أنا وأمهات أصحابي - السلسلة الثانية: الجزء الثاني

من قصص عارف

بعد ما شوفة الفيديو بتاع خديجه بت خالت امي مع سامح وكنت هايج اوي لقيت الباب شقه بيخبط روحت ابص من العين السحريه لقيت حد مكنتش اتوقعو ان يعرف هدي لقيت كريمه ام مومن صاحبي لبسه جيبه وبلوزه عليها اعقدة تخبط شويه لحد ما زهقت راحت وخده بعضها ونزلت بس كان باين علي وشها القلق فضلت افكر اي عرفهم علي بعض واي اللي يجيب كريمه لحد هنا فضلت افكر زهقت قومت اعمل قهوه دخلت المطبخ دورت علي حاجة القهوه وقفت اعملها لقيت الباب بتاع الشقه بيتفتح طلعت جري وانا عريان عشان هدي بت المتناكه اخدت هدومي حطيتهم في اوضه وقفلت بمفتاح واخدته معاها عشان متجيش تلاقيني لبس وعايز امشي طلعت عريان من الطبخ واكن جردل مياه سقعه نزل عليا لقيت جوزها وقف اقدمي في الصاله معرفتش اعمل حاجه هو بص ليا وراح وخد بعضو ورايح أوضة النوم وانا مش جوايا قولت ده اكيد دي نهايتي وهيموتني فضلت أعقد علي كرسي الانتريه ومفيش حس ولا خبار ل جوزه مفيش ظ¥دقايق ولقيت هدي بتفتح الباب ودخله دخلت هدي واعقدة جانبي تاخد نفسها من السلالم

هدي"مالك وشك اصفر كده ليه كل ده لما شوفت خديجه

هي بتكلمني وانا ساكت مش برد عليها

هدي" في اي يابني ما ترد عليا في نصيبه حصلت ولا اي

انا "جوزك لسه جاي من بره وشافني كده

هدي" ههههههههه خضيتني يا شيخ هو فين نزل تاني احسن

انا "لا في اوضة النوم شكله دخل ينام

هدي"لا لالا احنا محتاجين الاوضه في كلام كتير بيني وبينك لسه

انا" لا قومي هاتي هدومي وانا هلبس وامشي كفايه لحد كده خليها تعدي سليمه

هدي" هههه انتا خايف منه متخافش ده زي القطه

راح الموبايل بتاعها رن

هدي "الو اي لا مكنتش موجوده انتي فين كده طيب خلاص تعالي ليا بكره يامره بكره مستعجله كده ليه خلاص هرن عليكي لما اخلص الشغل اللي في ايديا

يلا ماشي سلام

انا "افتكرت موضوع كريمه وتقربنا هي اللي بتكلمها

هدي"هو في حد جالي بعد ما نزلت أعقد يخبط

انا" اه كريمه

هدي" وانتا تعرف كريمه منين بقا

انا "انتي مالك دي غيره ولا اي

هدي" اعتبرها زي ما تعتبرها قولي تعرفها منين

انا "تقولي لياتعرفها منين اقولك انا كمان

هدي" طيب تعالي

انا هنروح فين يا وليه امجنونه

هدي" تعالي بس وانتا ساكت

اخدتني من ايدي وراحت علي أوضة النوم فتحت الباب ودخلنا لقيت جوزها نايم علي السرير راحت شدت الماليه من عليه راح قايم من النوم

جوزها" اي في اي

هدي"يلا قوم يلا عشان عايزين السرير

جوزها "بطلي شرمطه بقا

هدي"الشرمطه دي اختك هي اللي بتعملها وانتا عارف ده كويس ويلا قوم عشان بصريح العباره كسي مولع وعايزه تتناك يلا

