انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية: الجزء الثالث
الساعة عشرة بالليل ميدو جاله اشعار رساله عالفيس .. بيفتح الفيس لقي شهد هي اللي باعتة الرسالة
شهد :: انت يا متناك .. ياخول
ميدو :: مين ده اللي متناك وخول
شهد:: انت يابيبي
ميدو :: انتي بتكلميني كدة ليه
شهد :: ايه مش عاجبك ؟ .. انت مش هتبقي المتناك والخول بتاعي
ميدو :: ده لما نكون مع بعض
شهد :: لا يابيبي انا اندهلك في اي وقت بالطريقة اللي تعجبني .. ولا مش عايز ؟
ميدو :: اوك براحتك
شهد :: طبعآ براحتي .. قولي بقي يا خول بكره هجيلك امتي علشان
انيكك في طيزك
ميدو :: هههههههه مانا كمان هنيكك
شهد :: كسمك .. انا اللي هنيكك الأول
ميدو مكنش مضايق من طريقة كلام شهد له بالعكس كان شاعر لاثارة جدآ لدرجة ان زبه بقي بينزل سيلان وهي بتاعملة بأهانة وشتيمة
ميدو :: هتنكيني ازاي
شهد :: بكره لما هاجيلك هتعرف يا متناك .. المهم انا بكره الساعة 8 هكون عندك ..
ميدو :: ماشي .. تحبي نتقابل في الشقة بتاعة المرة اللي فاتت ولا نتقابل في شقتنا
شهد :: امممم.. اقولك انا هنيكك في الاوضة بتاعتك علشان كل ما تبقي فيها تفتكر ستك شهد
ميدو :: ماشي
شهد :: طب بقولك ايه يا خول . ما تصور ليا طيزك دلوقت
ميدو :: نعم ؟ لا طبعا
شهد :: يابن المتناكة يا خول .. انا ميتقالش ليا لا .. اللي هقولك عليه تعملة
ميدو :: شهد .. مش للدرجادي .. يعني فيه حاجات نعملها ونحسبها بالعقل .. طيزي اصوره ازاي يعني
شهد.:: كسمك يا متناك . هتصور طيزك دلوقت وهتبعتها .. ماشي ؟
لو معملتش كدة انسي اني اجيلك بكره
ميدو مردش علي شهد وبقي عمال يفكر هي المتناكة دي بتعمل معاه كدة ليه
اه هو دخل علي فيديوهات المستريس والسادية وعرف عنها معلومات لكن انه هو يكون خاضع بشكل كامل كان شايف انه حاجة جديدة عليه وخايف بعد كدة تزله
او تستغل الصور ضده وتبتزه
لكن مع الرغبة والمتعة اللي حسهم
وهو شايف شخصيتها اقوي من شخصيتك خلتك محتار .. يصور طيزه ولا كسمها
شهد :: يعني مردتش يا كسمك
عموما معاك ساعة لو مابعتش الصورة انسي انك هتشوفني
ميدو مبقاش عارف يعمل ايه
وقبل ما الساعة تخلص كان مصور طيزو وبعتها لشهد.
شهد شافت الصورة ومردتش عليه
وقفلت الفيس
وميدو فضل كل شوية مستني رد شهد
ميدو ::.. ايه .. مش بتردي ليه
انتي قفلتي ؟
شهد ....
طب ردي طيب
يا شهد ... يا شهد.
لكن شهد كانت قفلت الفيس
وراحت تكمل سهرتها مع جاسر
.........
تاني يوم الصبح ميدو صحي علي صوت مامتة وهي بتصحيه علشان المدرسة
قام من النوم وراح غسل وشه ولبس هدومة وقعد مع مامتة وريم علي طرابيزة السفرة
بعد ما فطر ريم قامت واتصلت بحنان تشوفها منزلتش ليه.. اللي قالت ليها انها تعبانة ومش هتروح المدرسة
يسرا :: خد اختك وصلها معاك يا ميدو
ميدو :: لا مش هينفع يا ماما انا هقابل اصحابي تحت متفق معاهم وهنمشي سوا
يسرا :: يعني هتسيب اختك تمشي لوحدها .. حنان بنت خالتك مش رايحة معاها
ريم :: خلاص يا ماما انا همشي عادي لوحدي يعني هيخطفوني
ميدو :: انا نازل بقي
يسرا :: لا مش هتمشي لوحدك انا هوصلك وبعدين اروح شغلي
ميدو نزل .. وريم ويسرا نزلو
ميدو اتمشي شوية في الشوارع اللي جنب البيت وهيثم اتصل بيه
انت فين و ميدو قاله انه رايح يقابل مزه جديدة وانه مش هيروح معاه النهاردة المدرسة
ميدو رجع علي شقنة وكانت الساعة سبعة ونص واتصل بشهد وقالها ان الشقة امان وتقدر تيجي
شهد :: انا جاية ليك اهو
مفيش ربع ساعة كانت شهد بتتصل بميدو بتقوله انها تحت البيت
ميدو فتح الباب وقالها اطلعي بسرعة انا مستنيكي قدام باب الشقة
شهد طلعت ولقت ميدو مستنيها قدام باب الشقة
دخلت وميدو قفل الباب وراها
