العائلة المفككة - السلسلة الأولى: الجزء الثامن

من قصص عارف

41 – في نفس الوقت التي تمتعت فيه هند بالنيك الثلاثي مر سمير بمراحل ممتعة مع رحاب وسنعود لنعرف ما فعلته رحاب مع سمير وكيف مر باقي يومهم

رجعت رحاب لسمير الذي لم يتحرك من مكانه عاجزا ويبتعد عن الناس حتى لا يلحظ احد انه عاري

قال سمير لرحاب عندما اقتربت منه: الشمس بتغرب وانتي سيباني هنا يا متناكة

كان الغضب واضحا على وجه سمير فقالت رحاب لتمتص غضبه: انا بس سيبت زبرك يرتاح عشان ميجبهمش بسرعة عشان المتعة بتاعتنا طول الليل، وبعدين لو اليومين اللي حنقضيهم حتقلب وشك فيهم يبقى ملهمش لازمة عشان انا مبسوطة ولازم انت كمان تنبسط

قال سمير: اتي المايوه عشان انا مش طايق نفسي

رمت رحاب المايوه وتصنعت الغضب قليلا وقالت: طيب احنا نروح احسن ولما مودك يبقى كويس نبقى نتكلم مع بعض عشان كدة مش نافع

لبس سمير المايوه وقال: انا مش عارف مين اللي يزعل من تاني

قالت رحاب: انا مش زعلانه بس احنا اتفقنا لو خسرت تتعاقب اعتبر ده العقاب وننساه ونطلع ناكل مع بعض شوية فسفور حلوين ونلعب مع بعض على السرير

ابتسم سمير فهو مازال يريد ان يتمتع معها ليس الان فقط ولكن لفترة طويلة فهو مغرم بطيزها جدا وقال: خلاص عاقبيني زي ما انتي عايزة ومتعيني زي ما انتي عايزة ويلا عشان انا جعان

وصعدا الى غرفة سمير واستحما ولبست رحاب قميص نوم شفاف قصير ازرق لدرجة ان الكلوت الأحمر يظهر تحته وبطنها تظهر من تحت القماش الشفاف وماسك على بزازها المتوسطة وحلماتها ظاهرة منتصبه خلف هذا اللبس اما سمير فقد خرج بالبوكسر فقط وزبره نائم بداخله وجلس دون ان يلبس شيء اخر ليأكلا معا وهو ينظر لجسدها الجميل

وبدأوا في اكل الجمبري والسمك واعطته رحاب حبيتين فقال: ما هذا؟

فقالت رحاب: متخفش حبيتين من جيبك عشان الليل طويل وكل متجبهم يقوم تاني عشان انا حتناك على الأقل 4 مرات ومش حرحمك ولا حسيب زبرك الا لما اصفيه

وبعد الاكل قامت رحاب لترقص له لتزيده اثارة بملابسها الفاضحة فقد لبست طقم سكسي جدا فوق الركبة ولونه فضي لامع وشفاف من عند البطن وماسك جدا على جسمها ومعلق بفتلة رفيعة في رقبتها واخذت رحاب ترقص وتهز طيزها المدورة لتزيد اثارة سمير الذي نسى نهائيا ما مر به في البحر واشتعل جسده وبدأ زبره ينتصب وكلما أراد ان يمسكه اقتربت رحاب منه في دلال وابعدت يده عن زبره فحرك يده ليلمس طيزها الناعمة وهو يمسك شهوته من الانفجار وبعد مرور ربع ساعة من الرقص قال سمير في صوت يملأه الشهوة: يلا انا خلاص على اخري

اقتربت رحاب مبتسمه ودفعته لينام على السرير ثم اخلعته ملابسه ليظهر زبره شبه منتصب نزلت رحاب بلسانها عليه وحركت لسانها على رأسه وهي تنظر له فخرجت منه تنهيده مع انتصاب زبره بالكامل بين يديها نزلت رحاب بلسانها على زبره حتى بيوضه ثم صعدت بطء شديد حتى رأسه لتسمع التنهيدة مرة أخرى فبدأت تقبل رأسه بشفتيها الجميلتين وزادت في قبلاتها ثم أدخلت زبره في فمها وبدأت تمص ببطء وحنيه وهي تسمع الاهات المكتومة من سمير ويدها تلعب في بيوضه وبعد دقائق شعر سمير بازدياد هياجه وخاف ان يقذف فقال: كفاية كدة تعالي عايز اتمتع بطيزك

فقامت رحاب وخلعت ملابسها لتصبح عارية ودهنت زبره ثم ركبت فوقه واستقر زبره في أعماق طيزها الجميلة فنظرت رحاب له ووضعت يدها على صدره وقالت: زبرك مستريح جوه طيزي

فقال سمير بصوت هائج جدا: أخيرا حتمتع بزبرك

قالت رحاب: انا اللي حتحرك عشان انت عنيف خلي العنف لما طيزي تحب زبرك وتتعود عليه

ولم تنتظر رحاب رده ولكنها بدأت تتحرك ببطء على زبره صعودا ونزولا وتضغط بيديها على صدره وتعض على شفتيها وتتنهد بصوت خفيف بينما مد سمير يده اليمنى ليمسك بزازها الصغيرة ويقرص حلماتها لتخرج اه عالية منها قال سمير: ايه الجمال ده انتي فاجرة حتى حركتك على زبري بتولعني يا بنت المتناكة

قرصت رحاب حلمات صدره وسرعت في حركاتها وقالت في حزم: تشتم امي ازعل اشتمني انا عادي فاهم ولا

