انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثاني عشر
الساعة 3 العصر..شهد :: ميدو. يا ميدو
الساعة تلاتة وربع شهد :: انت يا خول يا معرص
الساعة 4 شهد :: يامتناك فينك
الساعة خمسه الا ربع ميدو :: معلش و**** لسة شايف رسالتك
شهد :: كسمك يابن المتناكة كنت بتتناك فين كل ده
ميدو :: مفيش كنت فاصل النت عن التليفون وكنت بذاكر
شهد :: كسمك متعملهاش تاني لو عملتها تاني هنيكك تمام؟
ميدو :: طب ما تيجي تنكيني
شهد :: ايه يا خول هي بتاكلك دلوقت ولا ايه
ميدو :: الصراحة ايوة ماتيجي نتقابل تحت عندي
شهد :: لا مش هينفع . بص اعمل حسابك كمان تلات ايام هنيكك عندي
ميدو :: عندك ازاي
شهد :: عندي في بيتنا .. دانا هفشخ كسمك .
ميدو :: ماشي موافق اتفشخ واتناك واتذل منك بس اللي هو ازاي في بيتكم
يعني مامتك وجوزها . هقابلك ازاي عندك
شهد :: لا ماهو عمو وحيد هيسافر اللاردن وماما رايحة عند اختها وانا قولت ليها من دلوقت اني هقعد هنا علشان المذاكرة. بصراحة قاعدة علشانك هموت وانيكك عندي .. بص انا هعمل فيك اللي مستحيل يجي في بالك
ميدو :: هتعملي ايه يعني
شهد :: لا دي بقي خليها لما تبقي عندي وتحت رجلي
.......
احمد.كمال :: ريم شفتي الجزء الجديد
ريم :: لا لسه انت نزلته
احمد :: ايوة يابنتي من ساعة.. ايه مدخلتيش الجروب ولا ايه
ريم :: لا كنت بذاكر شوية علشان بالليل بقي اعيش مع قصصك
احمد :: وهتلعبي في كسك كالعادة طبعا
ريم :: اكيد طبعا انت قصصك بتخليني ميتة
احمد :: بصي كدة كدة بكرة الجمعة واجازة يعني سهرانة صح
ريم :: ايوة
احمد :: خلاص هنزلك كام جزء من قصة حلوة وبعدها نتكلم وكمان عايز ابعتلك حاجة
ريم :: عايز تبعتلي ايه
احمد :: عايز ابعتلك صورة زبي
ريم :: اشطا خلاص هستناك بالليل
احمد :: طب هو انتي لسة بتذاكري يعني
ريم :: يعني قربت اخلص
احمد :: اصل بصراحة مش شبعان من الكلام معاكي .. ممكن نتكلم وكسم المذاكرة دلوقت
ريم :: اممممم .. ماشي نتكلم.
احمد :: طب قوليلي رئيك بقي طالما هنتكلم
احمد بعت صورة زبه لريم
ريم :: اووووووف ايه ده . ده زبك ؟
احمد :: اه عجبك ؟
ريم :: اووووووي . شكله فظيع . بس ده تخين اوي
احمد :: تخيلي بقي ده لو دخل في كسك
ريم :: يالهوي مقدرش عليه طبعا انا لسة بنت
احمد :: وماله هتتعودي عليه وكسك مش هيشبع منه
ريم :: هيجتني يخرب بيتك
احمد :: ريم انا عايز اسألك سؤال وتجاوبيني بصراحة
ريم :: اه طبعا اسأل براحتك
احمد :: هو انا لو شتمتك ممكن تزعلي.
ريم :: هو انا زعلتك في حاجة علشان تشتمني
بقلم عادل المتميز
احمد :: لا مش قصدي شتيمة زعل وكدة انا اصلي بعشق الشتيمة بحب اوي وانا بنيك اشتم .
