انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثالث عشر
صحي ميدو الصبح علي الساعة عشرة بعد ليلة طويلة من النيك والحشيش
طيزه كانت اتفشخت نيك سواء كانت من جاسر او من الصناعي بتاع شهد
قام من النوم وكانت شهد لسة نايمة جنب جاسر لبس هدومة وقبل ما ينزل صحي شهد وقالها انه ماشي
وصل البيت علي الساعة 11 الا ربع ولقي ريم كانت صاحيه بتعمل فطار
ميدو :: صباح الخير يا ريم انتي مروحتيش المدرسة ولا ايه
ريم :: ايه ده انت جيت امتي
ميدو:: لسة داخل حالا
ريم :: ايه ده يعني محستش بيك وانت داخل
ميدو :: مروحتيش المدرسة ليه
ريم :: بعد ما لبست كسلت اروح فقعدت
ميدو :: طب بقولك ايه اعملي حسابي معاكي في الفطار
ريم :: انا كدة كدة عاملة فطار بزياده
ريم واخوها قعد فطرو مع بعض
ريم :: قولتليش بقي الليلة مشيت ازاي مع شهد
ميدو :: مفيش قضينها نيك للفجر وبعدين نمت كام ساعة وجيت
ريم :: وطبعا هي اللي ناكت
ميدو :: يعني من ده علي ده
ريم :: الهي بس تتهد الشرموطة دي .. مفيش قدامنا غير اننا نجاريها
ميدو بعد ما اكل دخل الأوضة بتاعتة وقعد يفكر في اللي حصل له وازاي جاسر وشهد خططو له وصوروه في اوسخ وضع ممكن راجل يتحط فيه
شوية وجاتلة رساله عالواتس فيديو
ممنتج له وهو بيتناك من جاسر وبيقوله نكني يا جاسر وبيتلوي زي الشراميط فيديو بوشه وبوش جاسر
ورساله واكتشف انه قال ل شهد ولجاسر علي اخته وعلاقته بيها وعلاقتها بمستر شريف فضل يضرب علي راسه وهو بيشتم نفسه .. لتاني مرة يفضح نفسه ويفضح اخته زي ما فضح مامته وبعد ما اتفرج عالفيديو لقي رساله تانيه جت له من شهد وهي بتقوله
بقلم عادل المتميز
كدة انت بقيت خول رسمي ومتناك ابن مرة متناكة .. بعد كدة هتبقي المتناك بتاعتي وبتاع جاسر اللي هينيك امك واختك قريب يا خول يابتوع مستر شريف يا ولاد المتناكة
ميدو مقدرش يقول لريم علي اللي حصل ولا علي رسايل شهد ولا علي شربه الحشيش اللي خلاه فضح الدنيا وقال كل حاجة لشهد ول جاسر ومبقاش فيه اسرار تاني تستخبي
عالمغرب جاسر اتصل بميدو وميدو كان متردد انه يرد عليه .. لكن كان خلاص معدش ينفع ميردش عليه
ميدو :: ايو يا جاسر
جاسر :: انت فين ؟
بقلم عادل المتميز
ميدو :: انا في البيت
جاسر :: طب بقولك ايه ما تجيلي البيت
ميدو :: اشمعني
جاسر :: ياعم هنقعد مع بعض شوية وكمان معايا سجارة حشيش هتعجبك احلي من بتاعة امبارح
ميدو :: لا خليها وقت تاني مش هقدر
جاسر :: ميدو تعالا يا صاحبي مستنيك
نبرة جاسر كان فيها تهديد
ميدو :: ماشي خلاص جايلك
ميدو نزل علي طول وراح لجاسر البيت
وطبعا كالعاده قعدو في اوضة جاسر
جاسر لف سجارة الحشيش وشرب هو وميدو اللي في الاول مكنش عايز يشرب لكن ميدو خلاه يشرب عافيه
جاسر :: بقولك ايه انا السجارة دي سخنتني ما تقلع
ميدو :: اقلع ايه ياعم انت .. انت عبيط
جاسر :: عبيط ايه ياض انت مكسوف ؟
اشحال لو مكنتش امبارح .. ها
ميدو :: انت عارف اني امبارح اتغفلت
بلاش ياجاسر احنا رجالة زي بعض
جاسر قام وراح قالع البنطلون بتاعة والبوكسر ووقف قدام ميدو اللي كان قاعد علي طرف السرير ووشة في الأرض .. جاسر قرب منه وبقي زبه قدام وش ميدو
جاسر :: يلا ياض انا عارف انه عجبك امبارح واذا كنت نكتك امبارح اول مرة تغفيل فالمرة التانيه كانت بكيفك ومزاجكك
ميدو :: جاسر مش هينفع .. وكمان ممكن حد يدخل علينا
جاسر مسك راس ميدو وحط زبه علي وشه وقاله
طول عمرك بتجيلي وتقعد معايا هنا عمر حد من اهلي دخل علينا.. يلا ياض
مصه .. زبي مولع
ميدو رفع عنيه وبص لجاسر وبعدين مسك زبه بأيده وخده بين شفايفة
بقي عمال يمص في زبه وجاسر حاطط ايده علي راس ميدو وعمال يدلة زبه علشان يمص فيه
جاسر :: الحس بيضاني ياض يامتناك
نزل بلسانه يلحس في بيضان جاسر وبطلع تاني بطرف لسانه لغاية راس زبه
ويمصه
جاسر :: يلا بقي اقلع عايز احطه في طيزك
ميدو قام ووقف علي الأرض وقال لجاسر.. طيب اقفل الباب بالمفتاح
جاسر قفل الباب وميدو قلغ البنطلون والبوكسر والتيشرت
جاسر وقف ورا وحط زبه بين فلقة طيزه
بقلم عادل المتميز
وبقي عمال يمشيه علي خرم طيزه .. شويه وبدأ زب ميدو يقف لغايه ما بقي علي اخره
جاسر :: فلقس يا متناك
ميدو وطي وسند بأيده عالسرير وجاسر تف علي صوابعة وحط التفافة علي خرم طيز ميدو وراح ماسك زبه وحطة علي خرم طيزه وبدأ يدخله واحده واحدة.. انزلق زبه جوه طيزه وبقي كله جواه
ايد جاسر مسكت ميدو من وسطه وبدأ ينيك فيه .. يسحب زبه ويرجع يدخلة
وزب المتناك ميدو واقف قدامه بيسيل من الهيجان .. كل ما جاسر يدخل فيه زبه للأخر ويسحبه كانت اهاتة المكتومة بتخرج من صدره تولعة
جاسر رفع رجل عالسرير وبقي بينزل بوسطة وهو بيسحب زبه من طيزه ويرجع يرفع وسطه سيكا مع دخول زبه للمخاصي جوه طيزه ميدو اللي زبه رايح جاي من كتر ما كان جاسر شغال رزع فيه ونيك
بعدها جاسر خلاه نام علي طرف السرير
ورفع رجليه لفوق وراح ماسكة زبه وحطة في خرم طيزه من تحت وبدأ يدخله واحدة واحدة وبشويش لغايه ما دخل كله
سحبه براحة ورجع دخلة .. مرات متتاليه من النيك البطئ وعالهادي وجاسر راح ماسك زب ميدو وبقي عمال يدعك فيه وهو بينكه لغاية ما ميدو مقدرش يستحمل وجاب لبنه علي بطنه لكن جاسر مكنش لسة جابهم
وفضل ينيك في ميدو ويسحب زبه ويدخله جواه بتاع خمس دقايق
بعدها جاسر طلعة وراح قاعد علي طرف السرير وخلي ميدو يطلع فوق زبه ويمسكة بأيده ويقعد عليه
واحدة واحده وبراحة زب جاسر بقي جوه طيز ميدو .. ميدو قعد عليه وبقي عمال يتحرك حركات دائرية علي زبه وبعدها بقي عمال يطلع وينزل ..
جاسر مسك ميدو ورفعة واتقلب بيه
وبقي ميدو نايم تحته وجاسر فوق منه ومدخل زبه كله جوه طيزه وفضل ينيك فيه بكل قوة ورزع وجاب لبنه في طيزه
بعد ما جاسر نزل اخر نقطة في زبه جوه طيزه شال زبه وقعد جنبه ولع سيجارة
جاسر :: ميدو
بقلم عادل المتميز
ميدو :: نعم يا جاسر
جاسر :: طيزك جامدة اوي يابن المتناكة
ميدو نايم علي ضهره وحاطط ايده علي وشة ومقدرش يرد علي جاسر
جاسر :: بقولك صحيح .. انا هخليك تنيك مامتك معايا
مالك ياعم ساكت ليه .. ماخلاص ياعم المتناك بقي فك
ميدو :: خلاص يا جاسر مفيش حاجة
جاسر ::طب مش بترد عليا ليه
ميدو :: هرد اقول ايه مش لاقي رد
جاسر :: ياض يا خول انت مش نفسك تنيك امك
ميدو :: اه نفسي
جاسر :: خلاص انا هخليك تنكها بس ليا شرط
ميدو :: عارفة
جاسر :: بجد ؟ طب ايه هو
ميدو :: انت عايز تنيك ريم صح؟
جاسر :: **** ينور عليك هو ده .. بص هو انا هنكها هنكها وانت عارف ده فأنا بقول لو انت سهلت ليا ده هيبقي احلي
ميدو :: انت عارف انا دلوقت مش هينفع اقولك لا .. ماشي بس مش دلوقت.. استني لما اشوف هجبها ازاي لريم
جاسر :: خد راحتك يا صاحبي بس مطولش هههههه
ميدو :: طيب انا هقوم البس وماشي
جاسر :: رايح فين .. اصبر انا لسة مخلصتش معاك زبي لسة هايج.. قوم مصلي شوية علشان عايز انيكك تاني.
... .........
ريم حست انها مبقتش قادرة تستغني عن احمد كمال وبقي مسيطر عليها سيطرة كاملة . حبت اهانته ليها وطريقة معاملتة ليها وبدأت تتصور له
بس صور من غير وش
يعني تصور له بزازها وجسمها وكسها
معدا وشها وكانت في كل صورة تكتب اسمه علي جسمها واحمد بقي مدمن
تخيالات معاها
في الليلة دي بعد ما ميدو اتناك من جاسر وروح البيت دخل علي اخته اوضتها اللي سكتت اول ما الباب اتفتح لكن لما شافت ميدو هو اللي داخل شاورت لميدو يسكت وكملت كلامها علي الماسنجر مع احمد اللي قالها انه معاه واحد صاحبه شاف جسمها وعايز ينيكها صوتي
ريم :: وانت عايزه ينكني معاك ؟
احمد :: اه عايزه يفشخك ونتخيل احنا التلاتة انك شرموطة تحت زبي وزبه
ميدو اخد طرف من السماعة وقعد يسمع مع اختة
ريم :: طب مش بيتكلم ليه ؟ ما تخليه يتكلم عايزة اسمعة
بقلم عادل المتميز
احمد :: اتكلم يا صبحي
صبحي :: انتي جامدة اوي علي فكرة
ريم :: بجد ؟ طب ايه اكتر حاجة عجبتك فيا
صبحي :: بصراحة كلك علي بعض يجنن.. طيزك وكسك وبزازك وصوتك كمان يهيج الحجر
ريم :: احمد
احمد :: نعم يالبوة
ريم :: صاحبك صوته هيجني ..ينفع امص زبه
احمد :: اه يا متناكة ينفع انتي اصلا شرموطة واحنا جايبنك من الشارع علشان ننيكك ونفضي لبنا في كسك يالبوه
ريم :: اححححححح .. انا متناكة وبنت متناكة وكسي جاهز ليكم علشان تنكوني
احمد :: طب يلا يا شرموطة مصي لصاحبي زبه واقف
ريم :: صبحي انت معايا
صبحي :: اه يا متناكة معاكي
ريم :: انا دلوقت قالعة ملط واخويا جنبي وبيسمع معايا .. اصل اخويا معرص وبيحب يشوفني بتناك .. قوم يا صبحي الحس كسي قدام اخويا المعرص
احمد :: ريم انتي بتتكلمي بجد
ريم :: ميدو .. كلمهم
ميدو :: اه يا احمد ريم اختي بتتكلم بجد وهي متناكة وانا عارف .. عايز اعرف هتعملو فيها ايه
احمد :: احا يابنت المتناكة .. اخوكي ديوث وانا معرفش
ريم :: يلا بقي هتنكوني ازاي .. اااااه
اخويا حاطط ايده دلوقت علي كسي وعمال يلعب فيه .. انا هايجة وعايزه اتناك
صابر :: احا يا احمد بنت المتناكة دي هتخليني اجبهم من غير ما المس زبي
احمد :: طب بقولك ايه ما تصوري ايد اخوكي وهي علي كسك واكتبي ورقة
عليها ريم واخويا المعرص
ريم :: تؤمرني يا سيدي
ريم هات ورقة وقلم من عندك يا ميدو
ميدو قام جاب ورقة وقلم وكتب زي ما احمد طلب وبعتت الصورة له
احمد :: اووووووف كسم كدة. دانا هنيكك قدام اخوكي واغرق وشك النجس ده لبن
بقلم عادل المتميز
فضل احمد وصابر ينيكو ريم صوت واخوها العرص ميدو بيسمع وهاج علي كلامهم وراح قايم بعد المكالمة ناك ريم
وجاب لبنة علي وشها زي ما قال احمد
بعد ما ميدو جاب لبنه علي وش اختة قعد.شوية جنبها عايز يحكي ليها ومتردد
ريم حست ان اخوها عايز يقولها حاجة
ريم :: مالك في ايه .. عايز تقول ايه
ميدو :: بصراحة كدة انا خربت الدنيا تاني اكتر ماهي خربانة.
ريم :: قولت ليهم علي علاقتي بيك واني مفتوحة صح
ميدو سكت وبص في الأرض
ريم :: و**** العظيم كنت متاكدة ان ده هيحصل .. احكيلي بقي ازاي حكيت ليها الشرموطة دي وقدرت ازاي تقوعك في الكلام
ميدو حكي ل اختة كل حاجة
ريم :: احا.. احا.. احا .. جاسر ناكك
هي وصلت لكدة ؟ .طب ليه ؟ يعني خول لواحدة وقولنا ماشي هيجانك جابك لكدة انما تخلي واحد ينيكك
فرجني يامتناك عالفيديو وقولت ايه
ميدو شغل الفيديو لريم اللي مكنتش مصدقة اللي بيحصل ل اخوها ولا مصدقة طريقة التصوير اللي تبان انها احترافيه ولا لكلام ميدو وهو بيتناك من جاسر ده كله كوم واعترافة كوم تاني عليها وانه ناكها وفتحها وبيمارس معاها كأنها مراتة
ريم حطت التليفون جنبها وهي حاطة ايدها علي خدها وبتبص ل اخوها وساكته مش عارفة ترد تقوله ايه
ميدو :: ساكته ليه ؟ جاسر عايز ينيكك
قالي كدة النهارده
ريم :: ارد اقول ايه .. روح يا شيخ **** ياخدك
بقلم عادل المتميز
ميدو :: غصب عني يا ريم الحشيش خلاني مش عارف انا بقول ايه
ريم :: الفيديو بيقول انك كنت فايق وانك كنت عارف ان جاسر بينيكك
ميدو :: ماهما ضحكو عليا
ريم :: عارفة .. المصيبة اني عارفة بس الفيديو مش بيقول انهم ضحكو عليك
ميدو :: طب هتعملي ايه
ريم :: هعمل ايهويعني ؟ انت خليت فيها اختيارات اكيد هوافق طبعا ..بس المرة دي بشروطي
ميدو :: ازاي مش فاهم
ريم :: مش مهم انت اصلا تفهم .. هو انت اصلا بتفهم .. المهم دلوقت تحط لسانك في بوقك ومتتكلمش مع جاسر ولا كأنك كلمتني . وابعتلي رقم الزفت ده واتس
ميدو :: هتكلميه ؟
ريم :: اه طبعا هكلمة بس مش اليومين دول شوية كدة
في نفس الوقت كانت يسرا بره قاعده عالتليفزيون بتتفرج علي حلقة من مسلسل اجنبي جالها اشعار رساله عالواتس من رقم غريب
فتحت الواتس لقت رساله من رقم متعرفوش
مساء الخير يا فرسة
يسرا شافت الرسالة وفهمت علي طول ان ده الشخص اللي مهكر حسابها
وراح باعتلها صوره من بتوعها وهي عريانة بوشها
طبعاودلوقت عرفتي انا مين
يسرا :: اه عرفت مساء الفل
جاسر :: من غير دخول في تفاصيل كتير وكلام ملوش داعي .. انا عايز انيكك
يسرا :: مانت علي طول بتنكني فيس
جاسر :: لا يا قلبي المرة دي نتقابل وانيكك بجد
يسرا سكتت شوية ولطمت علي وشها واللي كانت خايفة منه هو ده وبعدين ردت :: نتقابل ؟ ازاي مش فاهمة
جاسر :: زي السكر في الشاي ياعسل
ايه مش فاهمة ؟ نتقابل في مكان انا احدده وتيجي انتي انيكك وتمشي
يسرا حطت التليفون جنبها وبقت عمالة تقول يا فضحتي يا فضحتي .. ارد عليه ده بأيه دلوقت .. لو قولت لا هيفضحني
ولو قولت اه يا عالم يكون مرتبلي ايه
يسرا :: طب هو ينفع اطلب من حضرتك طلب.
جاسر :: اه ينفع
يسرا :: لو انت عايز فلوس مقابل الفيديوهات دي وتعتقني لوجه **** انا موافقة بس بلاش موضوع نتقابل ده
جاسر :: فلوس ايه ؟ تصدقي كدة زعلت منك . انا عايزك انتي عايز انيكك ومتخفيش لو جيتي واتقابلنا اوعدك هتمشي من عندي مطمنة جدا
يسرا :: طب ينفع نتقابل في مكان عام قبل ما يعني
جاسر :: نتعرف يعني ؟
يسرا :: يعني نتقابل ونتفاهم
جاسر :: ماشي معنديش مانع مع اني مش هقبل غير اني انيكك.. بكره نتقابل بعد شغلك مش انتي بتخلصي الساعة تلاتة .. نتقابل في كافيه ....
يسرا :: ماشي
يسرا قفلت الواتس ودخلت اوضتها وبقت عماله تلف فيها زي النحلة مش عارفة تعمل ايه
......
تاني يوم بعد ما ميعاد الشغل جه وليد علشان يوصلها كالعادة لكن يسرا بتوتر
معلش يا وليد مش هينفع النهارده توصلني
وليد :: ليه بس ايه اللي حصل
يسرا :: مفيش بس هقابل الاولاد وهنخرج فمعلش مش حابه حد من الاولاد يشوفني معاك
وليد :: لا لو كدة خلاص مفيش مشكلة
يلا انا همشي وهكلمك لما اروح
يسرا :: ماشي يا وليد .. وانا هخلص بس كام ورقة قدامي وهمشي
يسرا اخرت اخرت نفسها شوية لغاية ما اتأكدت ان وليد مشي وراحت واخدة شنطتها ومشيت
وهي ماشيه رايحة الكافيه اللي هتقابل فيه جاسر جاسر اتصل عليها
جاسر :: فينك ؟ مجتيش ليه
يسرا :: خمس دقايق وهبقي عندك
جاسر :: ماشي هتلاقيني مستنيكي
يسرا وصلت الكافيه ودخلت مش عارفة مين بالظبط من اللي قاعدين الشخص اللي مستنيها
لمحت من بعيد جاسر صاحب ابنها
لفت بسرعة وشها ورايحة تخرج من الكافيه جاسر خرج وراها جري
طنط يسرا .. يا طنط.
بسرا وقفت ومبقتش عارفة تقول لجاسر ايه
جاسر :: رايحة فين ؟
يسرا بأستغراب وعلامات دهشة .. هو انت ....
جاسر :: اه انا الهكر اللي مجننك وبيكلمك بقاله فترة
يسرا :: انت اكيد مجنون. انت من دور اولادي
جاسر :: طب اتفضلي نقعد ونتكلم شكلنا كدة مش حلو والناس هتبتدي تتفرج علينا
يسرا :: جاسر انت عيل .. فاهم يعني ايه عيل انت زي ميدو ابني ولسة هتمشي وتسيب جاسر
جاسر :: علي فكرة لو مدخلتيش معايا دلوقت وقعدنا نتكلم بعد خمس دقايق انا هرفع ليكي فيديو علي مواقع اباحيه
يسرا اتمسمرت مكانها ولفت لجاسر وهي بتقوله
يابني انا قد مامتك ميصحش كدة .. كدة عيب
بقلم عادل المتميز
جاسر :: ومستر شريف ؟ و وليد زميلك اللي في الشغل معاكي.. ها هتدخلي معايا ولا
يسرا دخلت وقعدت مع جاسر وفضلت تتحايل عليه يسبها لكنة كان مصمم انه يقابلها وينكها
يسرا :: طب بقولك ايه انا مش هجي ليك في اي حتة وسابته ومشيت
جاسر كلم شهد وحكي ليها اللي حصل
شهد قالت له كنت عاملة حسابي
هبعتلك لينك تبعته ليها دلوقت حالا
ده لينك فيديو ليهاانا نزلتة علي موقع اباحي عالمي خفيت منه معالم وشها والشقة وكتمت الصوت
فيديو وهي بتلعب في كسها وبزازها وقولها الفيديو ده بس تهديد لكن اللي هينزل بعد كدة مش هيكون ملعوب فيه
يعني هينزل بوشك وبصوتك وتبقي بقي فضيحتك في كل حتة.. واعمل حسابك لازم تخليها تقابلك بكره او بعده بالكتير علشان ماما احتمال كبير تيجي كمان تلات ايام من عند اختها
بقلم عادل المتميز
وفعلا جاسر بعت ل يسرا الفيديو والكلام اللي شهد قالتة
وقالها انا لسة قاعد.في الكافيه مستنيكي.. نص ساعة لو مجتيش هقوم امشي وساعتها هتبكي بدل الدموع ددمم
وفعلا يسرا رجعت تاني لجاسر واتفق معاها بكره تروحله العنوان ده ومتروحش الشغل
العنوان كان شقة شهد والنيكة هتكون عندها
حوار بين الكاتب وبين صاحبه القصة
.........