قال سمير في الم: اه اه اه .... خلاص فهمت يا مفترية

شعر سمير بهياج اكثر فامسك وسط رحاب ليزيد حركاتها واسرعت رحاب فوقه ولم تمر دقيقة حتى صاح سمير بصوت عالي وقذف لبنه في طيز رحاب

وبعدها مباشرة بدأ ينكمش ليخرج من طيزها فقالت رحاب وهي تقوم من فوقه وتمسك اللبن بداخل طيزها قدر المستطاع وقالت: هي الحباية لسه مشتغلتش

فوضع سمير يده على رأسه وقال: مش عارف

فابتسمت رحاب لتزيل كسوفه وقالت: ولا يهمك معاي حيقوم تاني بالذوق او بالعافية بس اعمل حسابك دي مش حتتحسب يعني لسه فضلي 4 مرات

ونزلت رحاب لتمص زبره الصغير وتلحس بيوضه ثم نزلت لأسفل بلسانها لتحركها حول فتحة طيزه بشكل دائري مما اهاجه وخاصة مع حركة صوابعها على رأس زبره بنعومة واغمض سمير عينه سارحا في هذه المتعة ومنتظرا نهوض زبره مرة أخرى

وفجأة ودون سابق انذار رفع سمير رأسه وبرق بعينيه وقال: اه

فنظرت له رحاب مبتسمة فقال مباشرة: انا مش بتاع كدة طلعيه

قالت رحاب: مع ان جوه دفا بس اطلعه

أخرجت رحاب اصبع الوسطى الذي كان محتمي داخل طيز سمير ثم لفت لوضع 69 لتضع طيزها الساحرة فوق رأسه وقالت: بعبصني والحس طيزي اللي مدوخاك عشان زبرك يقف

ضربها سمير على فردة طيزها ضربة خفيفة وقال: احة دي مليانة لبن

راحت رحاب حطت اصبعها في طيزه مرة أخرى قائلة: يا تبعبص انت يا اما ابعبص انا فابدء عشان زبرك يقف

أخرجت رحاب اصبعها من طيزه بينما بدأ هو في ادخال اصبعه في طيزها واستلمت لسانه كسها الذي بدأ يفرز عسله اعلان عن هياجنها وزادت رحاب في مص زبره وتحريك يدها على بيوضه وفي بعض الأحيان تمتد لتلمس طيزه

اعجبت طيز رحاب سمير لدرجة انه نسي وجود اللبن وبدأ يلحس بنهم في طيزها ويدخل لسانه في داخل فتحتها ويبدو ان طعم لبنه اعجبه فزاد في بعبصتها بلسانه ويده تفرك كسها بقوة وزادت سرعة حركته مع الاهات التي علت من رحاب وهي تدلك زبره بقوة حتى بدأ بالانتصاب مرة أخرى في يدها

بعد ربع ساعة من المص انتصب زبره واردت رحاب ان تلف لتركب مرة أخرى ولكنه قام بقوة ومسكها في وضع الكلب واحكم يده على وسطها وجلس خلفها على السرير وشدها للخلف ليستقر زبره بين فلقتي طيزها وقال: المرة اللي فاتت سيبتك المرة دي سيبيني اتمتع وامتعك

امسك سمير بزبره ووجهه نحو فتحة طيزها المبتلة من اثر لسانه ولعابه وبدأ في ادخال زبره الذي انساب داخلا في أعماق طيزها

شعر سمير بهياج شديد وامسك شعرها وشدها للخلف ليدخل زبره كاملا في طيزها ومن هياجه تحرك بسرعة في ادخال وإخراج زبره وزاد مع اهات رحاب التي بدأت تعلو وهي تقول: اه احة براحة شوية اه انت فشختني

فمد سمير يده الأخرى لأسفل نحو كسها ودلك كسها وهي يزيد سرعته ويشد شعرها لكي لا تبتعد عنه وهو مستمتع بصراخها

ولكن لم يدم متعته كثيرا حيث شعر سمير بقرب وصوله لذروته واراد ان يخرج زبره ولكن إحساس الدفء في طيزها منعه فهو مسحور بطيزها فزاد سرعته في ادخال زبره بدون رحمة لتعلو صرخاتها بشكل مجنون وقذف سمير بدون انذار في أعماق طيزها ثم مال بصدره على ظهرها وهو ينهج ورحاب تحس بأنفاسه العالية خلف رقبتها فقالت رحاب: احة انت ايه اللي خلاك تجيبهم ينفع تقطع متعتي وكمان بيصغر في طيزي احة انت كنت جامد المفروض متخلصش بسرعة

ابتعد سمير عنها ونام على السرير وقال بصوت خفيف: انا مش عارف مالي بجيبهم بسرعة وده مش عادي

اقتربت منه رحاب وصعدت فوقه وقبلته قبلة حانية وقالت: انا جامدة جدا وانت مش قادر تقاوم جمالي بس سيبلي نفسك وانا حظبطك لحد ما تتعود على جمالي

قال سمير وهو ينظر في عينيها: انا ملكك انا حاسس اني بحبك ومستعد لأي شيء عشان خاطرك

قامت رحاب وقالت: 5 دقايق في الحمام وراجعة بس انت بتحبني عشان رحاب ولا عشان اللي انا شبهها

قال سمير: انتي فعلا شبه اول حب وكره في حياتي بس انتي ممتعة ونستيني كل حاجة انا بحبك انتي يا رحاب

ضربت رحاب على فردة طيزها ودخلت الحمام تاركة سمير نايم على السرير وينظر نحو زبره النائم الصغير وقال: وانت مالك مش قادر على طيزها ولا ايه، امال لو مكنتش ضارب حبيتين عشان ابقى دكر انت كاسفني ومخلي شكلي وحش...