ريم :: اه فهمت يعني وقت النيك بتحب تكون سافل
احمد :: هو بصراحة مش وقت النيك بس انا اصلي ميولي سادية شوية
ريم :: يعني ايه بقي . بتحب العنف والاومر
احمد :: ايوة بالظبط كدة
ريم :: انا شفت فيديوهات عن كدة بس العكس الست هي اللي بتكون مسيطرة علي الراجل اللي معاها
احمد :: لا انا بقي العكس .. بحب اكون انا السيد وهي الخاضعة ليا ول اومري
ريم :: فهمت .. وانت بقي عملت كدة مع كام واحدة
احمد :: مع واحدة زمان ومن بعدها ملقتش واحدة تقدر تستحملني
ريم :: احكيلي بقي ازاي مقدرتش تستحملك مش فاهمة
احمد :: بصي انا اصلي بحب اقول الحاجة مرة واحدة واحب اللي معايا تكون ملكي . ملكي بجد . تسمع كلامي وتبقي خدامة ليا
ريم :: طب والمشاعر ايه ملهاش لازمة ؟
احمد :: بالعكس السادية كلها مشاعر .. مشاعر خضوع وحب وسيطرة .. كوكتيل كدة مستحيل حد يعرف يوصفة غير اللي عايشة .. يتحس بمتعتة لكن ميتوصفش
ريم :: طب سؤال ممكن ؟
احمد :: انت عايزني كدة ؟
احمد :: بصراحة بتمني
ريم :: طيب انا مجربتش ابقي خاضعة لحد اصلا فممكن اجرب معاك بس بشرط
احمد :: شرط ايه .
ريم :: مش كل حاجة تنفع تطلبها مني ومش اي حاجة ينفع انفذها . ده شرطي
احمد :: طب وده هيبقي سادية؟
ريم :: اه يعني تشتمني زي ما انت عايز وفي اي وقت تطلب نتخيل اي حاجة
ماشي لكن فيه حاجات مش هعملها
احمد :: زي ايه
بقلم عادل المتميز
ريم :: يعني تقولي اتصوري دي مش هعملها ولو عملتها هعملها بمذاجي انا من غير ما تطلب مني
احمد :: مبدئيا موافق لغاية ما انا اللي هخليكي تقوليلي انا عايزه ابقي كلبتك
وتؤمرني امر
ريم :: لو انا طلبت كدة يبقي ماشي
احمد :: موافق يا بنت الوسخة
ريم ::هههههههه انت مصدقت ولا ايه
احمد :: اه يا شرموطة ما صدقت بقولك ايه ما تيجي يا مومس انيكك.عايز احشر زبي ده في كسك يا لبوة
ريم :: موافقة قولي بقي هتحشرو ازاي
احمد :: هقولك بس الأول تقومي تقلعي الأندر بتاعك
ريم :: طيب لحظة ...
ريم :: خلاص قلعته
فضلت ريم تهيج في احمد ويهيجها لغاية ما اتخيل انه بينكها وجاب لبنه
وصور لبنه وهو جايبه علي ورقة مكتوب فيها اسم ريم
ريم حست مع احمد بمتعة من الخيال السكسي معاه خصوصا انه كان بيتعامل معاها علي انها شرموطة ووسخة وكان بيشتمها بالاب والام والغريب ان ريم حست بمتعة في الاهانه والشتيمة
وكانت وهي بتكتب له كانت بدخل صوابعها في كسها
..........
الساعة 12 يسرا .. انا هقوم انام بقي
ميدو :: بدري كدة يا ماما ده بكرة الجمعة
يسرا :: معلش جسمي وجعني وعايزه افرد جسمي عالسرير
ميدو :: طب ما تفرديه عالكنبه هنا . الفيلم حلو ومصدقنا نسهر مع بعض يوم
يسرا :: معلش تعبانة يا ميدو وانت كمان شوية كده وتدخل تنام بلاش السهر ده
ميدو :: حاضر يخلص بس الفيلم ده وهدخل انام
يسرا :: يلا بقي تصبح علي خير
ميدو :: وانتي من اهلة
يسرا دخلت اوضتها وميدو قعد شوية وبعدين راح ل اختة اوضتها
فتح الباب لقي ريم نايمة علي بطنها وبتتكلم علي الفيس
ميدو :: بتعملي ايه
ريم :: اهو بتكلم شوية مع واحد
ميدو :: اه مش ده اللي بتكلميه بتاع جروب القصص
ريم :: اه هو ..
