حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي): الجزء الثالث
استمرت روما فى علاقتها بسيف وكان ممكن ينزل ينيكها مرتين فى اليوم وكانت مستغربه من قوته وأنه بيقدر يعمل كده وكان طبعا سفر جوزها وعدم وجود اخت جوزها طول اليوم مساعدها ومفضيلها الجو عشان تبقى براحتها مع سيف وكانت بتعمل كل اللى نفسها فيه فالنيك مع سيف إلا الساديه واتفقت مع سيف أنه جوزها وأنها مش هترضى على نفسها أن جوزها يكون فاشل وان المزاكره كويس وأنه يكون شاطر قصاده نيك وفعلا كان سيف بيزاكر وبيجتهد وكان المدرسين فالدروس بيشكروا فيه كتير وده خلى امه متفكرش فى نزوله الكتير عند روما .
فى اجازة نص السنه كانت داليا قاعده فالبيت وده كان مضايق روما لانها مش عارفه تاخد راحتها مع سيف فكانت بتخاول تفش خنقتها فى أنها تخلى داليا تعمل معاها شغل البيت وتقعد تزعق فيها كل شويه وترجع تهزر معاها عشان متضايقش وتشتكى لاخوها لغاية ما فى يوم دخلت تغلس عليها كالعاده واتفاجات من المنظر داليا قاعده على السرير ومشغله اللاب والهاند فرى فى ودنها ومنزله الشورت والكلوت وكسها عريان وحاطه ايديها على كسها بتلعب فيه وايديها التانيه مطلعه فرده من بزازها وبتلعب فيها هديت روما من المفاجاه وانسحبت بهدوء جابت كاميرا ديجيتال كان جايبهالها صموئيل هديه وصورت داليا فيديو ٥ دقايق وبعدين دخلت عليها بصوت عالى
روما : بتعملى ايه يا فاجره يا وسخه يا شرموطه بتكلمى مين ع الزفت ده وبتعريلوا جسمك يا لبوه يا سافله يا زباله
من الخضه قفلت داليا اللاب فمعرفتش روما داليا كانت بتعمل ايه لكن المهم انها مسكت ذله عشان تقدر تذلها وتخليها الكلبه بتاعتها وتمارس معاها الساديه اللى بتحبها
راحت جايبها من شعرها الطويل وجرجرتها لغاية الصاله بره والشورت والكلوت نازل وبزازها بره التيشيرت وراحت موقفها فى وسط الصاله ونزلت عليها بالقلام على وشها لمين شمال لمين شمال وهى بتقول ايه منظرك ده يا لبوه يا وسخه يا سافله يا شرموطه هتفضحينا وهتفضحى العيله واخوكى بتعرى جسمك لمين يا وسخه يا رخيصه طبعا كل ده والاقلام نازله على وش داليا لمين شمال وداليا منهاره وبتعيط ومش عارفه تتكلم والدموع مغرقه وشها وروما تقولها هتجيبى سمعتنا فى الطين بشرمطتك دى يا بنت الوسخه يا بنت الشرموطه يا بنت العرص ووراحت ماسكها من شعرها وتفت فى وشها وقالتلها انا لما اخوكى يجى هفرجوا على الفيديو وهو يتصرف معاكى يا حيوانه يا لبوه وراحت زاحتها وقعتها على الأرض وراحت قعدت تضربها بارجليها بالشلاليت فى ضهرها وبطنها وطيزها العريانه اصلا ومنظر طيزها كان حلو وهى بتترج مع كل شلوت ولما تلف تضربها فى كسها واخيرا نطقت