قطعت كلامه رحاب بخروجها من الحمام وهي تضحك وقالت: انت اتجننت

ثم غمزت بعينها وهي تقترب منه وقالت: متقلقش انت ملكي وانا حتصرف سيب نفسك

اقتربت رحاب وصعدت فوقه وبدأت في تقبيله قبلات حارة وتعض على شفتيه ثم نزلت لتقبل رقبته لتخرج اه سكسية منه ويغمض عينه وهو يسرح في قبلاتها واستمرت رحاب في تقبيل رقبته وخلف اذنه ثم نزلت ببطء نحو صدره واخذت تقبل حلماته وزادت اثارته مع قرصها الخفيف لحلماته وخرجت اهاته ونزلت نحو بطنه الممتلئة قليلا وقبلت سرته وحركت لسانه فضحك سمير وكأنها تزغزغه ثم نزلت أخيرا نحو زبره التي بدأ يفوق قليلا من موته واخذت تقبل رأسه ثم نزلت لتقبل بيوضه ونزلت لتقبل فتحة طيزه وتحرك لسانها نحوه دون أي اعتراض منه فقد استسلم لشهوته التي بدأت تظهر على زبره رجعت رحاب لتمص زبره بينما يدها تلعب في بيوضه اما يدها الأخرى فامتدت نحو فتحة طيزه وحركت اصبعها حول فتحة طيزه ثم فجأة أدخلت اصبعها في طيزه فنظر نحوها بغضب ولكن لم تكن تنظر نحوه بل تمص بنهم في زبره الذي بدأ في الانتصاب فسكت سمير واستمرت رحاب في بعبصته بصوبعها وهي تمص زبره وشعر سمير بالسعادة من حركة صوبعها في زبره لدرجة انه خرجت اه جميلة ومعبره عن اثارته

وبعد عدة دقائق عاد زبره بالكامل للحياه وانتصب ووقتها أخرجت رحاب اصبعها من طيزه لتخرج معها تنهيدة جميلة ثم التفت ليكون طيزها نحو وجهه وصعدت فوقه ونزلت على زبره وظهرها له ليغوص زبره بين فلقتي طيزها وبدأت في الصعود والهبوط بشكل مثير وبطئ وشعر سمير بهياج شديد وزادت أنفاسه وهو ينظر لطيزها الجميلة تتحرك امامه فامسك طيزها وبدأ يحركها بسرعة فوق زبره وزادت اهات رحاب وهي تقول: طيزي بتأكل زبرك اه بتموت في فشخ طيزي

زادت سرعة رحاب فوق زبره وفجأه شد سمير شعر رحاب لترجع للخلف وتنام بظهرها فوق صدره وحرك زبره بداخلها في انفاع شديد وهو يقول بصوت عالي: انتي جننتيييييييييييني

ولم تمر لحظات حتى قذف لبنه بداخلها وهو ينهج بشدة وقد أصابه التعب وصغر زبره سريعا ونزلت رحاب من فوقه وقبلته ثم تركته ودخلت الحمام وعندما عادت وجدته نائما فامسكت الموبايل وجلست عليه قليلا وهى تنظر لجسده المرهق مما فعلته به

42 – في بيت رانيا كانتا رانيا وروان نائمتان عندما دق الجرس فصحيا من نومهما فقالت روان: مين اللي بيخبط؟

قالت رانيا وهي تقوم عارية من السرير: ده اللي سألتيني عليه قبل النوم

قالت روان في تعجب: هو ده اللي فتحك!

قالت رانيا مبتسمة: اه وكمان حيعلمك النيك عشان تمتعي مهند بكرة ويلا قومي عشان نص الحفلة التاني حيبدأ

خرجت رانيا وفتحت الباب وخرجت من خلفها روان والتي كانت عارية مثل رانيا لتنظر لهذا الشخص لتتفاجأ وتقف كالصنم عندما رأته فنظرت نحوها رانيا وهي تقف بجانبه وقالت: مالك اتسمرتي في مكانك ليه؟

قالت روان في ذهول: مستحيل اخر واحد اتوقعه انت يا باسم

ابتسمت رانيا وقالت: ده الملك وابقي اسالي جوزك مهند بكره عنه وانتي تتأكدي انه الملك بس هو اللي مبيتكلمش

جلس باسم على الكرسي ونظر نحو روان العارية وقال: ازيك يا روان شكلكم كنت مقضينها مع بعض

قالت رانيا وهي تجلس بجانبه: احنا كنا بنسخن لحد ما تيجي

قال باسم: اه بس شكلك تقلتي شوية على البنت روان وشكلها تعبانة

كانت روان في ذهول من طريقة كلامهم مع بعض وخاصة انهم عرايا امامه بأجسامهم الحلوة ولم ينقض عليهم ويتكلم وكأن الامر عادي وقطع ذهولها اقتراب رانيا منها وامساك بزازها وهي تقول لباسم: بس متنكرش انها جامدة وبزازها فاجرة

فقام باسم من مكانه متوجها نحو روان التي شعرت انه سيمسك بزازها ولكن باسم فاجأها بأنه مر من جانبها وقال: انا داخل اخد دش لحد ما تحضري حاجة اكلها

قالت رانيا: بيض وبسطرمة من ايدي

قال باسم: طبعا انتي عارفة اني بحبه

دخل باسم الحمام بينما شدت رانيا يد روان للمطبخ لعمل الاكل فقالت روان في تعجب: هو ازاي كدة؟

