جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة: الحلقة 35

من قصص عارف
مراجعة ٠٦:٥١، ٢٨ أكتوبر ٢٠٢٤ بواسطة imported>WikiSysop (Adding categories: امص زبه, انا واحمد, اه كسى, اول مرة, جوز اختي, جوز اختي وعمايله, سخن اوى)
(فرق) → مراجعة أقدم | المراجعة الحالية (فرق) | مراجعة أحدث ← (فرق)

حسيت بحركة عند الباب قلت لاحمد فى حد بيبص علينا تلاقيها امك ولا شوشو لاقيت هيجانه زاد اوى وبيمص كسى جامد اوووف براحة يا احمد اااه كسى ولع ناااار ااااه اااه يخرب عقلك اوووف براحة بقا وبيقولى على صوتك اكتر خليهم يهيجوا كمان عرفت ان احمد بيهيج اكتر عليهم عايز يثبت رجولته قصاد امه وانا كمان اتمحنت وهيجت اكتر من هيجانه وهيجان اللى بيتجسس علينا قولت اهيجهم اكتر اااه يا احمد اااه.ارحم كسى اووف يخرب عقلك اتعدلت ونيمته على ضهره ومسكت زبه بايديا فضلت الاعبه واعلى صوتى واقوله زبك نااار زبك يجنن طويل اوى وسخن اوى اممممم طعمه يجنن وفضلت امص زبه وهو هيطير من المتعة تحتى ااااه على زبك ااااه يجنن بعشقك يا حبيبى يا جوزى يا مجننى اى على جمال زبك لاقيته بيقولى اقعدى عليه يا متناكة قلتله انت ابن المتناكة وعليت صوتى عشان خالتى تسمع وتعرف قد ايه مسيطرة على ابنها قالى اقعدى عليه مبقتش قادر قعدت على زبه ولانه ارفع من زب حمادة دخل على طول ااااه بس كان اطول من زب حمادة اوووف حسيته وصل لمكان جوايا حمادة موصلهوش طلعت شهقة منى غصب عنى من متعتى ومتعة كسى واهاااتى زادت.ااااه زبك.نااار زبك.حلو اوى وهو هياجه يزيد عليا وفضل يرزع فى كسى اااه يخرب عقلك انت بتنيك حلو اوى وهو فضل يقولى انتى كسك نااار اااه على سخونته وعسله نيكه السريع ليا خلانى اجيب شهوتى واغرق زبه قلتله طفى نار كسى اااه نزلهم هات لبنك فى كسى اااه اااه غرق كسى بلبنه وفضل يبوس فيا ويقولى انتى متعتى انا خدامك انا ملكك تعملى اللى عايزاه يازحبيبتى وانا قلتله وانا همتعك اكتر واكتر يا حبيبى انا قلتله يلا ناخد شاور واحميك بايديا. يا حبيبى وجهزت هدومنا وقلتله البس البوكسر بس وانا لبست قميص النوم قالى هنطلع كده قلتله اه يا حبى مكسوف ولا ايه قالى لالا بس مطلعتش كده قصاد ماما قبل كده قلتله ممكن تكون شوشو اللى بره وبعدين لو مامتك فده احلى عشان تتعود عليك ونقدر نوقعها علشان تنيكها كلمتى كان ليها فعل السحر على زبه لاقيته وقف تانى مسكته وقلتله للدرجادى عايزها قالى انتى مجنونة وجننتينى وكلامك ده خلانى اتمناها اكتر قلتله خلاص تسمع كلامى قالى تحت امرك يا سوونا طلعنا ملقناش حد فى الصالة حسيته اتضايق قلتله الايام جاية كتير متقلقش دخلنا استحمينا لبست قميص نوم تانى وفوقيه رووب واحمد لبسته بيجامة ومخلتوش يلبس بوكسر عشان زبه يبان فيها وطلعنا كانت الساعة ظ£ بليل قلتله افتح التلفزيون وانا هسخن الاكل يا حبيبى قعد وفتح التلفزيون وانا كنت هتجنن واعرف مين اللى كانت بتجسس علينا خالتى ولا بنتها دخلت.