ميدو :: ايه اتكلمتو في السكس ولا ايه
ريم :: اه وبعتلي زبه .. حاجة اووووف اوووووي
ميدو :: وريني كدة كلامكم
ريم اتاخرت ل اخوها اللي طلع نام جنبها وبقي بيقرا الكلام االي بينهم وهي بتكلمة
بقلم عادل المتميز
ميدو هاج علي ريم وراح قايم فاتح رجليها وشد الأندر من تحت القميص وهي ونزل لحس في كسها
ريم هاجت علي اخوها بسبب لحس كسها رمت التليفون جنبها ورفعت له رجليها وميدو قام راح نايكها
بعد ما خلص كانت الساعة جت واحد وسمع صوت خطوات رجلين عالأرض بره في الصاله
ميدو راح بص من ورا الباب وشاف المستر بيدخل اوضه مامته وهي ورا قفلت الباب
ميدو :: المستر بتاعك شرف
ريم :: اه مانا عارفة هو كان قايلي امبارح انه جاي عندنا الليلة
ميدو :: اه يعني انا بس اللي معرفش
ريم :: هيفرق معاك في ايه ؟ عايز تقوم تتفرج قوم
ميدو :: مش هتيجي معايا
ريم :: لا روح انت انا هكمل كلامي مع احمد
ميدو خرج من اوضة اخته وقفل الباب براحة وراح وقف ورا باب اوضة مامته اللي كان مقفول
بص من خرم الباب لقي مستر شريف واقف وزانق مامته وعمال يحضن ويبوس فيها وهي كانت قالعة ملط له
فضل يتفرج علي مامته من ورا الباب لغاية ما المستر ناك مامته ونام جنبها عالسرير وولع سيجارة
ميدو بعد ما قرون التعريص عنده شبعت دخل الأوضة بتاعتة وقفل علي نفسه وضرب عشرة ونام
..........
مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة
............
انا ::ريم ممكن اقولك كسمك
ريم :: ممكن طبعا بس اشمعني يا دوله
انا :: علشان يابنت المتناكة بتتكلمي مع الخول اللي اسمه احمد كمال وكنتي فكراه انا
ريم :: ماهو يادوله انا ساعتها مكنتش اعرف حاجة عن منتدي نسوانجي وكنت فاكرة احمد ده هو اللي بيكتب القصص دي فعلا
انا :: يعني محستيش وهو بيكلمك وبيتخيل معاكي انه بينكك انه مستحيل يكون هو اللي بيكتب القصص
ريم :: وقتها كنت مبهورة بيه وبشخصيتة السادية وخلاني خاضعة له بالفعل .. عارف يا دولة ده كان بيحكم عليا انزل الشارع من غير اندر ..
انا :: نعم وده ايه علاقتة بميول الساديه
ريم :: معرفش بس كان بيتلذذ بهيجاني علي طول وكان بيخليني احك كسي في خشبه شباك السرير
انا :: اه ومكنتيش بتتعوري؟
ريم :: لا مكنتش بتعور ..
انا :: اه وكان بيعمل مع كسمك ايه تاني
ريم :: كان بيتخيل ديما اني شرموطة وانه بيعزم صحابه عليا ومرة خلي واحد صاحبه ناكني صوت معاه وكان اخويا جنبي وعرفتة ان اخويا بيعرص عليا
انا :: مش فاهم ازاي دي
ريم :: اتصل بيا ماسنجر وصاحبه كان معاه في البيت وعرفني عليه وناكني معاه صوت واخويا كلمهم كمان
انا :: هههههههههه انتي عارفة هو كدة مبقاش سادي .. ده بقي معرص ياروحي هههههههههه زيه زي اخوكي
ريم :: لا مكنش معرص بس هو كان بيحب يذلني ويهني ويتعامل معايا علي اني شرموطة كل شغلانتها في الدنيا تتناك وتريح الازبار وكان ديما بيحب يقولي انتي مبوله زبي
طيب سيبك من العرص بتاعك اللي كان بيشتغلك ومفكرك انه كاتب القصص وخلينا في الخول اخوكي .. قولي بقي هو قالك اتناك فعلا من جاسر ؟ وازاي
ريم :: هههههههه حاضر يا دولتي بص يا سيدي قبلها بيوم اخويا قال لماما ان اهل جاسر مسافرين وانه عايزه يبات معاه الليلة دي وانه هياخد معاه كتبه وهيذاكر هناك والصبح هيطلع من عنده عالمدرسة طبعا ماما كانت رافضة
وانا بغبائي اقنعت ماما انها تسيبة يبات عادي وانها مفيهاش حاجة طالما هيذاكرو ولو قلقانة عليه تبقي تتصل بيه تطمن عليه وماما وافقت بعد ما انا اتكلمت معاها وقالت له الصبح يروح من هناك عالمدرسة واياك تغيب
انا ::طب وانتي مكنتيش تعرفي انه رايح لشهد
ريم :: لا كنت عارفة وانا شجعتة يروح لاني كنت مفكرة انها عايزة ميدو ينكها وتنيكة وليلة وتعدي مكنتش متخيلة ابدا انها تكون مخططة ان جاسر هو اللي هينيك اخويا
انا :: ههههههههههههه يادين امي عالضحك.. كملي
.......
