهم وضهرهم شويه وبعدين قالت

روما : يا على منظركم وانتوا تحت رجلي كده وضهركم وطيازكم متعلمه من الضرب مستمتعة قوى انا كده راحت فردت رجليها على ضهر جيجى وقالتلها كل يوم هتعلمى الجارية الجديدة دى نوع اكل وازاى تعمله والمقادير عايزها تبقى طباخه شاطره زيك وكمان تعلميها كل شغل البيت عايزاها تبقى بتعرف تعمل كل حاجه احنا قاعدين عشر ايام

جيجى : أوامرك يا ستى

روما : وانتى يا جارية يا جديده هتتعلمى من الجاريه دى كل حاجه واى حاجه فى الطبخ فى شغل البيت فى عبوديتك ليا عايزه تعرفيها تساليها عشان بعد كده كل غلطه بحسابها

داليا : أوامرك يا ستى

روما : غوروا يالا هاتولنا الغداء

داليا وجيجى باسوا رجل روما : أوامرك يا ستي

وراحوا جابوا الغدا على السفره ورجعو تحت رجل روما باسوها وبلغوها أن الغدا جاهز راحت روما قالت لجيجى روحى هاتى ستك الكبيره وانتى يا حماره تعالى اركبك وصلينى فعلا ركبت روما على ضهر داليا وروما على ايديها وركبتها راحت لام روما وكانت المفاجأة لداليا لما لقيت جيجى داخله ومربوط فيها كرسي متحرك قاعده عليه ام روما وام روما ماسكه حبل بتشد منه جيجى وبتضربها بالكرباج زى العربجيه وبدأت روما وامها يتغدوا وداليا وجيجى تحت رجليهم بعد الغداء قمت روما ركبت على داليا وامها على الكرسي المتحرك واتحركوا ام روما راحت تنام وروما على الكرسي الملكى وتحت رجليها داليا على ايديها وركبتها وروما فارده رجليها عليها رجعت جيجى وروما خلتها تلحس رجليها وتبوسها بعد كده قالت لجيجى أجرى هاتى القمع راحت جيجى جابت القمع ببقها ورجعت راحت روما قالتلها حطيه فى بقك فحطت الطرف فبقها ونامت على ضهرها وقعدت روما فوق جيجى وبدأت تعمل حمام بول فى بق جيجى وداليا بتتفرج وعارفه أنه هيجى اليوم اللى هتبقى فيه مكان جيجى بعد ما خلصت رجعت قعدت على ضهر داليا وبعد ما جيجى شربت كل البول بتاع روما راحت تلحس وتنضف كس روما عشان تنضفه وبعد ما خلصت نزلت تبوس رجليها وبتقولها شكرا يا ستى انك ادتينى اهميه ومسؤولية انى اكون المبوله بتاعتك وانى اشرب بولك

بعد ما خلصت رجعت روما مكانها ونادمت على داليا تلحس فى كسها وفعلا لحست داليا كس روما بعد كده قالت لجغ روحى هاتى الطبق الطاير راحت وجات خدته منها روما وقالت

روما : اللى مش هتجيب الطبق هتضرب بالقلم على وشها وكل مره تتكرر هتزيد بعدد التكررات يعنى لو الكلبه الكبيرة هى اللى جابت الطبق يبقى الكلبه الصغير هتضرب قلم والمره اللى بعديها جابته الكلبه الكبيرة بردو يبقى الكلبه الصغيرة هتضرب قلمين والمره التالته تلاته وهكذا اتفقنا

داليا وجيجى : تحت امرك يا ستى

وبدأت روما اول مره وجابتها جيجى ورجعت داليا قعدت على ركبتها وضربتها روما قلم ورمت تانى وجابته بردو جيجى فاضربت داليا قلمين والتالته جابتها داليا فاضربت جيجى قلم اتكررت الحركه دى اكتر من مره وكسبت ساعتها داليا أنها اضربت ١١ قلم مقابل جيجى اللى اضربت ١٤ قلم