وطبعا مامتك راحت في الميعاد الصبح علي حسب الاتفاق
ريم :: مكنتش تقدر تقول لا ولا تتأخر خصوصا ان جاسر بعتلها فيديو من بتوعها رافعة علي الموقع الازرق.
انا :: طبعا متقدرش تقول لا .. بس شهد قابلت مامتك علي اي اساس
ريم :: لا شهد مظهرتش خالص في الصورة اللي فتح ليها الباب وكان مستنيها جاسر وكان مفهمها ان الشقة دي بتاعة واحد صاحبه اخرس وهو مسافر النهارده وواخد منه المفتاح
انا :: واشمعني يعني اخرس مش فاهم؟
ريم:: ده يا دوله هتعرفوا بس خلينا الأول لما ماما راحت وقابلت جاسر
.......
يسرا صحيت الصبح في ميعاد شغلها وراحت عالعنوان اللي بعتهولها جاسر واتس
واول ما وصلت هناك شهد حطت التليفون في نفس مكان تصوير ميدو وعملته في وضع تسجيل الفيديو دخلت الاوضة وقالت لجاسر يتعامل
جاسر قالها اطلعي الدور التاني هتلاقي الشقة مفتوحة ومستنيكي
يسرا طلعت وهي مرعوبه وخايفة ان حد يشوفها
وصلت للشقة وكان جاسر مستنيها .اول ما دخلت جاسر قفل باب الشقة وراها
جاسر :: نورتي يا بطل . يخرب بيت جمال جسمك
يسرا :: اديني جتلك ممكن بقي متتكلمش كتير وتعمل اللي انت عايزه خليني امشي
جاسر :: ايه سلق البيض ده هو فيه ايه هو انا مشبهش ولا ايه .. مفيش حاجة اسمها اعمل اللي عايزه علشان تمشي .. ايه هتمشي كده بسهوله ..
يسرا :: جاسر انا مش طايقاك اصلا واللي انت عملته ده اصلا مينفعش
جاسر :: خلاص بقي يا بطل انسي اللي عملته .. المهم دلوقت انك معايا ... اتفضلي ارتاحي
يسرا قعدت علي الكنبه وجاسر دخل المطبخ جاب عصير من جوه ليها وليه
جاسر :: اتفضلي يا قمر
يسرا :: مش عايزة اطفح
جاسر :: متخفيش مش حاطط فيه حاجة .. انتي جايه برضاكي وعارفة اني هنيكك
يسرا :: ماتبطل بقي ام كلامك السوقي ده
جاسر :: دلوقت كلامي سوقي.. ماشي يا ستي . ما تقومي طيب تقلعي كدة وتوريني لابسالي ايه من تحت.