قالت رانيا وهي مازالت مبتسمة: قلتلك ده الملك عايزاه يبقى زي مهند ويريل على بزازك

قالت روان: عادي ما كل الكلية ريلت حتى انتي حتموتي عليهم

قالت رانيا في ثقة: كله كوم وباسم كوم تاني

قالت روان: هو انتي بتحبيه؟

ردت رانيا بسرعة وبدون تردد: ايوة جدا

فتعجبت روان وقالت: وحتسبيه ينيكني

قالت رانيا: لو عايز اكساس واطياز العالم كله حجيبهم تحت زبره واهدي عشان اعرف احضر الاكل

قالت روان: بس انا مش عايزة اتناك غير من مهند

قالت رانيا: براحتك اتعلمي المص على زبر باسم وبعدين اقعدي اتفرجي علينا عشان تتعلمي بس حتقعديعريانة عشان يشوف بزازك اللي تهبل

خرج باسم من الحمام وقد لبس شورت وفانلة لأنه سايب ملابس هنا بحكم العلاقة بينه وبين رانيا وجلس واتت رانيا بالأكل وبدأ في الاكل بينما جلست رانيا وروان على جانبيه وهنا لمحت روان انتفاخ بين رجليه

شعر باسم انهم ينظرون له وهو يأكل فقال لهم: يا اما تأكلوا معي يا اما تقوموا تجهزوا

فقالت رانيا: تمام احنا حنخش الحمام لحد ما تخلص اكل

وقامت رانيا وسحبت روان معها وهما يمشيان ببطء ويهزان طيازهم بشكل مثير فنظر باسم وابتسم ابتسامة صغيرة ثم عاد للأكل

كان باسم جالسا على السرير عندما دخلا عليه وهما يلبسان بنطلون اسمر استرتش حيفرتك طيازهم مع بادي ابيض شفاف شادد على بزازهم وخصوصا بزاز روان اللي كانت رشدة البادي لفوق بسبب كبر بزازها

وضع باسم يده على زبره ليعدله وقال: شغلي شوية أغاني اجنبي عشان نرقص مع بعض

وبدأوا في الرقص الأجنبي حيث يهزوا اطيازهم امامه(lap dance) فقام باسم واقترب منهم وامسك بوسط رانيا وشدها للخلف لتلتصق بزبره وتحرك طيازها عليه ثم شدروان لتفعل المثل ثم بدأ يتحرك معهم على انغام الموسيقى بحيث روان امامه وطيزها ملتصقة بزبره ورانيا من خلفه وبزازها ملتصقة بظهره وفجأة نزل باسم لأسفل ثم صعد لأعلى ليخترق زبره المنتصب فلقتي طيز روان فتبتعد روان وتنظر نحوه وتقول: ايه ده؟

فمدت رانيا يدها من الخلف لتمسك زبر باسم لتظهر ضخامته وقالت: ده الوحش قربي وامسكيه وحسي بمتعته

فاقتربت روان ووضعت يدها على زبره وبدأت تحسس على هذا الزبر الطويل والضخم وأغلقت رانيا الموسيقى وعادت لتمسك برقبة روان وتنزلها لأسفل على ركبتيها وقالت: بدل ما تتخيلي طلعيه وشوفيه بسرعة

وامسك باسم برأس رانيا وغاص معا في قبلات حارة بينما روان لم تضيع الوقت وانزلت الشورت والبوكسر ليخرج امامها زبره مندفعا للخارج وشامخا لأعلى لتفاجأ ان زبره طويل أطول بكثير من اخوها واطول بالتأكيد من مهند كما انه عريض ورأسه كبيرة ويميل قليلا للسمار مع لون بشرة باسم وبدأت تلمسه بيديها فنظرت لها من فوق رانيا وقالت: ده مش بيتلمس بس ده بيتباس

ونزلت رانيا بجانب روان وبدأت مباشرة في تقبيل رأس زبره ثم نظرت لروان التي فهمت ما تريده فنزلت هي الأخرى تقبل رأس زبره ولكن بنهم وسرعة وكأنها تأكله ثم بدأت تدخل رأسه في فمها مع التقبيل بينما رانيا نزلت لتمص بيوضه وفجأة رجع باسم خطوة للخلف وهو يتأوفضحكت روان وقالت: اسفة بس انا حبيته وسرحت وانا بلحس رأسه وعضيتك

قال باسم: دي غشومية لازم تتعلمي تمصي كويس عشان تخلي مهند يشتاقلك

خلع باسم ملابسه بالكامل لتظهر عضلات بطنه وجسمه المعضل مع لونه القمحي المائل للسواد وكأنه لاعب كمال اجسام ثم توجه وجلس على السرير وقال: شوفي رانيا حتمص ازاي وبعدين اعملي زيها بالظبط

زحفت الاثنتان على اربع ليقفا تحت زبره الضخم وهو جالس على طرف السرير وبدأت رانيا تمسك زبره بيديها ونزلت بشفتيها على رأس زبره وبدأت تدخله براحة ثم تخرجه ثم تعيد الامر وفي كل مرة تزيد في ادخال زبره ثم وضعت رأس زبره في فمها وبدأت تحرك لسانها بالداخل لتدليك رأس زبره وتحرك يدها على باقي زبره لأعلى واسفل ثم انزلت يدها لتفرك بيوضه بينما أدخلت نصف زبره في فمها وظلت تدخله وتخرجه وتزيد من حركتها وظهر انين خفيف في صوت باسم ثم امسك رأسها وضغط بقوة ليدخل زبره اكثر في فمها وان لم يستطع إدخاله بالكامل بسبب كبر حجمه ولكنه ظل يحرك رأسها بقوة ويضغط عليها بشدة حتى شعرت انها ستختنق ثم ابعدها لتكح قليلا وتقول: زبرك عامل زي العمود بس بحبه