بعدين قالت كفايه كده لعب يالا بقى شويه شغل قوموا هاتو جزم ماما وجزمى لمعوها وكانو اكتر من خمسه وعشرون جزمه وقالتلهم خلال خمس دقايق تكون كل الجزم نضيف وبتلمع من جوه ومن بره ومن النعل كأنها جديده وكل دقيقه زيادة بعقابها وبعدين الجزمه اللى نضافته متعجبنيش هتضربوا بيها على وشوشكم واللى هتنضف أقل من التانيه هتضرب بالجزم اللى التانيه نضفتها على طيزها بالفردتين فعلا بدأوا وجزم ام روما كانت معظمها مترب ومش نضيف سواء لقلة الاستخدام أو النعل مطين لاستخدامه كتير وبدأوا يلحسوا الجزم من جوه وبره والنعل وينضفوها ويكحتوا الطين الناشف باسنانهم وكانت داليا بتوقع الطين فالارض لكن لمحت جيجى بتاكله فعرفت أنها بتعمل غلط وهتتعاقب فبدأت هى كمان تاكل الطين وقعدوا ينضفوا الجزم لغاية لما خلصوا وكانوا خدوا وقت ١٣ دقيقة يعنى فرق ٨ دقايق عن اللى روما قالته وكان العقاب هيضربوا بالكرباج السودانى ٨ جلده على ضهر كل واحده وبالكرباج شراشيب الجلد ٨ جلدات على بزازهم واخير بالمضرب الجلد ٨ ضربات على طيازهم بعدين لقيت جزمتين مش نضاف واحده فيها حتت طين من جوه وواحده فيها تراب بين الخياطه وكان العقاب اللى امرت بيه روما عليه هيضربوا بالجزم على وشوشهم واخيرا كانت جيجى منضفه جزم اكتر من داليا ١٤ جيجى ١٢ داليا وده معناه أن داليا هتضرب على ظيزها ٢٨ ضربه على طيزها حسب العقاب اللى امرت بيه روما وفعلا بدأت العقاب الاول الكرباج على الضهر وطبعا الضربه معاها الجمله واحد اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى وهكذا لغاية ما خلصت العقاب الاول للجاريتين بعدين الجزم اللى مش نضيفه عند داليا اللى اضربت بيهم على وشها كل فرده على خد وبردو اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى واخر حاجه عقاب الشغل الأقل واللى كانت داليا راحت روما خلت داليا نامت على بطنها على حجر روما وبدأت بالجزم تضرب داليا على طيزها وداليا بتعيط ومع كل دربه اهاااات والجمله اسفه يا ستى على الغلطه اللى عملتها وشكرا انك بتعلمينى عشان اكون خدامه شاطره ترضيكى .

بعدين قالتلهم يالا عايزه استحمى ودخلت استحمت وبالمايه الباقيه منها استحمت جيجى وداليا ركبت روما على ضهر جيجى لغاية الصاله وقالتلهم غوروا حضرولنا العشاء راحت روما وداليا جابوا العشاء فول وجبن وعيش وبتنجان مقلى وقعدت روما وامها ياكلوا ويرموا لقم كده للكلبتين يجروا يكلوهم ويرجعوا يبوسوا رجل اللى رمتلها اللقمه وبعد العشاء دخلت ام روما تنام وروما سهرة شويه ودخلت تنام وقبل ما تنام باسوا رجليها وقالو جملة إثبات الولاء والعبادة متشكرة جدا يا ستى إنك سمحتيلى إنى ابوس رجليكى و إنك ضربتنى و سمحتيلى إنى أبوس إيديكى و أخدم رجلك يا ستى أنا خدامتك و تحت جزمتك

ونامو الكلبتين تحت رجل روما وهما عريانين

ده كان أول يوم فى معسكر تدريب الكلبه الجديدة

دا اللى هنشوفه فى الجزء اللى جاى

حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا