حريم عيلتنا - السلسلة الأولى: الجزء السادس (عمتي العانس)
خلصت الأجازة اللى كانت كلها نيك مع بنات خالى ورجعت بيتنا وأنا مضايق انى مش هنيكهم تانى غير مره كل أسبوع لكن مكنتش عارف أن لكل نياك نصيب وأن القدر مخبيلى اللى هيعوضنى عن مرمر وروبى ورينا
رجعت بيتنا عشان المدارس البيت مكون من 4 أدوار كل دور شقتين قصاد بعض وساكن فالبيت كله اعمامى وعماتى اللى منهم عمتى نوسه بطلة قصتنا بصراحه انا كنت مستغرب ازاى نوسه دى متجوزتش لغاية دلوقت وخصوصا ان جسمها شبه جسم منى زكى بالظبط فالطول والوزن والبزاز والطياز وكانت مهتميه بنفسها وبجسمها وبلبسها عمتى وقت القصه كان سنها 35 سنه.
والدى شغال فى المقاولات وده بيخليه شغال طول اليوم ووالدتى شغاله مدرسه ومدارس بتشتغل فترتين من 8ص إلى 12ظ ومن 12ونص ظ إلى 5م ودى حاجه منتشره فالصعيد ووالدتى كانت فالفتره المسائيه فكانت عمتى نوسه هى المسؤله عنى وكانت كل يوم تطلع تشوفني محتاج حاجه وتطمن عليا وتغدينى وتنزل شقتها وكان معاها مفتاح الشقه كانت دايما تلبس عبايات البيت وكانت خفيفه وبتشف جسمها لو وقفت تحت النور ومكانتش بتلبس تحتها حاجه غير كلوت عشان كده كنت بقف معاها بالمطبخ بحجة أنى اساعدها عشان شباك المطبخ فوق البوتاجاز فكان نور الشمس كفيل أنه يخليها عريانة قدامى ومرت الأيام وياما ضربت عشرات وأنا بتخيل انى بنيكها فكسها وطيازها وكده وأحيانا أتخيل أنى بنيكها وأنا بنيك مرمر فيوم الأجازة.
لغاية ما فيوم كنت قاعد بتفرج على سكس على اللاب وكنت هايج وزبى واقف على اخره وكنت لابس شورت خفيف وحسيت بعمتى وهى بتفتح الباب روحت قافل اللاب بسرعه وعملت انى نايم ودخلت عمتى ولما لاقتنى نايم ولاحظت زبى وهو واقف جت قعدت جنبي وحاولت تصحينى والحقيقة هى كانت بتتاكد أنا نائم ولا لا وانا مثلت الدور صح خصوصا انى واخد جايزه احسن ممثل من المدرسه ومن الاداره بتاعت المحافظه ولما اتاكدت انى فى سابع نومه مدت ايديها وبدات تلعب فى زبى وطلعته بره الشورت وفضلت تلعب فيه وبحركه سريعه مسكت ايديها وفتحت عنيا وقولتلها بتعملى ايه طبعا هى اتصدمت واتمسمرت مكانها من المفاجاة ومعرفتش ترد روحت قولتلها عجبك فضلت ساكته بردو بس انا مكدبتش خبر وقولت لازم استغل الفرصه واحقق تخيلاتى اللى اديلها اكتر من شهر واى كان التمن مش هتنزل من هنا غير لما زبى يزور طيزها وبدات ابوسها فى بقها وامص شفايفها وايدى شغاله تقفيش فبزازها والتانيه شغاله تحسيس على ضهرها ووراكها وطيازها وهى مش مستوعبه اللى بيحصل وان ابن اخوها اللى فى تانيه اعدادى بيبوسها وبيقفشلها بعد ما قفشها وهى بتلعبله فى زبه نزلت على رقبتها وفكيت زراير العبايه وطلعت بزازها لبره وبقيت بلحس بزازها من بره لجوه ناحية الحلمات وايدى شغاله تقفيش فالبزة التانيه وايدى التانيه رفعت العبايه وعرت رجليها لغاية وراكها وشغاله تسييح وبقيت ابدل بين البزتين وبقيت أمص فحلماتها بدأت هى خلاص تهيج وتدوب من لحسى ومصى وتقفيشى وطلعت منها أول اهاااا استغليتها وقلعتها العبايه خالص وقعدت أبوس والحس كل حته فى جسمها من أول بقها لغاية وراكها وهى راحت خالص وبقيت تطلع اهااات ووحوحه وتقولى كفاية يا ماندو حرام عليك كفايه يا ماندو أنا عمتك اهههههه اححححح كفايه بقى مش قادرة هموت وأنا ولا ليا دعوه مركز فجسمها اللى اديلوا شهر مجننى وقلعتها الكلوت اللى كان مبلول بعسلها وابتديت الحسلها وامص فكسها وبدأ صوتها يعلى وهيجانها يزيد وافرازات كسها