جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة: الحلقة 28

من قصص عارف

كان كل تفكيري بعد مشوفت الافلام اللى احمد المراهق بيشوفها أنه عشان منطوى بسبب طلاق خالتى وكمان شخصيته ضعيفة واصغر واحد فى البيت ومش عارف يفرض رجولته عليهم فى الحقيقة فتخيل أنه بينيكهم وهو بيتفرج على الافلام وكمان لبس خالتى وبنتها وجسمهم المليان والبلالين اللى عندهم من بزاز وطياز اكيد هيجته وهو مراهق ورد فعله العنيف ده عشان حس أن محمود ده ممكن يكون وصل لجسم خالتى وناكها وجه فى بالى حرمان خالتى وشوشو من الرجالة خصوصا أن نظرات الناس لجسمهم بتزود نارهم واحمد من عزلته مشافش غيرهم قصاده واكيد شاف خالتى مرة ولا سمع صوتها وهى بتدلع نفسها وكمان شوشو حسيت انى لازم أنهى حياتهم من مشاكلهم وحرمانهم ده بس ازاى وضعى انا وماما وحمادة جوز اختى غير انا شخصيا وشخصية خالتى وبنتها مختلفة وكمان احمد ممكن ميكنش عنده جراءة زى حمادة وشوشو وخالتى اكيد هيخافوا فضلت افكر اعمل ايه لغاية مجه فى بالى الاول اجس نبضهم واشوف ردود فعلهم وبعد كده اشوف هيحصل ايه حسيت بمتعة كبيرة اوى وهيجان مش طبيعى وانا بفكر ازاى اخلى احمد ينيك خالته وبنتها قطع تفكيرى خروج شوشو من الحمام بصتلى وضحكت فهمت انها نضفت كسها ونعمته كلمتها وقولتلها تعالى تقعد مع امك وامى نشوفهم بينيلوا ايه لاقيت ماما وخالتى بيتفقوا ينزلوا يشتروا طلبات ويتمشوا شوية قالوا تيجوا معانا قولنالهم لا هنريح فى البيت نزلوا هما يجيبوا الطلبات وبدأت مهمتى مع شوشو لانها اسهل من خالتى عشان علاقتى بيها وقرب سننا وشرمطتنا انا وهى سوا هيسهل كتير مهمتى دخلنا اوضتها وكانت لابسة ليجن بينك محشور بين فلقتين طيزها وبادى كت مرسوم على بزازها وانا لبست قميص بيتى لغاية تحت ركبتى وكت من فوق لاقيتها بتقولى مش سايباكى غير لما تعرفنى اتعلمتى اللى عملتيه فى كسى ده فين انتى ولعتينى ومتمتعتش قبل كده بالطريقة دى ضحكت بلبونة وقلتلها انا مؤدية مبتعملش حاجة قالتلى يخربيتك جننتينى انتى مخليانى دلوقتى نفسى تعمليلى كده تانى قولتلها اعمل ايه يا منيوكة انتى وكنت متعمدة انسيها واقعنا المرير اللى كله حرمان من النيك بالكلام السافل عشان اهيجها قالتلى بمحن خلصى بقا يا حسناء قلتلها عايزة ايه يا بت قالتلى وايديها على كسها العبيلى فيه تانى وهما بره البيت قولتلها حاضر لما نشوف اخرتها معاكى يا لبوة انتى قالتلى لبوة لبوة بس متعينى بلسانك اااه اااه يلا يا حسناء ونزلت فعلا بدأت ابوس كسها من فوق الليجن من شهوتها غرقته وكان راسم شفايف كسها ومنفوخين فيه وايديها بتلعب فى بزازها وتقولى كمان كمان نزلى الليجن ولاعبيه بلسانك يا بت ااااه مش قادرة قلتلها وانا بمصلها امال لو راجل بيمصلك هتعملى ايه ردت بشهوة كبيرة ده انا اللى همصهوله بس امسك زب بس اااه نفسى فى زب اوى قولتلها وانا كمان نفسى فى زب ينكنى ويمتعلى طيزى قالتلى وانا كمان نفسى فى زب ينكنى فى كل فتحة فيا ااااه ااااه اااه وغرقت الليجن بتاعها بعسلها قولتلها دورى بقا مصيبة قالتلى مش هعرف قلتلها زى معملتلك ولا هتسيبينى مولعة كده يا بت قامت مكسوفة ونزلت بين رجليا رفعت القميص