حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة): الجزء الأول

من قصص عارف

رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى نوسه واللى عايز يعرف من هى نوسه انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا عشان يقدر يتابع معانا القصه

بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا وهى نوسه اللى جسمها نسخه طبق الاصل من منى زكي فالطول والوزن والبزاز والطياز وكانت مهتميه بنفسها وبجسمها وسنها تقريبا ٤٠ سنه نوسه اللى اتعودت تكون سليف وجاريه تحت رجلى اعمل فيها اللى عايزه واضربها واهينها بعد ما قطعت علاقتي وكانت حياتها صعبة هى مش مجرد كانت بتتناك لا كان فى حاجات تانى بتحصل وصعب تثق فى حد أو أن اى حد يكون بيعمل ده معاها كانت بتعمل محاولات كتير زى أنها تتصل بيا وتحاول ترجعنى بس انا كنت برفض أو أنها تعذب نفسها بنفسها بس ماكنتش بتحس بمتعة أن حد بيستخدمها أو أنها تشترك فى نادى وتنزل تعمل رياضه وتقعد وقت طويل هناك أو تطلع رحلات مع النادى ده ولكن مكنش فى حاجه قادرة تعوض أو تنسيها رغباتها وميولها للذل والاهانه والضرب والتعذيب .

وفعلا لقيت نوسه ضالتها فى مروة جارتها الشابه بنت المستشار وامها دكتورة نساء مشهورة جدا واللى كانت ملامحه القويه وصوتها العالى وطريقتها حادة فى التعامل مع الناس اللى أقل منها وشخصيتها قويه ومسيطرة على الشله سواء البنات أو الاولاد ما الا علاء الوحيد اللى كانت دائما تكلمه مروه بهدوء عجبتها وحست أنها هى الماستر اللى هتعوضها عن ماندو.

واللى نوسه عرضت عليها الفكرة ومروة قبلتها وبقيت نوسه كلبتها وخدامتها وعملوا وثيقة عبودية من 13 بند وشافت نوسه ايام ذل وتعذيب مكنتش تتخيلها واللى وصلت أن نوسه تكون عريانه ومربوطه من رقبتها بطوق وسلسلة كلاب وبتمشى على أيديها وركبتها قدام الناس فى النادى أو أنها تتناك وتتذل وتتهان فى أماكن عامه معروفه بأن أصحابها ومديرينها أصحاب مروه واللى انتهت بأن مروة باعت نوسه فى مزاد علني ب 2000 جنيه بس لياسين صاحب مروة .

لو عايزين تعرفوا التفاصيل اقروا قصه ( الكلبه وجارتها الشابه بطولة واحدة من شراميط قصة حريم عيلتنا)

ياسين اللى اشترى نوسه هو واحد من شلة مروة والصديق المقرب لمروة سنه قريب منها والده راجل صاحب شركات سياحه ومقولات وعنده اشهر واكبر فندق فى المحافظة غير أنه عندهم عزبه كبيره فى منطقة استصلاح الأراضي الزراعية فى المحافظة وفيها مزرعه ابقار وجاموس واغنام ياسين نفسه عنده فيلا خاصه بيه فى المدينة الجديدة .

ياسين كان شاب طويل بيلعب رياضه ومهتم بجسمه وجسمه كله عضلات زى بتوع كمال الاجسام وكان حلم كل فتاه حاجه كده زى باتيستا بتاع المصارع

بعد ما اشتراها ياسين خدها على الفيلا بتاعته وبدأ يقرأ بنود ميثاق العبودية اللى مضت عليه نوسه قبل كده مع مروة وبدأ يضحك ويقولها

ياسين : ههههه بصى بقى يا حيوانه انتى من دلوقت تنسى انك بنى ادمه انتى حيوانه وحيوانه مالكيش نوع معين انا هصحى الصبح اقولك انتى بقيتى ايه من الحيوانات وهتتعاملى طول اليوم على انك الحيوان ده هتاكلى اكله وهتشربى زى ما بيشرب وهتعملى شغله وهتقلدى صوته ممنوع الكلام صوتك ده ميتسمعش غير بصوت الحيوان اللى انتى عيشاه يعنى لو قولتلك النهارده انتى حمار يبقى هتاكلى تبن وبرسيم واى ورق واى حاجه هحطه على ضهرك هتشليها وتنقليها للمكان اللى امرك بيه ممكن اربط فيكى كارته وتجريها وطول اليوم تنهقى زى الحمار يوم ممكن اقولك انتى كلبه يبقى طول اليوم هتهوهوى وهتاكلى عضم وباقى الاكل وهتلحسى رجلى كل ما تشوفينى فاهمه ولا لا

نوسه : تحت امرك يا سيدي

ياسين : حتى وانتى بتضربى أو بتتناكى مسمعش اهاااات غير بأمر منى غير كده صوت الحيوان اللى بتعمليه اليوم ده

نوسه : تحت امرك يا سيدى

ياسين : انتى هتبقى فى الفيلا دى كل يوم تتنضف وهتعملى اكل اجى اكل اول ما تشوفينى جاى تيجى جرى تبوسى رجلى وبعدها اديكى أمر بالحيوان اللى هتعشيه اليوم ده

نوسه : تحت أمرك يا سيدي

ياسين : تعالى اوريكى الأماكن اللى هتبيتى فيها

وخدها من سلسلة الكلاب خدها وطلعوا الجنينه ولقيت بيت كلب خشب وقالها وده كمان هتبيتى فيه وبعدين مشى شويه ولقيت مكان كده زى استطبل وقالها وده كمان ايام هتباتى فيه انسى موضوع الهدوم واللبس ده مافيش حيوان بيلبس .

ياسين : تعالى بقى افرجك على غرفة التعذيب الخاصة بيكى وقاعة الحفلات اللى هتتعمل عليكى

ونزل بيها على بدروم وشاورلها على قفص حديد وقالها دا بيت هبيتك فيه ايام وبعدين قالها دا قفص هتباتى فيه وهيتعمل عليكى حفلات وانتى فيه

بصت نوسه على البدروم اجهزه كانت بتشوفها ع النت وأدوات تعذيب مختلفه من اللى بتيجى فى موقع السكس الخاصه التعذيب والذل كرابيج بكل الانواع والاشكال والأحجام ازبار عصيان وخرزنات حتى الصواعق الكهرباء مش زى اللى كان عند مروة لا دى حاجات تانيه زى بتاعت افلام السكس وحبال كتيييير وأماكن تعليق فى السقف وحاجات خشب زى المقصله كده وكراسى فى حاجات مسننه وحاجات كتير غريبه اول مرة تشوفها وعرفت نوسه أنها داخله على ايام جديده صعبه ولكن ممتعه .

ياسين : انتى يا حيوانه سرحتى فى ايه

نوسه : ولا حاجه يا سيدي

ياسين : طيب النهارده هتنامى وترتاحى ومن بكره نبدا معاكى

نوسه : تحت امرك يا سيدى

وخدها ودخلت بيت الكلب وربط السلسله اللى مربوطه فى رقبتها فى حلقه فى الارض وسابها ومشى .

حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل حريم عيلتنا