يسرا قامت وقلعت هدومها وكانت لابسة من تحت قميص ابيض فوق الركبه
جاسر صفر صفارة طويلة .. جمل يخرب بيت جسمك .. وراح قايم وحضنها وفضل يبوس فيها وايده بتحسس علي ضهرها وتنزل علي طيزها
في الأول يسرا كانت قرفانه منه لكن بعد ما حست بزب جاسر راشق مابين فخادها من تحت البنطلون
بدات تحس معاه بالأثاره خصوصا ان شفايفة مسكت شفايفها وبقي عمال يمصهم وايده بتقفش في طيزها
جاسر قلع بنطلونة والبوكسر والتيشرت
ومسك ايد يسرا وحطها علي زبه
بذمتك مش زبي احلي من زب مستر شريف بتاعك ده
وساب ايدها بعد ماهي مسكت زبه وطلع بأيده علي بزاوها طلعهم من القميص واخد حلمة بزازها الشمال بين شفايفة وهات يامص وعض فيهم
ايد يسرا بدأت تتفاعل وتدعك في زبه اللي وقف غضنفر
نزل بيها عالكنبه وهو ماسك في بزازها يمص في كل حلمة شوية
بعدها راح فاتح رجليها ودخل بين فخادها يشم في كسها ويبوسه من فوق الأندر ... صباعة دخل تحت اللاندر وباعده ودخل لسانه من تحت وبقي عمال يحرك طرف لسانة علي كسها
اهات يسرا بدأت تخرج ونسيت في لحظة انها تحت عيل من دور ابنها
وبقت معاه يسرا الانثي اللي نايمة تحت شاب كامل الفحولة
رفعت له رجليها علشان يكمل جاسر اللي بدأو ويحلس كسها اوووي
ايده نزلت من تحت وشد الأندر بتاعها وقلعهولها .. ودخل تاني علي كسها.فتحة بصوابعة وبلسانه بقي عمال يلحس ويتحرك لفوق ولتحت
لغايه ما يسرا ماتت تحت منه من هيجانها..
بقلم عادل المتميز
جاسر طلع فوقها 69 ونزل بزبه علي شفايفها وهو نزل علي كسها
وكمل لحس في كسها وهي مسكت زبه بأيدها واخدت راسه بين شفايفها وبقت هي كمان عماله تمص وترضع راس زبه
وتتأوه وصوابع ايديها بتدلك بيضانه
وتنزل بلسانها تلحسهم
جاسر بقي خلاص مش قادر ويسرا بقت جاهزة للنيك ول استقبال زبه
قام من فوقها وراح داخل بين رجليها بعد ما رفعهم وحط زبه علي فتحة كسها وبدأ يدخله
كانت في الاحظة دي شهد بتصورهم من ورا الباب
فتحت الباب براحة وخلته موارب وبقت عمالة تصور
زب جاسر دخل في كس يسرا للأخر وبدا النيك فيها
واهات يسرا جلجلت خصوصا ان حجم زب الواد مكنش طبيعي كان حجم زب شاب في الاربعين او الثلاثين
بيدخل زبه للأخر ويسحبه براحة
نام فوق منها وهو مدخله كله جواها وراح لبزازها يمص فيهم ويرضعهم
ورجع تاني ينيك ويدخل زبه ويخرجة
شوية وراح طلب منها تنام بالجنب وتدي طيزها بره الكنبه
وجاسر وقف علي اللارض ونزل بوسطة وهو فاتح طيزها بأيد والأيد التانيه بيمشي زبه من خرم طيزها لغاية كسها
وراح مدخله بشويش في كسها
سند رجل عاكنبه ورا رجليها وبقي نازل بوسطة وعمال ينيك فيها
اهاتها بتذيد ووضع جديد اول مره تجربه وكان ممتع بطريقة بنت متناكة
شوية من النيك في الوضع ده وبعدين راح مقومها واخدها من ايديها وخلاها تقف وتسند بأيدها علي الحيطة وهي مدياه ضهرها
يسرا بتلف بوشها تشوفة بيعمل ايه
الواد طلع عكس ماهي كانت متوقعة .. الواد مظبطها ومدلعها وعارف ينكها كويس اوي .. فانح طيزها وبيمشي زبه علي خرم طيزها ونزل بيه لفتحة كسها
وراح مدخله ..
يسرا شهقت من المتعة وكل شوية تلف بوشها وتبصله وجاسر عمال ينيك فيها
نيك رومانسي وعالرايق جدا
بعد شويه من النيك الحنين والدخول والخروج بحنيه بدا جاسر ينيك اسرع
وصوت لحمة وهو بيخبط في لحم طيزها بيعلي .. والرج شغال زي بلونه المايه
يسرا مستمتعة استمتاع رهيب وزب العيل ده مكيفها ومكيف كسها
جاسر مطولش في النيكة الأولي
وجاب لبنة علي طيزها من ورا.