خلعتنى البانتى وبدأت تلاعب شفرات كسى اااح اااوف لسانها دافى اوى وممتعنى قولتلها كمان كمان اااه قطع متعتنا جرس الباب قمت أنا ابص عشان شوشو بللها مغرق الليجن مكان كسها وفخدها بصيت لاقيته احمد قلت بينى وبين نفسى تمام فتحتله وانا بالقميص بس من غير بانتى مش باين غير دراعتى ورجليا من تحت الركبة وده طبيعى البسه قصاده لأنه اصغر منى ب ظ¦ سنين دخل كان مخنوق قولتله تعالى يا احمد عايزاك نتكلم سوا قالى انا مش فاضى قولتله تعالى متزعليش منك وقربتله ومسكته وخليت بزازى يحكوا فى كتفه وقلتله مش هكلمك فى المشكلة تعالى نلعب شطرنج ولا انت خايف تتغلب منى وضحكت ضحكة خفيفة حسيت بتاثير لمسة بزى ليه وأنه بص ليا بشهوة قالى لا هتتغلبى وهتشوفى قلتله اوك كانت شوشو غيرت الليجن ولبست ليجن ابيض وعادى تقعد كده قصاد اخوها وبتقول لاحمد متزعلش حمودى انت حبيبنا وبنحبك ودخلت حضنته حضن من ناحيتها كان اخوى لاخوها قلتله غير وتعالى اقعد معانا وانسى اللى حصل تأثير جسمنا وكلامنا على احمد هداه خالص وغير فعلا وطلع لابس بنطلون بيجامة ضيق شوية عليه وفوقيه تى شيرت قالى نلعب فين قلتله هنلعب هنا فى الصالة عشان شوشو تقعد معانا تتفرج على التلفزيون مددت شوشو على الكنبة نامت على ضهرها وفردت رجل وكانت تانية رجل احمد كان قصادى وانا ضهرى للتلفزيون قعدت الاول وكان القميص مغطى رجلى لتحت ركبى وعنين احمد كانت عليهم بدأنا نلعب قلت ابدأ خطتى استربعت وهنا شفت توتر على احمد رهيب ببص لشوشو لافيتها يتشاور على كسها وبتقولى بالاشارة أن كسى باين منا عارفة ومتعمدة حسيتها اتوترت هى كمان من عمايلى كان الدور على احمد كان باصص لتحت وكأنه بيفكر فى اللعبة بس توتره وصل لزبه وعنيا لمحته بدأ يقف وكان باين اوى فى بنطلون البيجامة عرفت وقتها أنه خلاص مبقاش قادر يتحكم فى هيجانه وده ولع فى كسى اكتر وجرأنى اكتر رفعت رجل لفوق وفتحت الطريق لعنيه يشوف كسى كله ببلله وهيجانه نظراته ليه ولعتنى ببص لاقيت شوشو مبرقة ليا ونظراتها كلها أسئلة انتى بتعملى ايه و بتعملى كده ليه بس برده حسيت بهيجانها من اللى شايفاه واتعدلت فى قعدتها وركزت معانا اكتر نظراتها لينا وضحتلى قد ايه هى هاجت وغارت منى ومن نظرات احمد ليا وده اللى كنت عايزاه يحصل قلت لاحمد هات عصير من التلاجة اتردد شوية وانا فاهمة ليه منا شايف بروز زبه بس شوشو لسه مشافتش زبه قولتله يلا بقا يا حمد بمحن شوية منى مقدرش يرفض وكمان حسيته اتشجع وقف وهنا ظهر حجم زبه طوله اطول من زب حمادة بس ارفع منه عنيا حضنته ولمحت عنين شوشو عليه وعشان أكد عليها بعد ما مشى قاتلها يالهوى يا بت شفتى زب احمد قد ايه لاقيتها بترد بشهوة وبتاخد نفسها وبتقولى اهدى بقا هتودينا فى داهية انتى ايه اللى جرالك وبتعمليه ده قلتلها بمتع نفسى مع ابن خالتى الصغير واخته فيها حاجة دى وكمان انتى متمتعة بصى لحلمات بزك يختى واقفة ازاى جه احمد بالعصير ...

جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة
جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة

جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة

    {{#invoke:ChapterList|list}}