فضلت وقف مبلم ومش عارف اتكلم من المنظر اللي بيحصل اقدمي وجوزها فضل بصص ليها وساكت هدي" مش هتقوم طيب راحت قلعت ووفضلت با الكلوت ولفة ليا وقالتلي بص لو عايز تعرف موضوع كريمه اللي هتموت وتعرفه تنيكني اقدم المتناك ده ها موفق فضلت ساكت شويه ودماغي بتفكر قولت ما حصل قبل كده اي يعني روحت قولت ليها موفق

ورحت منزل ايدي علي كسها ادعك فيه ورحت زايح الكلوت لقيت زنبورها باظظ وكسها بيقفل ويفتح روحت قرصها في كسها وهي احححححححح اوووووووف امممممممممممم وبشفط في لسانها وامص شفايفها ورحت مطلع بزازها ونزلت رضاعه في الحلمات وهي احححححححح اووووووووووف نيكني يا دكري وري المتناك النيك ازاي وراحت ماسكاني من زوبري وقالتلي يخرب بيت زبك بيموتني ايه ده بتاع حمار ده لما بيدخل فيا بيفشخني ورحت مغير وضعي راسي علي كسها وزبري عند راسها ونزلت لحس وشفط زنبورها وهي تقولي امممم اههههههههههه عمر المتناك جوزي ما اكل كسي كده وراحت واخده زوبري في بقها وهي تمص وانا الحس وتقولي اهههههههههه كمااااااااان اوي الحس اوي يا حبيبي انا متناكه وشرموطه انا هجيب الشارع كله هنا ينكني اممممممممممم اههههههههههه وانا ادخل زوبري في بقها تقولي امممممم جامد زبك وفجاءا قالتلي يالا دخله مش قادره عاوزه اتناك نيكني نيكنننننننننني انا لبوه ومرات خول انا لبوتك وشرموطك وراحت عادل نفسي وواخد وراكها علي كتفي ومدخل زوبري مره واحده في كسها واتظفلت من كتر ميتها ودخل لاخره في كسها وهي اححححححححححح اووووووووف يخرب بيييييييتك هتموتني اوي اوي دخله وخرجه اتفرج علي مراتك وهي بتتنك يا عرص نييييييييييييك نييييييييييك بسرعه اح اح اح اييييييي خخخخخخخخخخخخخ ججججججججججج هجيب هجيييييييييييييب وانا لقيت نفسي هجيب قلتلها وانا كمان هنزل هنزل لقيتها بتقولي لا لا خرج خرجه متجيبش دلوقتي لقيت نفسي بنزل لبني في كسها ملحقتش اخرجه وانا ببوس في شفايفها وايدي بتدعك بزازها ولبن نازل في كسها زي السيل كميه كبيره اوي وفضلت نايم عليها لحد زوبري ما نام وخرج من كسها لوحده وهي عماله تبوس فيا خدودي ورقبتي وتقولي متعتني نمت جانبها شويه قامت مسكت زبي وفضل تمص فيه لحد ما وقف تاني ساعتها جوزها حب يخرج ويقفل الباب علينا رفضت انا معرفش ليه هدي "أعقد يا متناك اتفرج عليا يمكن تتعلم منه

راح اقعد معانا وكنت وانا بنيك مراته بتعمد أبص في عينيه، وأشوف نظرة عينيه ومراته بتتناك قدامه وكنت المره دي ناوي مجبهمش بسرعه على قد ما أقدر كنت مستمتع بالنيك في كس هدي والبعبصة في طيزها قدامه وفي اصوات التأوهات والغنج اللي كانت طالعة منها وكنت بهمس في ودنها بقولها انا اهو عملت اللي عايزه راحت بايسني في شفايفي وقالت ليا نيكني نيكني قوي نيكني قوي قدام جوزي الخول حط صباعك في طيزي قدام جوزي. إنهش في لحم بزازي هات فيا جيب لبنك فيا حبلني وجوزي بيتفرج

كنت بنيكه قدام جوزه وارزع جامد في كسها لحد ما لقيت هدي شخرت في الآخر شخرة بنت وسخة ماقدرتش أمسك نفسي لما سمعتها وجبت غصبن عني وأتحدى أي حد يسمع الشخرة دي ومايجبش