ميدو :: الو ايوة يا شهد انا خلاص اقنعت ماما وهلبس واجيلك
شهد :: طيب يلا متتاخرش وتعمل حسابك الليلة انت هتبات معايا
ميدو :: ايوة هبات هلبس وانزل واجيلك واول ما ابقي عند البيت عندك هتصل عليكي
شهد :: تمام . مستنياك
شهد قفلت مع ميدو وبصت ل جاسر وهي بتضحك .. الشرموطة جايه
جاسر :: **** يستر بقي انا مش مطمن
شهد :: كسمك .. ما الخطة ماشيه زي الفل اهي .. المهم جهزت سجارة الحشيش
جاسر :: هلفها حالا
شهد :: كسمك انت كمان مش متصلة بيك وقايلك تجهزها. طب جبت علبة السجاير ؟
جاسر :: اه علبه اهي ال ام احمر
شهد :: تمام اوي كدة .. انجز بقي يا ابن الوسخة لف السجارة قبل ما يجي.
جاسر طلع الحشيش ولف سجارة
شهد :: هاتها بقي وراحت حطاها هي وعلبة السجاير جنب التليفزيون ..
شهد :: عارف بقي انت هتعمل ايه ؟
جاسر :: اه هدخل الأوضة التانيه ومش هخرج منها غير لما تفتحي انتي ليا الباب
شهد :: تمام
بقلم عادل المتميز
شهد كانت مجهزة ايشرب وحبل وزب صناعي ولبس حريمي قمصان علي اندرات وسنتيانات من بتوعها ومستنيه ضيف الحفلة
بعد تقريبا نص ساعة او ساعة الا ربع ميدو اتصل علي شهد قالها انه تحت البيت
شهد :: ميدو جه . يلا خش انت الأوضة وزي ما قولتلك اياك تعمل اي حركة او نفس وانا هقفل عليك من بره بالمفتاح
ولما اعوزك هفتحلك انا
جاسر :: و**** قلقان .. بس ماشي
جاسر دخل وشهد قفلت عليه وراحت فتحت باب شقتها واستنت لما ميدو طلع ودخل وقفلت وراه الباب
شهد :: يالهوي انا مش مصدقة نفسي
اخيرا يابن المتناكة هنيكك عندي
ميدو :: اديني جيتلك انتي تؤمري ياقلبي
شهد :: اسمي ستك ياخول .. اعتبر الشقة شقتك علي ما ادخل انا اعملك حاجة تشربها .. اه صحيح نسيت اقولك
يلا بقي غير ام هدومك دي وشوف هتلبس ايه من اللبس اللي علي الكنبه
علي ما ارجع تكون مجهز نفسك يا خول
ميدو راح لاكنبه وحط الكتب بتاعتة علي جنب وبقي بيقلب في الهدوم
وعلي ما شهد رجعت لقت ميدو لبس اندر احمر بخيط من ورا ومن قدام يدوب ورده من القماش مخبيه نص زبه
ولابس سنتيان احمر شبكه شفافة
شهد :: ياخرابي عالمتناكة بتاعتي .. ايوة هو ده يا كسمك مش كلوتات وسنتيانات مامتك يا خول
استني بقي لما اظبط التليفون واشغلة علي وضع تصوير الفيديو
ميدو :: تصوير تاني
شهد :: اومال ايه انا مش هسيب لحظة وانتي يامتناكة معايا غير وانا مصوراها
شهد ظبطت التليفون علي طرابيزه كبيرة وحطتة بزاواية تسمح انه يصورهم في اي وضع هيكونو عليه
شهد :: اشربي بقي يا متناكة العصير ده وانا هقوم اشغل اغنيه حلوة علشان ترقصيلي عليها.