اُعجبت روان بما رأته وانقضت سريعا على زبره واخذت تدخله بقوة وسرعة في فمها وتمص لعاب رانيا الموجود على زبره وتحاول ان تدخل معظمه في فمها وهي تتحرك بسرعة بينما نزلت رانيا لتمص بيوضه وتدخلها في فمها وهي تشفطها وظل على هذا الوضع ما يقرب منربع ساعة وزاد باسم في ضغطه على رأس روان التي استطاعت ادخال معظم زبره في فمها وهي في قمة متعتها

ابعدهم باسم وقال: ابداءوا في خلع ملابسكم امامي بإثارة

فقامت الاثنتان وامسكت رانيا بروان ووجهت طيزها نحو باسم وبدأت في انزال البنطلون ببطء شديد لتظهر طيزها العارية المدورة ثم لفتها لينظر لبزازها الكبيرة ووقفت رانيا خلفها واخذت تضغط على بزازها بقوة والاهات تخرج من روان وبدأت تغوص في شهوته واهاتها تعلو وبعدها مدت يدها لتخلعها البادي لتهتز بزازها وتظهر امام باسم الذي ظهر علي زبره الاعجاب عندما بدأ ينبض وهو مشدود، ثم دفعتها رانيا لتقترب من باسم وتجلس بطيزها فوق زبره ليكون زبره بين فلقتيها وشدت البنطلون الضيق من تحت لتصبح روان عارية بينما مد باسم يده ليمسك بزازها الكبيرة ويقبل رقبتها بطريقة رومانسية جعلتها تغمض عينيها وتحرك نفسها فوقه لتدلك زبره بفلقتي طيزها بينما خلعت رانيا ملابسها لتكون هي الأخرى عارية واقتربت لتقبل روان من الامام وباسم يقبلها من الخلف ويده تحسس على كل جزء من جسدها وهي في قمة شهوتها وتخرج منها اهات متقطعة فهمست رانيا في اذنها قائلة: شكلوا عجبك

فأفاقت روان من شهوتها وقامت من على باسم وقالت: انا حتفرج بس

فقالت رانيا: يا عبيطة انا نفسي تشاركيني فيه وبعدين هو انتي اقل من نوران دي كانت حتتجنن عليه يلا يا بت تعالي اتمتعي

قال باسم: سيبيها براحتها اجلسي واتفرجي ووقت اما تعوزي تقدري تنزلي لساحة النيك يا جميل

ثم سحب رانيا من يدها ليناما الاثنان على السرير لتبدأ معركة جنسية بين باسم ورانيا تحت اعين ونظرات روان

صعد باسم فوق رانيا وبالرغم من انه بدا وضعا عاديا بجلوس باسم فوقها بين رجليها ولكن زبره الكبير يجعل الامر غير طبيعي فقد كانت رانيا تقول: بص براحة في الأول بلاش الفشخ من البداية اصبر لما اتعود عليه

ابتسم باسم وبدأ يحرك زبره فوق شفرات كسها واقترب ليقبلها قبلة حامية ويشعل كسها بلمسات زبره بين اشفاره وما هي الا لحظات حتى تحولت رانيا وقالت بصوت مبحوح: دخله واعمل فيا اللي انت عايزه افشخني بس متعني بزبرك كسي هايج ومش قادر

ادخل باسم زبره براحه في كسها وهو ينظر لعينها بينما روان تجلس على الكرسي وتنظر بتمعن للمعركة الجنسية التي أعلنت رانيا بدأها بصرختها وقولها: يخربيتك اه كل مرة يتعبني مهما اتناك منه كل مرة لها طعم اجمل

فضغط باسم حتى ادخل زبره بالكامل في كسها فصرخت رانيا وقالت: لا لا لا براحة ارجوك مش قادرة اخده كله طلعه شوية

فابتسم باسم واخرج زبره بسرعة من كسها حتى بقى فقط الرأس ملامسا شفرات كسها فقالت رانيا وهي تحاول ان تشده نحوها بصوت حيحان: ارجوك دخله انا اسفة حستحمله بس عايزاه جوه كسي

رجع باسم لإدخاله ببطء ونظر نحو روان التي بدا عليها الهياج وقال: هي دي المتعة ان الزبر عايز يدفا في الكس والكس حيموت عشان يأخده في احضانه

بدأ باسم في نيك رانيا التي علت صيحاتها وزاد باسم في اندفاعه ونيكه وصارت روان تلمس كسها من المنظر الشيق لباسم وهو طالع نازل على رانيا اللي مفشوخة ارجلها وتسمع صوت صرخات واهات رانيا الممزوجة ببعض الكلمات الغير مفهومة مع صوت ارتطام الجسدين مع كل دفعة من زبر باسم الى أعماق رانيا

سرع باسم في نيكه ليفشخ رانيا ومد يده ليمسك بزازها المتوسطة ويقرصها وهو يندفع بقوة ورانيا تتحرك تحته وجسمها يرتعش بشكل متكرر وشد باسم بزازها نحوه ليدفع زبره في اعماقها لتصيح بصوت عالي وتشتم نفسها بشكل هستيري لدرجة ان نصف كلامها لم يكن واضح وهي تقول: احة انا ... اه اه اه.... اتفشخت.....اه..... انا شرموطة......مش قادرة.......اهههههههههههههههه...... انا متناكة..........اتفشخت ومش........اههههههههههههههههههههه

كانت كلماتها متقطعة مع اهتزاز جسدها تحت براثن قوة باسم سواء جسده الكبير مع عضلاته او زبره الوحشي الذي بدأ في تدمير كسها