أما جوزها، فهو كان هايج وزبه واقف على المنظر جداً وكان مطلع زبه من الشورت بيفركه وهو بيتفرج علينا وأول ما قمت من على هدي

لقيت جوزها بيقولها "انا عايز انيكك اهدي

هدي" ههههههههه لا ياحبيبي محمد بهدلني وانا مش بتناك غير من الرجاله بس

راح بص ليا جوزها وانا حساس انو هيعط

انا "طيب عشان خاطري انا بسرعه هاخد دوش وارجع الاقيكي خلصتي

هدي" ههههههه ماشي تعال يا متناك انجز

جوزها "طيب انا كده مش عارف كسك غرقان لبن معليش قومي روحي الحمام اغسلي كسك وتعالي

هدي" لا ياخول انت هتنكني علي لبنة انا لا يمكن اغسل لبن دكري وحبيبي من علي كسي ابدآ

نايم جوزها فوق منها وفضل يبوس ويقفش فيها وراح مدخل زبه في كسها ومفيش دقيقتين وجاب في كسها

بعد ما خلصت وطلعت من الحمام قالت ل هدي اي خلاص

هدي"اه يا قلبي هما دقيقتين متخافش ويمكن اقل

انا" قومي اعمليلي شاي وتعالي عشان عايزك

هدي " حاضر يا قلبي

روحت قولت لجوزها قوم بقا روح نام اتنا في الاوضه التانيه عشان عايز هدي في موضوع وعايزك انتا كمان بس اخلص مع هدي

جوزها بكل جراء اي هتنيكها تاني

انا" هههههههه لا متخافش انتا خايف عليها ولا اي

جوزها "اه حرام

انا" متخافش يلا

راح واخد هدومه وطلع من الاوضه

دخلت هدي وهي لسه عريانه اقعدة علي راجلي وانا أعقد علي السرير أكني بنيكها وقالتلي ها عايز اي

روحت قرصها من كسها

هدي" ايييييييي خلاص نسيت بص يا سيدي انا مش هسالك تعرفها منين لكن عشان انتا حبيبي هقولك