ميدو كان لابس تيشرت حملات وشورت وشهد بلبس المدرسة
دخلت وعنيها في كل ركن في الشقة
ميدو :: نورتي بيتنا المتواضع
شهد :: شقتكم جميلة .. فين الأوضة بتاعتك
ميدو :: اللي هناك
شهد :: اها .. طب قدامي يا متناك علي اوضتك
ميدو مشي قدامها وشهد وراه
دخلو الأوضة وشهد بقت بتبص عليالأوضة بتاعتة
حلوة كمان اوضتك
ميدو :: حلوة علشان انتي دلوقت فيها
شهد قلعت الشنطة الجلد من ضهرها وقعدت علي السرير وحطت رجل علي رجل
ايه الخول المتناك بتاعي مش هيجبلي حاجة اشربها
ميدو ::بس كدة عيوني ليكي
شهد :: بسرعة يا متناك علي ما اغير هدومي واطلع من الشنطة حاجاتي
ميدو راح عالمطبخ عمل عصير ورجع لقي شهد مستنياه في اوضة النوم لابسة قميص نوم اصفر يدوب مغطي طيزها وجنب منها عالسرير اندر وسنتيان حمر وخيارة وعلبة فزلين ومشابك غسيل
ميدو حط صنيه العصير علي السرير وبص علي الحاجات اللي جنبها
شهد :: انت قعدت ليه ؟
ميدو :: مش فاهم
شهد :: انا قولتلك اقعد ؟
ميدو قام علي طول ووقف قدامها
شهد :: يلا يا متناك اقلع التيشرت ده والشورت والبس دول
ميدو بص علي السرير
البس ايه ؟ الكلوت والسنتيان
شهد :: ايوة ... يلا بقي
ميدو :: شهد انتي بتتكلمي بجد ؟
شهد :: انا مبهظرش .. يلا علشان
عايزة انيكك
ميدو حس بالخجل لانها المرة الأولي اللي واحدة تتعامل معاه بالشكل المهين ده لكن مكنش قدامة اي اختيارات تانية
شخصية شهد كانت بالفعل قوية وفيها حزم وهي بتتكلم + ان طريقة كلامها فيها اثارة له
ميدو قلع هدومة وريم حاطة رجل علي رجل بكل كبرياء بتبص عليه
لغاية ما لبس الأندر الأحمر والسنتيان ولف بوشه اللي كله خجل وقف قدامها
شهد :: ايه احساسك دلوقت وانت واقف قدامي بالأندر بتاعي والسنتيان
ميدو :: محرج طبعا .. انا عمري ما عملت كدة
شهد.:: انت مش هتعمل بعد كدة غير كدة.. انت بقيت الخول والمتناك بتاعي
ميدو :: ماشي
شهد :: انزل قلعني الجزمة
ميدو نزل علي الأرض تحت رجلين شهد قلعها الجزمة
شهد :: ايه .. مستني ايه
ميدو قام وقرب من شهد
شهد :: لا .. ارجع تاني مكانك.. انت مكانك تحت رجلي ..
ميدو رجع تاني تحت رجل شهد اللي رفعتهم علي وشه وطلبت منه يبوس رجليها
ميدو مسك رجلين شهد وبقي بيبوس رجليها
شهد :: قلعني الشراب يا متناك
ميدو قلعها الشرب وشهد شاورت له يكمل يبوس
ميدو بدأ يشعر بأثارة اكبر وهو بيبوس رجليها واندمج لدرجة انه بقي بيمص صوابع رجليها ولسانة بيتحرك فوق وتحت ويلحس بطن رجليها
شهد شاورت له بصباعها علشان يطلع يلحس بين فخاده
رفعت له رجليها وفتحتهم
وميدو طلع علي طرف السرير وراح للأندر يشمه ويلحسه من فوق كسها
وشهد حطت ايدها علي راسه وداست عليها
الحس يا متناك كس ستك .. الحس يا خول .. اوووو .. اووووي.. الحسه اووووي يابن المتناكة
ميدو بصباعة باعد حز الكلوت عن كسها ودخل لسانه علي كسها . وبقي عمال يلحسه وهو هايج
شهد .. قوم يا المتناكة .. اطلع عالسرير هنا .. وفلئس زي الشرموطة
ميدو :: هتعملي ايه
شهد :: هنيكك يا متناك .. ايه مش عارف
ميدو :: طب هو ايه المثير ليكي انتي في كدة
شهد :: بص انا هقولك واحكيلك بس بعد ما نخلص.. يلا يا متناك بقي ... فلئس
ميدو طلع عالسرير ورح مفلئس
وريم وقفت علي الأرض وقالت له
ارجع ياخول بطيزك
ميدو فضل يرجع لورا لغاية ما بقي علي طرف السرير
وريم بأيدها الشمال من تحت مسكت زب ميدو اللي لقتة مسيل علي الاندر
شهد :: شوفت يا متناك اكبر دليل علي انك خول ومتناك وحابب اللي بعمله فيك . زبك اهو مغرق الأندر بتاعي سيلان
شهد فضلت تلعب في زب ميدو من تحت وصباع ايدها اليمين بيتحرك حركات دائرية علي خرم طيز ميدو من فوق الأندر
وميدو حاطط وشه بين ايديه مخبية لكنة حاسس بمتعة لا تتخيل
شهد :: ايه يالبوة ..طيزك بتاكلك ..
وراحت منزله الأندر من علي طيزه
احااااا.. كسم طيزك يا متناك.. كبيرة اوي وعايزة تتبعبص
جابت الفزلين من جنبه وطلعت بصباعها حتة كبيرة وحطتها علي خرم ميدو وايدها التانية جابت زبه من بين طيزو ونزلت تمص فيه
اهات ميدو بدأت تطلع شوية شويه وشهد بدأت تهيج علي ميدو
وراحت مدخله طرف صباعها جوه طيزو براحة
بدأت تدخله شوية شويه وتسحبه
وايدها من تحت بتدعك زبه
حلو كدة يا متناك.. قولي بقي حاسس بايه وانا عمالة ابعبصك في طيزك يا متناك.. ها . حلو كدة
حلو كدة يا خول
ميدو :: ااااه.. اااااه .. ادعكي زبي اووووي .. اوووووف .. اوووووف
شهد :: طيزك متناكة .. وزب واقف علشان انت متناك يا ميدو
هقوم احط الخيارة في طيزك المتناكة
شهد راحت اخدت الخيارة ورجعت علي طيز ميدو
اطلع قدام يا شرموط
ميدو راح لقدم
شهد:: كمان يا متناك.. وافتح رجليك المتناكة دي
ميدو فتح رجليه وشهد راحت نايمة علي ضهرها وقالت لميدو تعالي يامتناك بزبك علي بوقي
اخدته زبه في بوقها وحطت الخيارة جنبها وراحت ماسكة طيز ميدو بأيد والايد التانية عمالة تدخل صباع في طيزو
وميدو بقي فوق منها زي المرة الشرموطة بتلوي ويتأوه وهو في قمة المتعة
شهد راحت قايمة من تحت منه بعد ما خلتة زي العجينة في ايدها
وراحت ماسكة الخيارة
وبدات تحطها في طيزو
ميدو :: بتوجع .. اي اي . براحة . لا لا لا .. لا لا .. بتوجع
شهد :: اسكت يابن اللبوة .. خليني اوسع طيزك المتناكة دي
فضلت شهد تحاول تدخل الخياره في طيزو
ااااااه ااااااه.. ادعكي زبي .. اوووووي .. اووووي
شهد حطت فزلين تاني علي خرم طيز ميدو وعلي زبه ورجعت حطت الخياره علي خرم طيزو وبدأت تحاول تدخل بالقوة وهي بتدعك في زبه لغاية ما الخيارة اخيرا دخلت في طيزو
ميدو :: لا لا . شليها مش قادر . اوووف بتوجع اوووي
شهد :: كسمك .. اشيل ايه يابن المتناكة .. انا مصدقت الخياره بقت في طيزك
بقلم عادل المتميز
وبدأت شهد تسحب الخيارة براحة
وتدخلها وميدو بيتوجع وبيترجاها تشيلها لكن شهد كانت هاجت بأهاتة وذله تحت منها
وايدها عمالة تدعك في زبه اللي جاب لبنه بسرعة رهيبة
وغرق ايدها
شهد :: يابن المتناكة .. ايه ده ؟
جبتهم..... وحيات كسمك ما هشيل الخيارة من طيزك غير لو زبك وقف تاني
ميدو نام علي بطنة وهو مش مصدق المتعة اللي كان فيها
ومكنش شايف شهد اللي طلعت تليفونها وبدأت تصوره فيديو ..
شافها وهي رايحة بالكاميره علي وشه
ميدو :: ايه ده انتي بتعملي ايه
شهد :: بصور المتناك بتاعي .. عندك مانع
ميدو :: شهد متهظريش ؟ مش هينفع
شهد :: مش هينفع ليه ؟ انت مش الخول بتاعي .. قوم بوس رجلي يا متناك
ميدو :: اقفلي التصوير يا شهد
شهد :: كسمك ... قوم ياعرص .. قوم يا خول .. بوس رجل ستك
علشان اخليك تنكني
اصرار شهد كان قوي وميدو قام وهو بيقوم الخيارة طلعت من طيزو
شهد :: ينفع كدة يابن المتناكة .. ماشي هدخلها في طيزك تاني .. بس دلوقت تيجي تبوس رجلي
شهد قعدت قدامة فاتحة رجليها
وميدو نزل علي رجليها يبوسها
وبعدين راحت نايمة وفتحت له رجليها وقفلت الكاميرة
دلوقت تقدر يا متناك تنيك ستك شهد
زب ميدو كان مرخي لكنه رجع يقف تاني لما شهد طلبت منه يجي ليها واخدت زبه بين شفايفها وبقت عمالة تمص وترضع فيه وتنزل تلحس في بيضانة لغاية ما رجع انتصب زي الحديد
شهد :: يلا يا متناك حطة في كسي
ميدو فتح رجل شهد وحط زبه في كسها
شهد :: نكني يا خووول .. نكني يا شرموط .. احححح اححححح.. ايوة كدة.. اوووووف .. اووووف
ميدو فضل يدخل زبه في كس شهد ويطلعة وينيك فيها
وشهد ممحونة وبتشتمة بأهلة وامة
شهد قوم يابن الوسخة .. قوم نام علي ضهرك
ميدو نام علي ضهره وشهد اخدت المشابك من جنبه وراحت طالعة فوق زبه . ونزلت براحة عليه ودخلتة في كسها
ومسكت المشابك وحطتهم في حلمات بزازه
وارحت نازله عليهم بشفايفها تمصهم وترضع فيهم
الوجع كان ممتع لميدو ومثير جدأ
وزبه كان واقف جدأ جوه كسها
وبدأت شهد تتفنن في الوضعية
بترجع لورا وتروح لقدام علي زب ميدو اللي كان حاسس انه اول مرة في حيانة ينيك
شهد :: ااااه يا ابن الوسخة.. زبك مالي كسي يا متناك .. اووووف . اوووووف .. احححححح
فضلت ريم تروح وتيجي علي زبه
لغاية ماحست انه هيجبهم
راحت قاية بسرعة ومسكت زبه بكف ايدها وداست عالراس اووووي وشفايفها راحت لحلمات بزازه بعد ما شالت المشبك وبقت بتعض حلمات صدره بغباء وايدها من تحت دايسة علي راس زبه
ميدو جاب ادلبنة في ايدها غرقها
وبعدها راحت لحست اللبن من ايدها وبلعتة كله
وراحت قاعدة علي طرف السرير
طلعت علبة سجاير من شنطتها
ولعتها وميدو نايم علي ضهره
شهد كانت بترمي طفيه السجاير علي زب ميدو تلسعة
شهد خلصت السيجارة ولبست هدومها وقالت لميدو
تفضل لابس الأندر بتاعي لغاية بكرة عارف يا كسمك لو قلعتة
المرة الجاية هدخل في طيزك خيارتين وهفشخ امك
شهد لبست هدومها ومشيت
وميدو مكنش مصدق اللي حصل معاه ولا كان مصدق المتعة الرهيبة اللي حسها مع شهد
........