ميدو :: ارقص ؟ مبعرفش
شهد :: لا يا كسمك هتعرفي ..
شهد شغلت اغاني وميدو قام يرقص ليها شهد راحت جابت جوان الحشيش وعلبه السجاير وولعت سيجارة قعدت عالكنبه تتفرج علي ميدو وهو بيرقص
بعد وصلت رقص قامت ووطت صوت الأغاني وراحت قاعده عالكنبه وطلبت من ميدو يقعد تحت رجليها عالأرض
ومسكت چوان الحشيش ولعته وخدت نفس وقالت لميدو يشرب
ميدو :: حشيش ؟
شهد :: ايوة حشيش .. خدي يا متناكة شدي
ميدو :: مانتي عارفة اني مش بشرب
شهد :: لا هتشرب .. يلا بقي مضايقنيش
ميدو اخد منها الجوان واول ما اخد نفس فضل يكح . ريم ناولتة كوبايه مايه وقالتة اشرب
شرب ورجع ياخد نفس ويكح .. نفس ورا نفس وهي شربت معاه لغاية ما حس ان الدنيا بتلف بيه
شهد :: يلا يا لبوة انزلي بوسي رجلي
ميدو وطي علي رجل شهد يبوس فيها
وحطها علي وشه وينزلها علي شفايفة
يبوس بطن رجليها ويلحسه وشهد تديله رجليها التانيه وتحطها علي وشه
يلا يا متناكة . بوسي يا وسخة ..
ميدو شغال يبوس في رجليها ويلحس بطن رجليها بلسانه
شهد :: كفايه كدة تعالا بقي في الأوضة
اخدت معاها الموبايل والزب الصناعي الحبل والأيشرب ودخلت وميدو دخل معاها وهو عامل دماغ بنت متناكة كأنة في عالم تاني خالص
دماغ من الحشيش والهيجان
شهد :: بس اقف بقي هنا علي ايدك ورجلك زي الكلب وحطت التليفون علي وضع تصوير الفيديو علي الكومدينو بزاواية تجيب كل الأوضة واي وضع هيتعمل .. وراحت لميدو و رابطت رقبتة بالحبل و قعدت علي طرف السرير وهي بتشده علشان يجي تحت رجليها
ميدو مشي علي ايده ورجليه وشهد بتصورة ونزل علي رجليها يبوسها ويلحس بين صوابع رجليها
شهد :: عايزة تتناكي يا شرموطة ؟
ميدو :: ياريت ياستي
شهد قامت وراحت لبست الزب الصناعي و فكت الحبل من رقبتة ومسكت الأشرب بتاعها وغمت عنيه وكتفت ايده ورا ضهره تكتيف محكم جدا بالحبل وقالت له يفلقس زي الكلبه
ميدو نزل عالأرض وفلقس وريم بحبل تاني كانت مجهزاه جنب التسريحة كتفت رجليه من تحت في بعض
وقامت وقالت له استني يا وسخة علي ما اجيب زيت من المطبخ وارجعلك
بقلم عادل المتميز
شهد خرجت وقفلت الباب وراه وراحت فاتحة لجاسر وقالت له متعملش حاجة غير انك تدخل وتصورني وانا بنيكة
واول ما اشاورلك انا هطلع الصناعي من طيزه وانت تدخل زبك فيه
جاسر قلع هدومة كلها وبقي عريان ملط وشهد دخلت جابت الزيت من المطبخ ودخلت هي وجاسر الأوضة علي ميدو اللي كان متكتف تكتيف محكم جدا
شهد :: جاهزة يا وسخة
ميدو :: جاهزة يا ستي
شهد وقفت ورا ميدو وحطت زيت علي ايدها وعلي طيز ميدو وهو مفلقس
ودعك بين فلقة طيزه وحطت شويه علي زبه من تحت وبايدها بقت عماله تدعك في زبه وتمشي زبها الصناعي بين فلقة طيزه
سابت زبه اللي كان وقف اوي ومسكت طيزه فتحتها بأيد ودخلت الصناعي جوه طيزه وبدات تنيكه وهي بتضربه
وتلسوعة وجاسر جنبها عمال يصور اهات ميدو وهو عمال يتأوه زي النسوان وبيقولها نكيني اوي ياستي.. زبك كله في طيزي .. اه مش قادر .. عايز زبك ينكني اوووووي.