انا "انجزي يا متناكه

هدي"طيب براحه بص كريمه دي كانت ساكنه في المنطقه هنا زمان وكانت شرموطه اوي بتجري وراء طيزها قبل ما تتجوز وتخلف كانت معايا في المدرسه كان كل يوم لازم اتنين ولا تلاته يمسكها ويفشخوها عشان تنبسط لحد ما في واحد واحد ميكانيكا كان فاتح هنا **** يرحمه بقا كان معجب اوي بطيزها وهيموت عليها ده حته فكر يغتصبها فضل وراها لحد ما عرف ان هي بتتناك وعادي ابوها كان خادم الجامع هنا بس هي طول عمرها شرموطه طلعها ل امها واختها اتصحبه علي بعض احد ما في مره قالتلي ان هو فاتحها وهي مش عارفه تعمل اي كونت انا شغلها سكرتاريه عند محامي كبير المهم في مره كان في واحد عميل عند المحامي ده شاف كريمه وهي عندي كان معجب بيها اوي وطلب من المحامي يتجوزها وكده علي مراته عشان مكنتش بتخلف المهم المحامي قالي وانا قولت لكريمه واقنعتها ان هي تتجوز وتخلص من اللي هي فيه وروحنا المستوصف اللي هنا في ممرضات صحابنا شغلين مع دكتور نساء بس شمال عمل العمليه لكريمه ومرضش ياخد فلوس عرفت بعد كده ان هو ناكها بيهم قبل ما يعمل العمليه واتجوزت بس الشرموطه عمرها ما توب العيب طلع من جوزها ومكنش اقد كده في النيك مكنش مكفيها فا كان في بواب في العماره صعيدي دايما كان يبجي الطلبات ليها فضلت تهيج في الراجل لحد ما بقا كل يوم جوزها ينزل الشغل والبواب يطلع ليها فوق يفضل ينك فيها ومره في التانيه جاب واحد بتاع أنابيب صاحبه وبعد شهرين الدوره انقطعت عنها راحو لدكتور عرفت ان هي حامل في بت وجوزها بقا فرحنا اوي بيها وساعتها كتب الشقه اللي هي اقعده فيها با اسمها وبعد الولاده وكلام ده البواب كان سافر الكويت فا كانت علي آخرها وجوزها زي ما هو دورة علي حد ياخد مكان محمود البواب لحد ما فتحت صيدليه جانب البيت وكان فيه واحد اسمه حماده شغل بيطلع الادويه لحد البيت بتاع توصيل وبردو هايجة الوله عليها وناكها وفيوم جارها شاف الوله نزل عرف وبقا هو كمان بينكها وبردو حملت وجابت ابنها ده ومره جوزها تعب وراح لدكتور طلع صاحبه وقالوا علي حاجه تساعده في السرير وان هو بيجابهم بسرعه عمل ليه تحليل وكشف وعرف ان الحيوانات المنويه بتاعته ضعيفه وعنده عقم ولازم يتعالج عشان ده مقصر جامد عليه هو سمع كده وراح ضربها وبقا يسأل العيال دي عيال مين بس كان الوقت عده وفات والعيال مكتوبه باسمه وزي ما انتا عارف الوله للفراش يعني خلاص طلقها رفعت اقضيه عليه اخدت منو شهريه كل شهر بس راح فضحها عند أهله وابوها مات وكده وهي باعت الشقه وراحت مكان تاني ولبسة نقاب عشان الفضايح وبعد فتره قلعت النقاب

انا "كل ده دانا مكنتش اعرف حاجه عنها دانا حمار ها وهي جايه ليكي تاني ليه

هدي" بتقولي في واحد زميل ابنها ناكها مرتين وبعد كده اختفاء وهي دلوقتى هايجه علي الاخر فا بتاجي عندي تعقد تفضفض عن نفسها

انا "تفضفض ولا تنيكو بعض يا متناكه

هدي" متكسفنيش بقا **** اه يا سيدي بتيجي نرياح بعض وانا اصلا من زمان وانا بعشق جسها ابن المتناكه كده خلاص عايز تعرف حاجه تانيه

انا "اه اخر حاجه وانا بنيكك قولت لجوزك اختك هي اللي شرموطه ليه بقا

هدي" ههههههههه ليه عايز تنيكها

انا" انجزي يا لبوه ها

هدي "اه اصل اخته متناكه طلعتها قبل كده من اقضاية آداب وكده بتناك بفلوس بس هي شكله مش حلو حلوفه كده تخينه اوي ده لما اتمسكت اتمسكت تتحت الكوبري مع اتنين صايع بتتناك علي قفصان ههههههههه

انا" طيب بصي يا هدي انا عارف ان انتي عايزه تنناكي تاني انتي كده كده كريمه علي آخرها انتي تتصلي بيها وتقولي ليا تعالي

هدي" انتا ناوي علي اي

انا "هنيكك انتي وهي يا متناكه

هدي" ماشي بس الخول جوزي ينزل

انا متشغليش دماغك انا هخليه ينزل

هدي"طيب اي مفيش تصبيره لحد ما تاجي كريمه

انا "بس يا متناكه انا هنام ساعتين عشان اقدر عليكم وقبل ما كريمه تاجي هيكون المتناك جوزك نزل قومي انتي بس اعملي اكل حلو ماشي ويلا قومي قومتها من علي رجلي زقتها وقلتلها يلا وخدي الباب واطفي النور يلا

طلعت هي وانا فردة نفسي علي السرير بفكر في اللي سمعته عن كريمه لحد ما روحت في النوم

أنا وأمهات أصحابي - السلسلة الثانية

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل آل صقر والطريق نحو المجد