انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء السابع
حوار بيني وبين ريم بطلة القصة
كنت جالس اتصفح الفيس لقيت رساله جاتلي من ريم
ريم :: دووووووله .. وحشني
انا :: ايه ده ريم ؟ مش مصدق . كنتي فين كل ده
ريم :: معلش و**** حصلت شوية ظروف كدة ومبقتش بدخل خالص . المهم عامل ايه يا دوله وحشني اوي
انا :: وانتي كمان وحشاني اوووي
ريم :: الا صحيح يا دولة من شهر كدة دخلت عالمنتدي معرفتش ادخل هو اللينك بتاعة اتغير ؟
انا :: منتدي نسوانجي خلاص مبقاش له وجود
ريم :: نعم ؟ بتهزر صح
انا :: لا و**** مش بهزر . المنتدي شكله اتشال من محركات البحث
ريم :: احا يا دولة يعني خلاص كدة مش هنكمل القصة
انا :: لا هنكملها طبعا بس مش عالمنتدي ممكن عالفيس
ريم :: خسارة .. زعلتني
انا :: قوليلي بقي انتي عاملة ايه
ريم :: انا فله . وانت وحشني اوووووي بجد
انا :: وانتي كمان يا قمر .. ايه مش هتحكيلي بقي الباقي
ريم :: طب فكرني طيب احنا وقفنا لغاية فين
انا :: وقفنا ان اخوكي دخلك في ليلة وكان هايج واعترفلك بعلاقتة الشاذة بشهد وقولتي انها كانت بتعمل وتخطط لشئ من وراه
بقلم عادل المتميز
ريم :: اه ده حقيقي اخويا كان في الليلة دي خول اوي وكان ولا الشرموطة
خلاني انيكة في طيزه واصوره وكانت متعتة المرة دي مختلفة يمكن كانت اقوي
انا :: بس شهد كانت بتخطط ل ايه ومع مين .. مع جاسر ؟
ريم :: احبك يا دوله وانت مركز معايا .. شهد كانت قالت لجاسر ان الصور اللي بعتهاله ميدو اخويا ل مامتي وانا معرص ونفسه يشوفها بتتناك وقالت لجاسر علي نوع العلاقة اللي كانت بينهن
انا :: اه يعني جاسر عرف من شهد ان اخوكي بقي خول ليها وقالها علي علاقت مامتك بمستر شريف
ريم :: مش بس كدة دي كانت بتخلي اخويا يصور ماما ويصورني واحنا في البيت او احنا نايمين وكانت بتفرج جاسر اول بأول علي الفيديوهات واتفقوا مع بعض انها هتاخد حساب ماما علشان تشوف الرسايل بنفسها وتاخد حساب ميدو الفيك وتديه لجاسر اللي هيكلمها هو علي انه الشخص اللي مهكر حسابها وياخد منها رقمها وبتزها عن طريق التليفون . مكالمات يعني مش فيس
انا :: اشمعني يعني مش هيبتزها عن طريق رسايل عالفيس
ريم :: اولا علشان ميبقاش فيه دليل عليهم لو حبت تبلغ يعني وثانيا علشان ميدو معاه حساب ماما وهيعرف وهما مش عتيزين ميدو يعرف مين اللي هينيك ماما وده في الأول بس ولا امتي ولا ازاي
انا :: يابنت المتناكة ده تفكير شياطين
ريم :: فعلا .. وميدو اخويا فعلا اداها الاميل بتاع حسابه الفيك والباس واميل حساب ماما والباس
وبدأت تشهد تنصب السيرك علينا وعلي اخويا وماما
انا :: وطبعا انتي كمان كان العين عليكي
ريم :: اساسي يا دوله انا كنت من ضمن اللي جاسر عينه عليهم خصوصا ان جاسر من زمان كان عايز ينكني
انا :: وانتي عرفتي منين
ريم :: هههههه ماهو ناكني يا دوله وقالي وكل المستخبي بان بعد كدة
المهم بقي عايزه اللي تكتبه تبعته هنا حتي لو مفتحتش وانا لما ادخل هشوفة
انا :: طيب ندخل بقي في التفاصيل
وبدأت ريم تحكيلي
.........
شهد اتصلت بميدو اللي كان قاعد مع مع هيثم ابن خالتة وجاسر علي كافيه واول ما شاف رقمها عالتليفون قام و قالهم لحظة وجايلكم
شهد :: الو .. ايه ياخول يابنت المتناكة فينك
ميدو :: انا بره مع جاسر وهيثم قاعدين علي كافيه
بقلم عادل المتميز
شهد :: طيب يا متناك يامعرص يابن المومس فين اللي طلبتة منك ؟
ميدو :: لحظة وهبعتلك .
