يوميات مدرس إعدادى: الجزء الرابع والعشرون
بعد ما روحت البيت ونمت صحيت تانى يوام على تيلفوان من الدكتوار رافت صباح الخير يا موحه صباح الجمال والعسل دكتوار رافت اخبارك ايه انتا الى اخبارك ايه يا موحه انا تمام ماشى على الروشته بالضبط لسه صاحى حلا اهو وهفطر قشطه وعسل ومربى زى ما قلت لى هههههه تمام تمام احنا اهم شيى عندنا ارضاء العميل طبعا يا رافت كويس بص بقا ببص اهو دلواقتى هتفطر وتجهز نفسك وطبعا تكون ملمع العدة هههههههه ايوة يارافت ملمعها ومزيته ومسنوانه كمان تمام هتركب عربيتك وهتروح المهندسين اة تعرف طبعا شارع شهاب اكيد انتا ناسى انه كان زميلنى فى المدرسه مين دة يا سامح الواد شهاب ابن المهندس الى ابواة كان شغال فى المقاولين الخفر سامح شكلك رايق وبتهزر على الصبح ايوة طيب يا ابو بال رايق بعد معرض الملابس هتلاقى عمارة فيها دكتوار فاتح معمل تحاليل لما تنزل وتوصل له كلمنى اوك باى ......... الو دكتوار رافت اهلا موحه اخبارك ايه تمام انا اهو وصلت للعنوان انتا تحت العمارة ايوة اوك انا هتصل بالعميل وهخلى العميل ينتظرك امام الشقه الى فى رابع دوار بجوار الا سناسير تمام هو اسمو جاسر ودة طبعا مش اسمو الحقيقى فاهم ايوة فاهم اوك اان طالع اهو رابع دوار اوك سلام
مساء الخير مساء النوار حظرتك الاستاذ جاسر ايوة وحظرتك الدكتوار سامح مضبواط اتفضل فى ميعاد بالضبط تحب تقعد فين فى الصالوان ولا الانتريه المكان الى تحبه يبقا الانتريه واسع ومريح اتفضل يزيد فضللكاحب اعرفك بنفسى انا اسمى جاسر وزوجتى اسمها نسرين اهلا وسهلا بحظرتكو وانا اسمى سامح دكتوار مساج وعلااج طبيبعى ايوة ايوة مفهوام ماكله علااج طبيبى مش الدكتوار رافت مفهمك الحاله والمطلواب ايوة مفهمنى كل حاجه بس برضو سعات العميل بيحب شيى معين او سعات بيغير رايه فى شيى لالا انتا ليك كل شى مباح اهم شيى الاحترام والهدواء والسريه اوك دلواقتى انتا تترتاح من السلم على ما نسرين تيجى تجيب للك عصير تحب تشرب عصير ايه فيه مانجو وفيه كانتلواب وتفاح اوك يبقا مانجو اوك ثوانى وارجع للك ومعايا نسرين اوك قعت وانا ببص فى ديكوارات الشقه والتناسق الى فيها وانا سرحان كدة سمعت مساء الخير بلف راسى وببص على الصوات لقيت جمال ايه واحدة قمه فى الجمال والحلاوة جسم متناسق شعرها اسود مفرود على اكتفاها بيضاء شفايفها حمراء وبرفانها قمه فى الجمال دخلت وحطت العصير ومدت ايدها سلمت عليا حظرتك الدكتوار سامح ااةاة ايوة يا فندم وانا برد عليها ما كنتش قادر اتكلم ولا اركز من جمالها وحلاوتها وشياكتها اهلا وسهلا بيك وانا مدام نسرين اهلا بيكى اتفضل اشرب العصير وقامت وقدمت لى العصير جيت اخدة من ايدها رفضت وقربت الكاس بتاع العصير من شفايفى وانا ما بقتش عارف اتصرف من جمالها ورقتها وزاى بالجمال دة وجوزها جايب واحد ينكها والى خلانى مرتبك اكتر وجودة معانا وانه فرى عادى خالصبقت تشربنى العصير بايديها لحد انا اخد شوايه وهى تاخد شوايه ولقتها بتبص لى وبتبص لجوزها انا عزراك وعارفه انك متلغبط بس عادى خليك معايا انا سيبك منه اعتبرنا لوحدنا خااااالص لقيته قام انا اتفكترت انه هيمشى ويسبنا لوحدنا لقيته جه جم نسرين وفتح لها الرواب وكشف