الساعة 12 ونص ريم فتحت الشقة بعد ما رجعت من المدرسة
حطت شنطتها علي كنبة الأنتريه
ودخلت المطبخ تعمل اكل
وخرجت لقت ميدو خارج من الأوضة بتاعتة
ريم :: ايه ده انت جيت امتي
ميدو :: من شوية.. اعملي حسابي معاكي في الأكل
ريم :: تعالا .. الأكل كتير
ميدو قعد جنب اختة وسرحان في شهد
ريم :: مكلمتش حنين ؟.
ميدو :: ايه ؟ بتقولي ايه
ريم :: بقولك مكلمتش حنين
ميدو :: لا
بقلم عادل المتميز
ريم :: ليه ؟ البت شكلها خايفة ومرعوبة وانت المفروض تكون جنبها وتحسسها بالأمان .. هي مرحتش المدرسة النهاردة بسبب اللي عملتة انت امبارح
ميدو :: هي اللي خلتني افتحها
ريم :: علشان كانت هايجة يا ميدو
اسألني انا .. انت كمان فتحتني وانا كنت هايجة ولا نسيت
ميدو :: لا منستش .. طب بعد ما تاكل كلمها وطمنها وحسسها انك مش هتتخلي عنها
ميدو :: طب بقولك ايه ماتطلعي ليها
ريم :: انا كدة كدة هطلع علشان هي قالت انها تعبانة هطلع اتكلم معاها .. بس انت كمان لازم تكلمها
مينفعش بعد ما تفتح البت وتاخد شرفها متلقكش جنبها
ميدو :: تتكلمي معاها في ايه
ريم :: هقولها انك حكيت ليا وانت خايف عليها وندمان علي اللي حصل وانك مش هتسبها مهما حصل . وكمان هفهمها اني انا كمان واقفه معاها
ميدو :: لا اوعي يا ريم تتكلمي في حاجة زي دي هتحرجيها وانا كمان المفروص محكيش حاجة زي دي معاكي
ريم :: بالعكس كلامي معاها هيأكد انك خايف عليها وانك مش هتسبها بعد عملتكم دي
المهم انت ملكش دعوة باللي هقولة انا هعرف ادخل عليها بالكلام .. انت بس اتصل بيها
ميدو ::حاضر و****ي هكلمها
ميدو بعد ما خلص اكل اتصل بيها لكنها مفتحتش عليه
ميدو :: مش عايزة ترد
ريم :: جايز نايمة وجايز جنب مامتها.. انا هطلع اشوفها
.......
بالليل الساعة سبعة مستر شريف :: انتي هنا
ريم بعد ساعتين.. الساعة تسعة :: معلش يا مستر لسة فاتحة الفيس كنت بذاكر
مستر شريف :: مش قولتي بكرة هتقولي انتي مين
ريم :: ايه مستعجل اوي تعرف انا مين
مستر شريف :: ايوة مستعجل طبعآ وانتي وعدتيني
ريم :: وعدتك اه مش هنكر بس غيرت رئي ههههههه
مستر شريف :: بقي كدة ؟ .. ماشي براحتك .. سلام
ريم :: خد تعالا رايح فين .. هعرفك انا مين لكن ايه رئيك بكره
نتقابل
مستر شريف :: نتقابل ؟ .. ماشي موافق .. فين وامتي
ريم :: بكره متروحش المدرسة ونتقابل في اي مكان
مستر شريف :: انتي من دور عيالي ومش هينفع نتقابل في مكان عام .. الناس هتقول عليا ايه
ريم :: امممممم.. طب اقولك علي حاجة .. ايه رئيك نتقابل عندك ؟
مش انت عندك شقة بتدي فيها دروس بردو
مستر شريف :: اه عندي بس الشقة دي مينفعش بردو علشان ولا اقولك ماشي موافق .. الساعة كام
ريم :: بكره نتقابل الساعة 8 ايه رئيك
مستر شريف :: تمام .. ماشي .. بس بردو انتي مين
ريم :: طب ايه رئيك نتقابل عندي ؟
مستر شريف :: عندك ازاي ؟ هو ينفع
ريم :: اه ينفع طبعآ... بص ايه رئيك انا هتصل بيك .. انا ريم
مستر شريف :: ريم ؟ انهي ريم .. ريم ال ......
ريم :: ايوة يا مستر انا ريم نصحي ..
مستر شريف :: يخرب بيتك هو انتي
ريم :: ايه مكنتش واخد بالك يعني
مستر شريف :: انتي ياريم ؟ انا بجد مصدوم
ريم :: بقولك ايه مش وقتة خالص الكلام ده .. انت هتيجي بكرة يعني هتيجي
مستر شريف :: انتي ازاي بقيتي كدة اصلا.. وبعدين تعالي هنا .. انتي مفتوحة ؟ ازاي ومين اللي عمل فيكي كدة ؟
ريم :: انا اللي فتحت نفسي .. وانت اول راجل هخليه ينام معايا
مستر شريف :: انا حاسس ان برج من نفوخي هيطير
ريم :: ليه بقي علي فكرة انا مرة كنت ماسكة تليفون ماما وشفت رسايلكم وفيديوهاتك كلها عندي .. وخد بالك انا اه عيلة صغيرة لكني مجنونة
شريف :: انتي بتقولي ايه ؟ وفيديوهات ايه .. انتي مجنونة يابت انتي
ريم :: مجنونة ؟ طيب هوريك دلوقت
ريم راحت باعتة مقطع لمستر شريف من بتوعة له وظاهر فيه وشه وهو بيضرب عشرة
ريم :: ها .. صدقت دلوقت .. بص
انا مكنتش حابه اهددك بالفيديوهات دي لكن خلاص عرفتني وعرفت اني مفتوحة
وانت هتيجي بكرة يعني هتيجي
وسيدي تبقي نكت البت زي ما بتنيك امها .. مش انت بردو بتيجي عندنا الشقة كل ليلة خميس تنيك ماما وتمشي ؟
مستر شريف مقدرش يتكلم..