شهد :: حلو كدة يا لبوه . حلو يا متناكة
فضلت شهد تنيك وتسخن في ميدو بالكلام اكتر من عشر دقايق وجاسر عمال يدعك في زبه اللي وقف هو كمان اوي من منظر ميدو وشهد بتنيكة والايد التانيه بتصور
شهد طلعت الصناعي وشاورت لجاسر يجي علشان ينيكة واخدت منه الموبايل
جاسر علي طرطيف صوابعة وقف مكان شهد اللي وقفت جنبه
جاسر تف علي زبه وعلي طيز ميدو وبقي عمال يمشي ايده بين فلقة طيزه
وشهد بتتكلم كأنها هي اللي بتعمل كدة
وجت اللحظة اللي كان خايف منها جاسر .. لحظة دخول زبه جوه طيز ميدو.. اللي مخدش باله ولا حس بالفرق وكان فاكر ان اللي بتنيكة شهد
جاسر دخل زبه بالكامل في طيز ميدو
ومسكه من جناب طيزه وبدأ يدخل زبه براحة اووي للأخر ويسحبه
ميدو :: حلوووو اوووي كدة .. دخليه كله في طيزي .. اوووووف اوووووف . ااااااه ااااه
شهد :: عاجبك زبي يا متناك .. انا عايزك تتخيل ان ده مش زبي .. عايزك تتخيل ان في واحد بينيكك
ميدو :: حاضر حاضر .. اااااه اااااه زبك حلووو اووووي.. نكيني اووووي
شهد :: نفسك مين ينيكك ياخول
ميدو :: اللي انتي تقولي عليه انا هكون خدام زبه
شهد :: لا انا عايزك انت اللي تقول .. نفسك في مين ينيكك
ميدو :: مش عارف اي اي براحة براحة اووووف .اووووف بيوجع كدة
شهد :: طب اتخيل ان جاسر بعد ما ناك مامتك هو اللي بينكك
ميدو ::حاضر .. حاضر .. اوووي .. اووووي .. دخليه كلها اوووووف
شهد :: يا شرموطة اتخيل ان جاسر هو اللي بينكك واتكلم كان جاسر هو اللي بينكك
جاسر هاج علي ميدو وراح ماسكة ومكلبش في لحم طيزه بأيده اوي
وبدأ يطلع زبه ويسحبه براحة ويروح مدخله بقوه في طيز ميدو اللي بقي بيتوجع وهو بيترجاه براحة يا جاسر .نكني براحة حرام عليك.. طيزي هتتفشخ منك كدة
شهد :: الا قولي يا خول اختك ريم بتعمل معاها ايه
ميدو من الهيجان بتاعة ومن تأثير الحشيش مكنش عارف هو بيقول ايه
ووقع بلسانه وقال
بنكها .. بنكها يا ستي شهد
شهد :: احا ؟ بتنيك ريم . انت كداب
ميدو :: و**** بنكها وعايش معاها في البيت كأنها مراتي
شهد :: هي اختك مفتوحة
ميدو :: ااااه . ااااه براحة طيزي اتفشخت من زبك .. ايوه اختي مفتوحة
وانا اللي فتحتها
كلام ميدو هيج جاسر اللي مكنش مصدق ان ريم طلعت مفتوحة واللي فاتحها اخوها . .