تنفجر فى وشى أكتر وقررت أنى انيكها دلوقت وإن خلاص زبى لازم يزور طيزها قلبتها على بطنها وهى كانت زى العجينة وحطيت مخده تحتيها وبقيت قدامى أكتر حاجه بتهيجنى طيزها متوسطه فى الحجم بس مدوره ومشدوده وبيضه ومسكت نفسى عن اكتر حركه بحبها ضرب طيزهها كنوع من جذبها وعشان متنفرش وبدأت ابوس والحس فى ضهرها وطيزها وهى شغاله اهااات ووحوحه وبتترجانى اوقف اللى بعملوا فيها بس خلاص مكنش ينفع خلصت بوس ولحس ضهرها وطيزها وخدت من عسلها ودهنت خرم طيزها وصوابعى وبدأت ابعبصها عشان اجهز طيزها لاستقبال زبى دخلت صباع فى طيزها ودخل بالعافيه وفضلت ابعبصها بيه لغاية ما اتعودت عليه ودخلت التانى وبعدين التالت وهى عماله تتاوه وتقولي لا يا ماندوا بلاش يا ماندو حرام عليك تعمل كده فعمتك ياماندو بعد ما طيزها اتعودت على التلات صوابع قلعت الشورت وجبت كريم مرطب بشره ودهنت زبى وخرم طيزها استعدادا لزيارة زبى لطيزها وفعلا بدأت أدخل زبى وأول ما حست برأسه جوه طيزها صرخت جامد وأنا استنيت شويه وبعدين ابتديت ادخله واحده واحده جوه طيزها وهى بتصرخ وتقول كفايه يا ماندو هموت كفايه بيوجع جامد وأنا وقفت شويه بعد ما دخل نصه واقعدت امشى ايدى على وراكها وضهرها وشعرها لغاية ما طيزها اتعودت على زبى وبدات ادخله واحده واحده لغايت ما دخل كله فى طيزها وهى شغاله صويت وطلب انى أبطل نمت فوقيها وقعدت ابوسها لغاية ما طيزها اتعودت على زبى وبدأت انيك فيها وهى بدأت تطلع اصوات الهيجان واهاااات واحححححح واففففففف ونيكنى يا ماندوا دخل زبك فى طيزى آه أى اححح افففف وفضلت لغاية ما مقدرتش اسيطر على زبى ونزل كل حمولته فطيزها ومكانش راضى ينام وكانه بيطلب نيكه تانى للطيز اللى ياما حلم بيها نزلت من فوق عمتى وقعدت ابوس فيها وامص بزازها وافرش كسها لغاية ما جابت عسلها وتمت جنبها شويه وقامت لبست عبايتها وعملتلى الغداء ونزلت عدى اليوم عادى وتانى يوم روحت المدرسه ورجعت استنيت عمتى لما تطلع تغدينى ورد فعلها على اللى حصل امبارح.
جات عمتى فالميعاد وفتحت الباب وكانت لابسه روب وتحتيه بيبى دول احمر تحفه وباين انها مش لابسه تحتهم غير كلوت خفيف اول ما دخلت قفلت الباب وقلعت الروب وبقيت بالبيبى دول شديتها من دراعها وقعدتها جنبى وخدتها فبوسه فرنساوى وايد شغاله تقفيش فبزازها وايد تحسيس على فخادها وطيازها وكسها وطلعت البزتين من البيبى دول وقعدت الحس وامص فبزازها وحلماتها وايدى واحده على بزازها والتانيه على كسها اللى بدأ فى انتاج العسل من بدرى وهى بدات فى الاهاااات والوحوحه قلعتها البيبى دول والكلوت وفضلت الحس وامص وابوس واقفش فى كل حته فى جسمها ووصلت لكسها وبدات الحس فيه وامصه وهى تقولى اه اح افففف نيكنى يا ماندو نيك عمتك ريح كسى التعبان نيك كسى المحروم اه يالا يا واد كفايه مش قادرة هموت نيكنى بقى نيكنى يا ابن أخويا يالا كفايه لسه ومص عايزه اتناك روحت قايم وقعدت جنبها وخليتها مصت زبى شويه وبعدين قل بتاع على بطنهاوبعبصت طيزها راحت قالتلي
نوسه: بقولك نيكنى فى كسى مش طيزى
انا:بس كده هفتحك ومش هينفع تتجوز
نوسه:جواز ايه قطر الجواز عدى وفات وبعدين انت حتبقى جوزى يالا بقى نيكنى فى كسى وافتحنى