وشهد قفلت تاني الباب بعد ما شافت جاسر بيجيب لبنة علي طيزها وضهرها
جاسر قعد وطلع علبه السجاير وعزم علي يسرا اللي كانت لسة بتجهز نفسها وتلبس هدومها
يسرا :: ايه ده هو انت بتشرب سجاير
جاسر :: علي خفيف.. انتي بتعملي ايه
يسرا :: هلبس وماشيه
جاسر :: تمشي تروحي فين ؟ احنا لسة خلصنا
يسرا :: هو لسة فيه ....
جاسر :: اه طبعا لسة .. انتي معايا لغاية ميعاد شغلك .. هو انا لسة نكت .. انا عايز انيكك اليوم كله .. دانا مصدقت
يسرا سابت هدومها تاني
جاسر :: انتي فطرتي
يسرا :: اه فطرت .. ممكن اخش الحمام
جاسر :: اه اتفضلي
يسرا دخلت الحمام وجاسر بسرعة اخد الفون وحفظ الفيديو ودخل بالتليفون اوضة النوم وحطة الكوميدينو وشغلة في وضع تشغيل الفيديو وخرج تاني قبل ما يسرا تخرج من الحمام
يسرا خرجت وميدو قام واخدها من ايديها ودخل بيها اوضة النوم
يسرا :: انت لحقت ؟
جاسر :: اه طبعا لحقت .. وراح طالع عالسرير ونام علي ضهره وقالها
عايزك بقي بشفايفك اللي زي الملبن دي
تخلي زبي يقف تاني
يسرا طلعت جنبه عالسرير ونزلت بشفايفها تمص في زبه النايم
لحظات من المص وكان زب جاسر واقف تاني
يسرا بذهول :: يخرب بيتك !!
جاسر حط ايده علي راس يسرا وبقي عمال يطلع بزبه ووسطة لفوق وينزل ويسرا شغاله مص في زبه
جاسر :: يلا بقي اطلعي اقعدي علي زبي
يسرا :: حاضر .. تفت علي ايدها وغرقت راس زب جاسر ومسكت زبه بأيدها وهي بتنزل عليه
واول ما زبه بقي قصاد خرم كسها نزلت عليه لغايه مالبسته كله
وشها كان ناحيه وشه .. جاسر مسك بزازها بأيده وعمال يقفش فيهم
ويسرا بتطلع وتنزل علي زبه واهاتها رجعت تجلجل تاني في الأوضة
طول ونزول ونزول وطلوع وجاسر ماسك حلماتها بصوابعة وعمال يفرك ويشد فيهم
يسرا :: براحة بتوجعني
جاسر :: تعالي يافرسة عايز امص بزازك
يسرا ثبتت وهي قاعده علي زبه ونزلت
ببزازها لجاسر اللي اخد حلمة بزها جوه بوقة وبقي شغال يمص فيها
ومن تحت وسطة بيطلع لفوق زبه يدخل ويرجع ينزل تاني
يسرا هاجت اوي عليه وراحت هي لشفايف جاسر بشفايفها وفضلت تبوس فيه وتمص شفايفة وتسحب لسانه جوه بوقها تمصه
جاسر :: يلا قومي ونامي علي جنبك
يسرا نزلت من علي زبه ونامت علي جنبها وجاسر نايم وراها
ظبط وضع جسمه وفتح طيزها بأيد
وحط زبه علي خرم طيزها وبقي عمال يمشي راس زبه علي فتحة طيزها
وتف علي صوابعة وحط علي راس زبه وعلي خرم طيزها .. وداس بجسمه علي زبه علي خرم طيزها
طيزها فتحت وبلعت راس زبه
جاسر :: ايه يا بطل ده.. طيزك واسعة اوي وبلعت زبي
بقلم عادل المتميز
جاسر دخله كله في طيزها وراح ماسكهل من وسطها وبدأ ينيك فيها
ويسرا بتتأوه ومفلقسة له
ااااااه اااااه .. اوووووي. كمان .. كمان.. اوووووف .. اوووف
جاسر عمال ينيك في طيز يسرا الهايجة ويبدل بزبه مابين فتحة طيزها وفتحة كسها .. كل شوية ينيك في طيزها شوية ويرجع يطلع زبه ويدخله في كسها لغاية مالقي نفسه خلاص هايج اوي وعلي وشك انه يجبهم
دخله في طيزها وشدها عليه من وسطها وبقي عمال ينيك فيها اسرع واسرع وبقوة لغاية ما نزل لبنه المولع في طيزها
انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية
-
{{#invoke:ChapterList|list}}