داليا : اسفه اسفه يا روما و** ما كنت بفرج حد على جسمى انا كنت بتفرج على افلام وهجت و و تانى عشان خاطرى سامحيني اسفه بلاش صموئيل معلش يا روما اسفه سامحيني هعملك اللى انتى عايزاه بس بلاش صموئيل وانا و مكنتش بفرج حد على جسمى انا كنت بتفرج على افلام و و و** تانى اسفه اسفه
روما : اسامحك ايه يا كلبه يا وسخه انتى انا اقول اخوكى يربيكى
داليا : معلش يا روما بلاش صموئيل معلش معلش
روما : خلاص هسامحك ومش هقول لصموئيل بس بشرطين
داليا : موافقة على اى حاجه بس سامحيني ومتقوليش لصموئيل
روما : طيب اسمعيهم يمكن ميعجبكيش
داليا : لا موافقة
روما : اسمعى
داليا : ماشى قولى
روما : عشان اسامحك هتتعاقبى والعقاب متنقشيهوش يتعمل بالحرف زى ما اقولوا
داليا : موافقة
روما : عشان مقولش لصموئيل من دلوقت هتبقى الخدامة بتاعتى
داليا : موافقة
روما : خلى بالك خدامه دى من بتوع زمان اللى هما العبيد يعنى مش هتقولى لا على اى أمر هامرهولك هيتنفذ بالحرف ولو معجبنيش التنفيذ هتتعاقبى بالعقاب اللى اقولوا من غير نقاش
داليا : موافقة انا هبقى كلبه تحت رجلك
روما : برافو وطول ما انتى كلبه تحت رجلى اخوكى مش هيعرف حاجه عن فضيحتك بس لو عوجتى رقبتك الفيديو موجود
داليا : هعيش كلبتك
روما : طيب يبقى يالا نبدا
اولا مافيش كلبه بتلبس هدوم ثانيا الكلبه بتقف على ٤ رجول ثالثا العبيد والجوارى اللى زيك بيبوسوا رجول أسيادهم عشان ينولوا رضاهم
داليا : حاضر
وقلعت هدومها وبقيت عريانه ملط ونزلت على ايديها ورجليها وكانت روما قاعده على كرسى وحاطه رجل على رجل ونزلت داليا عشان تبوس رجل روما وكانت هتبوس رجليها العالية لكن روما امرتها تبوس الرجل اللى على الأرض وفعلا نزلت داليا تبوس رجل روما اللى على الأرض وفعلا بدأت تبوس رجل روما وبعد شويه داست روما برجليها التانيه على رأس داليا وقالتلها
روما : اهو ده مقامك ومكانك الحقيقي تحت رجلي يا شرموطه
داليا : شرف ليا يا ستى
روما : شاطره يا وسخه دلوقتي وقت العقاب واللى هيكون عشرين ضربه على طيزك بالمسطره الخشب وعشرين بمنفضة السجاد على بطنك وزيهم بعصايه المكنسه على بطن رجلك وزيهم بمضرب الدبان على كل بزه من بزازك الصغيرين دول وبالحزام على ضهرك وبالشبشب على كسك
داليا : تحت امرك
روما : بصى بقى بعد كل ضربه هتقولى عدد الضربه وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني .
داليا : حاضر يا ستى
روما : روحى يالا هاتى الحاجات اللى قولت عليها
داليا : حاضر يا ستى
ولسه هتقوم راحت روما ضربها برجليها فى جنبها راحت وقعت وقالتلها على ايدك ورجلك يا لبوه
داليا : اسفه
روما : غورى يالا
راحت داليا جابت المسطره ومنفضة السجاده ومضرب الدبان وحزام من بتوع صموئيل وعصاية المكنسه وجات اديتهم لروما اللى بدأت فى عقاب داليا وكان أول عقاب وقفت داليا وميلت وسندت ايديها على ركبتها وبدأت روما بالمسطره الخشب تضربها على طيزها وطبعا داليا بترد : واحد شكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني
وتضرب تانى وترد داليا اتنين شكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني . وهكذا لغاية ما عدوا العشرين ضربه كانت طيز داليا البيضه الطريه بقيت حمرا زى الفراوله ضحكت كوكى وصورت طيز داليا وراحت مورياها الصورة وقالتلها كده بقيتى فعليا طيزك حمرا ههههههههههه وراحت جيباها من شعرها وقفتها وراحت ضربها بالقلم وقالتلها
روما : جاهزة لللى بعد كده
داليا : تحت امرك يا ستى
راحت روما جابت منفضة السجاد وقفت داليا ورفعت ايديها ورا راسها وبدأت تضربها على بطنها وداليا ترد واحد وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني .وترجع روما تضربها تانى وداليا ترد اتنين وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني لغاية العشرين كانت داليا وشها كله دموع من العياط والألم من الضرب ضحكت روما وهى بتمسح دموع داليا وقالتلها
روما : مالك كده دا لسه فى عقاب تانى مش انتى اللى غلطانه
طبعا داليا مش بترد راحت روما ضربها بالقلم وقالتلها
روما : ردى عليا يا بنت الوسخه
داليا : ايوه ايوه يا ستى غلطانه واستاهل العقاب
روما : برافو يالا يا شرموطه اجهزى للعقاب اللى بعده
نزلت داليا على ركبتها على الارض وحطت ايديها ورا ضهرها وبدأت روما بمضرب الدبان تضربها على بزازها وكانت ضربه على البزه الشمال وضربه على البزه اللمين تتحسب بواحده يعنى كانت روما تضرب بالمضرب ضربه شمال وضربه لمين ترد داليا واحد وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني وترجع روما تضرب بالمضرب ضربه شمال وضربه لمين ترد داليا اتنين وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني وترجع روما تضرب تانى لغاية العشرين
نامت داليا بعد آخر ضربه وقعت على بطنها من الالم والتعب والعياط ولكن روما مرحمتهاش بدأت تضربه بالشلاليت وتقولها قومى يا لبوه يا وسخه انا لسه مابردتش نارى من الفضيحه اللى كنتى هتفضحيهالنا قومى لسه العقاب مخلصش وفعلا قامت داليا لكنها تعبانه ومش قادرة تتحرك طلعت داليا على الكنبه على ركبتها وسندت صدرها على ضهر الكنبه وبدأت روما بالحزام تضربها على ضهرها ترد داليا واحد وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني وترجع روما تضربها ترد داليا وشكرا يا ستى انك بتعاقبينى وبتادبينى واسفه مش هعمل كده تاني وترجع تضربها لغاية العشرين وبعد كده من غير كلام راحت روما جايبه داليا من شعرها ونيمتها على الكنبه وخلتها فتحت رجليها ورفعتهم وبدأت تضربها بالشبشب على كسها ونفس الكلام حصل زى اللى قبل كده واخيرا رفعت رجليها على مسند الكنبه بتاع الايدين وبدأت تضربها بعصابة المكنسه على رجليها ونفس الكلام اللى حصل فى كل مره حصل تانى وبعدين جابتها تانى من شعرها رمتها على الأرض وقعدت روما على الكنبه وحطت رجليها على رأس وضهر داليا وقالتها اهو رجعتى مكانك تانى سجاده تحت رجلي وبعدين امرتها تنام على ضهرها وحطت رجليها على وشها وخلتها تبوس رجليها من تحت وتلحس بطن رجليها وبعدين داست على وشها وحطت رجل على رجل وقالتها
روما : وعشان انا طيبه هسيبك النهارده تريحى بعد العقاب ومن بكره هعرفك حياتك هتمشى ازاى وانتى كلبتى ودلوقتي زى ما انتى كده على ايدك وركبتك وتروحى تتلقحى فى الحمام لغاية لما انادم عليكى غورى يالا
وراحت زاحتها برجليها وفعلت عملت كده داليا وراحت الحمام على ايديها ورجليها
يا ترى ايه اللى هيحصل مع داليا
وايه اللى هتعمله معاها روما
دا اللى هنعرفه الأجزاء اللى جاية
يالا التشجيع والدعم مهم جدا جدا
انتظروا الجزء الرابع
حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)