اوضة شوشو لاقيتها رايحة فى سابع نومة اتاكدت ان خالتى اللبووة هى اللى كسها اكلها اكلنا انا وعريسى ودخلنا نمنا صحينا الضهر على تخبيط خالتى يلا قوموا يا عرسان صباحية مباركة الضيوف جايين يباركو لبست هدومى واحمد كمان وطلعنا حضنت خالتى وبوستها وسلمت على شوشو واحمد سلم عليهم لاقيت.شوشو بتقولى تعالى نعمل الفطار دخلنا المطبخ لاقيتها بتقولى احكيلى حصل ايه قلتلها بس يالبوة انتى قالتلى ماشى ماشى ضحكتى على الواد قلتلهاواخدتيه قلتلها متقلقيش مش نسياكى هخليه ينيكك.يختى ضحكت بشرمطة وقالتلى كده تمام يا مرات اخويا ضحكت وقلتلها حلوة دى بس هنعمل ايه فى امك قالتلى احيه سهلة سهلة لما تنزل شغلها طلعنا فطرنا وجه بابا وماما واختى وحمادة وباركوا لينا حمادة اخد احمد البلكونة وماما كلمت خالتى وهما ماشين ماما ندهتنى وقالتلى بطلى شرمطة على خالتك زعلانة منك هنا اتاكدت ان.المتناكة سمعت شتيمتها كان لازم افرض سيطرتى عليهم كلهم عشان اعمل اللى انا عايزاه بعد ممشيوا جه ابو احمد طليق خالتى وباركلنا وشوية وجه صلاح صاحبه ومراته ايمان كانت اول مرة اشوفهم ايمان جميلة اوى وجسمها حلو ولبسها مرسوم عليها وشعرها مفرود وصلاح جوزها اكبر من احمد بسنتين طويل واسمرانى وصوته خشن راجل اوى وسبور جدا عجبنى طريقة تعامله مع ايمان وحريتها فى لبسها مشيوا وفضل اليوم متعب ضيوف طالعة وضيوف خارجة خلص اليوم ودخلت انا واحمد اوضتنا وبدات اساله عن صحابه واهل باباه وفى وسط الكلام سالته عن صلاح صاحبه شغال ايه قالى عنده محل ملابس حريمى ولانجيرى جمب المحل بتاعى ومراته شغالة معاه قلتله امممم عشان كده مدلعها قالى ازاى قلتله لبسها وشعرها قالى هو متفتح من زمان قلتله بيفهم قالى يعنى انا مبفهمش قلتله انت حبيبى قلتله عملت ايه مع حمادة فى اابلكونة قالى ولا حاجة قلتلهزهعرف قولى انت احسنلك ضحك وقالى ادانى شوية مقويات وضحك قلتله انت محتاج يا قلبى قلتله اخدتهم قالى اه قلتله يالهوى انا ناقصة انت شديد لوحدك قالى يلا بقا انا على اخرى وزبه كان واقف اوى فىزالبنطلون مسكتهوله لاقيته مولع نار وواقف اوى نزلت امص فيه لاقيته قلبنى على بطنى ونام فوقى وفضل ينيكنى جامد اااه بتوجع براحة اااه احااا كسى ولع انت اخد ايه وينكنى اكتر فضل ربع ساعة يرزع وانا بتلوى تحته هاتهم بقا اااه ابوس ايدك دموع وجعى وشهوتى نزلوا ارحمنى اااااه حرام.عليك هاتهم بقا قالى مش راضيين ينزلوا قلتله انت اخدت ايه قالى حباية تامول.ونص فيجا قلتله حباية احيييه على كسى قلبنى علىزضهرى وفضل يرزع ويقفش فىزبزازى ويمصهم وانا اتلوى وازود اهاتى عشانزيجيبهم.مفيش فايدة قلتلهظكفاية مبقتش قادرة كسى ورم.قالى خلاص هنيكك فى طيزك ،،،،

جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة
جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة

جوز اختي وعمايله مع نسوان العيلة

    {{#invoke:ChapterList|list}}