اخرج باسم زبره ونزل يقبل رقبتها وينزل نحو بزازها ليقبل واحدة ويقفش في الثانية ويقرص حلماتها ثم نزل يقبل بطنها ويلحس بلسانه سرتها ثم نزل بين رجليها ليتذوق عسل كسها المفشوخ ولم ينتظر بل انقض على كسها لحس وتقبيل مع ادخال بعض الأصابع في طيزها فأمسكت رانيا براسها وهي تصرخ من النشوة وهي تهز جسمها محاوله ابعاد نفسها عن لسان باسم الذي لا يتوقف عن مص كسها والدخول بين شفراته ولمس منطقة نشوتها التي يعرفها باسم جيدا وزادت حركة رانيا في محاولة الإفلات ومدت يدها نحو رأسه لتبعده ولم تمر لحظات على ذلك حتى ارتعشت بشكل جنوني واخرجت عسلها من كسها بشكل غزير

ابتسم باسم وابتعد عن كسها مع ضربة خفيفة على كسها وهي تنهج بشدة ورمى باسم نظره نحو الطرف الاخر من الغرفة ليجد روان على الكرسي وتلعب في كسها بيدها وبالاخرى تلعب في بزازها الكبيرة وهي تزداد شهوة

نام باسم على ظهره وامسك زبره الكبير وقال لرانيا: ايه حتسيبه تعبان كدة ومش حتريحيه وتدفيه

قالت رانيا وهي بتنهج: يخربيتك انا مش قادرة اتحرك وبعدين منظر زبرك بيغريني بس استنى لحظة عشان اعرف اعاقبك انت وزبرك

كان زبر باسم مواجها نحو انظار روان التي كانت في قمة هياجها حينما قامت رانيا لتركب زبر باسم وهي تنظر له بينما طيزها نحو روان ونظرت روان بتمعن ورانيا تمسك رأس زبره وتنزل ببطء بكسها ليغوص الزبر في كسها فترى فلقتي طيزها وبينهما عمود اسمر مخترق لكسها مع اهاتها التي تهيج بلد حتى لامست فردتي طيزها بيوضه الكبيره ثم عادت للصعود بسبب كبر زبره الذي بالرغم من تعودها عليه الا انها تشعر في كل مرة انه يخرقها

بدأت رانيا تتحرك صعودا ونزولا على زبر باسم ولكن بشكل بطئ وهي تضع ديها على صدره وتنظر في عينه وتتأوه من جمال زبره بينما رانيا سرعت في اللعب في كسها ثم فجأة امسك باسم بفردتي طيزها وقال: ده دوري اوريكي جمال النيك في الوضع ده

وبسرعة بدأ باسم ينيكها بسرعة حتى وقعت رانيا فوق جسده من شدة الفشخ وصوتها اصبح مبحوح من كثرة الصراخ وزاد هياج روان التي سرعت في دعك كسها حتى أتت شهوتها وأغلقت رجليها على يدها التي تلعب في كسها

ثم اخذت تنظر لهذا المشهد وزبر باسم يطلع حتى قرب رأسه ثم يعود لدخول كس رانيا بسرعة مهولة جعلت فردتي طيز رانيا تصطدم ببيوض باسم وقررت روان الا تنتظر في مكانها فنزلت على الأرض وزحفت كالطفل الصغير حتى اقتربت منهم وبدأت تلمس بيوض باسم التي كانت مغطاه بعسل كس رانيا الذي ينزل كالشلال وباسم لا يرحمها وينيك ويدخل زبره بالكامل بكل قوة وهو مستمتع بأهاتها التي تزيد هياجه مع لمسات روان الجميلة لبيوضه

وفجأة انزلها بالكامل على زبره وثبتها في هذا الوضع فلم ترى روان غير بيوضه ملتحمة بين فلقتي طيزها وزبره اختفى داخل كس رانيا

لم تتحمل رانيا هذه الشهوة لدرجة انها عضت كتفه وجسمها يتنفض فصرخ باسم من الألم اما روان فانتهزت الفرصة ونزلت لتمص بيوضه وتلحس العسل من فوقها

انتفضت رانيا ونزلت من فوق زبره وهي تنهج بشدة وقالت: انت مفتري وانا مش قادرة انا وصلت للقمة وحسيت اني في دنيا تانية

قال باسم: طيب رايحي عشان انا واخد حباية ومطول

ثم نظر لروان وقال: مش تدوقي عسل صاحبتك من عليه كله

فضحكت روان وامسكت بزبره الضخم بيديها الاثنان وقالت: كان نفسي في جيلاتي بالعسل مع انه كبير بس حدوقه بالكامل

وبدأت روان تمص زبره بينما مد يده ليلعب في بزاز رانيا التي كانت متعبة وجالسة بجانبه دون أي حركة من التعب

زادت روان في مصها وأصبحت خبيرة حيث أدخلت نصف الزبر في فمها وتمص بسرعة وتدخله قدر الإمكان بينما يدها تضغط على بيوضه وتقفش فيهم بقوة

شعر باسم بنشوة فقام وامسكها من شعرها ليجعلها تقف ثم اخذها في قبلة طويلة فرنسية وعض شفتها السفلى وهو يعود لتقبيلها وقد اغمضت روان عينيها لتتمتع بقبلاته المثيرة

ثم توقف باسم عن التقبيل ونظر في عينيها التي فتحتها لترى نفسها ملتصقة به ويدها ممسكة بزبره المنتصب وكانت تنظر لأعلى لأنه أطول واضخم وكانت عضلات صدره بالقرب من وجهها وقال باسم: عايزة ايه؟