طبعا أنا ماصدقت أخيرا هيجرب نيك الكس وزى هيخش فكس واحده قلبتها على ضهرها ورفعت رجليها على كتفى وبدات أدخل زبى واحده واحده فى كسها وبدأت هى تصرخ وتتاوه وتقولى بالراحه يا ماندو بكم كبير اه آه اح على مهلك يا واد هتفشخ كسى وفضلت لغاية ما دخل كله وأول ما دخل كله حسيت بسائل دافى نازل على زبى طلعت زبى لاقيته دم عرفت أنه دم بكارتها مسحت زبى وكسها بمناديل ورجعته تانى كسها وفضلت انيك فيها وهى تقولى آه بحبك يا ماندو بحبك يا ابن اخويا بعشقك يا جوزى افشخ عمتك نيك مراتك آه أى اح افف اه نيك جامد يا حبيبي وانا فضلت انيكها لغاية ما حسيت انى هجيبهم روحت مطلع زبى وفضلت افرشلها وأول ما هى اترعشت عرفت انها تجيب عسلها ورحت جايب أنا كمان لبنى ونمت عليها وقعدت ابوسها وامش بزازها شويه وقمنا عريانين تعملى الغداء ورحت وقفت وراها وحطيت زبى فطيزها وقفشت بأيد فبزازها والتانيه بتبعبص جوه كسها ودار الحوار التالى
انا: مبسوطة يا عمتى؟؟؟!!
نوسه:مبسوطه جدا يا حبيبى،بس بلاش عمتى قولى يانوسه على طول أنت لقيت جوزى خلاص
انا:ماشى يا نوسه،بس بقولك ايه.
نوسه:قول يا عمرى
انا:اعملى حسابك من المره اللى جايه هنيكك فطيزك وكسك
نوسه:بس نيك الطيز بتوجع
انا:فى الأول أنا هتتمتعى لما تتعودى
نوسه:خلاص موافقه أنا كلى ملكك يا جوزى يا حبيبي
انا:أبقى روحى بالليل للدكتور يكتبلك على حاجه منع حمل عشان ادائك طعم لبنى فى كيك
نوسه:حاضر يا قلبى هاروح بالليل
روحت مديها بوسه فى رقبتها وطفيت البوتاجاز ولقيت وشها ليا وقعد ابوس فيها وحطيت زبى فى كسها وقفشت فبزازها وطيازها وبعد كده قالت كفايه انت مش بتتعب روح البس عشان تتغدى وأنا هنزل وأبقى اجيلك بكره تعلم ال على انت عايزه .
وعدت الأيام وكانت نوسه بتطلع كل يوم انيكها وانزل مره فى طيزها والمره التانيه على حسب فبقها أو على بزازها أو على كسها أو على بطنها لأن الدكتور نبه عليها أن مينفعش جوزها اللى هو أنا ينزل فى كسها قبل شهر من ميعاد الحبايه.
بس قبل ما الشهر ما يخلص كان زبى داق طعم نزول قذايفه جوه الكس
ياترى كس مين دا اللى هنشوفوا فالجزء السابع مع ..................
حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
-
{{#invoke:ChapterList|list}}
سلاسل حريم عيلتنا
- حريم عيلتنا - السلسلة الأولى
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة (عائلة التبادل)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة (زوجين في الغربة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة (الزوجة الهايجة وشقة العمال)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة (الشرموطة والزوج المغفل)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة (خدامة أهل جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة (جيران الهنا)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة (بواب العمارة وقوادها)
- حريم عيلتنا - السلسلة العاشرة (المدرسة المطلقة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الحادية عشر (التلاميذ الثلاثة وشراميط المدرسة)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثانية عشر (من مدرسات إلى مُوْمِسَات)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثالثة عشر (كلبتى اخت جوزي)
- حريم عيلتنا - السلسلة الرابعة عشر (التحول من ماستر إلى سليف مومس)
- حريم عيلتنا - السلسلة الخامسة عشر (خيانة جوزى بمساعدة صحبتي)
- حريم عيلتنا - السلسلة السادسة عشر (هي وبناتها)
- حريم عيلتنا - السلسلة السابعة عشر (جوز اختى)
- حريم عيلتنا - السلسلة الثامنة عشر (الكلبة وجارتها الشابة)
- حريم عيلتنا - السلسلة التاسعة عشر (سيدة المزرعة)