ريم اتصلت بمستر شريف لغاية ما الرنة خلصت وهو مفتحش .. كان مذهول مش عارف يقول ايه
البت المفعوصة اللي في تانية اعدادي عرفت تلوي دراعة وتهدده صح
ريم رنت تاني عليه
مستر شريف :: الو .. ايوة يا ريم
ريم :: مش عايز تفتح عليا ليه
مستر شريف :: بتهدديني ياريم ؟
ريم :: مش بهددك بس انا عايزاك . ثم انت مش عاجبك جسمي ؟ .. هتخسر ايه لما تنكني وتريحني .. انا عايزة ابقي بتاعتك
وعايزة اتناك منك وابقي انا كمان شرموطتك ..
بقلم عادل المتميز
مستر شريف :: ماشي ياريم بس مينفعش الفيديوهات دي تبقي علي تليفونك.. تليفونك لو ضاع انل ومامتك هنتفضح خدي بالك
ريم :: بكرة لما تيجي وتنكني هخليك تمسح الفيديوهات دي بأيدك
مستر :: اه وتاخديها تاني من الفيس
ريم :: اخدهم ازاي انا كنت ماسكة تليفون ماما بالصدفة ودلوقت هي قافلة التليفون برقم سري
شريف :: ماشي يا ريم . بكره نتقابل ونتكلم
ريم :: بكره نتقابل وتنكني ماشي
شريف :: ماشي بكره هنيكك ياريم
........
ميدو في الأوضة بتاعتة قرون الدياثة بتاعتة بتذيد وهو بيتفرج
علي موضوعات الاعضاء في احد المنتديات الجنسية اللي منزلين صور مامتهم واخواتهم البنات وعمال يقرا التعليقات علي الصور وبتاعة كان واقف عالأخر
وقرر انة يعمل كمان شوية صور بالفوتوشوب يمكن يحتاجهم
شغل فيديوهات بتاعة مامتة وهي بتعرض جسمها واخد من الفيديوهات دي اسكرين شوت
و فتح الكمبيوتر بتاعة وحط الأسكرينات الصورة في فولدر علي جهاز الكمبيوتر وبعدين فتح برنامج الفوتوشوب وبدأ يشيل الخلفية ويحط خلفيات بيضة والصور اللي فيها وشها كان بيشوش الوش بحيث ميتعرفش
عمل بتاع خمسين صورة وكان عامل قبل كدة فوق ال 100 صور
لمامتة واختة ريم
وبعدها قفل الكمبيوتر .. وقعد يفكر يعمل ايه لغاية ما فكر انة يكلم صاحبه جاسر ويألف عليه قصة ان الست دي اتعرف عليها علي الفيس ويبعتله صور ليها
ويشوف هيقول ايه عليها
الفكرة لوحدها خلت ميدو في قمة هيجانة ومتأخرش ثانية في الأتصال بصاحبة جاسر
جاسر :: الو ايوه يا ميدو
ميدو :: الو .. ايه ياريس بتعمل ايه
جاسر :: ابدآ كنت بكلم شهد ولسة قافل معاها
ميدو :: اها .. ماشي .. انا كنت لسة بكلم حتة نتاية عالفيس ياض
حاجة بنت متناكة
جاسر :: ايه ده بجد ؟.. مين دي ياسطي وعرفتها ازاي
ميدو :: عرفتها من موقع كدة المهم دخلت كلمتها واخدت الفيس بتاعها وطلعت ست كبيرة في السن بس ايه كرباج
جاسر :: كبيرة .. كام سنة ؟.