ريم :: ماشي يا متناك.. خمس دقايق لو مفيش حاجة جت مش عايزة اقولك هعمل في كسمك ايه.
ميدو :: لا علي طول و**** هبعتهملك
شهد قفلت مع ميدو وميدو بعتلها الاميل والباس بتاع حسابه والاميل والباس بتاع حساب مامتة
ورجع قعد مع جاسر وهيثم . وشهد بعتت لجاسر رسالة عالفيس فيها الاميل والباس بتاع حساب ميدو
جاسر :: طيب انا هقوم اعمل مكالمة ياشباب .. خمسه وجاي
هيثم :: احا ياجدعان هو كل واحد فيكم يقوم يعمل مكالمة . ايه حريمكم كترت ولا ايه
ميدو ::هههههههه انبر علينا يابن خالتي
جاسر :: ياعم دي مكالمة للبيت مش مع حريم.
هيثم :: البيت بردو هههههههه
جاسر خرج وراح كلم شهد
جاسر :: ايوة يا شهد .. ابعتلها دلوقت
شهد :: لا يا ناصح انت استني بالليل تكون قريت اللي بينها وبين الخول ابنها
وتكمل انت علي نفس اسلوبه وطريقتة
ومش هقولك بقي اول حاجة تعملها
تاخد كل الصور والفيديوهات اللي علي حساب الشرموطة دي وتحتفظ بيهم في مكان الجن الازرق ميعرفش مكانهم . اهم حاجة تليفونك ميبقاش عليه حاجة لربما ميدو يمسك تليفونك ولا حاجة
جاسر :: تمام خلاص اتفقنا .. انا هقفل دلوقت واروح اقعد معاهم علشان محدش يحس اني اتأخرت
شهد :: ماشي
جاسر :: اتأخرت عليكم
هيثم :: لا دي شكلها مكالمة للبيت فعلا لو مزه كنت هتتأخر اكيد
ميدو :: مايمكن ياعم مزة وهو قالها قاعد ومشغول معانا وهيكلمها لما يروح
جاسر :: ليه ياعم هو انا خاربها زيك . انت كفايه الحتة البلدي اللي ورتني صورها
هيثم :: حتة بلدي ووراك صورها؟
ميدو في اللحظة دي وشه جاب الوان وكان عايز يقوم يمسك جاسر ويحط ايده علي بوقه علشان يسكت
ميدو :: بصله كدة وملامح وشه وتبريقة عنيه بتقوله اسكت
بقلم عادل المتميز
هيثم :: ايه ياعم ميدو بقي جاسر يشوف الحتة قبل ابن خالتك
ميدو :: مفيش ياعم الكلام ده جاسر بيشتغلك
جاسر :: ب ايه ؟ طب لحظة ياعم وربنا ل اوريك صورة . دي حتة جامدة نيك ياعم
ميدو كان هيشخ علي نفسة من الخوف وعايز يقوم ياخد التليفون من جاسر قبل ما يطلع الصورة لكنة مش قادر وجاسر كان قاصد يطلع الصورة وفرجها لهيثم
ضربات قلب ميدو زادت وقلبه كان هيقف من الخوف وتوقع ان هيثم هيعرف ان دي خالتة وهيتفضح
لكن رد هيثم كان غير المتوقع نهائي
شخرة طويلة وهو بيقوله .. احاااااا يا ميدو دي جامدة نيك يابن المتناكة .. اوووووف عالملبن
ميدو كان هيموت لما سمع الشخرة لكن ارتاح لما هيثم معرفش ان دي صورة خالتة لان الملامح مش موجوده والصور ملعوب فيها كويس جدا
.......
ريم :: مش هينفع خالص يا شريف
مستر شريف :: لا هينفع .. هتيجي يعني هتيجي .. انا مش قادر بقالي اسبوع منكتكيش.. ايه زبي موحشكيش
ريم :: زبك .. زبك علي طول وحشني ونفسي اخليه في كسي علي طول بس انت عارف بكره عندي درس
مستر شريف :: ماهو كمان انا هديكي درس ولا درسي مش حلو
ريم :: هههههههه هتديني درس بزبك في كسي مش كدة
مستر شريف :: بذمتك مش الدرس بتاعي احلي من اي درس تاني
ريم ::هو فيه زيك ولا زي دروسك .. خلاص بكره هبقي عندك في الشقة
شريف :: ايوة بقي هو ده مش تقولي مش هينفع
ريم :: قلبي انت
شريف :: طب مفيش حاجة تصبيرة كدة علي ما تجيلي بكرة
ريم :: هههههههههه مانت خدت تصبيرتك من ماما اول امبارح
شريف :: هههههههه انتي ايه مش بيفوتك حاجة خالص حتي دي عرفتيها
ريم :: انت فكرني قاعدة نايمة علي وداني في البيت ولا ايه بس بذمتك مين فينا بتحس معاه بالمتعة انا ولا ماما
بقلم عادل المتميز
شريف :: اكيد انتوا الاتنين حلوين . بس انتي صغننة وشقيه وكمان ليكي متعة تانيه خالص
ريم :: لا بقي فهمني
شريف :: يعني جريئة اوي رغم انك صغيرة وبحسك وانتي تحتي كأنك واحدة كبيرة مش صغننة
ريم :: انا شرموطتك ولبوتك وتحت زبك هتلاقيني اكبر متناكة
شريف ::عارفة انا بعشق فيكي الطريقة دي بتخليني بتمتع اوي معاكي
ربم :: ولسة ياقلبي دانا هحلبك وهصفيك كده ههههههههه
شريف :: ماتيجي نتكلم فيديو دلوقت
ريم :: لا دلوقت مش هينفع ماما بره وكمان اخويا . لو بالليل خالص نفع اوك
شريف :: ماشي خلاص
ريم :: انا هقفل دلوقت ونتكلم بالليل .. باي يابيبي
شريف :: باي ياقلبي
.........