شهد مشيت علي طرطيف صوابعها مستغلة صوت ارتطام لحم جاسر في طيز ميدو وهيجانهم
وراحت قدامة وصورت وشه ووش جاسر وهو شغال فيه نيك وعمالة تسأله علي اخته واعترف الأعتراف التاني وقال علي مستر شريف
شهد رجعت تاني تصورهم من كل زاويه
ونزلت بالموبايل من تحت وجابت منظر زب جاسر وهو بيدخل ويخرج في طيز ميدو وهي بتقوله وانت كمان يا متناك بتتناك زي اختك اهو وزي امك .. جاسر فاشخك ياخول ومدخل زبه في طيزك
بقلم عادل المتميز
لكن التمثليه مدامتش كتير لان جاسر مقدرش يتحكم في نفسه ونسي نفسه خالص وهو عمال ينيك ويرزع زبه في طيز ميدو مسكه بقوه ودخل زبه للأخر
وونزل لبنة في طيزه
ميدو ::ايه ده .. ايه ده شهد مين اللي بينكني
شهد بصت لجاسر اللي حط ايده علي بوقة وهو بيحاول يمسك ضحكتة
وبيشاور علي زبه بعد ماطلعة غرقان لبن
شهد راحت شاده من علي وش ميدو الأيشرب وكانت المفاجئة لما بص لقي
شهد ماسكة الموبايل وبص وراه لقي جاسر مش قادر يمسك نفسه من الضحك وعريان ملط وراه وعرف ان اللي كان بينكه جاسر مش شهد
.........
مشهد بين الكاتب وبين صاحبه القصة
.........
انا :: احااااا يا ريم طب اخوكي عمل ايه بعد ما عرف
ريم :: زعل وزعق لشهد اللي هددتة يوطي صوتة علشان البيت فيه ناس تانيه ومش من مصلحتهم كلهم حد يحس بيهم ..
شهد وجاسر اخدو ميدو بالراحة بتاع ساعة وشربوه حشيش تاني واستغلو دماغة الخفيفة وخلوه يتفرج علي نفسة وهو بيتناك من جاسر والحشيش مع ميوله وبدات شهد تحكي له ازاي هتخلي جاسر ينيك امه وينيكة
اخويا ميدو هاج تاني والمرة دي قدرت تخلي اخويا ميدو يتناك من جاسر برضاه بعد ما هي ناكت جاسر قدامة
انا :: احا وجاسر وافق
ريم :: اه جاسر وافق بعد ما شهد اخدته بره واتكلمت معاه وقالت ده الحل الوحيد اللي هيخلي ميدو يطمن وانه هيتصور المرة دي برضاه وانت بتنيكة
وانها مش هتصور جاسر وهي بتنيكة
هتصور ميدو بس
انا :: وطبعا طول الليل شهد وجاسر شغالين نيك في اخوكي
ريم :: اه جاسر ناك ميدو في الليلة دي مرتين وشهد مرتين والأتنين ناكوها مرة مع بعض وشهد ناكت جاسر مع ميدو في المرتين واخويا لانه اول مرة يشرب فيها الحشيش قال كل حاجة عني وعن علاقتنا ببعض وعلاقتي بمستر شريف وبعد كدة شهد هددتة بمقطع فيه اعتراف اخويا بأنه ناكني وفتحني
انا :: وبكدة تبقي شهد قدرت تشيل الحاجز اللي كان بين اخوكي وبين جاسر
يعني اخوكي هيشوف ان جاسر زيه خول فهيبتدي يتعامل معاه من المنطلق ده بدون خجل منة زي الأول
رغم ان جاسر نايكة وكمان الوصول ليكي بقي سهل جدا زي الوصول لمامتك مابقي سهل علي حسب تخيط شهد
شهد :: بالظبط كدة يا دوله .. كلنا بقينا تحت زب جاسر وجبروت المفعوصة شهد
انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الأول
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثاني
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثالث
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الرابع
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الخامس
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء السادس
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء السابع
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثامن
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء التاسع
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء العاشر
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الحادي عشر
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثاني عشر
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثالث عشر
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الرابع عشر
- انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الخامس عشر