ميدو :: اربعين سنة
جاسر :: احااااااا دي من دور امي
ميدو :: اه بس فرسة ياض
جاسر :: وانت عرفت منين؟ شفته
ميدو :: ايوة بعتتلي صورة ليها
جاسر :: وشها ؟
ميدو :: لا ياعم جسمها
جاسر :: ابعت يابن المتناكة عايز اشوفها
ميدو :: طب افتح الفيس هبعتهالك
جاسر فتح الفيس وميدو اخد خمس دقايق متردد انه يبعت صورة مامتة وهي واقفة عريانة
لكنة في النهاية داس انتر وبعت الصور لجاسر
جاسر بعد دقيقة كان رده علي ميدو
احاااااا الولية دي جامدة اووووي
ابعت ياسطي حسابها
ميدو :: يعني تستاهل النيك
جاسر :: خخخخخخخخ دي شكلها متناكة اصلا .. وجسمها جامد
ابعت حسابها
بقلم عادل المتميز
ميدو :: ياصاحبي مش هينفع هي عملت الفيس ده علشاني ومحدش غيري عليه لو بعتهولك هتعرف انك من طرفي ومش بعيد تعمل لينا بلوك
جاسر :: يابختك يابن المتناكة .. بصراحة جامدة اوي.. مفيش صور تاني ليها
ميدو :: هطلب منها طبعآ
حنين اتصلت علي ميدو وهو بيكلم
جاسر .. ميدو بص عالشاشة وشاف حنين بتتصل
جاسر :: ماشي لما تبعتلك صور ابعتلي
ميدو :: تمام .. هقفل دلوقت علشان فيه مكالمة عالأنتظار
جاسر :: ماشي سلام
ميدو :: الو
حنين :: ايوة يا ميدو .. انا خايفة اوي
ميدو :: لا مش هينفع خوفك ده يا حنين.. وبعدين انا كلمتك الصبح
مردتيش عليا ليه
حنين :: كنت نايمة .. وبعدين صحيت لما اختك طلعتلي
انت ازاي تقول ل اختك علي اللي حصل بينا
ميدو :: انا واختي قريبين اوي من بعض وحكيت ليها علشان خايف بجد عليكي ومتخفيش ريم اختي ستر وغطا علينا
حنين :: انت خلتني قدامها صغيرة اوي ومش عارفة اقولها ايه .. اختك عرفت انك نمت معايا وده صعب عليا يا ميدو .. انا خايفة بجد ومرعوبه
ميدو :: يا حبيبتي انتي دلوقت قدام **** مراتي .. ومش هتخلي عنك مهما حصل .. وعلي فكرة انتي المفروض تفرحي اني حكيت ل اختي . ده اكبر دليل اني مش هسيبك ومش هتخلي عنك
حنين :: بجد يا ميدو.. بجد مش هتسبني بعد اللي حصل بينا
ميدو :: انتي مراتي يا حنين .. مراتي دي الحاجة اللي عايزك تكوني متأكدة منها.. ومش عايزك مضايقة بقي علشان محدش ياخد باله
حنين :: حاضر يا ميدو
ميدو قفل مع حنين ولقي رساله جاتلة علي الفيس من شهد
شهد :: بتعمل ايه يا متناك
ميدو :: مش بعمل حاجة
شهد :: اخبار طيزك المتناكة ايه ؟ بتوجعك
ميدو :: متفكرنيش بقي ..
شهد.:: لا انا عايزك علي طول فاكر
انت خلاص بقيت المنيوك بتاعي
هبعتلك الفيديو والخيارة في طيزك.. علشان كل ما تشوفة طيزك تاكلك
وفعلا شهد بعتت لميدو الفيديو اللي صورتة له
ميدو :: بس علي فكرة انتي قولتي هتقوليلي ايه المتعة اللي بتحسيها في كدة.. واخدتيني في دوكة ومشيتي من غير ما تقولي
شهد :: طالما بقيت الخول بتاعي هحكيلك بس مش هينفع اكتب ينفع تتصل وتكلمني دلوقت علشان اللي هقولو
ميدو :: ماشي هتصل بيكي
ميدو رن علي شهد
شهد :: الو .. ايوة يامتناك
ميدو :: قلب المتناك انتي
شهد :: بص بقي يا سيدي انا هحكيلك
انت عارف انا بابا ميت وماما اتجوزت بعد موت بابا بكام سنة
اتعرفت علي واحد في شغلها واتجوزت وانا كان عمري 12 سنة
بعد جواز ماما من عمو وحيد بسنة
بدأ جسمي يكبر ويفور وبقي جسمي جسم واحدة مكتملة الأنوثة.. وبدأت احس بعمو وحيد يبص علي جسمي ويستغل غياب ماما او تكون في المطبخ بتعمل اكل القيه بيلمس جسمي ويتحرش بيا
عمو كان ديما السفر بره مصر بحكم شغلة ولما كان بيرجع كان بيجبلي هداية كتير .. بدات احس
اني قريبة منة وقدر فعلا يكسب حبي .. حبي له كا بابا طبعا
لكن هو كان له هدف تاني .. جسمي طبعا .. كنت بحس بيه ديما يدخل اوضتي وانا نايمة
وكنت بشوفة مطلع زبه ويضرب علي منظر جسمي وانا نايمة عشرة
كنت بشوفة بس مكنتش اقدر اتكلم او اقول لماما علشان اولا كنت بخاف ماما ماصدقنيش . وكمان مكنتش عايزة اخسر الهداية والفلوس اللي كان بيدهالي
مرة في المرة لقيتة بيتحرش بيا
ويمسك جسمي ولما لقي قبول مني بقي بتمادي اكتر واكتر
لغاية ما في مرة وانا كنت نايمة
حسيت بيه وهو بيدخل اوضتي
ولقيتة المرة دي جه علي رجلي
وفضل يبوس رجلي ويمص صوابع رجلي وبعدين طلع بتاعة وضرب علي رجلي عشرة وجابهم عليها
ميدو :: احا علي رجلك
شهد :: اه وبقي بيعمل كدة كل ليلة لغاية ما مرة دخل الأوضة
ولقيته بيقولي انا عارف انك صاحية وحاسة باللي بعملة وقومني واتفق معايا اتفاق
كل ما هرضي اخليه يبوس رجلي
واشتمة هيديني 100 جنيه
في الأول طبعا مكنتش بحب اشتمه لكن هو كان بيطلب مني
ويفضل يتحايل عليا اعاملة كأنة الكلب بتاعي..
ميدو :: ومامتك ؟
شهد :: مامتي مكنتش حاسة بحاجة وفاهمة انة بيحبني زي بنتة وطبعا كانت فرحانة بحبة ليا
ميدو :: اه وبعدين
شهد :: مرت السنين وبقي عندي16 كنت بقيت عاشقة للموضوع ده وكل فترة ادخل النت انقي كلب مطيع ليا .. لغاية ما هو يزهق او انا ازهق منه واشوف غيرو
ميدو :: طب مين فتحك؟
شهد :: عمو وحيد هو اللي فتحني
ويومها جابلي هدية سلسلة دهب
وخاتم علشان يعوضني واتفق معايا انه هيعملي عملية لما اكبر
ميدو :: اه معني كدة هتزهقي مني
شهد :: طول ما انت بتسمع كلامي
وتطيع اومري مش هزهق منك
ميدو :: وانا اي حاجة هتطلبيها مني هعملها
شهد ::: مش بمزاجك يا كسمك
ميدو :: ههههههههه ماشي.. الا صحيح انتي كنتي بتكلمي جاسر من شوية
شهد :: ايوة
ميدو :: طب ليه ؟
شهد :: وانت مال كسمك .. بص يا ميدو علشان نكون متفقين
ميخصكش اكلم مين واتناك من مين ماشي
ميدو :: يعني ايه ؟ مش المفروض اني انا وانتي يعني ..