يسرا في اوضتها بتكلم وليد
يسرا :: اه يا قلبي بكره فيه اجتماع مهم بعد ما يخلص همشي ونتقابل في المكان بتاعنا
وليد :: ماشي وانا بكره محضرلك حتة دين غدوة هتعجبك اوي
يسرا :: يا حبيبي انت اي حاجة بتعملها بتعجبني مش الغدوة بس
وليد :: بجد يا يسرا ..؟
يسرا :: طبعا بجد ياقلب وروح يسرا
وليد :: طب فيه حاجة انا نفسي توافقيني عليها
يسرا :: انا موافقة علي اي حاجة هتقولها
وليد :: انا نفسي احس انك بتاعتي ونحدد يومين مثلا ثابتين في الاسبوع نتقابل فيهم طول اليوم
يسرا :: مش هينفع يا وليد مانت عارف اولادي وكدة
وليد :: بالعكس . اسمعي بس انا عايز اقول ايه
يسرا :: سمعاك ياقلبي
وليد :: لما هنحدد يومين ثابتين من كل اسبوع ساعتها ممكن تقولي ل اولادك ان عندك مثلا يوم كذه ويوم كذه شغل طول اليوم والنظام ده بقي جديد في المصلحة علشان مثلا مطلوب منكم شغل ولازم يخلص او حتي بقي نظام دايم
يسرا :: اها . ممكن بردو .. خلاص موافقة انا اصلا نفسي نتقابل كل يوم مش بس يومين ونفسي ابقي في حضنك يا وليد واحس بحبك علي طول
طب انت عارف ياوليد انا اوقات في الشغل بيكون نفسي اوي احضنك واحنا في المصلحة واقول لكل الموظفين انك بتاعي وانا بتاعتك
وليد :: ياروحي انا بتاعك وملك ايدك
فيه حاجة كمان بما انك موافقة ودي بقي هنعملها من بكرة
يسرا :: ايه ؟
بقلم عادل المتميز
وليد :: بما اننا خلاص هتبقي معايا مرتين في كل اسبوع وهتبقي طول اليوم معايا وهتبقي بتاعتي طول اليوم فأنا عايز اشوفك علي زوقي وزي ما بحب وكمان عايز احس انك بتيجي بيتك . هننزل بكره بعد الشغل نشتري شوية قمصان علي ملابس داخليه علي كام ترنج وكام عباية بيتي كدة دول هيبقوا في دولابك اللي في شقتنا ولا تحبي نتقابل في الفيلا
يسرا :: ماشي يا وليد اللي انت عايزه كله انا موافقة عليه .. وخلينا في الفيلا اهي بعيد شوية علي الاقل هناك هبقي قاعدة براحتي ومش خايفة حد يشوفنا واحنا داخلين الفيلا
وليد :: بحبك علي فكرة
يسرا :: وانا بعشقك
..........
ميدو :: طب يلا بقي ياشباب انا هقوم اروح
جاسر :: ايه ياعم انت وراك حاجة ما احنا قاعدين ولسة الوقت بدري
ميدو :: ياعم انا زهقت من القعدة هنا وكمان عايز اروح اذكرلي شوية اليومين دول ماما حطاني في دماغها
هيثم :: وانا كمان هقوم ملمتش ولا حاجة في المنهج ده
جاسر :: طيب تمام يعني انا اللي هقعد لوحدي .. يلا بينا
جاسر سابهم في نص الطريق وميدو وهيثم خلاص علي وشك الوصول للبيت
هيثم :: بس تصدق انا زعلان منك ياسطي
ميدو :: زعلان ؟ ليه ؟!