صدرها اول مرة اشواف واحدة صدرها ابيض كدة من بياض صدرها حسيت انه بيخرج منه نوار ولقيت جوزها بيبعد من بين طيات الروابوبيورينى السنتيان الى لابساة كانت لابسه سنتيان ازرق حرير اول مرة اشواف سنتيان بالجمال دة ولقيته بيسالنى بص كدة يا سمواحه اللون الازرق دة احلا ولا الاسود انا بحبها لما تلبس السنتيان الاسود او الاحمر ولقيته بيخرج بزها من السنتيان وبيقولى شواف كدة جمال الحلامات ولونها الوردى لقيت نسرين بتقرب بزها من شفايفى وبتقولى احكم انتا بنا حلماتى كدة صغير ولا كبيرة فاقلت ليها على شان احكم لازم ادواق الاول فاضحكت وقالت طبعا دواق براحتك على شان تحكم مضبواط فا ابتدت امسك بزها واقربه من شفايفى لقيتها بتقلع الوراب خاللللللللص وبتقول لجوزها خليله معاك ووسع لنا شوايه فا دة جمد قلبلى شوايهوخلانى ابحلق فى كل حته فى جسمها لما قلعت الواب حاجه بيضاء كدة فى جسم نانسى عجرم او ل ما طلعت ولقتها بتاخد راسى كلها بين بزها وانا مش مصدق رحت بايس بزها الشمال وابتتدت اتجراء عليها ولفيت لسانى حوالين حلمتها الشمال سمعتها وهى بتزووووووم ممممممم اة ايوة كدة لازم تكون جراء مكسواف من ايه دة جوزى زى قلته ههههههههههههيرضيك كدة شايف بززاى صغرين ازى من قله المص والرضاعه فيهمانا رضيت وقلت بززاك غليا علينا نشلهم ونكبرهم بعنيانا ضحكت وطولت الضحكه وراحت حاطه رجل على رجل لقيت ادمى اجمل افخاد واحلا وراك لما شفت جمال وراكها ايدى اتحركت لوحدها ومسكت وراكها وبعتهم عن بعضهم وخليت ايدى تتدعك فى وراكها وحوالين كسها وانا زبى خلااااااص هيقطع الملابس كلها لقيت فيه نظرات من نسرين لجاسر وبعدين جاسر قام وجه قعد على ارض ومسك سواسته البنطلوان وفتحها وخرج زبى وابتتدى يبواسه بتاع مرة او اتنين وبيكلم نسرين اووووووووووووووووووووح زبه حلو ونضيف اوقفه ليكى ولا هو هيقف لوحدة قالت له طيب سبه يقف لوحدة وانتا قوام باللزم معايا لقيته اتحرك ومس رجليها وابتتدى يبواس ويلحس صوابع رجليها وهى بتفتح رجليها على شان توسع لكسها يضهر ولقتها بتقولى ما تقلع البنطلوان وتخليك برااحتك ولا عايز تقلعه فى اواضه النوام اة هو فيه اواضه نوام ضحكت وقالت طبعا بس هنا شوايه الاول ولقتها بتفرد جسمها على الانتريه وبترفع رجلها على المسند وبتقولى شايف كسى ضيق ازى والى مالهواش لزمه دة سايبه كدة رحت فاتح رجليها وبلسااااانى بقيت افرشها بطرف لسانى وهى ابتتدت تزوم اوووف اةةةةةةةةةة كمان كل كسى بلسانك اوووووح اوووف كمان كمان متع كسى بزبك اوووووووف افتح كسى والحس فى زنبوارى اوووف شايف يا جوزى مراتك وهى فاتحه رجليها لواحد تانى بينكها ويمتعها ويريح كسها اووووووف اووووووح لسان مولع فى كسى اوووووووووووووووووووواف اة اةاةاة بزازى حاسه بيهم هينفجروووووو اوووووووف بعبصنى بعبص طيزى مش قااااادرة اووووووووووف اواف اواف اوااااااااااااااااااح لقيت الباب بيخبط وجاسر متلخبط وهى قامت زى المفزواعه وبتقولى بسرعه بسرعه على اواضه النوام وانتا يا جاسر قوام افتح بعد ما ندخل الاواضه بسرعه وهات كل ملاابسك معاك يلا يلا
ياترا مين الى خبط وياترا ايه هيحصل فى الجزاء الجديد
يوميات مدرس إعدادى
-
{{#invoke:ChapterList|list}}