شهد :: يعني ايه بقي ؟
ميدو :: يعني لو انا كلمت غيرك
شهد :: لا يا كسمك .. انت متكلمش غيري اللي يكلم شهد يكون بتاعها هي وبس .. وخد بالك انا مش بهزر انا بتكلم بجد .. انت كلبي ومتناكي انا ولو عرفت انك كلمت بنت تاني هنيكك وهفضحك وهطلع تلاتة كسمك
ميدو :: واشمعني انتي
شهد :: هو كدة .. ها عاجبك ولا لا؟
ميدو :: ماشي ياستي
شهد :: ايوة كدة اظبط يا كسمك
يلا اسيبك انا دلوقت
بعد.ما شهد قفلت ميدو كان حاسس بالاثارة الرهيبة
اولا من طريقة تحكم شهد فيه واسلوبها الجديد عليه ومن جاسر صاحبة اللي عجبة جسم مامتة
وده خلاه يفكر يعمل عضوية في احد المنتديات الخاصة بالمحارم
وفعلا مافتتش الليلة وعمل حساب عالمنتدي بأسم ابن شادية
وقفل المنتدي بعد ما عمل العضوية
.......
تاني يوم كان اللقاء المرتقب بين ريم ومستر شريف
ريم الصبح بعد ما لبست هدومها وراحت علشان تفطر مع مامتها واخوها ...حنين نزلت علشان يروحو المدرسة
ريم عملت نفسها دايخة وهتقع علي الأرض وسندت علي حنين وحطت ايدها علي وشها
يسرا قامت مفزوعة ميدو
يسرا :: مالك يابنتي .. قعديها ياحنين
ريم :: معرفش حسيت بدوخة كدة مرة واحدة
حنين :: اخش اعملك مايه بسكر
يسرا :: حاسة بدوخة بس ولا تعبانة
ريم :: لا مش عايزة يا حنين
من امبارح حاسة نفسي تعبانة
يسرا :: طب متروحيش المدرسة النهاردة
ريم :: مروحشةليه .. انا هبقي كويسة
حنين :: مجتش من يوم لحسن تقعي مني في الشارع ولا في المدرسة
يسرا :: لا خليكي متروحيش النهاردة..
..
بعد ما حنين نزلت ويسرا وميدو ريم دخلت روقت اوضتها وروقت الصاله قبل ما مستر شريف يجي
ودخلت علي اوضتها طلعت بنطلون فيزون من بتوعها وتيشرت بضي كت لبستهم
وحطت برفان من بتاع مامتها وفضلت قاعدة عالفيس لغاية ما تليفونها رن
ريم :: ايوة يا مستر انت فين
مستر شريف :: تحت البيت ايه الشقة امان
ريم :: ايوة اطلع انا مستنياك
مستر شريف طلع وريم كانت مستناه وفاتحة الباب وكل شوية تبص فوق خايفة حد من عند خالتها ينزل .. لغاية ما مستر شريف طلع ودخل الشقة وريم قفلت وراه
ريم :: منور و****ي يا شريف
شريف :: شريف كدة حاف مفيش مستر
ريم :: هههههههه ايوة حاف وبعدين انت واقف بعيد عني ليه
ماتقرب مني .. هموت واحضنك
مستر شريف :: ههههههههه ماشي احط بس الشنطة بتاعتي علي الطرابيزة
ريم :: هات يا سيدي الشنطة دي كدة.. اهي الشنطة يا عم .. تعالا بقي
مستر شريف قرب من ريم وحضنها وريم حضنته اوي وكأنها فعلا كانت مستنياه من زمن
فضلت حضناه وحست بزب مستر شريف وقف وخبط في بطنها
ريم :: تعالا بقي اما اوريك الأوضة بتاعتي
شريف :: يلا وريني
ريم مسكت ايد شريف واخدتة ودخلت بيه الأوضة
ايه رئيك بقي في الأوضة بتاعتي
مستر شريف دخل بص شمال ويمين
شريف :: جميلة اوي
ريم :: هي بس اللي جميلة ؟
شريف :: ههههههههه شقية اوي انتي ياريم .. ومكنتش متوقع خالص انك تبقي كدة
ريم قفلت باب الأوضة بتاعتها.. يعني جسمي عاجبك ؟
شريف :: بصراحة .. جامد جدآ
ريم قربت منه .. وقفت قدامة وحطت ايدها علي زبه ..