هيثم :: بقي ياعم المتناك انت جاسر يعرف بحوار النتايه الجديدة وانا اللي ابن خالتك معرفش وكمان باعتله صورها
ميدو :: بص هي مفيش بيني وبينها اي علاقة عموما دي ست اتعرفت عليها شوية يعني كام يوم وبعدين لقيتها عملتلي بلوك حتي و**** مش فاكر كان اسمها ايه بالانجلش عالفيس
هيثم :: احا عملتلك بلوك .. بس الست دي جامدة .. هي كان ايه نظامها يعني
ميدو :: ياعم دي ست كبيرة مش صغير
يعني في الاربيعينات وكمان متجوزه ومخلفة
هيثم :: يابن المتناكة دي عز الطلب وكمان جسمها كرباج .. هي عملتلك بلوك ليه؟
ميدو :: و**** مش عارف انا لقيت مرة واحدة حسابها اختفي من عندي
هيثم:: هي بعتتلك الصورة دي بس ولا بعتتلك صور تاني
ميدو :: لا هي اللي ورهالك جاسر بس
هيثم :: تبقي اشتغاله يامعلم وممكن تكون صورة من النت عادي
ميدو :: مش عارف كل شئ جايز
ميدو وهيثم وصلو البيت
ميدو :: ما تيجي
هيثم :: لا انا طالع
ميدو :: ماشي اشوفك بقي بكرة
..........
الساعة اتنين بالليل ريم نايمة في اوضتها ويسرا رايحة هي كمان في سابع نومة وميدو سهران مش جايلة نوم لابس اندر حريمي وقميص نوم وعمال يصور نفسه صور وفيديوهات ويبعتهم ل شهد اللي كانت قافلة الفيس
والواتس لكنها كانت سهرانة مع جاسر بيتكلمو
علي الساعة تلاتة شهد ظهرت اونلاين وفتحت رسايل ميدو وشافتهم وردت عليه
شهد :: المتناكة سهرانة وهايجة ولا ايه؟
ميدو جاله اشعار بالرد وكان راشق في طيزه خياره وبيدعك في زبه واول ما شاف الرساله راح معدول ورد عليها
ميدو:: هايج اووووي ونفسي اكون معاكي دلوقت
شهد :: وانا ههيجكك اكتر واكتر يا متناك يا خول بس الأول صور زبك كام صورة واكتب علي ورقة اسم مامتك
ميدو :: اشمعني ؟ هو حد بيكلمهما دلوقت
شهد :: اه يا خول .. افتح كدة الفيس بتاع مامتك وابقي اتفرج عالرسايل بنفسك .. مامتك من ساعة بالظبط كان فيه واحد بينكها كتابي بس ابعت الصور دلوقت علشان لما مامتك تصحي الصبح تشوف زبك علي انه زبه هو
ميدو هاج وكان هيموت ويفتح فيس مامتة وطلع بسرعة ورقة وكتب عليها اسم مامتة وحطها جنب زبه اللي كان في لحظة منتصب علي اخره
بقلم عادل المتميز
وصوره كام صورة وعدلهم بحيث ميظهرش اي تفاصيل تانيه غير زبه
وبعتهم ل شهد اللي اخدتهم منه وبعتتهم لجاسر علي الواتس لكن لما شهد دققت في صور زب جاسر اكتشفت ان زب ميدو قريب اوي من زب جاسر يمكن بس الاختلاف ان زب ميدو اكبر شوية من زب جاسر
ولو فيه اختلاف تاني فمش باين اوي
بعتت لجاسر وقالتة متبعتش صور زب ميدو ليها وابعت ليها صور زبك انت
ده هيخلي ميدو يهيج اكتر
جاسر :: كدة ممكن هي تلاحظ اختلاف زبي من زبه
شهد :: علي فكرة زبك وزب ميدو الاختلاف بينهم مش كبير اوي وهي مش هتاخد بالها .. اسمع مني وصور زبك انت
جاسر :: خلاص تمام .. علي فكرة ام ميدو جامدة اوي بنت المتناكة . فتحتلي من شوية كام اوووووف
الواد ابن المحظوظة امه جامدة اوي
شهد :: كسمك يا جاسر . هو فيه ست اصلا جامدة جنبي
جاسر ::لا طبعا انتي الاساس يا قلبي
شهد :: طب يلا صور زبك كام صورة وقبل ما تبعتهم ابعتهملي اشوفهم الأول
جاسر قفل مع شهد وصور زبه كام صورة وبعتهم ليها وبعدين كلمها
جاسر :: ها شفتي الصور؟
شهد :: اه حلوين اوي وكمان مش باين ان فيه فرق بين زبك وبين زب الخول ابنها
جاسر :: طب ده كويس اوي ابعتهم بقي
شهد :: اه ابعتهم
انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية
-
{{#invoke:ChapterList|list}}