قالت رانيا مبتسمة: قولي متتكسفيش اعتبريه عفريت الفانوس اللي عنده زبره ميتعوضش

قالت روان في لهفة: عايزة اتمتع

فضربها باسم بيده على طيزها الجميلة لتهتز ثم دفعها نحو السرير لتكون في وضع الكلبة وطيزها نحوه فغمز لرانيا ثم نزل ليلحس كسها وطيزها ولتقوم لسانه واصابعه بعملها المميز ولتفعل بها مثلما فعلت برانيا دون أي رحمة اما رانيا فجأت امامها ووضعت كسها امام وجة روان ثم امسكت شعرها وشدتها نحو كسها لتكتم صرخاتها العالية من المتعة التي يفعلها باسم بها

وكان باسم ممسك جيدا بطيزها ووسطها ليمنعها من الهرب من لحسه وبعبصته لطيزها وكذلك رانيا التي كانت تشتمها وتأمرها بلحس كسها ولكن روان لم تكن لتستطيع فعل ذلك فشهوتها أصبحت عالية ولا تتوقف عن التأوه والصراخ وزادت من حركتها محاولة الهرب وزاد من حركتها رعشتها تحت لحس وعض شفرات كسها الخارجية

وهربت روان رأسها من براثن يد رانيا لتصرخ بصوت عالي مع زيادة باسم في سرعة نيكها بلسانه وتتحرك للامام وهي ترتعش

فبصق باسم على زبره ثم شدها مرة أخرى وقال: دلوقتي حتتمتعي بمتعة متتوصفش عايزك تتخيليني مهند مع اني اضخم منه في كل حاجة

امسكتها رانيا ليبدأ باسم في ادخال رأس زبره الكبير في فتحة طيزها الوردية وشعرت روان بألم شديد بالرغم من انها اتناكت قبلا في طيزها من اخوها ورانيا ولكن هذا الزبر مختلف فرأسه كبيرة وحاول باسم إدخاله ولكنه فشل فابتعد ومد يده في الدرج واخرج كريم ليدهن فتحة طيزها ويدهن زبره ليسهل عملية الادخال

وعاد باسم لإدخال زبره بينما غرقت روان مع رانيا التي كانت تحتها في قبلات ساخنة مع ملامسة رانيا لكسها بيدها واستطاع باسم ادخال رأس زبره وتوقف مع صرختها وقالت: ايه ده هو كبر اكثر ولا ايه ده قسمني اهههههههههههههههه

ردت رانيا: ده لسه الفشخ مبتداش لما يدخله كله حتحسي انه حيقسمك

ضربها باسم على طيزها وقال: انتي طيزك جامدة وبتتهز مع كل حركة وبتهيجني انا حفشخك انا حبيبك مهند قولي انت عايزة ايه مني

قالت روان بسرعة: عايزاك تفشخني يا مومو افشخ حبيبتك

وظهرت إشارات بين رانيا وباسم فأمسكت رانيا روان بقوة وفجأة ادخل باسم زبره بقوة حتى انها انزلت قليلا من الدم وخرجت من روان صرخة كتمتها رانيا بيدها ولكن مع ذلك كانت عالية من الألم حتى ان عينيها دمعت

اخرج باسم زبره بالكامل بالخارج ثم اعاده مرة أخرى بقوة ودون رحمة لتزيد الم روان وظل على هذا المنوال لدقائق حتى تعودت طيز روان على حجم زبره فأخرج زبره وبدأ يمسح الدم من عليه بينما بكت روان من الألم الا ان رانيا قامت واحضرت مرهو وقطن لتدهن طيزها

وظل زبر باسم منتصب وهو ينظر لروان التي تبكي وتظهر على وجهه علامة الابتسام فقالت روان في حزن: انت ليه عملت كدة؟

قال باسم: سوف تعرفي انه لمصلحتك قريبا ستتمتعي من طيزك

بعد دقائق اقترب باسم منها وطلب منها تمصه حتى يهدأ طيزها فأخذت روان ورانيا في مص زبره للحفاظ عليه وعندما شعر ان روان هدأت مما حصل

قام ودفعها لتنام على ظهرها وجلس بين رجليها ونزل يقبلها في فمها قبلات حارة ثم نزل على رقبتها وسرع في قبلاته لتنسى روان المها وترجع لتغوص في شهوتها وخاصة مع يده التي تدلك كسها

ونزل باسم على بزازها الكبيرة واخذ يمص في حلمة بزازها الكبيرة ويده تفعص في بزها الاخر ويده الأخرى لا ترحم كسها تدليك اما رانيا فاخذت تقبل وجهها ورقبتها وخلف اذنها ومع كل هذه القبلات والمص والتقفيش نست روان كل المها مع تأثير المرهم أيضا

ورجعت روان لتفكر بشهوتها المتفجرة وبدأ باسم بإدخال زبره في طيزها ولكن ببطء حتى استقر في الداخل وبدأ يحركة للخارج وتالداخل ببطء وهو لا يتوقف عن اللعب في بزازها فظهرت اهات روان مرة أخرى وقالت: اه.... ايه المتعة......اه....دي ......ارحم بزازي......اه هم عاجبينك

قال باسم بصوت مكتوم من مصه لبزازها: اه حلوين اوي

فقالت رانيا: انا كدة بغير

فمد باسم احدى يديه وادخل أصابعه مباشرة في طيزها لتتوقف عن تقبيل روان وتصرخ قائلة: احة انا اسفة يخربيتك انت فعلا بتملكني