وانت كمان زبك جامد اوي
ياااه يا شريف انت مش متصور انا كنت بحلم باللحظة دي من امتي .. لحظة اللي ايدي تمسك فيها زبك
شريف :: للدرجادي عاجبك ؟
ريم نزلت بأيدها بشويش وطلعت تاني وراحت نازل علي ركبها تحت زبه .. وبصوابع ايدها نزلت سوستة بنطلونه .. وراحت مدخلة ايدها جوه .. تحت البوكسر وطلعت زبه
هو اللي يشوف الزب ده ..معقول ميتنناش يمصىة
وراحت مقربه علي زبه .. تبوس فيه وايدها تدعك في الراس وعنيها علي عيون مستر شريف
اللي ساب نفسه ليها
شريف :: بس تقوليلي بصراحة . انتي فعلا اللي فتحتي نفسك
ريم قامت وقفت ونزلت البنطلون الفيزون بتاعتها .. وقلعت البضي
وبقت قدامة بالكلوت الأسود والسنتيان نفس اللون
وانا هكدب عليك ليه.. انت اول راجل هيدخل زبه في كسي
وراحت فاكه حزام البنطلون بتاعة
وفكت زرار البنطلون ونزلتة
وراحت زقاه بأيدها علشان يقعد عالسرير
شريف راح يقلع هو البنطلون بتاعة لكن ريم مسكت ايده وباعدتها عنه وقالت له
انت متعملش حاجة خالص
قلعتة البنطلون ونزلت تحت رجليه قلعتة الجزمة والشراب
وراحت طالعة بأيده علي فخاده وصوابعها دخلت تحت البوكسر ونزلتة
عيونها وهي باصة لها كان كلها سكس وجنس ومحن السنين .. ولا كأنها اكبر شرموطة من شراميط البرنو
ومسكت بصوابعها راس زبه وراحت نازلة بلسانة عليه .. وبدات تحرك طرف لسانها بخفة علي خرم زبه . وايدها نزلت من تحت لبضانة .. فتحت بوقها وخدت راس زبه .. مص ورضاعة وهيجان ... شريف نسي في اللحظة دي انها عيله عمرها 13 سنة .. وايده راحت علي شعرها
صوابعة دخلت بين خصلات شعرها .. وريم بتمص وترضع زبه
لما انتصب علي اخرو .. راحت قايمة وقلعت السنتيان والأندر
وطلعت فوق منه .. مسكت زبه بأيدها من تحت وحطتة علي فتحة كسها وراحت قاعدة عليه
اووووووف .. اوووووووف. زبك تخين اووووي يا شريف .. اححح
اححححححح.. مالي كسي
شريف قام وهي قاعدة علي زبه
وراح بشفايفة علي بزازها
اخد حلمة بزها الشمال .. وبقي
بقلم عادل المتميز
عمال يرضع فيها .. وريم هايجة
وممحونة .. وراحت حضناه من رقبتة وادتلة بزتها التانية علشان يرضعها هي كمان
بعد ما شريف رضع ومص بزازها
بدأت تطلع وتنزل علي زبه وايديها ساندة وراها علي مرتبة السرير
اححححححح احححححححح
اوووووف اووووووف.. يالهووي يالهوووووي .. زبك حلو ي شريف
زبك جوايا ممتعني .. اوووووف
قوم نكني انتي يا شريف
ريم قامت وراحت نايمة علي ضهرها ورفعت رجليها له
وشريف قام علي ركبه .. دخل بين وراكها وراح قالع القميص ورماه جنبه ومسك زبه وحطه في كسها
اوووووف .. ايوووه .. ايوووه .. دخله كله .. كسي هيجان عليك اووووي .. ايوه كدة ياشريف .. نكني بقي اوووووي .. كسي الصغنن هيتجنن عليك يا شريف ..
شريف مدخلة زبه كله جواها وعمال يطلعة ويدخله جوه كسها
وريم بتقوله
انت بتنيك بنت من دور عيالك يا مستر .. بتنكني في كسي الصغنن
اااااااه.. ااااااه .. زبك فشخني يا شريف.. اوووو اووووو.. كمان . نكني جامد .. نكني جامد يا شريف
شريف رفع رجل ريم علي كتفة ونزل الرجل التانية
وبقي بيدك زبه في كسها دك
احححححح.. حلو .. حلو يا شريف
اوي .. اوي .. اوي ياشريف.. زبك مولع كسي ...اااااااه ..
فضل شريف ينيك في ريم بقوه
وبعدين راح طلب منها تنام علي بطنها
ريم نامت علي بطنها وهو طلع فوق منها .. وبأيده من تحت رفع وسطها لفوق شوية .. وبأيده حط زبه في كسها .. وراح شاحطو جواها.. خلي ريم صرخت من المتعة والوجع .. وراح دايس علي ضهرها وخلاها نزلت بوسطها وجسمها كله عالسرير وهو نام فوقها بكل جسمة .. وبقي عمال يدخل زبه جواها اووووي ويسحبة نص سحبه .. ويرجع يدخلة اوووي ويسحبه نص سحبه
ريم حست بروحها بتطلع كل ما زبه يطلع من كسها وترجع تاني كل ما زبه يدخل كسها
اااه يا شريف .. اه يا حبيبي .. نكني كمان .. نكني اوووووي ... خلي زبك في كسي اوعي تخرجة علشان خاطري
فضل شريف ينيك في ريم بالوضع ده وبعدين سحب زبه وخلي ريم تفلئس له
وجه من وراها وراح حط زبه في كسها من ورا
اخخخخخخخخخخخ.. كسم زبك ..ايه ده .. ايه المتعة دي ياشريف .. اوووووف .. اوووووف
شريف ماسكها من وسطها وعمال يشيل زبه ويرجع يدخله
. دخول وخروج متتالي وسريع
واهات ريم وانفاسها المتسارعة .. ورنة صوت لحمة في لحمة .. كلها اصوت تهيج الحجارة والخشب اللي في الأوضة
لغاية ما مستر شريف طلع زبه من كسها لما حس انه خلاص هيجيب لبنة
بقلم عادل المتميز
وريم قامت بسرعة اخدت زبه في بوقها وراحت قافلة عليه بشفايفها
وايدها من تحت بتلعب في بيضانة... لغاية ما شريف مسك راس ريم وحشر زبه في كسها وراح منزل لبنة كله في كسها
ريم رضعت لبن زبه وبلعتة .. وفضلت تمص وتمص لغاية مبقاش فيه لبن .. وراحت رامية جسمها عالسرير جنب منه
انثي ضائعة في بحر المتعة - السلسلة الثانية
-
{{#invoke:ChapterList|list}}