جعلها باسم تصعد فوق روان بحيث كسها فوق فم روان التي لم تتوانى في مصه وعض شفراته مع زيادة باسم في سرعته في النيك وهو يقبل رانيا ومرت دقائق على هذا الوضع وزاد باسم من سرعته وزادت متعة روان وخاصة انها مستمتعة بزبر باسم وعسل رانيا وكانت في قمة شهوتها وكانت رانيا تدلك كسها حتى جاءت لحظة ارتعاشها وكانت رعشة قوية لدرجة انها أوقعت رانيا من فوقها وابتعدت عن زبر باسم الذي خرج من طيزها

قامت روان ودفعت باسم لينام على ظهره وصعدت مباشرة فوقه وامسكت بزبره ووجهته نحو كسها وكانت شهوتها عالية وقد قررت ان تفتح نفسها وتستمتع بهذا الزبر ولكن بسرعة دفعتها رانيا وسط ذهول باسم الذي قال: هو في ايه؟

نظرت رانيا نحو روان التي وقعت على جنبها من الدفعة وقالت: انتي مجنونة ده دوري

ظهرت نظرة الغضب على باسم من الموقف ولكنه سكت بينما صعدت رانيا فوقه ووجهت زبره نحو طيزها ونزلت بطيزها على زبره وهي تتأوه فأشار باسم لروان فاتت وصعدت بطيزها فوق رأسه بحيث اصبح وجهها في وجه رانيا

وبدأ باسم في لحس كس روان بينما مد يده ليمسك وسط رانيا وانزلها بقوة على زبره لتصرخ صرخة عالية فقالت روان في ضحك: هو ده إحساس الفشخ بزبره

لم يترك باسم رانيا بل ظل يحركها بقوة فوقه ويدفع زبره بالكامل في طيزها وكأنه يعاقبها على ما فعلت بينما روان تلعب في بزازها وهي تسمع اهاتها وصرخاتها التي لا تتوقف من قوة زبر باسم

زاد هياج باسم مع وجود الفتاتين فوقه وفجأه رفعهما من فوقه وقام من مكانه وشد روان وجعلها تنام على بطنها فقالت رانيا: ماذا ستفعل؟

قال باسم: ساعطيها متعة لن تنساها

فخافت رانيا ان يفتحها ولكن باسم وجه زبره نحو طيزها وبدأ في إدخاله براحة حتى استقر في اعماقها ومال فوقها وهمس في اذنها قائلا: عايزك تتمتعي بكل لحظة عشان بكرة تكوني جامدة وتسيطري

وبدأ باسم يحرك جسمه وزبره فوق روان ويزيد من سرعته ويضغط بيده على ظهرها وهي في قمة نشوتها

ثم نزل بجسمه فوق ظهرها وانزل يده نحو صدرها وهمس في اذنها قائلا: صوتك عالي يا شرموطة

قالت روان وهي تنهج : اه انت زبرك فشخني مش قادرة انا جسمي كله بيتنفض اههههههههههه

قبلها باسم في رقبتها قبلات متتالية من الخلف ثم زاد من سرعته وقوة دفعه في طيزها لتزداد صرخاتها بشكل هستيري فتقوم رانيا بالجلوس امامها وشدت رأسها نحو كسها لتكتم صراخها وزاغت عينيها وهي تتأوه بشدة

ولكن باسم لم يتوقف بل زاد في دك وفرم طيزها ومد يده الأخرى لتحت لتلمس كسها ويدعك بقوة في كسها لترتعش روان بشدة تحته وتحاول ان تفلت ولكن هيهات ان تهرب من هذا الجسم الذي فوقها

ومن درجة الشهوة العارمة عضت روان على شفرات كس رانيا لتصرخ من الألم فتبتعد عنها وتتركها تصرخ وترتعش بشكل متتالي

وضغط باسم زبره بالكامل في طيز روان وبدأ لبنه يخرج بغزارة في طيز روان التي لم تتوقف عن الارتعاش وخرجت اه من باسم كزئير الأسد ليقذف لبنه بالكامل داخل طيز روان وينام بجسده فوقها وهو يقبلها قبلات خفيفة وهي شبة غائبة عن الوعي

وانتظر باسم قليلا حتى هدأ زبره ثم اخرجه من طيزها وتركها نائمة وأشار لرانيا انه داخل للاستحمام

انهى باسم الاستحمام ولبس ملابسه وعند خروجه من الحمام وجد رانيا امامه فنظر لها بحزم وقال: هي نايمة؟

قالت رانيا: اه، بس كنت عايزاك متزعلشي من اللي حصل

اقترب باسم بنظرته الحادة من وجهها وقال: باسم مبيزعلش على الفرص الضايعة بس لازم تفهمي عندما ادخل لعبة احب ان تسير حسبما اخطط واكره ان يتدخل احد في مخططاتي

شعرت رانيا بالرعب وبلعت ريقها وقالت: انا.... اسفة وارجوك انسى اللي حصل

ابتعد عنها باسم وابتسم: جميل ان أرى في عينيكي انكي فهمتي واعتبري ان الموضوع محصلش ومنتكلمش فيه مع حد حتى مع نفسنا، يلا سلام

ظلت رانيا ثابتة في مكانها حتى مشى باسم من امامها وخرج من البيت وبعدها سندت على اقرب حائط وقالت بصوت خافت: كيف اصبح بهذا الشكل؟ انه وحش

انتهى يوم الخميس ولكن مع استمرار كل فرد من هذه الاسرة في طريق شهوته ويبدو ان هذا الأسبوع ملئ بالأحداث لهذه الاسرة وسيكون يوم الجمعة يوما شيقا للجميع.

العائلة المفككة - السلسلة الأولى

    {{#invoke:ChapterList|list}}

سلاسل العائلة المفككة